Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Šta nastane kada se ukrste solaris urbino 18 i 4161? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
 
Штета што више нема аутобуса са трилекс фелнама и четворокрилним вратима, лепо би легли и Соларису и 218ицама.
 
Kolko je ovo odvratno. Iz kog je ovo grada?


Što se tiče trileks felni, govoreći sa aspekta estetike, mislim da ih ne treba stavljati na moderna vozila. Prosto ne uklapaju se u ono što za mene podrazumeva moderno vozilo. Da ne bude zabune, volim kad vidim nekog starog Ikarusa (što našeg, što mađarskog) sa autentičnim izgledom koji podrazumeva i takve felne. Ali ne volim da ih gledam na modernim vozilima. Prosto, neka staro izgleda staro, a neka moderno izgleda moderno. Ne volim kad se ta dva vizuelno mešaju.
 
Iz Varšave.I ja sam se iznenadio kada sam video to čudo pomalo je smešno ali mu cetvorokrilna vrata nimalo ne leze.Ovaj solaris je isto godiste kao nas 2013.
 
Dajte bre, fotošop se vidi na kilometar. Em što su "vrata" manje rezolucije od ostatka slike, em što je odsjaj na staklima na drugim, trećim i četvrtim vratima isti.
 
Sad baš nešto gledam fotografiju, i prosto ne mogu da poverujem da nije u pitanju tek jedna ne baš sjajno urađena fotomontaža. Ne znam, jel samo meni vrata izgledaju pomalo čudno, a tu pre svega mislim na male prozore i ono što se (ne)vidi kroz njih? Takođe, trileks felna mi izgleda kao nešto što je ne baš precizno "prelepljeno" preko originalnog točka. No, ako je zaista u pitanju "originalni proizvod" varšavskog gradskog prevoznika, onda mogu samo reći da sam u najmanju ruku zgrožen prizorom sa gore postavljene fotografije. Takvu karakondžulu ni jedan GSP ni u onim najgorim danima ne bi napravio.

Taman da pošaljem post, al me je Mare preduhitrio :D Ipak nisam jedini koji je odmah posumnjao na fotošop.
 
Da, u pravu ste obojica. Prosto mi nije palo na pamet da može da bude fotomontaža. Možda je ovo bila prozivka nekog nezadovoljnog putnika na račun rada njihovog prevoznika...
 
Moguće da ste u pravu.Malo je nenormalno da se u moderan autobus ugradjuju starinska vrata iz 80-tih godina.Sliku sam nasao na phototransu a tamo bi valjda trebalo da se stavljaju original fotografije,a ne fotošopovi.Na istom pise da je ovo vozilo povučeno iz saobracaja.Mislim da je GSP-ova karakondzula bio autobus 1.
 
Znam da je unikat,imao je cetvora vrata,plasticna sedista i tudju soferku.Rashodovan leta 2014.
 
Imao je svoju šoferku. Teška lomina od autobusa.

Onaj Solaris fotošop. Niko normalan neće staviti četvorokrilna vrata, nepraktična/zauzimaju puno prostora kad su otvorena, nepregledna, teška....

Trileks felne su iz daleke prošlosti i po današnjim standardima odavno prevaziđene. Prvo bile su isključivo do 20 inča, dakle može da se ugradi kočnica manjeg prečnika što je jako nezgodno od kad su se povećale ukupne mase vozila, na nju ide isključivo pneumatik sa pojasom i unutrašnjom gumom (jedino je zgodno što vozač može sam da zameni unutrašnju gumu ili ceo pneumatik) koje su jako osetljive na visoke temperature od kočnica (često su pucale), bez graničnika kao od šale odseče ventil unutrašnje gume.....
Gumarima je laknulo kad su izbacili trilekse iz upotrebe, skoro i da nemaju intervencije na terenu.
 
Bajato ali odličan primer zašto trebaju vozači da imaju kabine.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=x38JODajelw[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=wqt0a2TdLLQ[/youtube]
 
Alert: metro porn! Svi na gomili. :)

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=cCUuDjZ7ro8[/youtube]
 
Srećom niko nije nastradao

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=2OIMAIZKlrU[/youtube]
 
Zaista utešno i ohrabrujuće. Treba samo da nastave da čiste naše buseve tako temeljno, da ne bi slučajno počeli da liče na ove belgijske. Zamislite samo u kakvom su tehničkom stanju ovi belgijanci, kad im je štroka 100 puta veća od naše. Užas!
 
Pokušavam da vidim šta je to na slikama tačno 100x prljavije u odnosu na BG. Ova prašina, skoro svakodnevno je viđam kod nas. Plus dodajte na to i masne otiske prstiju i šaka po plafonima, šipkama i na pozadinama sedišta.
 
Na primerima koji se ovde postavljaju u poslednje vreme , a vezani su za inostranstvo , možemo da vidimo samo stanje gore nego kod nas. A razlog tome svakako nije da bi se pokazalo da naše službe rade mnogo bolji posao , jer svako ko misli tako , debelo greši.
 
Naravno, ne opravdam ni oni prljavštinu gore, samo mi je eto čudna ta komparacija od 100x, jer se ništa ne razlikuje mnogo nego kao što je kod nas. Nijedno preduzeće nije savršeno, nigde, i neki su bolji, neki lošiji, neko ima jedne mane, neko druge. I vreme je da prestanemo da pronalazimo da se upoređujemo sa drugima kako bi opravdali neke loše poteze. Treba da se gleda samo u naše dvorište i da se ono unapređuje za nas i naše uslove i mogućnosti. Umesto što se gradonačelnici, menadžeri i ostali zamenici šetaju po Evropi i sakupljaju neke ideje i misle da će to funkcionisati i kod nas, bolje da sami smislimo ono što nama odgovara.
Tako da, na kraju krajeva, nebitno je gde je prljavije, ako je kod nas i dalje prljavo i mi to udišemo i kupimo na svojoj odeći.
 
Pimp my Trolza - Česi remontovali stari ZIU-9 iz 1991 :D

1496381625141

1496381679274

1496381749079

1496382067884

1496381574803

1496382134504


Opis na češkom jeziku na linku. Kad smo već kod sovjetskih mašina, eno je i zver Kraz 260 na trećoj slici. :D
 
Ja sam pogrešio u prevodu, nisu Česi. Vest je sa češkog sajta, ali je ovo zapravo rađeno u Ukrajini, u gradu Žitomiru.
Ranije su tamo imali tu plavo belu kolor šemu, a sad su prešli na bež-crnu.
Koliko čitam između redova, ovo je u stvari mala serija modernizacija starih Zijača a koje vlasti pokušavaju da predstave kao ''domaću proizvodnju''
http://zhzh.info/news/2017-05-15-32236
В Житомире скоро представят первый троллейбус собственного производства :roll:
 
Vrh