Šta je novo?

Rekonstrukcija ulica Kraljice Marije, 27. Marta, Džordža Vašingtona i Cara Dušana

Štampani beton nije dobar za baštice koje se koriste i kao drumska traka jer je klizav pre svega.
 
...
06f1e39b65f5b1a3cb86e7db39960951.jpg
6c1bf537196545ba5a1cb18872c122a8.jpg
1994fb4a78022faf7d434e770cfb3120.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
A to vidis kako mada su to genjalci iz cipa...
 
Slivnici su samo deo problema, mene iritira retrogradno razmisljanje u vezj ovih betonskih sahtova....
DA je beton dobar za tu namenu i cevi bi bile betonske...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637341#p637341:1c2d2xx0 je napisao(la):
kopte3 » 08 Jul 2019 02:41 pm[/url]":1c2d2xx0]Rekao bih da Nemanjina ima najbolje uradjen deo oko sina.
Cela Nemanjina je uradjena kvalitetno...Nemac bio nadzor....
 
Dok je neko zatišje, evo jednog polu-idiotskog teksta iz pera NDMBGD. Ljudi, ovakvim glupostima ćete se svesti na krug dvojke i to onaj hipsterski deo do 25 godina i srednjoškolci (ako je i njima ovo smešno).

https://www.danas.rs/dijalog/licni-stav ... o0hq6NqHzs

Da bih sa kučetom stigla do Tašmajdana moram sve njih da obidjem u slalomu, preskočim bare i šut, pretrčim zakrčenu raskrsnicu na semaforu, na kome je zeleno svetlo sa 60 sekundi smanjeno na 18 i provučem se ispod skela i signalizacije u Starine Novaka. Nema druge nego da podignem psa u naručje da ga neko ne bi zgazio, a klupko od dva kilograma dlake postane baš teško kad moraš da ga cimaš ceo taj put.

Naravno, pola teksta nema direktne veze sa rekonstrukcijom, ali autorka se trudi po svaku cenu da bude smešna i duhovita.
 
Нажалост моје мишљење и о новинарима и о тој некој безименој "грађанској" класи која конзумира такав материјал не може да оде ниже
 
...
74384820e61c641fd40bfe5b781cd940.jpg
e40e316c752bea1a67a044f418956690.jpg
5266eca0d3457bb5c2ce0f638effa143.jpg
845cad53189cc6698bd6aeb5d890137a.jpg
5b14244cbce6a4370f07f6704a2047b9.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
Može li neka infomacija za nas laike? Menja li se sve ispod zemlje kao nekada u Bulevaru ili ništa kao u V.Stepe?
 
20. avgust? Kao sto sam vec ranije pisao, nemoguća misija... Zamislite samo to da treba da poplocaju kilometar ulice samo u jednom smeru...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=639943#p639943:270iuzsq je napisao(la):
astrodule » Sre Jul 17, 2019 5:12 pm[/url]":270iuzsq]Izgleda da se ne menja ništa dublje od asfalta.

Послато са SM-G800F уз помоћ Тапатока
Astro, astro cemu to. Pa na slikama imas da kopaju 2m duboko kako to napises nista dublje od asfalta. Evo na sajtu grada Beograda ponuda zvanicna sta pise:
Radovi uključuju rekonstrukciju:

• tramvajskih šina, kolovoza i trotoara,
• nadzemnih šinskih sistema,
• javnog osvetljenja,
• saobraćajne signalizacije i sistema upravljanja saobraćajem,
• snabdevanje vodom i kanalizacione sisteme,
• zaštitu postojećeg sistema grejanja,
• električne radove za napajanje,
• rekonstrukciju telekomunikacionih mreža,
• uređenje pejzaža.

Duzina ulice 3km
 
Na prezentaciji projekta - pre radova ,sami izvodjaci i predstavnici grada stidljivo su priznali da se ne menja fekalna, nego samo kisna kanalizacija. (???) Navodno pregledom (koji je zadnji put izvrsio ``Prle`` iz Otpisanih), ustanovljeno je da je fekalna kanalizacija iz doba Austro-Ugarske u dobrom stanju i da tu nece biti nista radjeno. Dakle radi se samo kisna kanalizacija, struja, sine, saobracajna signalizacija, rasveta i elektromreza za tramvaje) ! Na pitanje o interceptoru (cija je to delimicna trasa i za sta je grad vec dobio pare od EBRD) nije bilo preciznih odgovora, sem nekih uopstenih konstatacija da ce se gledati da se radovi obave tako da se ``ostavi koridor`` za interceptor......Inace pitanje interceptora ostaje veoma tajnovito i bez detalja, iako je to pitanje usko povezano sa rekonstrukcijom ove ulice u fazi 3.
 
U prevodu dule je bio upravu radi se samo sminka ....
 
Vračarac":3cekb9ku je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=636672#p636672 je napisao(la):
zoran_m » Sub Jul 06, 2019 10:31 am[/url]":3cekb9ku]Ti ocigledno nisi prosao Ruzveltovom koja je primer kako se ne treba raditi.
Ok nisam prosao upravu si, nego sta je to konkretno primer kako se ne treba raditi?
Znam sta ces napisati, da se trucka prilikom voznje po betonu.
Beton, kao završna podloga je najgore rešenje.
-Sklon pucanju,odnosno napukao je još pre tehničkog prijema ulice.
-So ga prosto jede.
-Naknadna rehabilitacija je prosto nemoguća,osim da se sve radi skoro, pa od nule.

Beton, ali kao podloga, je već mnogo,mnogo bolje rešenje.
Za Beograd, odnosno za šine ,najbolje je ići beton kao podlogu.Na takav beton ,odnosno između šina ,treba ići kamena kocka, ali ne nazubljena, kao kaldrma ,već sečena ravno,uz malu dozu rapavosti.Ovakav sendvič, bi bio, apsolutno večan.Naravno, onaj deo šina ka ulici, mora biti razdvojen sa duplim, oborenim ivičnjakom,1cm iznad kolovoza, tako da bi on držao krajnji red kocke, dok bi drugi kraj kocke, držao ivičnjak do trotoara.Po mojoj proceni, ovo može trajati ,minimum 50 godina.Kocke mogu biti ,zalivene bitumenom, koji će dovesti do otpora na vibracaje.



Sent from my HUAWEI MT7-TL10 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640057#p640057:1qg2eny4 je napisao(la):
AcaDorcol » 18 Jul 2019 06:14[/url]":1qg2eny4]Na prezentaciji projekta - pre radova ,sami izvodjaci i predstavnici grada stidljivo su priznali da se ne menja fekalna, nego samo kisna kanalizacija. (???) Navodno pregledom (koji je zadnji put izvrsio ``Prle`` iz Otpisanih), ustanovljeno je da je fekalna kanalizacija iz doba Austro-Ugarske u dobrom stanju i da tu nece biti nista radjeno. Dakle radi se samo kisna kanalizacija, struja, sine, saobracajna signalizacija, rasveta i elektromreza za tramvaje) ! Na pitanje o interceptoru (cija je to delimicna trasa i za sta je grad vec dobio pare od EBRD) nije bilo preciznih odgovora, sem nekih uopstenih konstatacija da ce se gledati da se radovi obave tako da se ``ostavi koridor`` za interceptor......Inace pitanje interceptora ostaje veoma tajnovito i bez detalja, iako je to pitanje usko povezano sa rekonstrukcijom ove ulice u fazi 3.

Ха, па неће сигурно ефикасно да раде. Не може се толико пократи...
 
Poenta moje rečenice da ne kopaju dublje od asfalta je da je besmisleno raditi rekonstrukciju u ovom obimu a da se ne menja SVE ispod.

Da ne pričam o Interceptoru.

Ovako ćemo opet imati priču prilikom sledeće rekonstrukcije da su se pojavile fantomske cevi i ko zna šta još.
 
Razbucan je i sam trotoar od Vuka do Postanske stedionice onako u grubom demolition modu. Ulazi u zgrade su ili ostali da vise pola metra iznad zemlje ili onako ko posle bombardovanja u Alepu. Neka je stanarima Bog u pomoci. Na vecem delu trase pojavljuju se rupe u podrumske prostorije zgrada ili neplanirane cevi, kablovi, razni otpad sto ce izvodjacu praviti velike probleme prilikom nivelisanja i uklapanja kamenih ploca sa zgradama, a mozda kasnije i dovoditi do upadanja i uleganja terena i kamenih ploca, videcemo? Kako izgleda danas kretanje pesaka po terenu i kako je zgodno invalidnim licima da pridju Postanskoj i gradskim sluzbama vidi se na jednoj od prilozenih slika. Na slikama se vidi i da se betonska podloga za sinski deo radi od dva tipa prefabrikovanih betonskih elemenata koji se na terenu ukrajaju, i isto se vidi da ce slivnici kisne kanalizacije ostati bas u toj kombinovanoj saobracajnoj traci kroz koju ce ici i vozila i tramvaji. Iskustvo nas uci da ce prepuni autobusi vrlo brzo razvaliti betonske cevi na kojima ce u osnovi lezati kisni slivnici pa ce klecanje totalno upropastiti sav ovaj neimarski trud vrlo brzo. Mnogi ce kameni u bubrezima ispasti beogradjanima veoma brzo nakon pustanja u saobracaj. Nikako mi nije jasno da strucnjaci ne kapiraju da slivnike kisne kanalizacije treba upustiti na trotoarski deo da preko njih ne bi gazile hiljade tockova prepunih buseva, kamiona, vozila....? Takodje se vidi da ce sahtovi fekalne kanalizacije imati betonske postamente sa kosom revizijom, i to od veoma tankog betona (vidi se na jednoj slici i naziv proizvodjaca) koji ce po staroj praksi biti postavljani bas tamo kuda prolaze tockovi gradskih autobusa. Pre totalne propasti i sabijanja i upustanja sahtova pola metra ispod zavrsnog sloja asfalta nece proci ni pola godine! Cevi kisne kanalizacije su od rebrastog materijala sto nije loze buduci da su otpornije na sleganje i deformacije terena, ali cini mi se da je to mali presek ako imamo u vidu promene u kolicini atmosferskih padavinakoje su vec sada evidentne. Mozda neko jos nesto primeti na slikama koje prilazem, pa slobodno neka prokomentarise.
 
Podloga za sine se lije na licu mjesta samo za ukrstanje sa takovskom i despota stefana donosice se gotovi elementi podlofe za tramvaj ...
Sto se sahti tice tu je problem u glavam ljudi u cipu ...
A sto se tice propadanja poklopaca do tog dolazi zbog nestrucne ugradnje i sto poklopci ne dolaze sa betonskim prstenom okolo vec ih zalijevaju na licu mjesta...
 
Vrh