Šta je novo?

Železnička stanica Novi Beograd

Очигледно је опет проблем што железница гледа станицу као засебну целину, а БАС своју станицу као засебну целину. Треба направити рационалне везе између перона железничке станице, шалтер сале железничке станице (коју би најбоље било направити испод плоче железничке станице код степеништа), шалтер сале БАСа, као и трамвајске станице УМПа, и осталих постојећих и планираних стајалишта ЈГПа.
 
Novobeogradska stanica i dalje izgleda kao na ovim fotkama koje je postavio Igor. Novo je da je od novog železničkog mosta do stanice počelo skidanje starog tucanika, isto se radi/urađeno je i od stanice do Tošinog bunara. Nasute su privremene rampe za pristup mehanizacije na nasip na kojem je pruga, jedna je na onom parkingu iza nove pumpe, između i tramvajskog depoa i Omladinskih brigada, a druga je u zoni rampe za isključenje sa mosta na Adi ka Jurija Gagarina. Na stajalištu Tošin bunar je potpuno srušen levi peron na nadvožnjaku (levi ako gledamo od NBGD prema Zemunu), ostao je samo deo tog perona od kraja nadvožnjaka do ulaza u tunel. U tunelu su skinute šine, tucanik još stoji. Nešto se eto dešava, ali dokle će vreme da ih posluži nisam siguran...
 
Bilo je indicija i upozorenja na ovo od samog starta iseljenja GŽS i premeštanja na nesrećni Prokop. Ali su oni mislili da je ovo još jedan problem koji se može rešiti hordama botova i nabusitošću, pa sad na teži način kapiraju da to tako ne ide.
 
Tako bese Bendere.
Koliko se secam ima ispod UMP neki improvizovani staklenac (valjda buduca privremena autobuska cekaonica tj aneks) pa su mogli tu da puste ljude da po ovoj zimi cekaju vozove. Jedan zvucnik i objava da ce voz doci za 10 minuta bi pomogla da se ljudi ne smrzavaju na nasipu. Samo je trebalo obavestiti putnike da ima cekaonica. A pedeset metara pesaka ili pola sata na minusu odlucite sami...

Ovako imamo cekaonicu bez autobusa i putnika, i putnike i vozove bez cekaonice.
.
.
 
Sad skoro da nije ni bitno, kad se ukine linija Beograd - Novi Sad broj putnika će pasti za 75%.

Postoji li ikakav plan za pojačavanje drugih linija?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598865#p598865:ca2m4dgj je napisao(la):
Пантограф » Sre Jan 30, 2019 12:52 pm[/url]":ca2m4dgj]https://www.b92.net/video/vesti.php?yyyy=2019&mm=01&dd=30&nav_id=1499797
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598866#p598866:ca2m4dgj je napisao(la):
astrodule » Sre Jan 30, 2019 12:56 pm[/url]":ca2m4dgj]Zanimljivo, i u Politici tekst o toj stanici sa priličnom kritičkim stavom ka stanju u Železnici

http://www.politika.rs/scc/clanak/42152 ... ogu-glavne
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=598886#p598886:ca2m4dgj je napisao(la):
Bender Rodriguez » Sre Jan 30, 2019 1:49 pm[/url]":ca2m4dgj]Bilo je indicija i upozorenja na ovo od samog starta iseljenja GŽS i premeštanja na nesrećni Prokop. Ali su oni mislili da je ovo još jedan problem koji se može rešiti hordama botova i nabusitošću, pa sad na teži način kapiraju da to tako ne ide.
Nažalost ni sad ne kapiraju , jer im je i dalje bitniji tržni centar u sklopu BNV i prostor sadašnjeg BAS - a , takođe u sklopu BNV , nego Prokop i NBG , pošto problem Prokopa misle da će da reše vraćanjem linije E7 koja će da ide od Prokopa do Vidikovca trasom linije 59 , a NBG ne bi ni sad sređivali da ne moraju.
 
http://beobuild.rs/ncr-gradi-u-bloku-42-p2836.html
mapblok42-ncr.jpg

http://beobuild.rs/ncr-gradi-u-bloku-42-p2836.html
 
Неко нема проблем да има пословну зграду поред пруге, а неком је то лудост..
По мени, нема боље локације за пословну зграду!
 
Ceo taj deo bloka od Zeleznicke stanice NBG do bulevara Milutina Milankovica je trebao da bude iskljucivo namenjen zeleznickoj stanici sa trgom ispred nje, nikakva poslovna zgrada nije trebala da se ugura na tom mestu.
 
Više ništa ne razumem, koji plan je za železničku stanicu? Da li onaj cipov ili onaj sa arhitektonskog konkursa?
 
Za perone CIP-ovo resenje dok je ostatak u fazi izrade dokumentacije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599932#p599932:19x05d33 je napisao(la):
spatiotecte » 04 Feb 2019, 09:24[/url]":19x05d33]Ceo taj deo bloka od Zeleznicke stanice NBG do bulevara Milutina Milankovica je trebao da bude iskljucivo namenjen zeleznickoj stanici sa trgom ispred nje, nikakva poslovna zgrada nije trebala da se ugura na tom mestu.

Da je srece da su zel stanicu uradili u sklopu tj da su odmah isprojektovali i nju, sa recimo prva dva - tri sprata ove zgrade gde bi bili javni sadrzaji. Tako su im mogli dati i vecu duzinu, a podelu na zs/poslovanje uradili po spratovima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599958#p599958:upfns10m je napisao(la):
Igor » Pon Feb 04, 2019 1:37 pm[/url]":upfns10m]Za perone CIP-ovo resenje dok je ostatak u fazi izrade dokumentacije.

Znaš li možda nešto oko same podloge (tj materijala kojim će se prekrivati peroni)?
Da li to znači i one cipove nadstrešnice ili će to ipak biti projektovano zajedno sa staničnom zgradom itd?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599930#p599930:3v9hk630 je napisao(la):
Прле » Pon Feb 04, 2019 9:36 am[/url]":3v9hk630]Неко нема проблем да има пословну зграду поред пруге, а неком је то лудост..
По мени, нема боље локације за пословну зграду!

Sa dve godine staza u kancelariji koja je bila ~100m od ovoga gde NCR hoce da gradi (i na slicnoj razdaljini) mogu da kazem da je apsolutno ludost, pogotovo ako se uzme u obzir da je veliki deo NCRa call centar. Kad naidje voz, to svaki zagovor postaje nemoguc (uz vrlo kvalitetnu stolariju koja je nameski birana da malo ublazi buku).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600310#p600310:1hbx4oql je napisao(la):
gishko » Уто Феб 05, 2019 9:01 pm[/url]":1hbx4oql]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599958#p599958:1hbx4oql je napisao(la):
Igor » Pon Feb 04, 2019 1:37 pm[/url]":1hbx4oql]Za perone CIP-ovo resenje dok je ostatak u fazi izrade dokumentacije.

Znaš li možda nešto oko same podloge (tj materijala kojim će se prekrivati peroni)?
Da li to znači i one cipove nadstrešnice ili će to ipak biti projektovano zajedno sa staničnom zgradom itd?
Најреалније је очекивати решења која су већ виђена на ремонтованим пругама ка Панчеву и Реснику.
 
Za to je potrebna koordinacija republike, grada, malog, velikog, zamenika... previše komplikovano.

Sreća u nesreći je da će ova rekonstrukcija pruge trajati dugo, tako da će imati dovoljno vremena da probiju taj podvožnjak.
 
Vrh