Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Krenuli su sa betoniranjem bastica, doterali su stubove za raasvetu (Amiga Kraljevo), sto se zamene instalacija tice mislim da se ne radi potpuna nego samo delimicna,tj samo onoga sto je urgentno ali se nadam da ce me demantovati...
 
Da li ovo znači da se odustalo od ideje da tramvaji i vozila dele istu traku?
 
Prvo ovo je podloga na koju će se stavljati šine, a tek onda se radi završna podloga, koja će verovatno biti isto od betona, jer jelte ova vlast ima fetiš na goli beton.
Drugo, beton ne znači da će biti zabranjeno kretanje vozila po šinama, pogledati Ruzveltovu/Požeški/Bulevar oslobođenja

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Bulevar Oslobođenja i Požeška , samo za autobuse. Izuzetak je desno skretanje u Pasterovu iz pravca Autokomande.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636610#p636610:1c4gtlv9 je napisao(la):
Zezeljko » Sub Jul 06, 2019 1:20 am[/url]":1c4gtlv9]Prvo ovo je podloga na koju će se stavljati šine, a tek onda se radi završna podloga, koja će verovatno biti isto od betona, jer jelte ova vlast ima fetiš na goli beton.
Beton u sinskom delu pokazao se kao nesto najpametnije, u Ruzveltovoj nema nijedna jedina rupica dok su ranije posle jedne zime ostajali krateri izmedju sina i asfalta.
Inace rekonstrukcija ovog bulevara za sada ide odlicnim tempom.
 
Ti ocigledno nisi prosao Ruzveltovom koja je primer kako se ne treba raditi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636672#p636672:2dkv9trs je napisao(la):
zoran_m » Sub Jul 06, 2019 10:31 am[/url]":2dkv9trs]Ti ocigledno nisi prosao Ruzveltovom koja je primer kako se ne treba raditi.
Ok nisam prosao upravu si, nego sta je to konkretno primer kako se ne treba raditi?
Znam sta ces napisati, da se trucka prilikom voznje po betonu.
 
Vračarac":sd0rdw81 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636672#p636672 je napisao(la):
zoran_m » Sub Jul 06, 2019 10:31 am[/url]":sd0rdw81]Ti ocigledno nisi prosao Ruzveltovom koja je primer kako se ne treba raditi.
Ok nisam prosao upravu si, nego sta je to konkretno primer kako se ne treba raditi?
Znam sta ces napisati, da se trucka prilikom voznje po betonu.
Apsolutno sve ploče su popucale u Ruzveltovoj, delovi betona otpadaju na izlazu sa okretnice tramvaja.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Ista stvar i u Požeškoj. O pločama u Trgovačkoj da ni ne ne govorim. Kao kaskada vodopada.
 
Ruzveltova je prava katastrofa. Ispucao beton, ispala guma, obrisano pola horizontalne signalizacije, neuskladjeni semafori....Kao da je bilo takmicenje u kome pobedjuje neko ko uspe da na jednom potezu sve ...be. Jedino parce ulice koju su ovi ne znam vise ni kako da ih zovem, uspeli kvalitetno da urade je Takovska ispod Dz.Vasingtona. Sve ostalo je uzas.
 
Kako bre Takovska kvalitetna? Tamo su imali one bisere sa ultra uskim parking mestima koja su se u praksi preklapala sa biciklistickom stazom. :)
 
Rekao bih da Nemanjina ima najbolje uradjen deo oko sina.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637341#p637341:1i3llqe2 je napisao(la):
kopte3 » Pon Jul 08, 2019 3:41 pm[/url]":1i3llqe2]Rekao bih da Nemanjina ima najbolje uradjen deo oko sina.
Jedino sto nema stanice, sitnica. Jedna stanica u Savskoj sledeca kod Beogradjanke...tu dolazimo do onoga sto sam pricao a to je nebuloza da tramvaj ide sredinom, da je isao uz trotoar tu bi imali stanicu gde staje autobus ovako ljudi ili moraju da se penju uz Nemanjinu ili spustaju niz Resavsku.
 
]
IMG-20190708-203637.jpg


IMG-20190708-203547.jpg


IMG-20190708-203517.jpg


To je taj kvalitet ruzveltove cak se vide daske ....
Zalijevaju novu gumu oko sina izgleda da je grad napenalio izvodjaca treba provjeriti
Vracar cisto da vidi kvalitet
Inace stajaliste tamvaja su na savskom trgu a ne u savskoj ulici i na slsviji i kod beogradjanke i to sasvim fino funkcjonise ...
 
Већ ноћима иде екипа мајстора дуж рузвелтове са камионетом ваљевских регистрација, постави на одређеној дужини трасе заштитну сигнализацију па мајсторише нешто на трамвајским баштама, нисам видео тачно шта, уз пропуштање трамваја како наиђу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637494#p637494:3col76b9 je napisao(la):
direktor » 09 Јул 2019 01:51 am[/url]":3col76b9]]
IMG-20190708-203637.jpg

Да ли је могуће да су овако решили део око сливника који је иначе најоптерећенији сегмент пута и истовремено најслабија тачка истог? Баш преко овога прелази точак прпуњених бусева.

Фирма која је ово радила ми никада више на тендеру не би победила.
 
Evo sad je bio G(r)oksi na Prvoj i rekao da je sramotno kako je ''ta firma'' odradila rekonstrukciju Slavije i Ruzveltove i da više nikad neće biti birana za buduće radove. Nije hteo da izgovori ime firme, samo je rekao ''ta firma''.

Interesantno je samo da koliko nije zaboravljao da pomene Đilasa i Šolaka za ama baš sve, toliko je zaboravio da prokomentariše ko drži ''tu firmu'' koja je radila Slaviju... Al dobro, to je sve ipak standardno i očekivano od G(r)oksija. :)

P.S.
Na pitanje da li je moralo da se pokrene baš 236236982 g(r)adilišta po gradu u isto vreme, uključujući tu i 27. marta, dao je svoj standardni odgovor ''a vi biste da se nikad ništa ne radi?''
Slično je bilo i za pitanja o pešačkim zonama, saobraćaju, kupovini autobusa... Jbg, jedan je prof dr Vesić. 8)
 
Dosljak kao sto napisah zaljevaju sine gumom sastrane ...
Ovo za sahtu je zesci debilizam trebalo je ugraditi vecu resetku na bolju osnovu ....
 
Dišo trebalo je da je upuste u trotoar a ne da je ostave na kolovozu.Velika rešetka,mala rešetka,betonska podloga...svejedno pre ili kasnije sve to razbucaju točkovi.

Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Majstoeska posla cist fuseraj. Stavili camovu colovacu umeto hrastovine ili bukve :). Sta je ispod sina karton?
.
 
Ne treba mnogo mozgati oko šina, gde može travnata baštica, gde ne može prekopirati Zagreb i to je to...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637380#p637380:2v6op1ea je napisao(la):
Vračarac » 08 Jul 2019 04:38 pm[/url]":2v6op1ea]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637341#p637341:2v6op1ea je napisao(la):
kopte3 » Pon Jul 08, 2019 3:41 pm[/url]":2v6op1ea]Rekao bih da Nemanjina ima najbolje uradjen deo oko sina.
Jedino sto nema stanice, sitnica. Jedna stanica u Savskoj sledeca kod Beogradjanke...tu dolazimo do onoga sto sam pricao a to je nebuloza da tramvaj ide sredinom, da je isao uz trotoar tu bi imali stanicu gde staje autobus ovako ljudi ili moraju da se penju uz Nemanjinu ili spustaju niz Resavsku.

Kakve veze ima podloga sa stanicama?

Rekonstrukcija je zavrsena 2006. godine.
Tačno za 134 dana beogradsko preduzeće Inter-most kompletno je rekonstruisalo Nemanjinu ulicu. Ova građevinska firma postavila je novu tramvajsku konstrukciju, zamenila kolovoz, trotoare, celu vodovodnu i deo kanalizacione mreže, obnovila elektroenergetsku i proširila telekomunikacionu mrežu... Prvi put u Srbiji, najveći deo tih radova izveden je zimi. Finansijeri ovog projekta, vrednog oko 500 miliona dinara, bili su Evropska investiciona banka i Skupština grada Beograda. Inter-most je deo svetske kompanije Vinci Construction.
nema.jpg


Steta sto se posle toga nije koristio isti metod, odnosno isti kvalitet radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637558#p637558:ohddao10 je napisao(la):
tzoran1 » Uto Jul 09, 2019 11:33 am[/url]":ohddao10]Majstoeska posla cist fuseraj. Stavili camovu colovacu umeto hrastovine ili bukve :). Sta je ispod sina karton?
.
file.php
Jok , beton. Beton fetišti. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637587#p637587:jxv809e7 je napisao(la):
kopte3 » Uto Jul 09, 2019 1:25 pm[/url]":jxv809e7]Rekonstrukcija je zavrsena 2006. godine.
Tačno za 134 dana beogradsko preduzeće Inter-most kompletno je rekonstruisalo Nemanjinu ulicu. Ova građevinska firma postavila je novu tramvajsku konstrukciju, zamenila kolovoz, trotoare, celu vodovodnu i deo kanalizacione mreže, obnovila elektroenergetsku i proširila telekomunikacionu mrežu... Prvi put u Srbiji, najveći deo tih radova izveden je zimi. Finansijeri ovog projekta, vrednog oko 500 miliona dinara, bili su Evropska investiciona banka i Skupština grada Beograda. Inter-most je deo svetske kompanije Vinci Construction.
nema.jpg


Steta sto se posle toga nije koristio isti metod, odnosno isti kvalitet radova.
Šteta što se prešlo sa konja na magarca Mitrovića (mislim na Ratka , ne na Željka). :)
 
Vrh