Šta je novo?

Spoljna Magistralna Tangenta (SMT), Most preko Ade Huje

Ko da od početka planira? Vesić i kompanija? Daj molim te, budimo ozbiljni.

Pa mi živimo u zemlji u kojoj je "normalno" ponašanje investitora, jer nije digao koji sprat više i nije tri puta prodao stanove, dozvola za nelegalnu gradnju parkinga. To je naša svest i pojam normalnog.

Ti ljudi haluciniraju nekakve privremene dozvole ne na trasi nekog putića, već na trasi jbne SMT...šta tu više ima da se priča. Zarad svojih sitnih jaj**** interesa podržali bi baš sve i našli "rezon" gde on ne postoji. Neće nama nikada biti bolje...
Nadam se da će neko normalan prijaviti ovaj skandal inspekcijama, da makar postoji pisani trag o teme...možda se i neki mediji prevare pa napišu koji red na temu. Ko zna...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Ово није једина локација у граду која је због померене регулације испред новоградњи оставила празан простор који чека да се приведе намени. Све те локације се одреда користе као дивљи и неуређени паркинзи и изгледају огавно.

Ова деоница СМТ-а ће се градити када се судски спорови заврше. То већ траје годинама и може да траје још ко зна колико времена. За то време ова би се површина свакако користила као дивљи и неуређени паркинг. Привремено уређење те јавне површине о трошку инвеститора заиста не видим као било какав проблем.

Једино што је овде проблематично то је фактички потврда да СМТ неће скоро јер је инвеститор ово урадио у координацији са општином и градом од којих је и добио информације о статусу СМТ-а ... уређење овакве површине кошта између 10 - 20 000 евра и не би нико бацао тај новац на нешто што ће се рушити за пар месеци. Дакле, СМТ неће овде проћи још барем 3 године ...
 
Očigledno su odustali od SMT. Evo ovde o Slanačkom putu i mostu preko Ade huje se više ništa ne priča niti se može doći do nekih informacija.
 
Ali investitor ce ionako izgubiti tih 10-20.000 evra kad mu parking I ostalo sto je protivpravno prisvojio zapale. Takodje ni Vucic I Vesic ne mogu vise finansirativsvoje stranke ovakvim korupcionaskim novcem, sto lepo rece Stf, ocigledno da se ovde radi o sprezi vlasti I mafije. Nije jasno ni sto oni, I ta grupa ljudi u vlasti oko njih, sami sebe guraju u zatvor? Tako da ako oni zavrse u zatvoru, a nova vlast dodje, dal ce novima SMT uopste biti prioritet. Takodje je bezpredmetno pricati o beskrajnom vremenu trajanja eksproprijacije jer je vlast postavila sudstvo, sudstvo odugovlaci procese, znaci vlast odugovlaci eksproprijaciju I pocetak radova. E sad, da li ce oni Ikada poceti, to je uopste pitanje jer, iako neki ponavljaju ko papagaji da radovi nisu samo masine na terenu nego I proces pre toga, od toga nema nista, jer 90% Beograda je sagradjeno ne onako kako je zamisljeno. Evo na pamet mi odmah pada resenje iz 70ih o delu oko Slavije, I naravno da od prica, crteza, projekata nema nista dok se konkretno ne krenevi ne zavrsi posao. Sve ostalo je deo maste, kao bajke poznatih pisaca :Hansk Kristijena Andersena, Vucica, Vesica, dogodovstine barona Minhauzena, bajke o Spoljnjoj Magistralnoj Tangenti I sl.
I da, gradnja mosta na Adi Huji je zadnji put pominjana od strane strane zle prosle gradske vlasti (Mali, Vesic, arhitekta) pre 2 godine kada su pravili kolaps oko pruge na Pancevackom mostu, pa su Beogradjanima koje smatraju ovcama, pricali bajke da sledece godine krece izgradnja mosta, jer su mislili da xe ljudi sa tom lepom mislju lakse podneti stajanje u guzvi oko mosta I cekanju pola sata da se predje.
 
Видео нешто на сајту дирекције у јавним набавкама, некакво новелирање документације, шта год то било.
 
Ma ljudi to je nebuloza, oni već 6-7 godina nisu u stanju da reše imovinsko pravne odnose i to im je izgovor za sve, dok se pare troše na njima bitne stvari!

U ovom tekstu spominju naselje Stepa Stepanović, a ceo Jerković i Medak, Milanovac, Banjica su na trasi! Pričamo o stotinama hiljada ljudi koji se svakodnevno maltretiraju!

Za Beograd na vodi i te buržuje može "lex specialis", a za Voždovačku sirotinju ne može ni javni interes da se proglasi, iako je ovo NAJBITNIJI infrastrukturni projekti za celu opštinu!

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Тужно је што су њих на власт баш довели грађани Вождовца и Батајнице, а они апсолутно током целог свог мандата занемарују њихове потребе (СМТ и нова Кумодрашка на Вождовцу, Батајнички булевар и његово спајање са аутопутем у Батајници). Само треба да се сете да су ти исти грађани тих насеља и скинули претходну власт.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=621318#p621318:37fesf5q je napisao(la):
Дошљак » 09 May 2019 08:20 am[/url]":37fesf5q]Тужно је што су њих на власт баш довели грађани Вождовца и Батајнице, а они апсолутно током целог свог мандата занемарују њихове потребе (СМТ и нова Кумодрашка на Вождовцу, Батајнички булевар и његово спајање са аутопутем у Батајници). Само треба да се сете да су ти исти грађани тих насеља и скинули претходну власт.
Ово за Вождовац није тачно, у смислу не Општине него насеља. У градском делу Вождовца СНС има по 10% до 20% грађана са правом гласа, али апстиненција је обично и преко 50%. СНС бере гласове по Рипњу и Пиносави, где ови опозициони идиоти не залазе. Тамо излазност буде огромна. Чак у комуникацији са неким опозиционарима, примећујем како се гаде таквих насеља због подршке СНС-у. У таквим насељима има велики број материјално сиромашних Лингура, избеглица-опортуниста, и људи који не могу да плате кирије по Београду, и ти гласови се лако купују за црвену и кило саламе. Зато су и редови вожње на линијама 9, 17, 18, 31 осакаћени "незахвалним" Вождовчанима, а обогаћени на потезу 400 "захвалним" житељима Општине Вождовац.
 
Ne bih se bas slozio sa tobom da beru glasove po Ripnju
Po grackom delu pre ce biti i po ostalim podavalskim naseljima . Ako cemo gledati po prevozu Ripanje ne da je obogaljen nego urnisan.
 
Опет, у глобалу занемарују предграђе које их је довело на власт. Батајница је најбољи пример.
 
Zato što, nevezano za stranku, grad vode ljudi koji nisu potekli iz prigradskih naselja niti tamo zalaze sem za slikanje. Situacija u prigradu je daleko bolja nego za vreme Đikija ali i dalje nepravedna. Jako nepravedna.
 
Оно што су добила преграђа у последњих неколико година су поправак неких "добро излупаних" путева, неке нове и појачане линије ГСП, а горњи део Рипња и водовод. Не постоји систематски приступ, а део тог несистематског је и овај СМТ план. Помињу "од петље Ласта до Борске, тако да ће житељи Степе моћи да одахну". Најпре, ако је у питању државна станоградња, део профита од станова је морао бити уложен директно у закржљалу инфраструктуру Вождовца, и то не само саобраћајну. Друго, ти државни станови су могли бити коришћени за директну експропријацију спорних делова где треба градити Спољну магистралну тангенту и целог потеза дна долине од Душановачке петље до Дарвинове, са градњом саобраћајног правца туда.

Када је у питању сама Спољна магистрална тангента, већ сам раније писао, и поновићу, минимум је 2+2 за мешовити саобраћај, са још 1+1 само за јавни превоз. Ако је то по физичком распореду 2+2+2, а у овој фази жели да се нешто уштеди, у том случају изградити 2+2 са спољних страна, а унутрашње две траке оставити као слободан резервисан простор. Боље тако, него да се ту нагурају бензинске пумпе, стоваришта, ресторани, супермаркети, или још горе, стамбена високоградња. А критична целина није Борска-Петља Ласта већ Борска-Смедеревац!
 
Ovo sto pisem odnosi se na ovaj deo oko ubiranja sns glasova i oko prozivke mog Ripnja i price da su stvari lose na Vozdovcu zbog nas. Ono sto je uradjeno u Ripnju tesko se moze nazvati ubiranjem plodova zato sto su to osnovne stvari za zivot i sve to je trebalo biti uradjeno mnogo ranije tako da ovi ustvari nisu nista posebno uradili.Vodovod je uradjen ne u gornjem delu Ripnja nego u celom naselju ili selu kako god od rani je vodu je imao samo jedan mali deo oko zel.stanice(od toga vodovod je uradio samo glavne vodove ostalo smo radili sami),a kanalizacinu mozemo samo da sanjamo i do daljnjeg da se trujemo fekalijama.U danasnje vreme ne verujem da neko moze da bude srecan zato sto je dobio vodu.Dalje prevoz 405 ubedljivo najopterecenija linija na potezu nema nijedno mladje vozilo od 15god.(sve sami ik 103 f)kad crkne ili se skine za neku drugu liniju nema zamene,404 je trebalo biti davno uveden opet nista spektakularno ( veza prnjavora i tresnje sa centrom jako je bitna ranije bilo je da bi dosao do centra morao si da izadjes iz Ripnja pa da se vracas nazad najmanje sat vremena putovanja) 407l aj da kazes da je neka olaksica tim ljudima sa timockog puta oni sa sredine imali su par km pesacenja uzbrdo,ali opet tesko da je zbog njih los prevoz na Vozdovcu.407 ide retko jedan nov bus jedan krs .408 opet ide retko.e jedino 534 moze se reci da je ok linija.Dalje put bio je toliko los da jednostavno nije vise mogao da se krpi ko god da je na vlasti morao je da ga uradi i naravno uradili su ga slepacki sad trenutno krpe ga druga stvar sto se tice put ne verovatno je da uz 30km mozda nesto manje glavnog puta nema metar trotoara.Sredili su pijacu opet nista vau decenijama nista nije ulozeno u istu ,a posle Banjicke pijace to je najposecenija pijaca na Vozdovcu.Uradili su nadstresnice na vecini autobuskih stanica sramota je sto to ranije nije postojalo .Karlo malome je takla ova prozivka sto se tice mog Ripnja pa sam morao da ti odgovorim.
Tesko da zbog nas trpi gracki deo Vozdovca .
Verujmi pozgradama ima mnogo vise sns ovaca nego kod nas.
 
@ stf Ne moze a da ne kaze kako je situacija bolja nego ranije, samo ako može, i da se kaže pošto i MML I VML pripadaju nekakvog prigrađu kao i Kaluđerica, kakav se napredak ostvario što se tiče infrastrukture i putne veze na ovom potezu od kako "Đikija" nema?

Ja ću ti reći , NIKAKAV, Milošev Kladenac (dalje Nikole Grulovića/SD put) je razvaljen od kamiona Gradske čistoće i ostalih komunalnih preduzeća, kao i ostalih teretnih vozila koja idu u pravcu ka deponiji Vinča, veza od "Laste" ka MML/SD Put kroz ulicu 20. oktobra se ostvaruje "kozjim stazama", odavno su sve ove ulice na ivici kapaciteta, o Smederevskom putu da ne pričam...

O ovom kraju se slabo priča jer ne upada u oči kao gužva na Trošarini, VŽ kružnom putu ali je potrebno krenuti sa sređivanjem, ako ne , bar tu ulicu Milošev kladenac zatvoriti mesec dana i uraditi kako treba, no naravno, alternativa ne postoji, pošto je prethodno isključenje na Konjarniku čime bi se Ustanička i Bulevar totalno zagušili, a prvo sledeće isključenje nakon Laste je Bubanj potok...
Dok se uradi SMT(30 godina), jednostavno postoji potreba da se uradi neki uliv/izliv na nadvožnjaku u Velikom mokrom lugu...
 
Vi iz Kaluđerice ste navikli da ste jedino naselje i da ionako mali budžet treba da se potroši samo na vas. Tako je i bilo za vreme Đikija. U Kaludjerici je izgradjen Dom zdravlja i Osnovna škola dok u ostalim mestima nije mogla da se zameni ni ulična svetiljka.

Da je Djilas više uradio za Kaludjericu - jeste. Ali SAMO za Kaludjericu.
 
Temu o Kaludjerici i koliki je teret za Opstinu Grocka, zaspinuj u temi Gradski zivot/ Grocka ili u temi Nove opstine, odavno su se svi slozili da 15 MZ jedna opstina ne moze da opsluži. U medjuvremenu, poplocavajte carsiju( sa najavljenom decentralizacijom otvarajte nova JKP pa ista gasite) i pravite svecanosti, skolu u Lestanima izgradite za 2-3 godine, nama ce autobusi da se lomataju po rovovima u dve najbitnije ulice u naselju, Ritopek ce dobiti pre gas nego vodu...

Svakako, pitao sam da li se primecuje neki boljitak sa putnom infrastrukturom na potezu oko petlje Lasta (naveo i imena ulica koje su na teritoriji opštine Zvezdara) a ti se presaltao na nesto sto se ne tice ove teme?
 
Ја не разговарам само са тобом, нити се овде прича о конкретној микролокацији него генерално. А генерално, ситуација је боља него пре. Не свуда, и не за свакога, али је генерално боље него пре.

Када је изграђен пут који спаја Гроцку са Заклопачом, и измештена наплатна станица Бубањ поток, цео југ је саобраћајно продисао и баталио Смедеревски пут. То је наравно испраћено реконструкцијом државних путева 351 између Умчара и Пудараца, и пута 347 између Смедеревског и Авалског пута. То је делом растеретило и Смедеревски пут. Иначе се за њега ради пројекат проширења на 4 траке до Винче, што сам већ написао на форуму раније.

Значи није тачно да се по твојој причи, раде само локалне улице и сокаци. Раде се и крупније ствари. Овај пут не у Калуђерици, али није истина да се не раде. Не постојите само ви у Калуђерици (иначе најнезахвалније становништво које сам срео радећи по терену. И то није само моје мишљење).
 
I ja mogu da potvrdim da je bolje nego sto je bilo, ali to uopšte nije teško, obzirom da se u žuto vreme baš ništa van kruga dvojke i nije radilo.

Sa druge strane, iako se sada nešto dešava, ostali su glavni problemi i ne postoje prioriteti! Rade Kneza Miloša, a pogledajte Trosarinu i Save Maškovića, pa to nije normalno! Kroz BNV piče bulevari u 4 trake, tuneli kroz pola grada, a mi živimo u je*******#om srednjem veku!




Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Главни проблем је што се не решавају проблеми који гуше град и јавни саобраћај. Како на периферији (обилазница, смт, умп и многе друге саобраћајнице) тако и у строгом центру (Деспота Стефана, Макензијева-Жичка), а два пута се преорава и поплочава булевар са 6 трака без икакве функције у БнВ.
 
Већ сам написао, која год да је странка на власти, град воде људи који нису са пефиферије, у њу не залазе сем за сликање и она их претерано не занима. Једини разлог зашто напредњаци раде више на периферији од демократа јесте што председници ободних општина имају политички капитал (јак изборни проценат на локалу) да их притискају преко републике (читај Вучића) да дају више кинте.

Примера ради, док се са једне стране без дозволе и папира врше припремни радови за изградњу гондоле, истовремено градске структуре терају мак на конац око школе у Лештанима где је проблем у пар процената површине зеленила у дворишту школе због које неће да издају дозволу ....
 
Tzv."Nerešeni imovinsko pravni odnosi"....najbolji izgovor za sve!

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Toliko o parkingu ispred panorame na trosarini o kome je bila velika polemika, nema ovde daljih radova, naravno bilo bi bolje da je travica al i ovo je bolje od onog blata koje je bilo.

nmdatKv.jpg

p7u0fJv.jpg

rFErA1H.jpg

j8ltyCM.jpg
 
Da se nije digla prašina i da nije prijavljeno pitaj Boga koliko puta i sa različitih strana, bio bi i parking(što i sada jeste), a vrv i objekat na temelju koji su izgradili!

E sad, možemo mi ds se pravimo glupi i ludi, u tome smo valjda prvaci sveta... Šta drugo reći.

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 
Da na tom objektu bi bas uzeo para, a na nekom spratu vise da je izgradio nebi... nekako mi to ne pije vodu...
 
Vrh