ne prilagoditi, to je glup pristup ovome, tesla pravi od nule takav auto. To je problem sadašnjih proizvođača što pokušavaju da naprave nešto što ne ide. Tesla ima masan profit po automobilu, samo nisu dostigli proizvodnju i kvalitet kao i konzistentnost uobičajenih proizvođača. Tesla takođe većinu stvari proizvodi sama pa je i tu olakšica. Takođe, tesla nema super zaje*******an sistem upravnih odbroa i čega već da im treba po nekoliko godina da se prilagode nečemu.
meni je 500L ovaj što ga kao mi proizvodimo najveća glupost ikada,bukvalno ne vidim kada i zašto bi neko pljunuo 12 000 za njega. Novi clio za te pare nudi jako dobru opremu, a duster za te pare nudi kapacitet za nošenje. ima još dosta drugih tipova auta koji su logičniji. Plus fijata svuda pljuju za kvalitet.
elem, baterija na tesli je deo strukture auta, ona čuva kabinu od gužvanja svojom masom i svojim ramom. neki automobili to ne koriste pa imaju dodatnu teđžinu karoserije. Dalje, tesla nema menjač samo jedan ili 2 diferencijala (ja im i to zameram, možda bi bilo malo skuplje ali bolje da su odvojili motore za svaki točak po jedan). dakle 2-3 zupčanika koliko već ide u diferencijal i motor. nema puno delova pa nema ni troškova. bateriju prave sami sa LG valjda tako da eto velike uštede. Taj model 3 je stvarno tu negde ok auto, ali cena ya nas ove nije ok.
Meni bi npr za grad i moje potrebe i ta KIA bila super sa dometom oko 200km, mogao bih do Požarevca i nazad i po gradu, meni više uglavnom ne treba. a za tih par većih putovanja bih onda mogao ili da maznem ocu auto ili da rentiram neki. Teslica već nema ni taj problem, samo nam fale punjači ali oni su i u evropi tek u razvoju, ima sad raznih firmi koje ih prave po razvijenijim eu državama.
meni je 500L ovaj što ga kao mi proizvodimo najveća glupost ikada,bukvalno ne vidim kada i zašto bi neko pljunuo 12 000 za njega. Novi clio za te pare nudi jako dobru opremu, a duster za te pare nudi kapacitet za nošenje. ima još dosta drugih tipova auta koji su logičniji. Plus fijata svuda pljuju za kvalitet.
elem, baterija na tesli je deo strukture auta, ona čuva kabinu od gužvanja svojom masom i svojim ramom. neki automobili to ne koriste pa imaju dodatnu teđžinu karoserije. Dalje, tesla nema menjač samo jedan ili 2 diferencijala (ja im i to zameram, možda bi bilo malo skuplje ali bolje da su odvojili motore za svaki točak po jedan). dakle 2-3 zupčanika koliko već ide u diferencijal i motor. nema puno delova pa nema ni troškova. bateriju prave sami sa LG valjda tako da eto velike uštede. Taj model 3 je stvarno tu negde ok auto, ali cena ya nas ove nije ok.
Meni bi npr za grad i moje potrebe i ta KIA bila super sa dometom oko 200km, mogao bih do Požarevca i nazad i po gradu, meni više uglavnom ne treba. a za tih par većih putovanja bih onda mogao ili da maznem ocu auto ili da rentiram neki. Teslica već nema ni taj problem, samo nam fale punjači ali oni su i u evropi tek u razvoju, ima sad raznih firmi koje ih prave po razvijenijim eu državama.