Šta je novo?

Železnice - infrastruktura

461-017, да напоменем, није локомотива СВ. :wink: Само сам ставио догађај у ситуацију да се то десило на неком путничком возу, тј. некој локомотиви СВ. Ем би путници били угрожени здравствено, ем СВ има локомотива тек ,,на кашичицу", ако се не варам. Све што иоле ваља завршило је па где друго него у Каргу. :bash: И притом се ни локсе ни путнички вагони годинама не шаљу на ремонт, осим оних 444 за СКГ и оне 3 441-700 за СВ.
Елем, шта се дешава са оним AcBcm кушетима из Гоше?
 
Отприлике је план да у СВ буду скоро све гарнитуре осим међународних возова које би вукле те преостале локомотиве. А могли су лепо да шаљу композиције и у унутрашњем саобраћају као пре. Ја сам баш волео да путујем у НС у купеу. Пропадоше ремонтери и пропадоше локомотиве и вагони.
 
A sad skroz druga tema, ima li info neko od internista da li su dizali išta plate mašinovođama u poređenju sa prošlom godinom?
 
mvbg1":3j4a55ln je napisao(la):
Tri. (011,013,034)
Doduše, 034 je već neki vremenski period u depou Lapovo zbog nekog kvara.

Šta se dešava sa 461-001? Znam da je u planu da se remontuje, ali evo već dve godine Srbija Voz nije sposoban da to sprovede u delo.

Рипањац 405":3j4a55ln je napisao(la):
Елем, шта се дешава са оним AcBcm кушетима из Гоше?

AcBcm su nepropisno označeni kao AcBc i na njima piše LIGEWAGEN umesto LIEGEWAGEN. Do sad je urađeno 3 od 4 planirana vagona. Saobraćaju za Bar. Takođe je urađeno 4 od 5 planirana Bc vagona. Ne znam gde će ti silni vagoni da saobraćaju osim za Bar. Da bude još gore, od 4 RIC napona kojim su se mogli napajati ovi vagoni ranije, ugrađen je statički pretvarač koji se može napajati iz samo jednog RIC napona, tako da ne može da saobraća u mnogim zemljama.
 
@ Дошљак
По мом мишљењу, гарнитуре су погодне само и искључиво за приградске, локалне и регионалне возове који путују краће (макс. 2 сата, не преко). За све даље трасе вагони и локомотиве су се показали као боља солуција, једноставно због удобности коју за дату дужину трасе нуде. Сигурно ћете се сложити са мном да је крајње сулудо слати ЕМВ 412/416 на возове који путују више од 5 сати до својих крајњих одредишта. Е па мени се баш то пре неколико година десило када сам путовао за Црну Гору (тачније до Бијелог Поља), ишао сам локалцем 2101 од Беле реке па све до Врбнице јер ми је тада био јефтинија солуција него да идем брзим. Кад оно, имам шта и да видим. Наилази несуђена композиција БГ Воза, и то 412-093/094 са све пластичним седиштима унутра. :bash: Брука каква се не памти. А ни Штадлер није ништа удобнији, очекивао сам много више, имају јако, јако тврда седишта. А и они су итекако слати на дуга путовања барском пругом до Пријепоља и Врбнице.
Крајње нерезонско размишљање у врху Железница већ неколико година. Туга. :violina: Па чак ни у најразвијенијим земљама се не базирају сви локални и регионални возови на гарнитурама, и тамо итекако има оних које вуку локомотиве (пример: Чешка и Словачка). Срећа па не путујем више локалним возовима, у принципу сада готово увек бирам брзи...
 
Слажем се апсолутно. За возове до најдаљих станица дефинитивно треба имати композиције са вагонима и локомотивом, а гарнитуре треба искористити за регионалне возове. Када су најављени ФЛИРТОВи ја сам очекивао да ће они да буду појачање постојећим композицијама и замена само за РВР који су потребнији на БГ возу, кад оно испаде скроз сулудо и обрнуто.
 
СВ ако већ набавља нове локомотиве треба да узме дизел-електричне локомотиве како би могле да иду тамо где није елетрификовано без губљња драгоценог времена.
 
Mislim da je za SV po pitanju lokomotiva krajni domet remont svih 441-7xx lokomotiva.
 
Тачно, нажалост, план је изгледа да у будућности СВ има локомотиве само за међународни саобраћај.
 
У Трстенику уређено пет путних прелаза


[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=M1CMShJ5pbQ[/youtube]
 
Ево још једна фотографија вектрона са фејсбук странице "Возољубитељи - Србија"

Фотограф: Иван Родић.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632009#p632009:29rtendx je napisao(la):
WLABmz » 20 Jun 2019 09:07 pm[/url]":29rtendx]
Šta se dešava sa 461-001? Znam da je u planu da se remontuje, ali evo već dve godine Srbija Voz nije sposoban da to sprovede u delo.

Evo fotke od pre tri nedelje iz depoa Lapovo.
Kao sto se vidi,nije nesto obecavajuce. Jedino sto sam primetio na njoj su nove osovine,koje su relativno skoro zamenjene.
 
Да ли је 461-001 и прва и најстарија румунка у ЈЖ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632650#p632650:f5yusspa je napisao(la):
Дошљак » 22 Jun 2019 04:12 pm[/url]":f5yusspa]Да ли је 461-001 и прва и најстарија румунка у ЈЖ?
Nisam siguran da se bas ona prva "zakotrljala" na prugama JZ,ali je sigurno prva napravljena(naravno prva napravljena za nas).
 
Ваљало би онда да је сачувају за музеј (ако планирају уопште да праве музеј нормалног колосека).
 
Ma ona će sigurno još dva tri remontna ciklusa da odradi. Dal u SV ili kod nekog privatnika nebitno. Važno je da trči jer od muzeja nema ni go q...(da izvinete na izrazu).
 
Danas je u prekidu Koridor X kod Ralje, pala kontaktna mreža. Međunarodni za Sofiju jutros nije ni krenuo. Sve stoji, teretni stoje. Do pre par godina se prevlačilo dizelom kada se tako nešto desi (a nedopustivo je da se tako nešto dešava na glavnom koridoru u Srbiji), a sad boli ćoše sve...Bitno je da oni prave prugu za 200 km/h. Smejurija od železnice :notok:
 
Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632877#p632877:2567fzfp je napisao(la):
spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm[/url]":2567fzfp]Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.

Jeste, toliko se temeljno radi da za godinu dana nisu uspeli ni jedan kolosek Beograd Centar - Zemun da urade. Nisu ni jedan metar pruge postavili za godinu dana! Ovim "temeljnim" tempom do Ralje će stići za oko 321409237840912 godina, a do Preševa cenim negde 7124781247123919293812431. godine oko Vidovdana stižu... :lool: :lool: :lool:
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=Yf7yqRQL1cg[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632891#p632891:1lohwctu je napisao(la):
WLABmz » 23 Jun 2019 05:01 pm[/url]":1lohwctu]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632877#p632877:1lohwctu je napisao(la):
spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm[/url]":1lohwctu]Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.

Jeste, toliko se temeljno radi da za godinu dana nisu uspeli ni jedan kolosek Beograd Centar - Zemun da urade. Nisu ni jedan metar pruge postavili za godinu dana! Ovim "temeljnim" tempom do Ralje će stići za oko 321409237840912 godina, a do Preševa cenim negde 7124781247123919293812431. godine oko Vidovdana stižu... :lool: :lool: :lool:

Aha a 90ih i 2000ih su obnavljali na stotine km pruga u Srbiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632899#p632899:qcdhwmd7 je napisao(la):
spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 6:42 pm[/url]":qcdhwmd7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632891#p632891:qcdhwmd7 je napisao(la):
WLABmz » 23 Jun 2019 05:01 pm[/url]":qcdhwmd7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=632877#p632877:qcdhwmd7 je napisao(la):
spatiotecte » Ned Jun 23, 2019 5:05 pm[/url]":qcdhwmd7]Pa ne mogu od jednom da urade ceo koridor X za 200, ide se fazno, docice i taj deo gde je pala kontaktna mreža na red. Bitno je da se pocelo sa temeljnom obnovom pruga.

Jeste, toliko se temeljno radi da za godinu dana nisu uspeli ni jedan kolosek Beograd Centar - Zemun da urade. Nisu ni jedan metar pruge postavili za godinu dana! Ovim "temeljnim" tempom do Ralje će stići za oko 321409237840912 godina, a do Preševa cenim negde 7124781247123919293812431. godine oko Vidovdana stižu... :lool: :lool: :lool:

Aha a 90ih i 2000ih su obnavljali na stotine km pruga u Srbiji.

Au. Kao da pričam sa nepomenom lično. Pa ko kaže da su se obnavljale? Nisu se obnavljale.
 
Ja bi razumeo tvoj stav da pričaš o vremenu od pre 15 ili 20 godina, ali ovako mi zaista nisi jasan.
Šta treba tebi da priznas neki napredak u železnici u poslednjih par godina?
Da nabave 200 EMV i da izgrade 1000 km pruga za 300km/h?
 
Vrh