Šta je novo?

Održavanje vozila

Како другим комуналним предузећима не увале лоша возила?
 
Samo u Beogradu se đubre vozi Mercedesom a narod u kantama.
Verovatno nemamo domaćeg proizvođača nadogradnji pa se ne isplati kompletirati vozilo na zapadu. A sada više nema ni domaćih proizvođača kamiona.
 
Раде Ресор из Гаџиног Хана и Ватроспрем и даље комуналне надоградње. А код камиона увозници просто ценом убише ФАП и Заставу.
 
И боље што немамо домаћу аутоиндустрију, обзиром да су дебело забагрели у политици, договорној економији и пре свега социјалзиму, све што ново стиже домаће, боље да не стиже, јер исто је ужасно... Конкретан случај данас, у 430 дуж целог салона шиба грејање, а напољу 25+ степени, изолације нема, а приколица прави толике стравичне и катастрофалне ударе, као да је у Либији... За шта се све траже паре у овој држави... И после боље куповати домаће, е такви би се мени возили у Грчким Икарусима 260, пошто се тврди да је боље од Конекта, Јапанца и Солариса, е па да се возе... Ко се Грка сећа од појединаца, ни пакао му неће пасти!
 
Треба развити здраву индустрију са квалитетном производњом. Најбитније је искључити политичаре из руковођења фабрикама.
 
Ма треба свима дати широке и одрешене руке када купују возила, старост истих искључити... Најпростије решење, јер превозник то возило купује, храни њега, храни га град и те људе што га возе са све породицом, ово са Темзама у Ариви је више грешка руководоћег кадра што су их купили...
 
Ma sigurno, rukovodstvo Arrive je očekivalo da će se potpuno novi autobusi, odavno afirmisanog proizvođača kakva je Temsa, svako malo oteti kontroli i zaletati u razne objekte pored ulice. Što u tom slučaju ne potegneš pitanje odgovornosti proizvođača, s obzirom da su životi ljudi u više navrata i te kako bili ugroženi? Misliš da su Ikarbusom baš toliko nezadovoljni da posle jednog lota od deset 112-ica kupe još jedan, i to pritom učine kroz par godina, što je baš i potvrda da sa onim prvim i nisu toliko nezadovoljni, jer stvarno ne znam koji bi privatnik ukopavao sam sebe. Kasnije nije više bilo nabavki gradskih Ikarbusa, verovatno zbog dužih rokova isporuke. Kupiše ne tako mali broj MAZ-eva odjednom, pa se nakon te "srećne" kupovine, ipak, okrenu nekom potpuno drugom proizvođaču. Jel to znači da MAZ-om, možda, i nisu baš bili oduševljeni? Pa eto, i sa Temsama ih potera maler, i ti, opet, misliš da je Ikarbus nešto najgore što je Arriva mogla da kupi. Gde je tu logika ja stvarno ne znam. Što se M&M transa tiče, više puta sam ponovio da su u najmanje tri različita lota uzimali M-ove, pa se stvarno pitam koliko ludi moraju da budu da uzmu nešto što je toliki škart iz više navrata, a da su pritom i ranije kupovali više različitih modela Ikarbusa. Priče kako ih je neko naterao ne stoje, pošto većina, ipak, kupuje autobuse iz Belorusije, Rusije i Turske. 2004 godine, ako se ne varam, bio je veliki protest privatnika koji su učestvovali na tenderu koji nisu prošli, a da su zbog olakšica kupovali Ikarbuse i FAP-ove. I tad je bio nemali broj onih koji nisu kupili autobuse ijednog domaćeg proizvođača, a tada ih je bilo čak tri. Koliko znam, za kupovinu "domaćih" proizvoda odavno nema više nikakvih privilegija.

Tvrdiš da pritivnicima treba dati odrešene ruke pri kupovini vozila za Beograd, što znači i slobodu nabavke vozila 10+ godina starih? Siguran posao valjda podrazumeva i neke uslove. Grad daje posao privatnicima sa sigurnim prihodima na određeni vremenski period, i potpuno je normalno da se moraju zadovoljiti i neki kriterijumi. To što se protivnicima isplati da kupuju sve i svašta, posledica je nepostojanja potrebe da se bore sa konkurencijom za deo tržišta. Što za međunarodni, pa i lokalni linijski saobraćaj ne kupuju baš bilo šta? Šta će im Setra koja košta od 400.000 evra naviše, kad imaju King Longa za, možda, polovinu te cene? Toliko već puta ispričana priča, koja se razvlači iznova i iznova bez ikakve potrebe.
 
Зашто су узимали Мазове и Темзе? Услови и параметри старости возила у Крагујевцу где су скоро добили тендер. Икарбус има у глави штрајк и пробијање рокова, онда Ниш и да не набрајам даље су их натерали да тако размишљају, Икарбусу је време прошло у Београду, опет ти понављам, морају да избаце и руководство и радници штрајкове, неуспеле приватизације и та срања, јер опет понављам то купца не интресује, интресује га да ли може и разумном року добити коректан аутобус за своту новца коју је спреман да издвоји, шта Икарбуса чини конкурентнијим и бољим од Маза и Лиаза са једне стране, са друге стране имаш Кобру, Темзу, Отокар, БМЦ и Акију? Ја у ова два круга не видим Икарбус нигде, чак су у 90% ствари и решења далеко испод Лиаза и Маза, јер Икарбус сем мотора и мењача ништа не може друго да понуди, сем додатног пржења позади у току лета, и мањка прозора напред, на све то додати лошу изолацију целог ентеријера то је као на Кока Колиној реклами да повучеш и покренеш забаву!
 
Ikarbus je privatizovan tvoja glavna zamjerka otklonjena
Navozaces se ti jos u ikarbusima budi siguran ....
 
Moze se reći uspešno osposobljen Ikarbus na liniji 52. Koliko sam uspeo da vidim majstor i vozač su iz servisnog vozila doneli novi akumulator.
 
Возих се данас у чувеном Мутанту #78 на 405, није била гужва, па могу да направим и неки бољи резиме свега. Што би Шојић рекао, ,,да ремизирамо". :mrgreen: А ја опет заборавих да сликам због обавеза... :bash:
Људи моји, шта да кажем, канта остаје канта. Чак сам видео да су сад мање пукотине почеле и са друге стране возила да се појављују исто изнад прозора. Додуше, још није пукло до те мере да се све расклати, али то ће се итекако десити ако га и даље оставе после доласка Кинеза. И код задњих врата сам видео једну напрслину... :violina:
Шта да кажем... Распад система!
 
Немој да се возиш иди пешке. Сигурније је него у Мутанту или било ком Икарбусу.
 
Kako je krenulo sa ovim Turcima mislim da i nije bas toliko ne bezbedno vozitise u Ikarima
 
Ја не ризикујем увек идем алтернативним путем па макар и много дужим.
 
Pretpostavljam da ovo ide u ovu temu:

BURAN SASTANAK U GSP Vesić "postrojio" čelnike: U svakom autobusu u kom ih ima KLIME MORAJU DA RADE

Šokiran sam iskreno time što ću reći da me je Vesić pozitivno iznenadio. Ako je ovako zaista bilo na sastanku, i ako se ispune ovi uslovi, onda ima plus od mene. Najviše me je iznenadilo izvinjenje građanima, jer su do sada građani bili krivi za sve. Očekivao sam pre da će reći da zbog neplaćanja prevoza nema klime u prevozu koja funkcioniše.

Cela vest:
https://www.blic.rs/vesti/beograd/buran ... me/592dvsf
 
Опа, ПП добили 37 казни за два дана, од мене риспект за то. Постали су гори од ГСП-а.

Послато са SM-G960F помоћу Тапатока
 
не знам за то, али знам да сваки дан уредно шаљем Беокому пријаве за климу у 17 и 18. до сада, ако ми је 3, 4 пута наишао аутобус са климом. али зато, пре него што уђем, погледам ГБ, па одмах лепо Беокому пријава. молим лепо
 
I treba. Podržavam.
Oni su se setili krajem juna da sređuju klime ???? Pa to se završava još u martu mesecu.
 
У ЛДМ Акији на 71 ради клима и МАЗ последње серије који је тамо стигао, Кнежевић је ок, док Тамнава ако дође Лиаз ок, ако је Икарбус, није то тај ефекат, Унакоп у две Кобре на 45 редовно пали климе, исто важи за Лиазе 5256 и нископодне 5292, само да одржавање унутрашњости среде, обзиром да Унакоп има 30ак аутобуса, и сем унутрашњости и старијим возилима, апсолутно немам замерке на њих, знају да побегну раније, али опет се појаве, на 94 оно што видим Бамирон и Кошава ради, Лекон ужасан и зло, а Тамнава како који, док на 68 опет понављам, све је до Икарбуса и њихових проблема које путнике не треба да занимају!
 
@ Žika
Треба, вала, и пре марта, често и у марту зна да буде >25°C. :rolleyes:
 
Pa ću za jedan dan moći da nađem više od 150 gsp autobusa bez klime, koliko je on rekao da će biti posle 10. jula. Na potezu 300 ima 9 autobusa sa klimom od jedno 40 ukupno preko leta. Bilo je 10, ali 3230 se više uopšte ne pojavljuje na 311 već jedno 3-4 meseca i menja ga 52. U poslednje 2 godine taj bus nije sastavio 6 meseci rada.
 
Grad plaća prevoznike po kilometru – pravila moraju da se poštuju

Privatni prevoznici imaju ugovore sa Gradom Beogradom na deset godina, plaćeni su po kilometru i zato ne bi smeli da štede na gorivu i da ne uključuju klime, rekao je zamenik gradonačelnika Goran Vesić gostujući na Studiju B.

On je podsetio da je juče sproveden vanredni pregled autobusa, stotinak je pregledano i kod dvadesetak ustanovljeno da klima radi i da može da se uključi. Vozači su, naveo je, dobili nalog da ne uključe klime.

– Privatnici koji voze, štede gorivo jer kad se uključi klima, onda se troši više goriva. Sada će svi da plate kaznu po dva miliona dinara i sada ćemo svaki dan da ih kažnjavamo. Oni su dobili mogućnost da voze i zarađuju, a mnogo dobro zarađuju, i vidim da niko nije izašao iz posla, tako da moraju da poštuju pravila. Ako su već dobili monopol da voze, onda moraju da poštuju pravila. Ako imaju klimu, moraju da je uključe – istakao je Vesić.

To se odnosi i na GSP, naveo je Vesić, i dodao da danas ima sastanak sa direktorima tog preuduzeća.

– Njima ću takođe reći da će biti kažnjavani za svaki autobus koji ima klimu, a da nije uključena. To je bezobrazluk i bahatost – naglasio je Vesić.

Prema njegovim rečima, privatni prevoznici su tu dugo, dobijaju ugovor na deset godina, znači imaju siguran posao, a Grad Beograd im plaća po kilometru, bez obzira na broj ljudi u autobusu.

– Koga budemo uhvatili da je nastavio tako da radi, raskinućemo ugovor. To mogu da razumem kada je reč o Gradskom saobraćajnom preduzeću koje još uvek ima neke stare autobuse, ali do kraja septembra stižu još 184 nova autobusa, već je 70 stiglo, pa nećemo imati nijedan stariji autobus od „solarisa” – kazao je Vesić i poručio da mora da se zna red i neće moći da se ponaša svako kako hoće.

On je izjavio da će danas solidarnu pomoć u iznosu od 41.600 dinara dobiti komunalni radnici sistema u Beogradu – sva komunalna preduzeća.

– Moj dogovor sa sindikatima bio je da se taj novac isplati danas, a oni po kolektivnom ugovoru imaju pravo da dobiju solidarnu pomoć jednom godišnje. Zamolili su da ovog puta to bude u junu, a ne u novembru kako smo isplatili prošle godine – pojasnio je Vesić.

Grad Beograd ovo čini kako bi im se odužio za njihov rad, naveo je Vesić, i dodao da komunalni radnici obavljaju ogroman posao jer za njih nema ni subote ni nedelje, posle svake manifestacije čiste, rade u teškim uslovima, a na levoj obali Dunava rade 24 sata.

– Oni su to zaradili, to je zarađeno krvavim radom i smatram da je veoma važno što mi na taj način pokazujemo da brinemo o njima. Ova dodatna pomoć nije mala, to se formalno zove pomoć, jer drugačije ne može da se zove po zakonu, to je zarađeno i oni su to zaslužili – zaključio je Vesić.

izvor: studio B
 
У Космајевом ИК-112ЛЕ #3221 са линије 407 поклопац са задње стране буса који прекрива дисплеј се раскачио и прети да падне на главе путника који седе у шарагама. То да се учврсти под хитно!!! :bash:
 
Vrh