Šta je novo?

Koridor 10

Caribrod zna li se još koliko im treba da opreme desnu cijev tunela Bancarevo, nešto mi po ovim tvojim slikama ne izgleda da će biti brzo.
 
Da, sve se slažem, i verujem da je ispravna informacija da iako jedan kineski izvođač radi Bg obilaznicu od Ostružnice do Bubanj potoka, ipak se prvo radi do tunela Lipak druga traka autoputa, a dalji deo do Bubanj potoka gde treba ceo nov autoput se još ne kreće i kasnije će biti završen, moguće ovako kako Caribrod kaže. E jedino što je upitno, ali samo tehnički, je dal je obilaznica dalje od Bubanj Potoka ka Pančevu deo Koridora 10 ili nije. Recimo, ovde na Forumu je Obilaznica posebna tema, nezavisna i od K10 i od K11. Ja ga lično po potrebi guram nekad u K10 , nekad u K11, kako mi odgovara, samo da je završe :) Mada ako je prvobitni K11 zamišljen od Vršca preko Pančeva do granice sa Crnom Gorom, onda je ovaj deo obilaznice (Pančevo-Bubanj Potok-Surčin), deo K11. Ali moglo bi se onda reći i da je zapadni deo obilznice (Pančevo-Batajnica-Surčin) isto deo K11. Slično, južni, sada postojeći, deo obilaznice se može posmatrati kao deo K10 (Bubanj potok-Ostružnica-Dobanovci-Batajnica), ali bi se isto tako i severni, trenutno nepostojeći deo obilaznice mogao posmatrati kao deo K10 (Bubanj potok-Pančevo-Batajnica). Zapravo Beogradska obilaznica je kao stubište, svako ga koristi ali se ne zna čije je. Verovatno neki zajednički hibrid: od K10, gradska saobraćajnica Beograda, i od K11. I zaista, svi troje imaju koristi od nje, i građani Beograda, i putnici K10 i K11 koji prolazr dalje u tranzitu. Ni jednima ni drugima nije u interesu da Beograd ostane usko grlo gde izgube puno vremena za prolazak.
 
Marlon":g5tuxwmb je napisao(la):
Caribrod zna li se još koliko im treba da opreme desnu cijev tunela Bancarevo, nešto mi po ovim tvojim slikama ne izgleda da će biti brzo.
Pa nije mnogo više wow bilo ni u pirotskim tunelima kad su ih pustili. Znam sigurno da bez ventilacije i pp džidžabidža neće pustiti ni uslovno. A toga ima - to su 7 ventilatora i ona narandžasta vešala, naravno sve to treba i povezati sa kućama, koje su takođe gotove.
Posle mogu da zatvaraju 1 pa drugi, da mackaju, lickaju, testiraju...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=637438#p637438:zwk89ghq je napisao(la):
msksim1 » Pon Jul 08, 2019 9:53 pm[/url]":zwk89ghq]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=635809#p635809:zwk89ghq je napisao(la):
StaraMo » Sre Jul 03, 2019 10:50 am[/url]":zwk89ghq]Evo Makedonci su od jutros pustili u rad Elektronsku naplatu putarine.

http://skopjeid.mk/%D0%BE%D0%B4-%D0%B4% ... %B0%D1%81/


posto cesto putujem kroz MK, uzeo sam TAG na rampi Romanovce. samo pokazete saobracajnu, ne treba ni pasos. bitna im je kategorija vozila i to je to. kome treba jos info, ov je odgovor od Puteva MK

https://etc.roads.org.mk/AMC
Pocituvani,
Uredot mozete da go kupite vo Kontrolniot Centar vo Petrovec, vo sedisteto na JP za Drzavni patista vo centarot vo Skopje na ul. Dame Gruev br.14, kako i na site naplatni stanici od Koridor 10 ( Kumanovo-Gevgelija). Dokolku doagjate od R.Srbija, najblisku Vi e N.S Romanovce (Kumanovo)
Cenata na uredot Tag e 1200 MKD (20evra) i minimalen iznos za nadopolnuvanje e 300 MKD (5evra)
Za kupuvanje ne se potrebni nikakvi posebni dokumenti. Uredot Tag moze da se kupi so bankarska karticka ili kesh, po Vash izbor

So pocit,
Na povratku iz Grčke, na naplatnoj rampi Gradsko sam kupio TAG uređaj. Po ulasku u upravnu zgradu i zatraživanju istog, sva četvorica prisutnih uzbuđeno ustaju i sa tagom me vode ni manje ni više nego na aktivnu rampu, na šalter gde inače iz vozila vršimo plaćanje. Da sam znao šta me čeka, obukao bih prsluk. Ni malo prijatan osećaj kada se kombi zaustavi na par cm od vaših nogu, a vozač vas gleda i nije mu jasno.
Cena TAG-a je 1200 denara na sta se dodaje minimalna uplata od 300 denara. Ukupno mi je sa racuna skinuto 2800 din. Za kupovinu mi nije tražen nikakav dokument na uvid. TAG se može koristiti za sve kategorije vozila, jer se pre svake naplate vrši skeniranje kategorije. Iz tog razloga je preporučena brzina prolaska kroz rampu 20km/h. I zaista, prilikom prolaska brzinom od 30 km/h, rampa se podiže prilicno kasno.
Pored TAG-a, postoji i čip kartica koja košta 100 denara, ali zahteva zaustavljanje vozila kako bi je očitali.
Dopuna TAG-a se vrši online, platnim karticama Visa i Master, a moze i na samoj naplatnoj rampi. Dopuna https://etc.roads.org.mk/AMC/TopUp
 
Stara Mo ,

Da li znas kada je planiran zavrsetak radova na petlji Doljevac selo i Brestovac ? Silne probleme mi pravi to sto je Doljevac zatvoren . Da li ce kada to puste,poceti isto to da rade i na petlji Prokuplje ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638129#p638129:1zjajit1 je napisao(la):
Earthmoving » Thu Jul 11, 2019 8:59 am[/url]":1zjajit1]Da, sve se slažem, i verujem da je ispravna informacija da iako jedan kineski izvođač radi Bg obilaznicu od Ostružnice do Bubanj potoka, ipak se prvo radi do tunela Lipak druga traka autoputa, a dalji deo do Bubanj potoka gde treba ceo nov autoput se još ne kreće i kasnije će biti završen, moguće ovako kako Caribrod kaže. E jedino što je upitno, ali samo tehnički, je dal je obilaznica dalje od Bubanj Potoka ka Pančevu deo Koridora 10 ili nije. Recimo, ovde na Forumu je Obilaznica posebna tema, nezavisna i od K10 i od K11. Ja ga lično po potrebi guram nekad u K10 , nekad u K11, kako mi odgovara, samo da je završe :) Mada ako je prvobitni K11 zamišljen od Vršca preko Pančeva do granice sa Crnom Gorom, onda je ovaj deo obilaznice (Pančevo-Bubanj Potok-Surčin), deo K11. Ali moglo bi se onda reći i da je zapadni deo obilznice (Pančevo-Batajnica-Surčin) isto deo K11. Slično, južni, sada postojeći, deo obilaznice se može posmatrati kao deo K10 (Bubanj potok-Ostružnica-Dobanovci-Batajnica), ali bi se isto tako i severni, trenutno nepostojeći deo obilaznice mogao posmatrati kao deo K10 (Bubanj potok-Pančevo-Batajnica). Zapravo Beogradska obilaznica je kao stubište, svako ga koristi ali se ne zna čije je. Verovatno neki zajednički hibrid: od K10, gradska saobraćajnica Beograda, i od K11. I zaista, svi troje imaju koristi od nje, i građani Beograda, i putnici K10 i K11 koji prolazr dalje u tranzitu. Ni jednima ni drugima nije u interesu da Beograd ostane usko grlo gde izgube puno vremena za prolazak.

Pa po papirima je obilaznica od Dobanovaca do Bubanj potoka deo K10, glavnog pravca Salzburg-Thessaloniki, dok je od Dobanovaca do Bataje deo kraka B desetke Budapest-Belgrade.
Ovo boldovano i podcrtano si permutovao, od tunela Lipak do tunela Straževica se radi druga strana (leva), a do tunela Lipak radi Štrabag. Od Straževice (Resnika) nadalje nema ničega, osim uskog kružnog koji glumi obilaznicu.
Nažalost, ne i do samog tunela, fali par stotina metara, možda i manje - to su mogli da spoje sa levim tunelom koji je spreman odavno, čak su ga i opljačkali, pa ponovo opremali, kao i Železnik i da puste i sam tunel u ounom profilu i da na poluprofil prespoje posle tunela, a pre nadvožnjaka - sad ćemo i za to morati da čekamo Kineze...
 
Niko Kažanegra":1op34pc6 je napisao(la):
Stara Mo ,

Da li znas kada je planiran zavrsetak radova na petlji Doljevac selo i Brestovac ? Silne probleme mi pravi to sto je Doljevac zatvoren . Da li ce kada to puste,poceti isto to da rade i na petlji Prokuplje ?
Radi se ali posao radi jedna firma tako da pre 1 Septembra neće,a Prokuplje kasnije joß... jedino ako zbog pritiska javnosti ne prave privremeno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638834#p638834:g9n19vmm je napisao(la):
mtuning » Суб Јул 13, 2019 9:44 pm[/url]":g9n19vmm]Caribrod zna koja je ovo kosina!

Da li to znači da je od početka lota 2 (desna traka) obeleženo?

https://youtu.be/hSIC9REEGM8z

Косина 21. Јесте од почетка ЛОТ-а 2. После косине 21, предпостављам да су обележили барем до косине 26.
 
@vuki ,jesi li primetio ima li struje u tunelu,svetli li nešto, trafostanica jel postavljena itd...
 
Trafostanica za napajanje tunela je gore na brdu, uz IIB427 ("preko Ploče"), na vrhu prevoja, mislim ali nisam siguran da su je gradili (i izgradili) neki podizvođači Subtere. Sad da li dole oko tunela treba da grade još jednu - ne bih znao, al pre će biti neki veći ormar u nekoj od kuća.
 
Ma sa EPS-om se nikada nezna...ako su tu mota neki pokretni agregat oko tunela i tih kućica onda ima i problema sa strujom...Svskako tunel će imati svoj dizel agregat ali to je skupo rešenje a i rizično ...evo cak i jedna petlja u Grdeličkoj radi jos ja agregat.
 
Da li je 20. jul dan kada će se kompletirati Crvena reka - Gradina?

Kada su počeli prvi radovi na ovom potezu?
 
Tempirala je posetu sa zavrsetkom desne trake.

Voleo bih da inzenjeri odluce o puštanju poluprofila, odnosno za 2 meseca punog profila umesto da to bude politička odluka.

Baj d vej, ja sam inž.tk. pa da najavim uskoro puštanje novih baznih stanica na potezu Prosek-Crvena reka, od strane Telekoma, što znači pristojan signal mobilne telefonije na trasi.
Alvirović je ukazao na slab signal ali upravo se radi na tome.
p.s. razmišlja se i o antenskom stubu iznad tunela Bancarevo blizu kuće koju Česi valjda napraviše.
 
Upravo sam pogledao Caribrodov odlican snimak, I sve je blizu kraja sem te dve kosine, ona pre tunela I ona kod Glogovca. Ostalo ce brzo biti gotovo, asfaltiranje od tunela do mosta je vidim pitanje dana, ponegde jos stavljaju zavrsni sloj asfalta, I jedino sto spoj sa nastavkom autoputa u levoj traci 100m u Crvenoj Reci treba da naspu. Da nije te dve kosine, ostalo bi moglo za par sedmica. Ali sto se tice te dve kosine, bome trebace vremena, posebno me iznenadila kod Glogovca kolko je visok nasip, nekao iz vazduha se nije videlo da je tolki.
I sad ovako kad se prodje kolima, prvi utisak mi je da je tih 15tak km od Proseka do Glogovca, najdivljiji deo gde neki nas autoput prolazi, u pozitivnom smislu. Sve suma I divljina, bas interesantno. Jedan od lepsih delova autoputeva u Srbiji.
 
Да, Earthmoving, слажем се са тобом да је један од лепших аутопутева у Србији. Већ сам промовисао овај крај на SCC форуму, па могу и овде. Ево како изгледа аутопут док пролази кроз Јелашницу

IMG-20190630-101216-1.jpg


А овде можете видети Јелашничку клисуру и такмичење које организује београдска екипа одушевљена лепотама овог подручја које припада Сувој планини

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=CzPIz8oNITk[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=iBU-FuYlqTE[/youtube]

Издвајам:

Održana najmasovnija avanturistička trka na Balkanu u Jelašničkoj klisuri !!!

THE MAZE UP – 16. Jun 2018.

Sportski klub „Tribe“ je po četvrti put priredio nezaboravan događaj u lavirintima Jelašničke klisure i uspeo da oduševi preko 700 učesnika manifestacije. Više od 550 takmičara iz 6 zemalja borilo se za plasman na surovom terenu klisure.

Avanturistička trka “The Maze Up” sa preko 40 prepreka na stazama Rookie (15km) i Adventure (25 km), startovala je iz centra sela Jelašnica kod Niša.

Ова реклама са Сташом Гејом, нашом успешном спортискињом у спортском пењању, дочарава лепоте ове клисуре

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bfJfsLMgMqM[/youtube]

Препоручујем свима који још нису открили овај крај, а цене ову земљу и њене лепоте да се попну на врх Пасарело (1521 м) на Сувој планини. Најлепши пут за успон до врха је када се крене за одмаралиште Дивљана и пре одмаралишта се одвоји на стари немачки (неасфалтирани) пут. Оно што можете видети на врху је цео ланац Суве планине која изгледа као потковица, а Пасарело се налази на дну замишљене потковице

На путу за Пасарело

14444772-10208354979086760-799059364487690874-o.jpg


Поглед са врха (са леве стране су врхови Соколов камен, Трем који је највиши врх 1804 м, Ђорђина чука, са десне стране су Дивна горица, Рженац итд.)

14409440-10208354983606873-7646316301080097782-o.jpg


14379919-10208354984646899-1268647285740304938-o.jpg


Овде се види обронци Суве планине изнад села Космовац и Вета. Нисам стручњак за конфигурацију терена који је потребан за зимске центре, али чини ми се да је овај крај погоднији за развој зимског центра са ски стазама него што су Бојанине воде које су ближе Нишу

14480727-10208354988406993-9152216802836571298-o.jpg


14500560-10208354988646999-6199529357640246137-o.jpg


Све овде споменуто је удаљено од неколико км до 20-так км од Коридора 10, Јелашничка клисура, села Космовац, Вета, Дивљана, врхови Суве планине, можете проверити на Google мапама.
Сматрам да прелепи регион Суве планине није довољно познат у Србији, а ни шире и да заслужује већу популарност, коју ће, надам се, бар једним делом донети Коридор 10
 
Meni deluje da je dobra odluka da se zavrsi pun profil na istoku a tek onda pusti saobracaj.
Brze ce se odvijati radovi bez saobracaja i nadam se da ce tunel Bancarevo da se kompletira.
 
Hvala Vuki. A bre ovim Beograadjanima baš dosadno, pa dođite malo na njivu čupate krtole, pa da vidite šta je snaga. Šalim se, extra su I snimci, a posebno ideja :kk: Inace, ima isto tako jedan dobar kutak oko Istočnog kraka, iznad Pirota I Zavojskog jezera , u podnožju Midžora, gde je dušu dalo za neki etno grad, pa okolo uspinjace jer su sa sve tri strane visoke planine. Kad bi meni dali to nacrtam, odradim I ispromovisem, pa vise bi tu ljudi dolazilo nego na Alpe, tacno imam ideju u glavi. Pa onda ih pitam oćete budete jaki I pametni ko rimski imperatori? E pa onda bato morate jedete spanac odakle I Konstantin. Pa ciju je on religiju uveo kao svetsku? Pa svoju, ciju bi, nije valjda Havajsku, doduse malo je zamaskirao u judeizam cisto da se ne provali vedsko pravoslavlje. Pa onda priča kako mu je mama vodila manastir Sv Katarina na Sinaju. A gde? Pa na mestu gde je Mojsije primio 10 Bozijih zapovesti? A gde ih je primio? Pa naravno na planini Serbal (jabel Serbal) gde bi drugo? Pa otkud na Sinaju srbska planina. Pa onda priča Nino Belov iz Nisa... pa ljudi, pa to je vazniji centar od Rima, I njegova preteca... hehe, ma pola Evropljana ce se popali na tu pricu, a pola vec jeste (pa naravno kad je istinita), I eto ti ga, ljudi milioneri od turizma u tom kraju ;) Pa brate, ja vise promovisem Srbiju na Youtube stranim kanalima nego ministar spoljnih poslova I kulture zajedno :laugh: Sad kad se zavrsi istocni krak, na te stvari oko turizma se treba baciti narednih godina, ali jbg posto je Nis sav sjban nekom zbrda zdola gradnjom, bar daj ovu prirodu okolo da iskoristimo.
Ali dobro, Caribrod se potrudio oko snimka, pa da pustim maestra da reče koju o utiscima :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640038#p640038:2hkyb6zo je napisao(la):
mtuning » Wed Jul 17, 2019 10:30 pm[/url]":2hkyb6zo]Meni deluje da je dobra odluka da se zavrsi pun profil na istoku a tek onda pusti saobracaj.
Brze ce se odvijati radovi bez saobracaja i nadam se da ce tunel Bancarevo da se kompletira.

Pazi, sad kad se dovde došlo i kad se toliko čekalo, 2 meseca manje-više...
Ipak, mogli su lokalce potpuno da odvoje od turskog talasa, a njih iz Sićevačka klisure i to pred najgori deo kad jedni kreću, a drugi se vraćaju...
Kad se smo setim devijacije od 800m kod Gradinja, koja je trajala 3 meseca da bi se pustilo kad se pustilo Pirot-granica, u septembru.
Već u decembru tu devijaciju je zamenila leva i od tada ta devijacija ničemu ne služi i tako će ostati vovjeki vjekov.
Što se tiče brzine izvođenja radova, za 2 nedelje će to biti nebitno, imaju 3 ulaza sa trase na levu, desnu ionako niko ne koristi, osim jel konvoja juče.
 
Vrh