Šta je novo?

Minibus

Šta mislite o vraćanju linije E4 u nešto izmenjenom obliku?

E4 Ledine - MML /O.Š. "Dragojlo Dudić"/

trasa: Ledine , Bežanijska kosa , Bulevar heroja sa Košara , Most na ADI , Sajam , GŽS , Resavska (Kneza Miloša) , Bulevar Kralja Aleksandra
Linija bi išla do skretanja za VML (kod Benzinske pumpe).

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=484867#p484867:1od1sv83 je napisao(la):
solecar » Sat Oct 14, 2017 10:44 am[/url]":1od1sv83]Šta mislite o vraćanju linije E4 u nešto izmenjenom obliku?

E4 Ledine - MML /O.Š. "Dragojlo Dudić"/

trasa: Ledine , Bežanijska kosa , Bulevar heroja sa Košara , Most na ADI , Sajam , GŽS , Resavska (Kneza Miloša) , Bulevar Kralja Aleksandra
Linija bi išla do skretanja za VML (kod Benzinske pumpe).


file.php

Mislim da je trasa više nego dobra, komplementira odlično postojeće linije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=305747#p305747:2w0zon2h je napisao(la):
marrecar » 23 Nov 2014 10:01 pm[/url]":2w0zon2h]Mislim da bi ti bilo prihvatljivo samo da te glavne linije imaju okretnice negde u gradu, tj. da imaju bolju vezu sa gradom. Da one idu opet do Trosarine, onda bi izmena linija bila uzaludna, a presedanje iz minibusa u bus besmisleno jer sada imaju direktnu vezu do Trosarine.
Испада да јако дуго касније одговарам, а за оне који нису пратили, тиче се стварања артеријских линија Авалским друмом, са бочним минибус линијама.

Од директних артеријских линија, прва би требала бити Карабурма-Младеновац. Друга би требала бити аутобуска, и то Прокоп-Аутокоманда-Трошарина-Авала - Младеновац/Сопот (неизменично поласци за један и други), са прескакањем 2/3 стајалишта од Аутокоманде до Авале. Трећа је Раковица Железничка станица - Авала- Врчин /Гроцка (део полазака за Гроцку). Парцани, Стојник, Мала Иванча, Поповић, Бела Река, Зуце, делови Белог потока и Рипња могу бити опслужени минибусима, са тим да те линије морају качити централне линије заједно са везом са макар једном железничком станицом. Везе са централним линијама и железничким станицама морају имати и Неменикуће, Рогача и слична Космајска села, исто минибуси пре свега. Додатне директне линије би требале ићи само у вршним сатима, за већа од тих насеља, и само до Трошарине. 401 и 402 би ипак требали да остану овакви због Јајинаца, и зато што су преблизу да би оваква организација била оправдана, и довољно велика насеља да се исплати линија на сваких 15-30 минута. Рипањ такође може генерисати довољно путника за своју линију, чак и када би постојао директан воз за Врачарски тунел који би одвукао 2/3 путника из Рипња. Тај аутобус што се са Глумчевог брда испразни на Железничкој станици Рипањ, поново ће да се пуни од Авале до Трошарине.
 
@ Karlo
Ako se ovaj post odnosi na minibus linije u okviru ITS sistema , onda bi treba lo prebaciti post u temu "Prigradske linije - predlozi i rešenja" , obzirom da se ova tema odnosi na liniju A1 i E linije , koje nisu u okviru ITS sistema.
 
Човек је мислио на БГВОЗ и локалне минибусеве типа 24,513,505...што значи омашена тема али се слажем са човеком. :kk:
 
Ovog puta nije bio ni mini ni midi nego bus. :)

IMG_20180317_083932.jpg


izvor: gspbeograd.net
 
Стајалиште није баш најсрећније назначено, пре пар недеља ме је један старији пар холанђана на Славији питао где је шатл аутобус за аеродром. А аутобус им је стајао иза леђа. Могло се размислити о брендирању аутобуса/минибуса за аеродром, не треба их мешати с осталим возилима ЈГП.
 
Nevidim potrebu da se vozac pita da se slika bus
 
Znali neko šta će biti sa E9,pošto prolazi preko Trga Republike i Studenskog trga.
 
Na vozilima sa linije E9 vidim da piše Terazije - Kumodraž.
 
Objavljeni rezultati tendera za minibus linije. Ništa od GSP - a. I dalje privatnici , i to na linijama koje su i do sada postojale. Kao što sam i pretpostavio , za E3 i E7 su procenili da nisu isplative (mislim na ponuđače).

Banbus / Trasprodukt: A1 , E1 , E2 , E6 , E9
Arriva litas: E4 , E5 , E8
bez ponuda: E3 , E7

A1 Slavija /NBS/ - Aerodrom
E1 Ustanička - Blok 45
E2 Dunav stanica - Petlovo brdo

E3 Slavija - Pogon Kosmaj
E4 Mirijevo III - Ustanička - Bežanijska kosa
E5 Zvezdara /pijaca/ - Miljakovac - Banovo brdo - Blok 70A

E6 Mirijevo IV - Zeleni venac - Blok 45
E7 Prokop - Vidikovac
E8 Naselje Stepa Stepanovic - Blok 70A
E9 Dorćol /SRC "25. maj"/ - Kumodraž

izvor: bgprevoz.rs
 
E5 valjda treba do bloka 70 na okretnici 68?? A kada krecu da voze da izmenjenim trasama?
 
Nego šta mislite o produženju E2 sa jedne strane do Karaburme i sa druge do Novog Železnika?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616923#p616923:2t5p333o je napisao(la):
kruuki » Uto Apr 16, 2019 6:53 pm[/url]":2t5p333o]E5 valjda treba do bloka 70 na okretnici 68?? A kada krecu da voze da izmenjenim trasama?
Moja greška. U oba slučaja je blok 70 , a ne blok 70A.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=616943#p616943:2t5p333o je napisao(la):
Mitroslav » Uto Apr 16, 2019 8:54 pm[/url]":2t5p333o]Nego šta mislite o produženju E2 sa jedne strane do Karaburme i sa druge do Novog Železnika?
E2 odlično funkcioniše na trenutnoj trasi i ne treba je menjati. Bolje za Železnik da se uvede nova minibus linija , jer je ionako propao konkurs za E3 i E7.
 
Šteta. Mislio sam da će postati taxi linije. Kad smo već duhoviti.
 
Pa kakvo pitanje , takav i odgovor. Ako je nešto bez ponude , to znači da nije bilo zainteresovanih , te tako neće ni postojati linije E3 i E7 , jer se niko nije izjasnio da bi želeo da ih vozi. Jedina druga opcija je da se daju potpuno nove trase i da se za te nove trase ponovi tender. To što se linija E5 gotovo u potpunosti poklapa sa linijom 50 , a isplativa je , je izuzetak , a ne pravilo , kako ovi što prave trase , zamišljaju. Nekoliko neuspešnih primera su imali , a oni i dalje forsiraju istu priču. Pitam se samo koliko će im još puta biti potrebno da ponove istu stvar , kako bi shvatili da treba da prave trase koje se razlikuju od postojećih ITS linija , ili da budu kombinacija trasa dve ITS linije.
 
Svoje pitanje nisam postavio u želji da nekog ismevam. U tome je razlika između njega i mene.

Što se tiče linija E3 i E7, ludilo je ukidati linije "jer nema ko da ih uzme". Ako već ne mogu privatne firme (preduzeća, kako god), nek zaduže GSP (dosta autobusa ima u rezervi koji se retko šalju u saobraćaj).
 
Linije ima ko da vozi , ali neće. Linije su ponuđene na tenderu , ali se niko nije javio da je zainteresovan da ih vozi. Niko nije lud da vozi liniju koja mu nije finansijski isplativa. "E" linije ne subvencioniše grad , nego šta zarade od prodaje karata , to im je. Takođe , na ovim linijama saobraćaju minibusevi , a ne normalna vozila , tako da GSP ne može da učestvuje dok ne nabavi minibuseve , a očigledno je su odustali od toga , jer je bila priča da će oni preuzeti minibus linije , i to po kupovini minibus vozila , a kao što vidimo , linije su dodeljene privatnicima. Nadam se da ti je sad jasnije kako to funkcioniše.
Što se tiče ismevanja , probaću da ne bih da budem grub. Pitanje si postavio tako da ono drugima upravo zvuči kao ismevanje. Kako ti to nije bila namera , jedino logično je da ti nije jasno kako funkcionišu "E" linije.
 
Предлог за нову линију:

Е3 Погон Космај - Трг ослобођена - Прокоп - Баново брдо - Видиковац :gobb:
 
Modifikuj malo tu liniju , dosta se poklapa sa linijom E2. Takođe , ja bih je stavio da ide Ustaničkom u oba smera.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=617710#p617710:33i9ctum je napisao(la):
solecar » Суб Апр 20, 2019 12:20 am[/url]":33i9ctum]Modifikuj malo tu liniju , dosta se poklapa sa linijom E2. Takođe , ja bih je stavio da ide Ustaničkom u oba smera.

Добро онда овако...

E3 Велики мокри луг (38) - Погон Космај -Аутопут - Аутокомада - Прокоп - Мостар - Чукаричка падина - Жарково центар - Церак виногради (52) - Видиковац. :kafa:
 
Vrh