Šta je novo?

Gradski prevoz u svetu

Jesi li uspeo možda negde da uhvatiš nove tramvaje? Bečlije ga masovno reklamirali, navodno najniži niskopodni tramvaji, 21.5 cm od zemlje. U pitanju je Bombardier Flexity, meni mnogo lep na oko.
 
Nisam obratio pažnju ali sad kad si mi rekao baš ću da gledam. Inače koristim maksimalno metro ,blizu su mi dve stanice pa mi tramvaj , bus zadnja opcija. Par stanica smo se vozili tramvajem do tehničkog muzeja i već sam se bio smorio.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=rwYz2y1KVhc[/youtube]
 
Сегединци задали домаћи задатак свима како треба средити Зијачу: 8)
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ys28RSLHy60[/youtube]
Изгледа као да је јуче изашла испод чекића. Док она будимпештанска са накалемљеним Икарусовим прозорима и вратима од ЧКД трамваја и није неки императив оригиналности.
 
Ni Gdinjani ne zaostaju za njima:

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=KUekM_OAHwQ[/youtube]

Ovde se svaki "komad istorije" baca ili gura pod tepih. Zato i ne čudi da se ovaj narod nikad ne nauči na greškama ili dobrim stvarima.
 
Зато се код нас склепа коњски трамвај који нема никакве везе са оригиналним.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625729#p625729:17yx34rb je napisao(la):
marrecar » Uto Maj 28, 2019 10:33 pm[/url]":17yx34rb]Jesi li uspeo možda negde da uhvatiš nove tramvaje? Bečlije ga masovno reklamirali, navodno najniži niskopodni tramvaji, 21.5 cm od zemlje. U pitanju je Bombardier Flexity, meni mnogo lep na oko.

Ne vide niti jedan. :notok: Baš sam ciljano gledao i na žalost ništa.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=g3b9aegxNfY[/youtube]
 
Јоооооој Соле, па соло Икаруса 260 или 280 смо се једва решили након 2.године, благословен бренер био који је одрадио посао, донација из Грчке у соло верзији, да само најгорем непријатељу пожелиш... За 95 идеалан двозглобни МАН СГГ што је на проби био, само мало у Борчи средити угао Ивана Милутиновића и Ваљевског одреда, и 35 таквих да раде цео дан супер веруј ми!
 
Ovo 100% zbog naših ljudi.


http://dijaspora.tv/mirisljavi-metro-u-becu/

Mirišljavi metro u Beču: Probni parfemi na linijama U1 i U6

Mirišljavi metro u Beču može biti stvarnost, ukoliko se putnici odluče da žele ovaj novi koncept za prijatniju vožnju, posebno u letnjim mesecima.

Parfem-u-be%C4%8Dkom-metrou.jpg


Kako bi vožnja u bečkom metrou u vrelim letnjim danima bila prijatna, gradsko saobraćajno preduzeće „Bečke linije“ su pokrenule pilot projekat u kojem su vagoni metroa opremljeni različitim mirisima. Ovo bi trebalo da učini da se putnici osećaju još bolje.

Trenutno postoje četiri voza metroa u Beču, na linijama U1 i U6, koji su opremljeni različitim mirisima. U narednom periodu putnici bi trebali da odluče da li žele miris u bečkom metrou, kao i koji miris im se najviše dopada.

Gradski prevoznik „Bečke linije“ ( Wiener Linien) ulaže sve napore da bečki metro učini ugodnijim, pogotovo na veoma frekventnoj liniji U6. Klima uređaji će biti ugrađeni u svim vagonima, a uz nedavno uvedenu zabranu konzumiranja hrane u gradskom prevozu, nestali su i neprijatni mirisi.

Kako bi vožnja metro linijom U6 bila prijatnija „Bečke linije“ su putnicima prošle godine podelile preko 14.000 besplatnih dezodoransa u stiku.



Metro sa parfemima na linijama U1 i U6

Četiri mirisna voza bečkog metroa na linijama U1 i U6 voziće putnike u toku jula, a prepoznatljivi su po cvetnom dezenu na spoljnoj strani vagona. Mirisi dopiru do putnika preko ventilacije i na taj način se ravnomerno raspoređuju na čitavom prostoru za putnike.

Putnici mogu glasati onlajn i odlučiti „Da li su mirisni metroi u Beču poželjni i ako je tako, koji miris je za njih najprivlačniji“?

Svaki od parfema ima svoje boju, ime i značenje:

Lila – „Relax“ – unutrašnji mir i opuštanje
Zelena – „Energize“ – osvežavanje
Narandžasta – „Fresh White Tea“ – osnažujuća i osvežavajuća nota
Roze – „Happy Joy“ – pozitivno raspoloženje

Putnici se mogu odlučiti najkasnije do 31. jula na zvaničnoj internet stranici Bečkih linija u kategoriji glasanje za parfem u metrou.

Ako glasanje bude pozitivno, putnike bečkog metro već narednog leta očekuje novi koncept „mirisnih metroa“.
 
Pa dobro šta, i mi ovde imamo aromatizovana vozila :lol:

Katice, pogotovu one koje su nekada radile na Dvojci, imaju aromu prljavog donjeg veša.
Noviji Ikarbusi i Akie imaju aromu polimera iz plastičnih delova i sedišta.
Stariji Ikari imaju aromu dizela i motornog ulja.

I tako... :mrgreen:
 
Zaboravio si aromu ugljen dioksida i dima.
Specijalno kreirane za potez 300 i 400.
Ali mi smo otišli i korak dalje:Lajt šou u Autobusu
Takođe specijal za potez 300 i 400.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636053#p636053:24fiqso2 je napisao(la):
Bender Rodriguez » Čet Jul 04, 2019 10:09 am[/url]":24fiqso2]Pa dobro šta, i mi ovde imamo aromatizovana vozila :lol:

Katice, pogotovu one koje su nekada radile na Dvojci, imaju aromu prljavog donjeg veša.
Noviji Ikarbusi i Akie imaju aromu polimera iz plastičnih delova i sedišta.
Stariji Ikari imaju aromu dizela i motornog ulja.

I tako... :mrgreen:

Imao sam nesreću da putujem Lastinim busem do Beča. Išao bih kolima nego mi je malo probematično parkiranje jer ovog puta nisam spavao u hotelu tako da sam morao da slušam ženu.
OK ne kupaš se, poštujem. OK, ne kupaš se kad kreneš na put, ono zbog utiska nepoznatih ljudi ali brate bar se nedeljom predveče okupaš. Zaudaraju kao životinje, bukvalno. Pred granicu sam mu i rekao pa nek se ljuti. Kasnije kad su se zamračila svetla i krenuli da spavaju, jooooooj. Znači to je takva rika, struganje i šta sve ne da sam imao utisak da spavam u divljini, nešto kao Bear Grylls. A mogao sam tako lepe pare da uštedim na ZOO vrtu. Jednostavno povežem smrad sa rikom i vizuelno zamislim životinju. :bash:
U povratku su bili Bečki fini, okupaniji.
 
Žena vozač izgleda da nije znala za visinu autobusa i udarila u graničnik ispred tunela u Stokholmu. Srećom vozilo je bilo prazno i samo je ona povređena.
Nezgoda iz marta ove godine.

oFEqb.jpeg



[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Kdl_sz6jwtY[/youtube]
 
Овај што је експлодирао је на ЦНГ чини ми се?
Ако јесте, то је један од разлога зашто сам врло задрт противник таквих возила. Најбоља алтернатива је биогориво, које сам више пута спомињао. Мања вероватноћа експлозије у односу на ЦНГ, а боља алтернатива струји која је врло, врло осетљива на атмосферске утицаје (само што то нико још није приметио од ових еко-активиста, али када примете једног дана дооообро ће се замислити).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=625729#p625729:213eql5s je napisao(la):
marrecar » Uto Maj 28, 2019 11:33 pm[/url]":213eql5s]Jesi li uspeo možda negde da uhvatiš nove tramvaje? Bečlije ga masovno reklamirali, navodno najniži niskopodni tramvaji, 21.5 cm od zemlje. U pitanju je Bombardier Flexity, meni mnogo lep na oko.

https://youtu.be/1uUs7pM86mU, od 2:57 se vidi novi Flexity
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644685#p644685:2o0tu2yo je napisao(la):
Рипањац 405 » Pet Avg 02, 2019 7:06 am[/url]":2o0tu2yo]Овај што је експлодирао је на ЦНГ чини ми се?
Ако јесте, то је један од разлога зашто сам врло задрт противник таквих возила. Најбоља алтернатива је биогориво, које сам више пута спомињао. Мања вероватноћа експлозије у односу на ЦНГ, а боља алтернатива струји која је врло, врло осетљива на атмосферске утицаје (само што то нико још није приметио од ових еко-активиста, али када примете једног дана дооообро ће се замислити).

Ona je loše procenija visinu i udarila vozilom tj delom gde su smešteni rezervoari u portal i napravila žestoko s.ranje.. Nije do vozila, nije do goriva.
I struja tj baterije su jako nezgodne u slučaju nezgode.
 
Није све до екологије. Нешто је и до безбедности. ЦНГ аутобуси су јако незгодни и са тог безбедносног становишта баш због ствари као ова са снимка. Срећа па је био празан, иначе би било погинулих и повређених као плеве. :cry: Тако да ја и даље највише волим аутобусе на конвенционални погон (дизел, а надам се ускоро и биогориво и етанол као еколошки прихватљивији наследници). Са друге стране струја, поред опасности коју сте споменули, са собом носи и ризик од осетљивости при јаким невременима. Знате и сами да јак ветар зна да искида водове, обори бандере или дрвеће, па зна да не буде струје дуго, дуго, понекад и дуже од 24 сата. Али, лицемерје и критизерство многих еко-активиста иде до неслућених граница. Збогом памети. :roll:
 
Meni je ovaj snimak pokrenuo i neka pitanja vezana za bezbednost takvih autobusa u smislu terorizma... Mislim logično je da gas bukne, pa čak i da eksplodira kad se primeni dovoljno pritiska za kratko vreme. Ali kad sam video na ovom snimku kako se onoliko vozilo pretvara u vatrenu loptu za samo jedan sekund... Ne znam, nisam baš oduševljen.
 
@ Bender Rodriguez
Зато их и треба забранити, нису нимало безбедни са те стране. Безбеднији су ови са конвенционалним погоном, колико год загађивали, зато што при пожарима долази до постепеног ширења пламена, па је самим тим могућа безбедна евакуација путника, а постоји и могућност да возило буде сачувано, наравно ако се гашењу приступи у раној фази.
 
A koliko se tako nešto često dešava? U svetu radi na desetine hiljada autobusa sa pogonom na metan, pa opet, kad ste poslednji put čuli da je neko nastradao u nesreći usled eksplozije gasa? U ovom konkretnom slučaju, boce su te koje su preuzele svu energiju direktnog sudara, nešto što nikako nije smelo da se desi, s obzirom da se boce nalaze na krovu vozila. U Beogradu smo imali dva požara na autobusima sa pogonom na CNG. Oba su bila marke MAZ 203. Zapalili se kao svako drugo vozilo na konvencionalni pogon, što će reći da se nisu pretvorili u buktinju o roku od dve sekunde. Slučaj iz Stokholma je presedan, a na kraju krajeva, dešavalo se onoliko puta da double decker-i ostanu bez krova usled nepažnje, neznanja i ko zna kojih još faktora. Jednostavno, dešavaju se i takvi "neverovatni" previdi.

Autobusi na CNG voze, sigurno, preko 40 godina, i zaista ne znam da su poznati kao izazivači nesreća sa većim brojem poginulih. Boce su sve kvalitetnije, sistemi zaštitite sve kompleksniji, a svakako da se faktori velikih ušteda novca, i znatno manjeg zagađenja moraju uzeti u obzir. Pritom, metana ima u izobilju za naprednih par stotina godina za razliku od nafte, i trenutno predstavlja i više nego dobru alternativu i benzinu i dizelu. Kamioni će sve više koristiti LNG za pogon, u čemu prednjače IVECO i VOLVO trenutno. Inače, reč je o pogonu na metan gde se nafta ubrizgava u količinama između 5 i 10%.

Bezbednost mora biti na prvom mestu, al isto tako smo svedoci šta obični mobilni telefon može izazvati kad se baterija "prepuni". Šta tek reći za velike baterije e-vozila. Nimalo naivno u svakom slučaju. Takođe, avioni se smatraju najbezbednijim vidom masovnog prevoza putnika, pa se nesreće ipak dešavaju. Ne često naravno, ali mnogo je i onih slučajeva gde avion padne, kad moram tako da kažem, iz čiste gluposti, odnosno banalnih previda.
 
U Vupertalu je posle skoro 9 meseci opravke ponovo puštena viseća železnica:

zDXy8Uq.jpg


NY47wwo.jpg


EtkdnmX.jpg


ZoaF4Go.jpg


Inače puštena u rad 1901 godine.
 
Vrh