Šta je novo?

Фасаде / Fasade

spatio, i meni deluje, to su samo oni mogli da smisle, maznu komad zemljšta i sve upropaste. A i Bajaga je našao koju ulicu će da opeva. :lol:
 
Kod rekonstrukcije fasada, bilo bi idealno da se gradski dvorski kompleks u celosti rekonstruiše kao jedinstveni kompleks (i stari novi dvor), možda čak i porušena zgrada Maršalata, zajedno sa povratkom kovane ograde stražarskih kućica okolo te povratkom dveju kupola prema novom dvoru. Takva rekonstrukcija donela bi Beogradu neviđenu turističku atrakciju poput Schoenbrunna, Hofburga ili Belvederea u Beču. Takav kompleks uređen u jedinstvenu celinu, sa svim popratnim turističkim informacijama, reprezentativnim kraljevskim kočijama kraljevskom odećom, nameštajem i ostalim skupocenim svarima, bili bi pun pogodak za strance. Realno, na Balkanu tako šta nema niko i to je nešto što se ne propušta, a zalog je za budućnost turizma. Ovo govorim iz iskustva jer radim s austrijskom kulturom preko 10 godina i znam kako to kod njih funkcioniše i kolike ogromne prihode donosi Republici, kao i atraktivnot glavnom gradu. Predsednik Republike i Skupština grada mogu biti bez problema negde dalje. Ima još itekako atraktivnih i reprezenativnih palata u gradu.
 
Imati takav biser u centru glavnog grada, a ne iskoristiti ga, zaista je ogroman greh i propust. Svakako tu mislim i na rekonstrukciju i vraćanje staroga sjaja balskoj dvorani koja je nekada mogla paririati evropskima po raskoši i gracioznosti, a danas je daleko od toga. Turistički potencijal grada je ogroman, samo bi ga trebalo iskoristiti na pravi nalin i videti kako se to radi kod onih koji imaju puno iskustva s time.
 
Prvi primerak gde se nadogradnja uklopila (pricam o bez zgradi)... pogledajte pre obnove kako je strcalo
 
Jedna nocna iz Zemuna koji je ceo pod skelama :)

Takodje, pravi se marina za kruzere kod Sarana ali nisam stigao da slikam.
 
Данас:







.............................







На згради између две с обновљеном фасадом лево и једне с обновљеном фасадом десно мењају кров:

 
Штета што паралелно са сређивањем фасада не очисте и ове графите по порталу тунела и мобилијару.
 
I sto ne poskidaju antene sa krova. Valjda imaju svi sada sproveden opticki kabal
 
20190705-183245.jpg
Meni je ovo najsimpatičnija zgrada na Vencu pošto se inati onima koji su je srušili u bombardovanju kao i onima koji su planirali njeno rušenje urbanističkim planom, ali je takodje preživela i izgradnju Terazijskog Tunela. Na našu sreću ona i dan danas krasi Zeleni Venac. Bio bi ovaj kraj mnogo depresivniji da moramo da gledamo u onu soc kulu iza koja je po planu trebala da gleda prema Sremskoj.
 
Само када би довели у ред њено приземље и калкан.
 
Inače kada krenu sa fasadom prema tunelu onda moraće da zatvore jednu traku pošto bukvalno nema ni cm prostora izmedju kolovoza i zgrade.
 
Završili su ovaj Navipov magacin u Košćuškog.
398c7646a9007142f98b35902df0452c.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Danas sam prošao Brankovo, samo zbog ove dve otkrivene već se promenila atmosfera ulice.

Gledao sam, drvored već sada može da se posadi na desnoj strani jer je trotoar dovoljno širok.

Počinju da postavljaju skele na sledećoj u nizu.

Slikao sam u hodu, tek sada vidim da su zamućene slike malo. Izvinte :)
 
Evo i namontiraću, uske i visoke saksije sa puzavicama npr i nekim dekorativnim drvećem bi završile posao, plus bi ovde mogla i staza da se provuče.
 
Ja moram da se umesam jer sam vec predlagao slicno resenje ranije.

Nema sanse da moze tako. Preuzak je trotoar. To ce jedino moci ako se u buducnosti izbaci makar jedna saobracajna traka, tj. kada bude zavrsen tunel Sava-Dunav ispod centra grada.
 
То би могло лако да се оствари. Бранковом иде 11 линија ка Зеленом венцу као окретници. Ако би преусмерили те линије да иду са моста однах десно на прво искључење па на раскрсници са Гаврила Принципа право у Југ Богданову, и да се направи кружни ток негде на Зеленом венцу, најбоље на раскрсници са Краљице Наталије, стекли би се услови за затварање те једне жуте траке ка граду.
 
Brankovu dugorocno (nakon izgradnje alternativnog pravca iz starog grada na novi Beograd te izgradnje Metroa) treba suziti na cetri trake, dvije za tramvaj i dvije za osobni saobracaj. Ustedjeni prostorom prosiriti trotuar i izgraditi biciklisticke staze.

Da se ja pitam ukoliko je moguce suzio bi automobilne trake na cak jednu (uz dvije tramvajske i drugi smjer obavljao preko Jug Bodanove. Time se trotuar moze prositi za jos jednu traku i stvoriti lijep pjesacki nadovezak za buduce pjesacke Terazije:

Au9LEcP.png
 
Vrh