Šta je novo?

Аутопут Бања Лука - Београд

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=600533#p600533:r6mbdu95 je napisao(la):
Gringo » Sre Feb 06, 2019 11:53 pm[/url]":r6mbdu95]Мислим да ће троугао Кузмин-Рача-Батровци бити појам за изгубљено време. Која ће ту бити густина саобраћаја... Четири велика пута се укрштају на малом простору, а повезује их 2+2 аутопут. Замишљам гужве и проблеме лети кад нагрну туристи, а размишљам да било који застој (нпр. омањи ланчани судар) од Београда па до испред Кузмина и обратно директно блокира све путеве. Ноћна мора.

Gustine nema, na Kuzmin-Batrovci je PGDS ispod 10000, a na Kuzmin-Sr. Rača ispod 5000, i neće se povećavati značajno ako bi se izgradio autoput, jer se niko neće preusmeriti na taj pravac.
I nisam razumeo ovaj deo sa 4 velika puta, ako sam te dobro razumeo mislio si na Kuzmin-Batrovci, Kuzmin-Sr. Rača, Ruma-Novi Sad i Ruma-Šabac, tj. brineš da će nastati gužve na autoputu Kuzmin-Ruma. Neće, tu nikada nema gužve (uopšte na A3), a i nesreće su izuzetno retke, poslednja koja je zatvorila autoput od Kuzmina do Mitrovice ili Mitrovice do Rume, ne mogu da se setim, je bila pre neke 3-4 godine kada se neka cisterna prevrnula, a pre toga se u poslednjih 10 godina ne sećam nikakvog prekida saobraćaja, a često sam išao tim pravcem, na mesečnom nivou.
 
Мени ово личи на потпуно непоклапање планова Србије и планова Републике Српске. Србија гура причу два аутопута Београд-Сарајево преко Раче и преко Пожеге, као и брзи пут Нови Сад-Рума-Шабац-Лозница-Зворник, а Република Српска гура причу о аутопуту Београд-Бања Лука који очигледно преко Бијељине гађа на Шабац преко општине Богатић.
 
"Rok za završetak radova je šest godina"

Jel se ovi zezaju, 23 km ovaj rok?
 
https://www.danas.rs/ekonomija/izgr...32kxUmca3I68T6GMWisRB7xUXMLIe3mW4BI9Hwp5DwFnk

Cena mosta "samo" 100 milona €.

Samo za usporedbu, most Svilaj (na kordoru Vc) kosta manje od 23 miliona €.

Tehnički podaci o Mostu Svilaj
Most Svilaj na rijeci Savi nalazi se na granici između Hrvatske i Bosne i Hercegovine
Ugovorena vrijednost je 22.310.000,00 €.
Rok dovršetka je ljeto 2019. godine.
660 m dugački most sastoji se od 6 stupišta, spregnute čelične konstrukcije i betonske ploče
Glavni raspon preko rijeke Save širine je 130 m
Most se sastoji od dva usporedna objekta svaki za lijevi i desni trak autoceste. Predviđeno je ukupno 6 voznih traka, tri u svakom smjeru, s ograničenjem brzine 80 km/h

https://sbplus.hr/slavonski_brod/go...vo/spojena_konstrukcija_mosta_na_svilaju.aspx

Novi most kod Gradiske koji treba da se pocne graditi ovo leto ce kostati 25 miliona €.

Ovo je pljacka!
 
Dakle dobijemo duplo duži most za duplo veću cenu u odnosu na dužinu, koji se pritom finansira iz kredita Turske, za razliku od ova dva mosta koji se finansiraju iz evropskih banaka, a bar je nama poznato da se značajno jeftinije prođe kada finansiraju evropejci.
Nije to naša greška, naša greška je što smo odlučili da pravimo Kuzmin-Rača, a ne Šabac-Bijeljina.
 
Уградили се турци лепо изгледа. 1000 радника, 6 годима, машалах.
 
A to 6 godina je najveći biser. Jedini koji može da se poredi sa njim je sledeća rečenica u kojoj se kaže "Turski graditelji očekuju da će posao biti završen i ranije"...
 
Ako prave Fruškogorski koridor tj Novi Sad Ruma, najpametnije bi bilo da povežu Šabac i Bijeljinu na taj pravac. To jeste verovatno mnogo skuplje, ali bolje je napraviti jedan dobar pravac nego dva polovična rešenja.
 
U ovom trenutku je logičnije da se pravi od Kuzmina jer je to najkraće rastojanje do RS. Da je urađen ili započet fruškogorski do Šapca onda bi tek bilo logično da se radi od Šapca. Možda i RS više odgovara prilaz sa severa nego sa istoka. To je politička odluka, zato i ne čudi da im je trebalo toliko vremena da se odluče za trasu.
A ovo za rok od 6 godina je verovatno greška ili pogrešno preneta izjava. Možda je rok od 6 za deonicu i kroz BiH i kroz Srbiju. 23km se radi za manje od 2godine kao deonica Surčin Obrenovac.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=618300#p618300:1icyjl9p je napisao(la):
nikicakica » Mon Apr 22, 2019 11:01 pm[/url]":1icyjl9p]Dakle dobijemo duplo duži most za duplo veću cenu u odnosu na dužinu,
Imate nepreciznost u tekstu mada znam da ste dobro mislili
660 m =22 mil evra hrvatsko-bosanski most
1200 m =100 mil evra burazersko-srpski most
Tacna formulacija bi bila duplo duzi most za cetiri puta vecu cenu tj metar srpskog mosta je duplo skuplji nego hrvatski. Cena puta kao da kamen beton i asvalt dovoze avionima iz Antalije.
ala se ugradjuju politicari...a kmetovi ce da otplacaju. :blah:
 
Šta njih briga, verovatno su svi krediti sa dužim grejs periodom i oni otplaćuju samo kamatu dok će potomci i neka buduća vlast da plaćaju glavnicu i kamatu i da naslede prezaduženu nefunkcionalnu državu.
 
Danas su "Hrvatske ceste" dodelile ugovor Integralu, Đuro Đaković montaži i Zagreb montaži za izgradnju mosta preko Save kod Gradiške. Ponuđena cena je oko 19,5 miliona evra. Ponuda Heringa i Mostogradnje je odbijena zbog "nepodmirenih poreskih obaveza" Mostogradnje, a italijanski konzorcijum zbog previsoke cene. Rok za žalbe je 15 dana, a rok za izgradnju 30 meseci.
 
Nece biti samo zbog dugova vec je Mostogradnja skuplja 18 ooo ooo miliona evra. Nisu Hrvati budale.

.
"Sudeći prema dostavljenim ponudama, najpovoljniju je dostavio konzorcijum "Integral" - "Đuro Đaković montaža" - "Zagreb montaža", koji da bi izgradili most traže 23.498.800,19 evra, dok je drugoplasirana ponuda kompanija "Hering" -"Mostogradnja" daleko viša i oni za ovaj projekat traže čak 41.538.317,67 evra, dok je trećeplasirana ponuda iznosila 46.208.403,01 evro i dostavile su je italijanske kompanija ICM - "Maeg konstrucioni".
Podsjećanja radi, priča o izgradnji mosta na Savi, dužine 463 metra."

https://www.nezavisne.com/ekonomija/pri ... ude/513894
 
Koliko sam ja shvatio prvo su gledali po tom pitanju da li je sve u redu, pa tek onda cenu. Naravno da bi ih izbacili zbog cene da im je sve ostalo bilo u redu (procenjena vrednost je bila 30 miliona evra).
 
Gde je "kvaka" da dve drugoplasirane ponude budu bezmalo duplo vece od prvoplasirane?
 
Naplatna rampa Čatrnja, na autoputu Banja luka - Gradiška
a8ee3ad08ca97605a233d646beb8b8a1.jpg
f15a2df47c04c4803e7a9a2db45484a6.jpg
d68d55086d4368331cee341e1526e966.jpg
7f73986d75e4d726e0a4c0d94e7bae20.jpg
5e4d05d8e893c4ae064f4fe2154579eb.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Prvi put sam juče vozio Banja Luka - Doboj AP. Kvalitet je veoma dobar, čak (ako se ne varam), na jednom mestu sam video i prelaz za živi svet...

Mada, primetan je višak panela za zvučnu zaštitu. Mora da je cena bila adekvatna :) .

Putarina je 7.50KM, pri čemu ako ste platili 2.50KM na čeonoj rampi kod Laktaša, to se odbija od računa (dokaz je slip).

Mogu da kažem da je sada pravac B.Luka-Doboj-Šamac-Babina Greda-Beograd opuštenih 3h 45min vožnje, uz svega oko 60km bez AP. I kraće i jeftinije nego preko Gradiške. O vožnji preko Bijeljine i Brčkog ne vredi ni diskutovati (osim možda u jeku letnje sezone i oko Božića).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659325#p659325:30o16nw2 je napisao(la):
dragan » 12 Sep 2019 07:09 am[/url]":30o16nw2]"Da li će "Erdoganov koridor" ići pravo u Banjaluku?" - Da, naravno. ;)

Početkom godine najavljena je izgradnja auto-puta koji će da poveže Beograd i Sarajevo.
Pre nekoliko dana počeli su pripremni radovi od Kuzmina do Sremske Rače. . .


https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1590110

Šta bi sve trebalo da poveže auto-put koji je već stekao naziv "Koridor mira i prijateljstva", da li je trasa do Bijeljine najizvesnija i gde je u svemu tome Banjaluka?

Znaci ka Pristini je Auto-put mira, a ka Sarajevu je Koridor mira i prijateljstva? wtf
 
Ma, šta me briga kakva su "politička imena" i šta oni pričaju.

Za mene je Kuzmin-Rača deo autoputa Beograd-Banja luka.
 
"Koridori" na 6:50 reportaža u vezi izgradnje autoputa Kuzmin - Rača :

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=F2INS3YdbCg[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=677912#p677912:11orimoq je napisao(la):
RSK » 07 Nov 2019 01:23 pm[/url]":11orimoq]Turski kamp u Kuzminu i radovi na bušenju šipova za most.
Radova ima samo sa Kuzminske strane, na drugoj obali nije ni raskrčeno.
 
Evo i na ovoj temi
cf363b2b3a315e0d961f757f5466e967.jpg
09f577f85eff37bccc678131f83e692f.jpg


Sent from my SM-G920F using Tapatalk
 
Vrh