Šta je novo?

Javni prevoz u Srbiji

Raskinut Ugovor za prevoz putnika sa prevoznikom “Ćurdić” u sistemu gradskog prevoza u Nišu

Odlukom Direkcije za javni prevoz grada Niša raskinut je Ugovor za prevoz putnika u gradu Nišu sa prevoznikom “Ćurdić”.

Dana 07.12.2018. godine JKP Direkcija za javni prevoz grada Niša raskinula je Ugovor o javno privatnom partnerstvu u oblasti pružanja usluga gradskog i prigradskog prevoza putnika na teritoriji grada Niša sa prevoznikom „Ćurdić“, kome je ovim Ugovorom povereno obavljanje prevoza na paketu linija broj 3.

Razlog za raskid ugovora je grubo nepoštovanje Ugovornih obaveza od strane prevoznika, odnosno obavljanje prevoza u obimu manjem od 85% na mesečnom nivou na jednoj liniji.

Naime, prevoznik „Ćurdić“ je od septembra meseca ove godine, počeo sa znatnim odstupanjem od utvrđenog reda vožnje na liniji broj 6: Železnička stanica – Duvanište – Skopska, koje se ogledalo u svakodnevnom gubljenju polazaka na pomenutoj liniji, pogotovo u jutarnjem špicu kada putnici treba da odu na posao, u školu, na fakultet, kod lekara i sl. Pored navedenog, prevoznik Ćurdić nas je u proteklom periodu u četiri navrata obaveštavao o svojoj nameri da obustavi prevoz na linijama koje su mu poverene Ugovorom što dodatno daje povod za zabrinutost u pouzdano obavljanje prevoza. Problem je kulminirao u oktobru, kada je prevoznik na liniji broj 6 od predviđenog broja polazaka realizovao svega 82%!

O svemu ovome svedoči i ogromno nezadovoljstvo javnosti, pre svega korisnika prevoza na pomenutoj liniji, čije su primedbe svakodnevno upućivane Direkciji za javni prevoz i Gradskim opštinama, kao i Gradonačelniku lično.

Utvrdivši da prevoznik u značajnoj meri ne poštuje obaveze iz navedenog Ugovora, Direkcija je prevozniku „Ćurdić“ dala rok od 10 dana da ispravi uočene nepravilnosti i nastavi sa ispunjavanjem obaveza preuzetih ovim Ugovorom, što se pre svega odnosi na svakodnevno poštovanje i realizaciju planiranog reda vožnje.
Kako prevoznik ni u ostavljenom roku nije ispunjavao obaveze iz Ugovora, Direkcija je odlučila da jednostrano raskine Ugovor sa pomenutim prevoznikom.

izvor: busevi.com
 
Ако је Ћурда пуко у Ниш, овде ће кроз 5 година а можда и мање.
 
A mož' da bude i da procveta. Imamo nekoliko prevoznika koji su odavno trebali da "lete" , ali i dalje taljigaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=592700#p592700:2eq8bxmq je napisao(la):
Somi303 » Uto Jan 01, 2019 7:23 pm[/url]":2eq8bxmq]Ласта Смедерево
32684922408_f750b7bc51_b.jpg

Koliko su tanki kvadratni profili karoserije , čak je i ovaj sa desne strane osovine pukao.
 
Somi303":2tz2akpj je napisao(la):
Kako su kvalitetno ofarbali u crvenu boju...

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=588130#p588130:3izysvk8 je napisao(la):
Djole Pevcanin » Сре Дец 12, 2018 8:01 pm[/url]":3izysvk8]Ако је Ћурда пуко у Ниш, овде ће кроз 5 година а можда и мање.

Ћурда у Ниш је функционисао катастрофално на појединим линијама. Ово говорим из искуства људи. Возила су му била дотрајала, кварила се стално, не знаш да ли ће доћи на окретницу а бус иде као антибиотик па можеш само да седнеш и да плачеш. Надам се да ће сада бити боље.
 
Priča sa Ćurdićem je dosta komplikovana, godinama to traje, samo u vestima ih ima više puta... Zamena vozila, manipulacije, pretnje, ucene, samo me čudi kako su se odlučili da konačno raskinu ugovor, mislim da niko to nije očekivao, da su se zato bahatili, misleći da će popustiti ovi iz direkcije.
 
Od jutros redukovan prevoz na liniji Pančevo - Beograd , kako kažu u ATP - u , zbog nedostatka vozača i goriva. Takođe , ni taksi u Pančevu ne saobraća zbog vanredne kontrole. Kako kažu , ovo nema veze sa najavljenim protestom "1 od 5 miliona" u BG - u. Upravo javljeno na N1.
 
Šta će onda raditi u pančevačkom javnom saobraćaju?
 
Зашто одлази АТП у историју? Ако су паметни, увешће коначно Панчево у систем Бус плуса и продужити БГ воз.
 
Da bi uletila arriva eto zasto inace nabavise gorivo za petak ...
 
Не него, нећеш ме преварити колики је мој део... То је поента функционисања АТПа, шибицарили на гориву, купили људе ван трасе, неки ишли преко Немањине, неки преко Скупштине... Ееее бре директоре, па ти као да ниси у Београду...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616658#p616658:10ki3zyu je napisao(la):
Expert » 15 Апр 2019, 18:07[/url]":10ki3zyu]Šta će onda raditi u pančevačkom javnom saobraćaju?

наводно Арива и Ауто Кодекс. али то је само рекла-казала, зато и питам, зна ли неко

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616686#p616686:10ki3zyu je napisao(la):
Дошљак » 15 Апр 2019, 20:44[/url]":10ki3zyu]Зашто одлази АТП у историју? Ако су паметни, увешће коначно Панчево у систем Бус плуса и продужити БГ воз.

вероватно је Панчево срачунало да им је јефтиније да дају одређен износ за БусПлус и БГВ него да бацају гомилу пара за АТП
 
Добро је ако су се опаметили. Штета само што нема места за АТП у тој причи.
 
Vrh