Šta je novo?

Дисплеји на возилима градског превоза

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=535929#p535929:2etlrfuv je napisao(la):
becks89 » 05 May 2018 11:28 am[/url]":2etlrfuv]Nije besmisleno, samo što to nije za nas, predviđeno je da radi, a ne da se lepe papiri.
Displej i jeste tu da se menjaju ispisi, a ne da stoji prelepljen papir. Svojevremeno se na Solarisima tražio Novatronic, zbog unifikacije i onda dođe neko pametan pa krene da uzima ove iz Niša, sve verujem nije se ugradio neko iz GSPa za to.
Momci iz Novatronica su dolazili bezbroj puta kada se prijavi kvar, a lično znam da to ne prijavljuju stručnjaci, ne zanima ih.


Poslato sa Huawei Honor 9 uz pomoć Tapatoka
У предграђу Амстердама Аутхорн, превозник Конексјон, у случају проблема са електроником гаси дисплеје, ставља папир и пичи у саобраћај. Аутобуси Ивеко, не знам баш који тип конкретно, нисам загледао. Релативно често им се дешавају и кварови са њиховим Бусплусом, па тада се возим џабе. Унутрашњи монотори са информацијама такође повремено не раде. Једино, никада ми се није десило да ми аутобус стане због квара, или да грејање не ради.
 
Da se sprave kvare svuda u svetu, i da se ljudi snalaze kako umeju, u to nema spora. Stvar je u tome koliko se to često dešava i kako se to rešava.
Ja eto kad sam bio na Malti svakom autobusu je radio displej. Isto je i u Budimpešti, Barseloni, Nici... Ali uzimam Maltu kao najsvežiju destinaciju koju sam posetio i zato što je pre svega ostrvo. Sa tek malo jačim standardnom od našeg. Te svega imaju u vrlo ograničenim količinama, pa samim tim i delova i majstora koji im održavaju vozila. Uz to, temperature, teren i užasno duge linije itekako opterećuju njihova vozila, što pravi dodatne sate posla za majstore svakog dana. Pa ipak, ako njima može SVAKI displej u opticaju da bude ispravan, ne vidim zašto mi ovde treba da se zadovoljavamo sa 1/2 ispravnih. Pogotovu što su date masne pare za sve to.

O klimama da ne pričam... Jedini koji lažu bolje od DJP i GSP su Toplane. Ovi prvi mi tri meseca godišnje govore da nema potrebe za hlađenjem, a ovi drugi mi isto toliko godišnje govore da nema potrebe za grejanjem. To je ta državni posao ekipa.
 
Ту је проблем кадровске политике врло дубок, на жалост. Када и ако се појави млад човек са идејом, или га искоришћавају-цеде на текућим пословима нижег ранга, или га киње због његове иницијативе, и потенцијалног угрожавања неких на вишим позицијама. Ту има и оних ауторитета пар деценија у фирми, који су једва средњу завршили, а надређени неком младој талентованој особи са факултетском дипломом. То је било још у СФРЈ у индустрији, где су радили моји родитељи, а сада је још горе са полуписменим партијски постављеним људима, којима је та позиција највећи домет у животу.

Из тих разлога у Србији ја бих пристао на рад у системима типа ГСП, Дирекција за јавни превоз, Железница и слично једино ако бих на лицу места постао генерални директор са неограниченим кадровским овлашћењима, и законском подршком у виду помоћи суда и полиције у забрани приступа појединих садашњих запослених тим институцијама. Или ако бих на одређени озбиљан положај ступио у сарадњи са особом или тимом који би по истом принципу спровео такву дубоку кадровску реформу.

На Западу, није ми никакав проблем да почнем као нечији асистент, и полако се изграђујем, јер су по кадровском питању, ствари постављене на свом месту.

А када је у питању евентуални повремени нерад дисплеја, превозника Конексјон у Холандији, мислим да је у питању да газда не жели да плати како треба дефицитарну радну снагу. Сами радници сваких пар месеци организују штрајкове по дан-два.
 
53117945_2204550869806742_8738864739062382592_n.jpg
 
Nije NA, već U vozilu, izvinjavam se na lošoj fotki!
Piše "Welcome to take the bus", sa sve zvezdicama okolo. :lol: :lol: :lol:
U pitanju je 3239, pre neko veče na liniji 89.
 
Ништа ново за крш дисплеје и крш аутобусе.
 
Ti kad god naidju ikari ti nemoj sa njima vec preskoci i displeje ignorisi ...
 
Нејасни су ми они који поред толико неодговорних фирми криве само IKARBUS.
 
Nejasno kako ti displeji od istog proizvođača u Solarisima rade bez većih problema (bilo je i tu slučajeva) dok u Ikarbusu u startu prave probleme.
 
Koliko se sećam, instalaciju displeja u autobusima radi firma koja ih proizvodi, znam da su dolazili radnici Novatronic-a i oni instalirali ceo sistem. Mislim da je stvar u lošem održavanju ili u promašenoj seriji, možda i drugom proizvodjaču. Ne bih ovu krivicu ipak prebacio Ikarbusu.
 
M-ovi, izuzev onih iz 2013 godine, nemaju Novatronic displeje, već su u pitanju displeji nekog lokalnog manjeg proizvođača, moguće iz Pančeva. LE-i su poslednji Ikarbusi za GSP sa Novatronic displejima. Već je bilo reči o tome.
 
У питању су iTech дисплеји. Код приватника (М&М) се може видети и FAZI. :wink:
 
Ј*** дисплеј, битно је да знаш у ком си аутобусу и где си намерачио да кренеш и идеш!
 
A kako da znam u kom sam busu ako su displeji različito označeni , a povrh svega imamo i papirić sa oznakom na šoferki? :)
 
Искуство код мене са потеза 400 - папирић је увек најмеродавнији. :wink:
Наравно, то ни случајно не оправдава чињеницу да сви дисплеји морају да буду исправни. Мислим да нема ниједног ИК-103Ф а да му не фали барем један дисплеј, а преостала 2 нису исправна. Чак је на Конекту #199 са линије 403 после замене задњег стакла задњи дисплеј био прекривен, не знам да ли је до сада направљен прорез. Са његовог брата #180 је скинут један бочни дисплеј. Да се ја нешто питам, сви ,,Космајеви" аутобуси би добили нове ЛЕД Новатроник дисплеје, чак и они најстарији. И на М серији бих заменио оно iTech ђубре Новатрониковим дисплејима. Ено у #3258 унутрашњи дисплеј све време исписује ,,IKARBUS AD". :bash:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580305#p580305:2lkycrp8 je napisao(la):
Karlo del Ponte » 09 Нов 2018 07:26 pm[/url]":2lkycrp8]Ту је проблем кадровске политике врло дубок, на жалост. Када и ако се појави млад човек са идејом, или га искоришћавају-цеде на текућим пословима нижег ранга, или га киње због његове иницијативе, и потенцијалног угрожавања неких на вишим позицијама. Ту има и оних ауторитета пар деценија у фирми, који су једва средњу завршили, а надређени неком младој талентованој особи са факултетском дипломом.

Могу и овде да се мењају ствари на боље и поред ових отежавајућих околности, само треба знати како. Поред факултетске дипломе потребан је још читав низ социјалних вештина да би се такви кадрови надмудрили и надиграли. Јер, ако је истина да су шефови такви какви су, неко са факултетском дипломом и високим интелектом итекако зна како да им приђе и заобиђе њихове мане и постигне циљ.

За то је потребно више времена него на западу, виши интелект упорност и истинска жеља за променом као и контролисање сопственог ега и сујете.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509283#p509283:3o502hbr je napisao(la):
Aleksandar1 » Sre Jan 17, 2018 5:06 pm[/url]":3o502hbr]Mislim da bi bio lep gest da displej na liniji 68 bude na kineskom.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509292#p509292:3o502hbr je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sre Jan 17, 2018 5:34 pm[/url]":3o502hbr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=509283#p509283:3o502hbr je napisao(la):
Aleksandar1 » Sre Jan 17, 2018 5:06 pm[/url]":3o502hbr]Mislim da bi bio lep gest da displej na liniji 68 bude na kineskom.
A 70 na svedskom. :lool:
68 綠色 花圈 - 新貝爾格萊德/塊 70/
70 Bezanijska Kosa - Varuhus Ikea
A za nostalgičare bi mogli i 106 da isprave.
106 Omladinski stadion - Titov Glogonjski Rit - Jabučki Rit/(http://mondo.rs/a763140/Info/Drustvo/Gl ... dicio.html)
 
@ Mitroslav
Ја сам једном пре 3 године видео 33-јку (МАЗ 203, ако се не варам C&LC-ов), на чијем дисплеју је био исписан неки терминус у неком белоруском или руском граду. :violina:
 
А чији би био они имају оригинал Мазове са руским дисплејима.
 
Ima jedan Ćurdićev Maz 203 na 35 koji ima tako sitne displeje da jedva vidiš.
 
Sve češće viđam starije solo Ikarbuse,kojima još rade displeji ispišu za destinaciju TDT(npr. 22 TDT,29 TDT,...).Je l to samo onako ili je nekada nešto išlo do tog TDT i gde je to?
 
To se odnosi na Trg Dimitrija Tucovića iliti Slaviju. I mene je to uvek iritiralo, mi smo stvarno narod majstor u izmotavanju sa imenima trgova i ulica.
 
GSP autobus na liniji 703 (g.b. 897) i dalje uredno na displeju pokazuje BATAJNICA /ŽELEZNIČKA STANICA/ a linija već TRI IPO GODINE nije na toj trasi.
 
Nije samo 897, na svima je tako... Iako je na BusPlusu pise da ide Ugrinovci-Kej, na busevima nije uvek povezan sistem i displej..
 
Vrh