Šta je novo?

Електрични аутобуси / Elektricni autobusi / E-buses

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=611792#p611792:qfwc63bl je napisao(la):
Дошљак » Uto Mar 26, 2019 11:19 pm[/url]":qfwc63bl]Мени бројање није потребно, довољна ми је гужва од већ Београђанке. Само ме интересује шта су стручњаци мислили да раде када по поласку 31еко буде препуњен већ на почетној станици на Коњарнику са путницима који дођу са Устаничке.

cesto ne mogu da udjem u 31 na Perinjskoj (druga od okretnice), a kos Sumica (treca), pola ljudi ne moze da udje, i to sa ovim zglobnim...

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612093#p612093:qfwc63bl je napisao(la):
Žika » Čet Mar 28, 2019 11:50 am[/url]":qfwc63bl]Sa prosečnom brzinom od 13,8 km/h linija 31 je jedna od nasporijih (najsporija sa Solarisima) ako ne i najsporija u gradu i sa najvećom potrošnjom goriva. Verovatno su im to bili imperativi za smišljanje paklenog plana.

cudi me da nije 1km/h, jer se toliko ceka na onom glupavom semaforu kod fransa (ka gradu), a sto je najgore, kad je najveca guzva, tu stave pandura, i konjina umobolna uvek zaustavi 31 i on ceka jos jednom, majmun bolesni, njegov zadatak je valjda da propusti autobuse/automobile iz ustanicke, jer kad je guzva, to je red do specijalnog suda, ali ne, on tu dodatno pravi guzvu

sa 31 jedan dan mi do hrama treba 12 minuta, sutra, isto radni dan, isto vreme, sve isto, 40 minuta :bash:
 
U parvi si anonimik (evo ti +) :)
Nacin da pandur eskivira regulisanje saobracaja je da napravi sto veci haos i da ga vrate negde na sacekusu sto je za njega mnogo lakse i rentabilnije :). Zato od njih nikada nema kioristi kad se pojavi na nekoj raskrsnici...
 
verovatno da ima dobrih, ali ja sam gledao policajca u nemanjinoj kako zaustavlja hitnu pomoć sa rotacijom i sirenom da bi pustio saobraćaj u samoj nemanjinoj. možda bi im neki seminar dobro došao pa bi shvatili važnost vozila sa rotacijom i vozila koja prevoze puno ljudi u odnosu na automobil?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612934#p612934:hvqovk3n je napisao(la):
nekianonimnilik » Pon Apr 01, 2019 10:57 am[/url]":hvqovk3n]
sa 31 jedan dan mi do hrama treba 12 minuta, sutra, isto radni dan, isto vreme, sve isto, 40 minuta :bash:
Gotovo Isti slučaj i u Kneza Miloša.
 
65 nekad od 6 kaplara stanice do semafora putuje 10+ minuta. žutom trakom. do zelenjaka i po 20 minuta, a to su 2 stanice ukupno.
 
Како се бори електробус са гужвом око Дечанске и тунела?
 
Никако, јер тек од 21 може да постоји... Огроман је проблем промашена траса линије, јер је једносмерна, и опет су се градски оци дебело зај****, јер не иде од Општине преко Омладинских Бригада - Трећег Булевара до Бувљака, па одатле у Белвил... То је проблем...
 
ВРАБАЦ. :laugh: :lool:
https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.php?yyyy=2019&mm=04&dd=03&nav_id=1525784

4323465495ca4e5fb053e7602997950_w640.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613202#p613202:1l83ec85 je napisao(la):
Дошљак » Uto Apr 02, 2019 12:26 am[/url]":1l83ec85]Како се бори електробус са гужвом око Дечанске и тунела?

juče sam išao sa EKO1 oko 8.30 i u smeru ka Vukovom je skrenuo u Prizrensku pa do Bulevara..
 
Још да додају стајалиште у Призренској пре Теразија и то би била савршена траса за ту линију.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=613551#p613551:3gclkco7 je napisao(la):
direktor » Wed Apr 03, 2019 6:26 am[/url]":3gclkco7]Ti bi sve provezao pored opstine ...
Сам центар Општине је толико постао ударан, нарочито ка Савским Блоковима, где ти сем 82 на страни Фонтане немаш ниједну крштену аутобуску линију без преседања, која може превозити рогату марву... Причам о чињеници, друже директоре препаметни, где је сад Општински суд Новог Београда и СУП се ужурбано пребацују на станицу код Ерпорт Ситија, где ка граду, мораш газити преко туђих ногу, јер свакодневно до 23 не можеш ући без гимнастике... Вест Поинт 65 се проширује преко бившег ИМТа до Тошиног Бунара, а следи тортура у виду Блока 42, и како ћеш то решити, а да немаш алтернативу трамвајима и 95... Рачунај да ће 3.године бити без трамваја преко Зарићевог Моста, рачунај да било која инфрастуктура и каросеријска структура било ког шинског или аутобуског возила неће моћи да претрпи тешке стресове препуних аутобуса... Испада да боље ти знаш мигрантска кретања дуж Новог Београда него ја! Топла препорука, дођи од 10 до 23 код Ерпорт Ситија радним данима, да видиш како изгледа када ти сваки аутобус (осим 76 и 708) изгледа кад мораш да се бијеш са људима да стојиш на једној нози... Веруј ми, не препоручујем ти, и зато мора Еко1 у блиској будућности повезати са Општином Нови Београд и Блок 42, јер 3.године лудила без трамвајског моста биће хаотично!
 
Opstinski sudovi ne postoje od poslednje reforeme sudstva.Redovno idem 83 do treceg osnovnog suda u bul mihajla pupina od pocetka godine samo u jednoj je bila guzva sledila je sledeca poluprazna
Prvi osnovni sud se nalazi u bul nikole tesle 42A redovno idem i tamo 84 radi posao
Pa me zanima koji su to sudovi kod erport sitija ili ti kod vazdusnoluckog grada. Da ce biti jos veca guzva to ti vijerujem da nista preduzeti nece i to je tacno .
Da se sire i zidaju zgrade i to je tacno west pa cepeter pa welport savaada3 pa novi minel pa i taj nesrci pomokojni imt , eksing zgrada pa ostatci livnice fom itd ...a infrastruktura maltene ista
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=614085#p614085:1opcwl8m je napisao(la):
direktor » 05 Apr 2019 01:48 am[/url]":1opcwl8m]kod erport sitija ili ti kod vazdusnoluckog grada

+1 za Vazdušnolučki grad
 
E pa ljudi, van špiceva i nema gužve, Beograd glavni nalet vozila i gužve u prevozu ima ujutru od 7 do 9 i onda od 3-6 nekad i do 7 kad se zaglave. kapiram da ujutru ljudi samo idu na posao, a popodne i svrate negde pa imamo jači saobraćaj. ne bi bilo loše da se malo radno vreme rasprši. ali i da se pojačaju turaže
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=612284#p612284:1t2y8fpd je napisao(la):
laki72 » Čet Mar 28, 2019 11:07 pm[/url]":1t2y8fpd]
Žika":1t2y8fpd je napisao(la):
Sa prosečnom brzinom od 13,8 km/h linija 31 je jedna od nasporijih (najsporija sa Solarisima) ako ne i najsporija u gradu i sa najvećom potrošnjom goriva. Verovatno su im to bili imperativi za smišljanje paklenog plana.
Ja bih rekao da je ideja da kroz kralja Milana ne ide nista sto nije elektro
Једина идеја им је да направе још више чепова и застоја и да што више униште саобраћај.

Да су стварно хтели то о чему пишеш, довољно је било вратити троле на 31, и да у некој будућности све линије у краља милана имају зглобне троле. Крак за 22 се укине тј те жице развући до окретнице јерковић како је и било предвиђено и сви задовољни.

Не знам само што се људе толико примају на ову гомилу најављених небулоза, једном и то врло ускоро, ће неко овим градским психопатама морати да предочи да је затварање ул краља милана и њено окивање шинама које су они замислили, у саоб смислу апсолутно немогуће јер је и без тога град фактички у непрекидном колапсу. О пројектованом трамвајском хаосу на славији не треба трошити речи.
Када психопатама то све неко објасни, вратиће тролу где јој је и место и развућиће мрежу у француској као једино нормално и здраворазумско решење читаве ситуације. Ево живи били па видели.
Уосталом, и око оне ископане капије су се бусали као атлантиду да су нашли па је на крају затрпаше. :laugh:
 
Богами до сада су довели до краја најнебулозније пројекте. Зато је страх и оправдан. Надам се да ће ипак остати троле.
 
Само ми реците најјискреније, који би рецимо психолошки тип човека на овом форуму, правио од 95 електроаутобуску линију? На тој линији по реду вожње саобраћа 30+ возила у шпицу, а нико не схвата да у идеалном тренутку фали од тих 30 у теорији фали барем 3 у старту што не може возач да извезе, плус 2 до 3 на потезу 600 је увек у неком делу дана... Додати на то, да Бг Воз иде на 60 минута у шпицу, што 85 иде у вечерњим сатима на 20+ минута... Електробус је ок да иде на трасама где је капацитет мали, али не на 31 и 95... Капирате?
 
Слажем се али њих баш брига, хоће да стрпају све у пар пребукираних линија, већ сада сви са трола прелазе на Славији на 31, поред брда људи који већ преседају са трамваја и линија које окрећу на Славији на 31. Слично хоће да дотуку и 95 са скраћивањем 601. Што се мене тиче, ако им се игра са електробусима, ето им 30 па нек је продуже до Трга, ето им и 44 која већ иде преко трга, ето им 36, 34, 24, 66, 60, довољно линија за тих 80 електробуса што планирају да узму па нек се играју, ту ће и добро доћи.
 
I elektro bus može imati kapacitet kao klasičan autobus, ne mora biti samo solo. Mada 31 jeste vrlo loš izbor, pre svega zbog uspona.
Elektro busevi su dobri za ravnice, dok im se po brdima potrošnja povećava nekoliko puta.
 
Богами електрична возила су веома погодна за узбрдице, поготову тролејбуси. Грешка са 31 је што планирају соло возила уместо зглобних. Већ сада је 31 као зглоб препун на почетним стајалиштима.
 
Bogami električna vozila na baterije nisu nikako pogodna za uzbrdice, zbog težine istih i manje efikasnosti elektricnih motora pri većem gasu. Pogledaj slobodno test bilo kog elektricnog automobila pod punim gasom i dometa koji bar 2-3 puta manji...
Druga je stvar trolejbus koji ima kontaktu mrežu pa nije toliko bitna efikasnost...
Takođe pitaj vozače EKO 1 koliko više baterije potroši u smeru ka Vuku nego obratno, a visinska razlika je jedva primetna.
 
na uzbrdici trosi vise, a na nizbrdici trosi u minusu, tj puni bateriju, tako da ako ima dovoljan kapacitet da obrne krug ne bude znacajno veca potrosnja nego da je po ravnom, jer svuda kuda se penje, tuda se posle i spusti
 
Upravo tako. Koliko uzbrdica, toliko i nizbrdica. Termin beše regenerativno kočenje? U svakom slučaju, nema efikasnijeg za brdovit teren od elektro pogona, što se u praksi lako da primetiti. Maksimalni obrtni moment je uvek dostupan, pa su ubrzanja električnih vozila uvek energična. Ni veći usponi ne predstavljaju problem. Higeri nemaju baterije, već superkondenzatore, o čemu je već bilo reči. Autonomija im je skromna, oko 20km u proseku, ali se brzo i pune. Svakako da nisu pogodni za opterećene linije, kao ni za zahtevne terene.
 
Tako može povratiti samo 10% energije i to pod uslovom da ima sistem za regenerativno kočenje...
 
Vrh