Šta je novo?

Pančevački most

E gledao sam kako farbaju, znai neka dvojica nose neku kanticu, svako svoju, i onda zamažu šta treba, bez brisanja, bez pripreme samo nanesu farbu preko. to će da traje koliko i sami radovi. samo prašine ima kolko voliš da ne pričam o ostalom na toj lokaciji. A dok dođe na red prava rekonstrukcija biće vreme za novi most ili ćemo imati italijansku situaciju. pa ako izginem prelazeći taj most sećajte me se po drobrim postovima i pravite se da sam puno toga pametnog rekao ovde :D
@Igor može da pobriše moje loše postove ali ne i most Olje Ivanjicki! xD
 
Odigraj loto i rijesi se pancevca ta boja ti je tri u jedan i antirost i prajmet i glavna boja ...
 
@Direktor
Antirost se nanosi na delimično očišćenu površinu.
Nanošenje boje na poroznu podlogu je bacanje para, a pri tom materijal još više propada jer se vlaga koja kroz pukotine ulazi, tu i zadržava.

@direktor -e, mnogo si omekšao i postao pomirljiv u zadnje vreme

Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
mislim da je Diša bio sarkastičan :D A svi mi polako ležemo na rudu. ne možeš doveka sa vetrenjačama.
 
Gorstak je izvalio sarkazam ...
Laki sta cu svaki dan boravak po drzavnim institucijama otupljuje covjeka...kadvidim sta i kako se radi muka mi ...
 
Зна ли неко шта се ради на стубу приступне конструкције моста?
Ово је слика од пре око недељу дана...

D4RaWx1W0AEa1x-.jpg:large
 
Traje već neko vreme, tu je spoj dve konstrukcije na jednom stubu, verovatno je nešto puklo ili je neko "redovno" održavanje. Moguće je i da samo sređuju češalj ili izravnavaju dve strane?
 
Mozda su se sjetili mosta treba pitati zatokosu ministarku...
 
Možda nije direktno za ovu temu, al moram da pitam:
Jel moguće da niko u gradu i nadležnom sekretarijatu nije u stanju da obiđe Zrenjeninac i uveri se kakve su tamo gužve svaki dan, što ujutro, što popodne?
Jutros iz Koteža do silazne rampe u Bulevaru Despota Stefana 50 minuta.

Paradoksalno brže se u poslednje vreme prelazi most nego Zrenjeninac, mogu da mislim koliko vremena treba ljudima iz Borče.

Zrelo je za potpuno novi režim saobraćaja, ukidanje pojedinih izlaza na Zrenjeninac, a ne da svaki sokak ima izlaz direktno na magistralu, i onda imamo svakih 100m semafore, takođe reprogramiranje postojećih semafora...

Jel imate ideju šta bi još moglo da se uradi pa da šaljemo neki zahtev sekretarijatu?

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
U 8.20 bio na penjanju na Pupinov most, u 8.50 sišao sa istog! To je jedina alternativa pančevcu.

Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
Da, ukidanje ukljucenja tih sokaka bi pomoglo. Samo sto sokaci nisu poprecno povezani pa bi se time blokirala jedina veza njih i Zrenjaninca. Kada se divlje gradi a ulice prosecaju kako kome odgovara to je cena.
 
Nema pomoći tu, nikakve. Jednostavno, previše automobila u jutarnjem špicu. Leva obala dunava postaje prenaseljena za postojeću infrastrukturu.
Zamislite samo da nema još i pupinovog mosta i da tranzit nije preusmeren.
Samo na parkingu ispred moje zgrade se u poslednjih pet godina udvostručio broj automobila.


Poslato sa POT-LX1 pomoću Tapatoka
 
tzoran1":3kzpba88 je napisao(la):
Da, ukidanje ukljucenja tih sokaka bi pomoglo. Samo sto sokaci nisu poprecno povezani pa bi se time blokirala jedina veza njih i Zrenjaninca. Kada se divlje gradi a ulice prosecaju kako kome odgovara to je cena.
Nije rešenje za nas koji koristimo gradski prevoz i idemo na faks kod Vuka.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ima tu ljudi koji voze decu u obdaniste, skolu pa moraju da koriste automobil..
Banalizujem slucaj. Neko ko zivi u Mihajla Solohova na 100-200 m od zrenjaninca. Zatvori mu direktni pristup zrenjanjincu i mora da ide u Valjevskog odreda pa Bratstva i jedinstva pa onda ukljucenje na zrenjaninac i samo ce da znaci kruzi jos oko 2-3 kilometra. A takvih ulicica koliko hoces u Krnjaci Kotezu Ovci Borci .
 
Napravljena je alternativa koja je za...na na kraju, jer pristupna raskrsnica sa zemunske strane nije urađenja svojstveno saobracaju koji ce se tu odvijati. I pre nego sto je ,,Pupin" pušten, pricalo se da ce ta raskrsnica biti problem, a sto se vec posle nekog meseca i videlo, a problem je ostao da traje i dan-danas.

Umesto da se to uradilo kako treba, pa da je tamo preusmereno sve sto moze, da se uradi Pančevački most i pristupne saobracajnice sa leve obale Dunava.

Da kola ima mnogo, ima. Ali i da moze nesto da se uradi - moze.

Za rekonstrukciju je zreo, ne samo Pančevački most, on je prezreo odavno,...nego i cela deonica Zrenjaninskog puta, od uključenja na isti most do uključenja za SMT, a u smislu da se prošili na 2+2, svuda gde je jedna traka po smeru, da se neke raskrsnice ukinu, a neke rekonstruišu. To je veliki i tezak posao, ali jednom ce morati. Negde je bukvalno potreban paralelni put sa 1+1, da bi svi imali valjano uključenje, a da ne bude semafora na 50m.

Da je to negde na Novom Beogradu, Senjaku ili tako nesto, da vidite kako bi se uradilo...nego Borča, Krnjača, radnicka naselja, građani drugog reda,...pa neka čekaju.
 
Činjenica je da ovo stanje nije održivo, poslednjih nekoliko meseci sam na levoj obali, inače sam sa Karaburme, svaka čast ljudima koji trpe ovo sve.
Bukvalno čovek da izludi kolike su tu gužve konstantno, ujutro zbog semafora na Zrenjanincu, popodne zbog semafora kod Bogoslovije.

Nešto mora da se preduzme, pošto novi most neće skoro, a realno ne bi ni pomogao mnogo pošto opet obilazi naselja, sve dok se ne uradi most Kotež-25 maj, nema konkretnog rešenja, pa mora neko štap-kanap rešenje.
Cilj je nekako ponovo učiniti Zrenjaninski put prioritetni pravcem, sa što manje semafora, a pošto znamo da denivelisane raskrsnice tek nisu rešenje, jedina opcija jeste ukidanje nekih uključenja, makar da naprave paralelni pravac uz Zrenjaninski, kao što ima u jednom delu od Metroa do Koteža i tuda da trasiraju vozila.

Mada ima i do toga što generalno žitelji leve obale, na jednu kuću imaju tri automobila, i onda jedan auto, jedan čovek u njemu. Ljudi iz iste kuće idu različitim kolima na posao i dodatno prave haos u saobraćaju.
 
E tu stizemo do onog da je uglavnom svako cija parcela tangira zrenjaninac postavio objekat uz ivicu placa i mesta cesto nema ni za pesacku stazu a kamoli za 1+1.
Na pancevcu bi bilo dobro aktivitati ono iskljucenje (predvidjeno ko zna kada) i deo saobracaja ka gradu prebaciti na Klanicki kej i Poenkareovu.
 
tzoran1":hvok1qwn je napisao(la):
E tu stizemo do onog da je uglavnom svako cija parcela tangira zrenjaninac postavio objekat uz ivicu placa i mesta cesto nema ni za pesacku stazu a kamoli za 1+1.
Na pancevcu bi bilo dobro aktivitati ono iskljucenje (predvidjeno ko zna kada) i deo saobracaja ka gradu prebaciti na Klanicki kej i Poenkareovu.
Generalno ovo nije slučaj za početni deo Zrenjaninca gde već postoje paralelno ulice sa obe strane, kad te ulice prestaju pojma nemam, al su prisutne od Krnjače do skretanja za Kotež I trebalo bi ih iskoristiti.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Zrenjaninskom putu fali jedva velika petlja, koja je imati direktan spoj na SMT, negde u Krnjači, ali ne da taj spoj ide kroz naselja, cigan-male i ostalo.
 
Zrenjanski put je odavno zreo da postane pravi gradski bulevar, a gradnja mosta kod Ade Huje bi trebala da bude među prioritetima grada, ali ovoj vlasti je bitnija šminka od rešavanja pravih problema.
 
koliko bi vremenski mogla da traje neka kvalitetna rekonstrukcija Pančevca?
 
Pogledaj samo koliko vremenski traje "kvalitetna" rekonstrukcija Kraljice Marije i 27. marta , a dokle se došlo.
 
Nekada pomislim da je bolje da je ovaj most srušen 1999. godine, do sada bi dobili nov most, ovako ne ide više.
 
Vrh