Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Samo sto ja upravnu zgradu nikako ne bih rusio. Prtedratne zgrade tog tipa mogu da nadju mnostvo namena, meni su englezi uvek primer za to.
 
Управну зграду треба заштитити као индустријско културно наслеђе и сачувати обавезно.
 
Релативно лако су обавили овај посао који је видим при краују..пу пу да их не урекнем!
Познавајући наше експедитивне извођаче био сам убеђен да ће кренути и стати на пола и ући у минимум један судски спор итд..
Иначе на целом том потезу шта год да направе и какву год намену добије биће екстра обзирм на досадашње стање Зоне Сумрака.
Посебно оно стање испод моста Раковичког према општини.. значи сценографија за Чернобиљ буквално и без претеривања.
Замислите километре челичне ограде које се распадају јер их је појела рђа !? а иза тих ограда је контаминирана зона првог реда.
 
Da li neko zna da li može bajsom da se izbegne put od žandarmerije prema Topčiderskom parku, a da se ne ide šinama ili kroz Košutnjak onim usponom od 10 %? Od Pere Velimirovića ima stazica do žandarmerije i dobra je alternativa...ali posle nisam uspeo da pronađem put do parka...Ja koristim Bulevar patrijarha Pavla i navikao sam, ali mi treba kad vozim ćerkicu pozadi i kad klinac vozi bajs...

Послато са Lenovo A916 уз помоћ Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=626522#p626522:3avkaev7 je napisao(la):
партибрејкер » 01 Jun 2019 11:41 am[/url]":3avkaev7]Најзеленији део Београда. Не мрдам са Канаревог. :)

Prvi put u životu sam zagazio na Kanarevo brdo kad sam tamo išao na streličarstvo i bogami vidim zašto ga lokalci toliko cene. Deluje kao lep kraj za život.

Javi mi ako se ikad odluče da srede onu šumu iznad Vukasovićeve (sa, recimo, stazama i osvetljenjem) - da se odmah preselim :D
 
Ima osvetljenje

Послато са Lenovo A916 уз помоћ Тапатока
 
Meni lično su svi krajevi gde još uvek ima zelenila lepi krajevi za život. Pogotovu što su to mahom krajevi koji su nastali od kraja II svetkog rata pa do polovine osamdesetih godina , a nisu uništeni novogradnjom od devetih pa naovamo. Kanarevo brdo i Stari Košutnjak su retka oaza u Rakovici , obzirom da je tik uz njega bila industrijska zona uz Bulevar patrijarha Pavla. Jedine dve mane su što ima puno kučića lutalica ili ne baš tako sjajan gradski prevoz. Baš sam danas prolazio tuda i naišao sam na njih desetak (kučića lutalica).
Da li je nakon rekonstrukcije Bulevara patrijarha Pavla predviđeno da ostane okretnica u sklopu nekog od industrijskih kompleksa ili ide u istoriju?
 
Ta okretnica nije u nekom kopleksu vec u IMR i vlasnistvo je fabrike mislim da ce je novi bulevar zbrisati ...
 
Kad smo već kod IMR. Mislim da je pod zaštitom i upravna zgrada i zgrada montaže vozila (žuta zgrada ka Miljakovcu, podignuta 1939 kao proizvodna linija Ford Trucks).
 
Zato se i pitam gde tu ima mesta za 4 trake plus tramvaj plus bici staza plus trotoar. Mada to vise i nije Bulevar Patrijarha Pavla, stalno se spominje veza mosta sa Vidikovcem a to je, valjda, upravo ovaj potez.
 
Čemu ovoliki konuzorcijum, ako će da rade 540 dana, osim ako svako od njih, izlazi na posao sa jednom mašinom?

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
Снимци од данас поподне, ново корито Топчидерке је прошло испод новог моста:













Место улива Каљавог потока (лево) у Топчидерку:



Узводно од новог моста - дотле је стигло копање новог корита, измештен је цевовод:



 
Низводно од старог моста, старо место уливања Каљавог у старо корито Топчидерке:





Узводно од старог моста:







Види се измештен (црвени) цевовод и нови мост иза њега, одакле је остало да се до овог места прокопа ново корито:



Овај део корита ће бити затрпан:





Трамвајска пруга према Раковици:



Станица Кошутњак:



 
Bivsa zeleznicka stanica Kosutnjak, nazalost. Recimo, zel. stanica Knezevac je srusena i ukinuta ali je posle nekog vremena bar stajaliste za bg voz vraceno, dok Kosutnjak nije srusen ali je stanica ukinuta i posle nije vracena.
 
540 dana za 1.7km!!! Da li su oni normalni..
 
Ne može brže sa šest radnika dve mašine i tri lopate.
To će lako da bude dve godine jer je u pitanju najteža deonica za tramvaj u ovom delu evrope.
 
Pa sta se bunite isto broj dana rade parcence karadjordjeve....
 
Ovaj posao ,sa dovoljnim brojem radnika i mašina, može biti urađen za 90 radnih dana.

Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
Vrh