Šta je novo?

Koridor 10

Ima ih i na Horgošu, pomažu iseljenicima u tranzitu kroz našu zemlju.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YXAymAh3QuQ[/youtube]
 
Evo ih i na Gradini.
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=fPjqdU_dGR0[/youtube]
 
Bravo Vučko Imigrantoljubčeviću, će zaglaviš ćorku za još jednu veleizdaju sa janičarima graničarima :vops:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635809#p635809:38b8dx4t je napisao(la):
StaraMo » Sre Jul 03, 2019 10:50 am[/url]":38b8dx4t]Evo Makedonci su od jutros pustili u rad Elektronsku naplatu putarine.

http://skopjeid.mk/%D0%BE%D0%B4-%D0%B4% ... %B0%D1%81/


posto cesto putujem kroz MK, uzeo sam TAG na rampi Romanovce. samo pokazete saobracajnu, ne treba ni pasos. bitna im je kategorija vozila i to je to. kome treba jos info, ov je odgovor od Puteva MK

https://etc.roads.org.mk/AMC
Pocituvani,
Uredot mozete da go kupite vo Kontrolniot Centar vo Petrovec, vo sedisteto na JP za Drzavni patista vo centarot vo Skopje na ul. Dame Gruev br.14, kako i na site naplatni stanici od Koridor 10 ( Kumanovo-Gevgelija). Dokolku doagjate od R.Srbija, najblisku Vi e N.S Romanovce (Kumanovo)
Cenata na uredot Tag e 1200 MKD (20evra) i minimalen iznos za nadopolnuvanje e 300 MKD (5evra)
Za kupuvanje ne se potrebni nikakvi posebni dokumenti. Uredot Tag moze da se kupi so bankarska karticka ili kesh, po Vash izbor

So pocit,
 
bravo za tu ideju da se pomaze na granicama i ja bih zamolio turke da dodju na sve granicne prelaze
sve sam granice u evropi prosao ali sa neorganizovanosti granicnih prelaza srbije moze samo crna gora da se takmici svi ostali su dalrko iza
imaju portale sa semaforima koji pokazuju gdje radi prolaz a gdje ne i to nema blage veze sa sa crvenim i zelenim signalima
to me godinama iritira i ravnodusnost komandira smjene kojeg boli uvo za bilo sta on je dosao na posao i to je to
nek me neko gemantuje
 
msksim1":cxjtafjp je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635809#p635809 je napisao(la):
StaraMo » Sre Jul 03, 2019 10:50 am[/url]":cxjtafjp]Evo Makedonci su od jutros pustili u rad Elektronsku naplatu putarine.

http://skopjeid.mk/%D0%BE%D0%B4-%D0%B4% ... %B0%D1%81/


posto cesto putujem kroz MK, uzeo sam TAG na rampi Romanovce. samo pokazete saobracajnu, ne treba ni pasos. bitna im je kategorija vozila i to je to. kome treba jos info, ov je odgovor od Puteva MK

https://etc.roads.org.mk/AMC
Pocituvani,
Uredot mozete da go kupite vo Kontrolniot Centar vo Petrovec, vo sedisteto na JP za Drzavni patista vo centarot vo Skopje na ul. Dame Gruev br.14, kako i na site naplatni stanici od Koridor 10 ( Kumanovo-Gevgelija). Dokolku doagjate od R.Srbija, najblisku Vi e N.S Romanovce (Kumanovo)
Cenata na uredot Tag e 1200 MKD (20evra) i minimalen iznos za nadopolnuvanje e 300 MKD (5evra)
Za kupuvanje ne se potrebni nikakvi posebni dokumenti. Uredot Tag moze da se kupi so bankarska karticka ili kesh, po Vash izbor

So pocit,
Hvala,odlicno samo mi reci da li si tag kupio za putničko vozilo pošto je prva informacija bila da će važiti samo za komercijalna vozila?
 
Da bar počnemo, jer se stanje menja iz dana u dan. Namerno na naplatnu da proverim ima li gužvi i 1 lokalni trač.



Ne, niko (još) nije otvorio trafiku na parkingu kod naplatne, samo toi-toi ćenifa



nema gužve u oba pravca



cijena - sitnica, ista



ograničenje nije kao što bi trebalo već za 10 manje, a interesantan način da se objavi da odmorište Jerma ne radi - precrtaš 5 km, planirana i pumpa



ovde diskretno precrtana strelica na samom ulasku



na tom levom odmorištu ima pomaka, više se ne crveni, sad se beli





logično, jer su ovi svakog dana u pokretu, vidi se sa starog puta, ne znam šta će dalje, možda i nikne nešto kad Nemci Ozilovci krenu nazad



pista - neki "tranzitni turisti" to bukvalno shvataju, ovde se pichi i 160



Levo odmorište Barje, nisam provalio radi ili zvanično ili ne



kao da ga je neki prolaznik svojevoljno otvorio, jer i na ulazu i na izlazu još ima ovih stubića



ka tunelu Sarlah u pravcu Niša nešto drugačiji režim saobraćaja nego pre 2-3 nedelje



od devijacije kod BluE petrola ostali samo dugmići, a ni planirano odmorište se ne nazire



odskora dakle svi ponovo idu u levi tunel



svetlosna signalizacija radi, ograničenje 40



pa loma 50



pa o5 u tunelu 40



u principu levi tunel je opremljen u fulu, malo mi ovo desno (znak za pp aparat i telefon) deluje kao dobra meta za desne retrovizore šlepera



još se čeprka oko petlje Pirot zapad - regulacija Nišave



Ovo je samo zagrevanje. Nastavak večeras.
 
Речено ми је да су Турци на прелазима првенствено да би их обавешталали да пријављују огромне своте које им се заплењују и да им се нађу за случај проблема, јер многи имају проблем са визама, папирима и сл. Иако ми се чини да их је мање него прошле године и да сезона касни, морам да приметим да су пустили три улазне траке као излазне на не толико страшну гужву, тако да сигурно да има ефекта.
 
Idemo dalje... Odron iznad paralelnog - ne viđam ovde nešto da rade mašine



ali još su tu još betonske džerzi ograde van trase pa je 50% da će još nešto raditi a 100% da neće



portal radi - nemam pojma koji je razlog za baš ovolicno ograničenje, al svakako neće još dugo -posle 20.7. biće 80 i to samo u tunelu



kao i u Sarlahu i u tunelu Sopot već neko vreme radi samo leva cev, pre je bila samo desna



skroz opremljen i ofarban sa crvenom crtom



65. desno gore je put, za koji sam mislio da će ga kroz šumicu provesti do 221, a nisu - završava u šumi



nadvožnjak paralelnog, iza njega se radi desna



levo mašine, desno tvrđava na 65.



vidi se da se bliži stabilizacija i asfalt, ali bolje u povratku



ponovo radi trokraka za spoj sa paralelnim



I odmah u meso - pravo na lot 2, gde se pre mosta odvrće u levu ka devijaciji.



mutno, ali crni se most



ovde sam čekao jedno 2 minuta da skrenem, jer je onaj sa zastavicama bio na zasluženom odmoru, baš dosta "Nemaca"



i kad sam se najzad kročio na lot 2 u desnoj sve osim SMA i saznanje da će ove ograde tlačiti slikovnicu celom dužinom



od devijacije do prelaza na desnu, odakle se nadalje radi i leva nekih stotinak do 200 metara



desna - ovi odrađeni slivnici su mi pouzdan dokaz da je sve spremno za SMA, koji će leći ubrzo



tlače me ograde, ali je ovde kod bazilike leva već stigla do stabilizacije



a ovi finišeri sa drugarima višetoncima su odradili i 1. BNS u levoj ka špajskom nadvožnjaku



jedna mutna u delu gde je još 1. BNS



i ovde pre velikog propusta i nadvožnjaka prestaje 1. BNS i počinje stabilizacija



...
 
...

Ispod podvožnjaka i dalje duž C26 je stabilizacija u levoj



tu je i onaj što njake ivičnjake, tj. već ih je iskakio uz C26



i onda novina - u levoj je 1. BNS od C26



i tako je i kod velikog propusta



i dalje kod C25, ali ograde ufff



desnu ne komentarišem, jer svuda gde ih nema, čekaju se finišeri sa SMA i bele linije, kao ovde kod C25



1. BNS ka B3 u levoj, verujte mi na reč



ovaj sišo sa C25



levi B2 - na njemu će biti finisher party tek kad stigne 2, BNS do njega, realno za nedelju-dve



u levoj je asfalt - 1. BNS i od C24 do C23, to je sve u kontinuitetu



Mašine na trasu zbog gužve stižu uglavnom odavde - prolaz sa puta CR-Glogovac kod C23, a kako je to uglavnom SMA iz Dolca i bliže im je



i onda kod C23 u desnoj 2. BNS premazan bitumenom, predznak za dolazak finišera



te stoga prelazimo u levu, gde je ono parče sa 2. BNS od 100m već neko vreme



još jedna novina - 1. BNS u levoj kod C23, spojen sa prethodnim parčetom



i tako je kod C21-22



ponegde je sređena i zaustavna, na nekim mestima je i sa asfaltom





evo ovde je zaustavna sa asfaltom umesto 0-31 uz 1. BNS



u desnoj i dalje "samo" premazani 2. BNS, u levoj 1. iako izgleda ko 2.



i kod podvožnjaka sa zastavama konačno finisheri&co. sa SMA



--- >
 
...

Najradosniji trenutak kad vidim ovu ekipu sa završnim slojem, ovde me uz ograde maltretiralo i sunce, pa propade par fotki



dalje ka C17 i tako je do tunela, tj. B1 sa izuzeztkom C17 - SMA u desnoj 2. BNS u levoj



i približavamo se C17





ovde možda ima i malo suženja, al očistiće kad završe C17



iza brda vide se mašine neke



zadužene za šipove za još 1 potporni



deo armature spreman za ugradnju



a veći deo je doteran i čeka u podnožju brdašceta, trebaće im bar mesec dana da to postanu šipovi i potporni zid



ima i jedna gomila iza



Posle ka C16 i dalje je 2. BNS u levoj, u desnoj poodavno fale još samo bele linije



ivičnjaci, ne bih znao gde će da ih ugrađuju, verovatno na ovaj servisni prelaz iz desne u levu



neki puteljak uz levu kod C16



i onda iskopano za slivnike - pouzdan znak da se i u levoj sprema SMA





levo odmorište Veta



iako je odrađen SMA u desnoj bele linije nisu puštali naniže od proširenja



zakrpili su rupe u levoj gde su popravljali 2. BNS



i naviše iskopane rupe za slivnike



evo kako to izgleda izbliza



...
 
...

Rade se završni radovi na nekim kosinama



ovde bila rupa, sad je kamen



slivnici, kosine...



idemo u desnu, videćete i zašto



a na desnom B1 jes da nema još belih linija



ali su završili dilatacione spojnice



druga u povratku, izgleda da su samo 2 - na početku i na kraju



a između B1 i tunela u levoj počeli da gaze slojeve i još malo pa stabilizacija i asfalt



kuće skoro pa završene



par metara pre tunela ostalo im malo više za nasipanje, provalite koliko još fali do nivoa SMA, odnosno betonskog kolovoza u tunelu



Idemo u još uvek mračan tunel



i izlazimo iz njega do ove buduće devijacije i prelaska sa 3+1 na 2+1, detalji oko C6 u povratku



zatvorena desna na lotu 1 - dobar znak



i ekipa oko mosta 9a - i otome u povratku



kosina na km~25





ovde ne moš a da ne zgaziš 120+, lebdi auto, još i blago nizbrdo



km20 gde se kod upravne zgrade nadzora ulazi na lot 1 i servisni prelaz



finisher&co. na ex-rupi između mostova 1 i 2



asfaltirana leva - 2. BNS, a uskoro će i SMA, ako već i nije, ostale sitnice do belih linija



i desna je isto, ali me ubiše ove ograde, pa mi morate verovati na reč...



Nastavak u pravcu Pirota možda kasnije - možda zavtra...
 
Ipak zavtra, tj. sevodnja.
Nastavljamo u pravcu Pirota. Na km20 ništa nalik parkingu i to većem: samostalna obostrana smaknuta parkirališta – desno i levo (km 020+025)



pticobran u Jelašnici



krater u zaustavnoj na 25km u desnoj



koji to više nije



dugo sanirana kosina - završena, stari regionalni će ostati ovako da visi, ali je verovatno saobraćaj izmešten ulevo



most 9a



i njemu fali verovatno još samo SMA



nazad na lot 2, leva na spoju deluje ko iz vazduha - da li ima ili nema SMA i u kojoj meri?



desna potpuno završena, tako deluju i C4 i C5, čak se i rastinje promalja kroz geotekstil, što je dobro i poželjno



deluje da su habajući "prosuli" i na ovaj servisni prelaz kod C4, ne i u levoj



C6 - ponavljam, da nije poduprta peskom, ne bih provalio da je nestabilna, desno je završena kuća pre tunela



nema naznaka prisustva Integrala, koji bi prema najavama trebalo da gradi polugaleriju



idemo u desnu cev Bancareva



ovu nišu za prinudno zaustavljanje Azvirt koristi kao parking



1/7 ventilatora, a mislim da nisu okačili i povezali svetiljke na ovim nosačima, pa je unutra grozno mračno (drekavac?)



na izlasku dve kuće sa krovom, još neomalterisane



veći deo leve između tunela i B1 je u ovakvom stanju, sa 0-63



i kao što se vidi u odnosu na most nije mnogo ostalo do stabilizacije, koja će da legne ove nedelje



završena dilatacija na B1 sa niške strane



i kosina mislim 8c, gde je kamenom popunjena rupa između brda i gabiona



...
 
...

Još jedna uređena kosina, možda ne baš do kraja



vertikalna signalizacija - 1km do odmorišta Veta, za 2-3 Mladen SAT će da proveri da li ograde imaju žigove i ateste, mene mrzi...



Ovo beše kosina pre spusta kod koje se slikao Senić, na njoj su konačno izbetonirali prvi sprat, stajalo je neko vreme.



lepo!... ovo je mislim prvi ovakav znak na A4, sve ostalo su ili još uvek 120 ili 100 ili oko tunela 40-50



ivičnjaci i kod Vete - izgleda da će masovno da fazoniraju ove prelaze iz leve u desnu i obratno, pre no što legne SMA u levoj



popunjene rupe sa 2.BNS gde su fulali kod odmorišta



na levom odmorištu - stovarištu ostalo par mašina i od materijala nešto geotekstila, ostalo je ugrađeno



evo i desnog odmorišta, stiglo do kraja zemljanih radova



to je dosta "dosadan" deo - levo 2.BNS, desno SMA pa idemo ka C17



servisni prelaz, koji koji će biti korišćen, ako reše da za mesec dana puste pun profil sa 3 devijacije (C6, C17, C27-spoj na kraju)



C17 - gomila armature za šipove, jasno je da se sprema "debeljko", verovatno levo od postojećeg



puštanje desne, koja je i ovde na SMA, apsolutno ništa ne bi naškodilo radovima, ima i neovisan prilaz levoj iz Glogovca



MBA, interesantno, dugo ih nije bilo, ako je uopšte ovo gosn Miljkovića, moguće da je neko ovo otkupio



ovde bogami cepaju, uveliko štrče armature iz postavljenih šipova



u desnoj je SMA, ograda nema, ne znam da li je tako po projektu



ili zato što se lokalni put iza još ne crni



dalje je stanje redovno, ovo je SMA u desnoj kod parkinga Kedepozidisa u Glogovcu, relativno svež



B2 sam jedva prepoznao međ ogradama



i ekipa koja je uznapredovala do deponije



a sastoji se između ostalog od 2 finišera, što znači da ovde Aktor ne časti kao na 65, nego ide SMA u voznoj i preticajnoj, a AB u zaustanoj



...
 
...

Ovaj se sprema da ga šaltne u rikverc, taj u zaustavnoj je vrv sa AB



premazano i kod desnog odmorišta, danas je tu uveliko SMA



levo odmorište, spremili su mu i neki materijal, možda će ga i raditi malo ozbiljnije



tu je onaj kratak deo zaustavne, rađen asfaltom





kod C22 desno spremno za SMA i baja koji ga dovozi



novi kanal između C21 i C22



C22 i C23



baš se ne žure da završe gornji sprat potpornog na C23



zaustavna u levoj se polako sprema za 2. BNS, možda i sačekaju rasplet na spratu




i ovde posle C23 je bilo premazano, do danas je 1/1 legao SMA



ovog sam uhvatio kako ćera SMA (ili AB), odavde ulaze, jer em je gužva kod mosta, em ga ćeraju iz Dolca, pa im je bliže



kod C24 je 2. BNS u desnoj i nije bio premazan, mada sad možda jeste, u levoj je zato premazana zaustavna i bilo spremno za 2. BNS



kraj C24, prema B3, možda su ovde već odradili ili bar počeli 2. BNS u levoj, mada ne mogu istovremeno sa SMA u desnoj



B3, tu se čeka SMA u desnoj



u levoj je i posle B3 spremno za 2. BNS



isto duž C25



fino se primilo ovo rastinje na C25, nznm da li je samoniklo ili su ga posadili, jer to "drži" dodatno kosinu



a konačno je zatvoren i "divlji" ulaz na C25, čim su završili sa nabacivanjem zemlje preko kamena



...
 
...

pogled na C26, gde je leva sa 1. BNS, a desna spremna za SMA



kod potpornog je relativno svež 2. BNS



ko zna šta će ovde raditi naknadno, ali ovako laički ne deluje kao pretnja po saobraćaj, veliki je gap od brda do potpornog



u levoj će 2. BNS kad ovi završe potporni



posle špajskog nadvožnjaka u levoj je do velikog pločastog propusta stabilizacija



i posle njega do parčeta gde je 1. BNS sa ivičnjacima



za šta su zaslužni i ovi drugari



finiš od 100-200m gde se u desnoj čeka SMA, a u levoj će se krenuti tek pošto se zatvori devijacija i sruši ovo brdo



most bi trebalo da je sa 2. BNS, a da mu SMA rade kad i trasu na kraju, tad će ovde levo morati da uvaljaju za ulaz na konstrakšn sajt





Natrag na 65 gde se sad tačno vidi međa između Rubau i Aktora



ovde su fino napredovali sa nasipom, očekujem stabilizaciju ove nedelje



s druge strane ukorićena i uobličena kosina, fali malo geotekstila



sređeno i dole i gore iznad bedema



ovde trasa napušta trasu magistrale i ide ka i ispod nadvožnjaka, tu je malo više posla



ali su ovi momci to solidnim tempom odradili



leva cev Sopota finalizovana, valjda crvena boja upija svetla farova



Sopotski nadvožnjak/petlja čeka rasplet na tenderu, živnuće krajem oktobra



levo odmorište posle Nišave 4 na nepromenjenom kamenom nivou



desno malo dalje takođe



Ostalo oko Pirota drugi put.

Rezime
Desna
10+/13km je habajući, SMA pola od toga i sa belim linijama, do kraja nedelje biće gotovo i spremno za saobraćaj, pa kako im volja, zavisi i od EM tunela.
Leva
Ozbiljan napredak! Ne crni se jedino na 7, C17 i na samom kraju: malo oko C26 i nadvožnjaka i pre mosta iznad devijacije, ostalo je barem na 1. sloju.
Do tunela je 2. BNS spreman za SMA, pa su ispod C7 stigli do stabilizacije, pa od B1 skroz do C17 je 2.BNS i rade se ili su odrađeni slivnici = SMA ubrzo.
Na C17 su iznad leve baš nagazili potporni vol.2, za razliku od C6 gde nisam primetio Integral, niti se nešto nazire oko buduće galerije.
Posle C17 je 2.BNS 2-3km kroz Glogovac do podvožnjaka, a posle je do iza C23 1.BNS i sprema se za 2., pa 150m 2. i onda 2-3km spremno za 2.BNS.
Od C25 do kraja ima nešto 1. i 2. BNS, nešto na stabilizaciji, nešto na 0-63, to je zadnjih 1,5km i tu tek treba da se razbucava devijacija.
Sve u svemu nekih 50% je na 2., 35% na 1. BNS i 15% na stabilizaciji i manje, ali to se menja iz dana u dan, da ne kažem iz sata u sat.
Otprilike za nekih mesec dana mogli bi da kompletiraju sve sa završnim slojem, osim kod C6, C17 i na kraju i da puste pun profil sa te 3 devijacije.
EM opremanje desne cevi tunela:
Ne mogu da procenim koliko im treba - mašina imaju u tunelu, nije još to zrelo za saobraćaj, ali nije ni Sarlah bio baš top kad je pušten u saobraćaj.
Ako reše da puštaju poluprofil ili krnji pun profil mogu da ih pojure da povežu ventilaciju, svetla i PP sistem, pa kao i 2 pirotska mogu da ih lickaju posle.
65:
Biće ovo pun profil do 20.7. kao i u oba pirotska tunela, koja lepo izgledaju ovako završeni.

KRAJ!
 
Svaka ti cast Caribrod ! I tebi, ali i radnicima. Detaljnija od ovoga reportaza ne moze, sve si detalje pokrio :) Iskreno, malo lakse mi je bilo da pratim drugu polovinu reportaze od smera Nisa ka Crvenoj Reci, valjda zbog navike.
Zaista lepo deluje ovako pri kraju, i svidja mi se sto ima odmorista, i to na relativno lepom, sumovitom okruzenju.
Ti si sve detaljno objasnio, a meni se ukratko cini da je sem zavrsavanja asfaltiranja, ostalo jos ovih 5 kljucnih, ali kratkih tacaka: galerija pre tunela, elektromasinsko opremanje tunela, kratak deo izmedju tunela i mosta, kosina C17 ali samo u levoj traci kad se gleda iz Nisa, i ono parce na kraju kod spajskog nadvoznjaka. Deluje da ce i to uskoro biti gotovo, a sto se tice desne trake gledano iz Nisa, nju maltene mogu da puste.
 
Jutros je poginulo dvoje ljudi kod Male Krsne....Škoda felicija, verovatno bez airbagova......https://www.blic.rs/vesti/hronika/autom ... ka/p1vxqsh

Udarili su u kamion koji je stajao na putu dok su se izvodili radovi. Svedoci smo da se radovi na autoputu jako loše obeležavaju. Generalno jako se pogoršalo upravljanje autoputevima zadnjih godina....možda bi trebalo razmisliti o koncesijama, da nam stranci upravljaju kad mi već n'umemo...
 
Earthmoving":gs1m45v0 je napisao(la):
Svaka ti cast Caribrod ! I tebi, ali i radnicima. Detaljnija od ovoga reportaza ne moze, sve si detalje pokrio :) Iskreno, malo lakse mi je bilo da pratim drugu polovinu reportaze od smera Nisa ka Crvenoj Reci, valjda zbog navike.
Zaista lepo deluje ovako pri kraju, i svidja mi se sto ima odmorista, i to na relativno lepom, sumovitom okruzenju.
Ti si sve detaljno objasnio, a meni se ukratko cini da je sem zavrsavanja asfaltiranja, ostalo jos ovih 5 kljucnih, ali kratkih tacaka: galerija pre tunela, elektromasinsko opremanje tunela, kratak deo izmedju tunela i mosta, kosina C17 ali samo u levoj traci kad se gleda iz Nisa, i ono parce na kraju kod spajskog nadvoznjaka. Deluje da ce i to uskoro biti gotovo, a sto se tice desne trake gledano iz Nisa, nju maltene mogu da puste.
Uvek se leva-desna gleda iz Niša, odatle raste stacionaža. Km0 je kod račvanja u Trupalu, 20 u Jelašnici, 40 na kraju lota 2, 65 kod Staničenja itd.
Moš mislit kako je meni kome je prirodnije obrnuto, kolika je muka da to pohvatam, po 3x u jednom postu stišćem backspace i par puta editujem kad vidim da sam permutovao...
U pravu si za ključne tačke, mada 2 i nisu tako strašne: između tunela i mosta do kraja nedelje asfalt, isto i kod nadvožnjaka.
Mnogo je teže da na samom kraju zatvore devijaciju, ruše brdašce i nasipaju levu, dosta teže nego sad desnu na 65.
Namerno preskačem problem zvani C26, jer verujem da će to sanirati pod saobraćajem, kao što je sad na useku Gradinje prepuno mašina, dok ispod u punom profilu piche "zapadnoevropski" tranzitni turisti, koji su i ove godine odlučili da letnje ferije provedu u Turskoj...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Obično malo precenim izvođače (u ovom slučaju Aktor i Azvirt), a sad sam ih malo potcenio.
Puštene su prekjuče, u utorak, obe cevi na oba pirotska tunela, Sopot i Sarlah, što je fotopotvrdio i Golub0206 na SSC ovo su njegove fotke:

Iz pravca Niša Sopot

r1LxUuq.jpg


i Sarlah

pLNw3tp.jpg


iz pravca Pirota - Sopot

WWp6elf.jpg


5k0Nqvh.jpg


i devijacija je tek po izlasku iz tunela

RXx8cvB.jpg


wfbvyDP.jpg


fgxkgdh.jpg


Faktički, dobili smo neprimetno još 4-5 km autoputa u punom profilu, od čega se 2km kod Sarlaha prvi put pušta na 2+1/2+1 gabaritu.
Trenutno se samo 1km - od nadvožnjaka paralelnog na 65. do trokrake i mosta na Temštici kod Staničenja vozi levom dvosmerno u poluprofilu.

Potcenio sam i Aktor, Golub 0206 sa SSC je u utorak uslikao postavljanje stabilizacije u desnoj na 65, 3-4 dana ranije od mojih procena:

HReTt25.jpg


SAEuoA8.jpg


0FZOGKf.jpg


kE3lQ0s.jpg


9rZSyea.jpg


dgOOYaN.jpg


JCkK4Fd.jpg


To su odradili prekjuče do pola, a juče verovatno i ovu drugu polovinu kod 65:

h1iqEAO.jpg


WTl3fv9.jpg


ry93yMZ.jpg


IKtRN68.jpg


Danas ili sutra ovo će komplet da se zacrni, za vikend zaustavna, bankine i početkom naredne nedelje 2. BNS.
Taman će do tada finišer sa SMA da završi komplet desnu na lot2, možda skokne i do lot1 i u utorak-sredu SMA, 1 dan za bele linije i ograde, za 7 dana pun profil.
A to što je Azvirt završio EM opremu na tunelima kod Pirota, posebno me raduje, jer sad svim snagama može da se baci na desnu cev Bancareva.
 
Koliko jos km je ostalo da se potpuno zavrsi Horgos-Bugarska-Makedonija (Ukljucujuci Obilaznicu oko BG-a)?

Hvala!
 
Hvala Caribrod, super vesti, istocni krak se priblizava zavrsetku.
Kolko je jos ostalo da se potpuno zavrsi? Pa jos ovih 12km Bancarevo-Crvena Reka i par stotina metara ovo oko sopotskog dela na gornjim Caribrodovim slikama. E sad beogradska obilaznica je malo teze pitanje jel zavisi da li racunas od Ostruznickog mosta: a) do Bubanj Potoka (oko 20km), b) do Pančeva sever, novoseljenskog puta (oko 50km), c) pun krug obilaznice dalje preko Jabuke, Padinske Skele, Dunava, Batajnice (oko 85 km).
Znači ukupno je ostalo od 33km do 97km, u zavisnosti od beogradske obilaznice kolika je.
 
Earthmoving":2fhyclf6 je napisao(la):
Hvala Caribrod, super vesti, istocni krak se priblizava zavrsetku.
Kolko je jos ostalo da se potpuno zavrsi? Pa jos ovih 12km Bancarevo-Crvena Reka i par stotina metara ovo oko sopotskog dela na gornjim Caribrodovim slikama. E sad beogradska obilaznica je malo teze pitanje jel zavisi da li racunas od Ostruznickog mosta: a) do Bubanj Potoka (oko 20km), b) do Pančeva sever, novoseljenskog puta (oko 50km), c) pun krug obilaznice dalje preko Jabuke, Padinske Skele, Dunava, Batajnice (oko 85 km).
Znači ukupno je ostalo od 33km do 97km, u zavisnosti od beogradske obilaznice kolika je.

U tu računicu ubaci 9,3km završenog, sa 3 felera koja su pri kraju saniranja, a još nepuštenog lota 1 Prosek-Bancarevo i 700m građevinski završenog, ali EM opremom neopremljenog tunela Bancarevo. Na istočnom kraku fali ukupno 24km, ali će to biti gotovo do kraja godine, kao i (valjda) ostružnički most sa pristupnim saobraćajnicama do tunela Lipak. Ako se uzme u obzir da je od Bubanj potoka do Starčeva/Pančeva ipak drugi E i drugi koridor, na koridoru X ostaće sve u svemu obilaznica od tunela Lipak do Bubanj potoka, od čega je realno da par kilometara sektora 5 od tunela Lipak do tunela Straževica bude gotovo sledeće godine, ostatak od Resnika do Bubanj potoka 2022. ili kasnije.

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Vrh