nekianonimnilik
Higher intermediate
- Učlanjen(a)
- 30.08.2017.
- Poruke
- 1.049
- Pohvaljen
- 1.536
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=599843#p599843:2c3huiv1 je napisao(la):tzoran1 » Ned Feb 03, 2019 7:49 pm[/url]":2c3huiv1]Mozda je realnije poredjenje dva vozila isti model od kojih je jedno SUS a drugo EV.
Hyuhdai KONA
0–62mph CO2 BHP Price
1.0T GDi Blue Drive S 5dr
12.0s 124g/km 120 £16,880
100kW Premium 39kWh 5dr Auto
9.7s 0g/km 136 £32,165
Ono sto upada u oci je skoro duplo veca cena EV a sto implicira da je filozofija proizvodjaca za sada da se maksimalno zaradi na talasu green tehnologije. Nesto slicno mobilnim telefonima kada su se pojavili sa cenom od 5000 $ . Statusni simbol na koju kartu se i sada igra.
Cena baterije je oko 10000 $ a sve ostalo par nebitnih gedzeta kroz koje se pravda razlika u ovom slucaju (Hyuhdai KONA) do napumpanih £32,165
Slazem se da u Srbiji EV nemaju sta da traze narednih godina ali je zanimljivo pratiti svetsku scenu i dogadjanja na njoj.
https://www.topgear.com/car-reviews/hyundai/kona
ako oduzmes cenu baterije, koja nije 10ak hiljada, toliko je teslina, nego cak jos manje, onda treba da dobijes cifru znacajno manju od SUS motora, jer elektromotor je oko 1000 evra, mislim da sam negde za leaf video da je za njega 800, a cena SUS motora + menjaca + svih gluposti koje idu uz takav motor tipa starter, alternator, itd itd, to je ipak daleko od 1000 evra, za neki auto tog cenovnog ranga verujem da je baterija + elektromotor jeftinija od SUS motora sa pratecim glupostima
tako da si potpuno u pravu da su cene vestacki visoke, mozda je i zbog naftnog lobija