Šta je novo?

Obnova ulica, Beograd put...

Problem je što se tabla odnosi na rekonstrukciju vodovodne mreže, koju radi privatni konzorcijum, dok rekonstrukciju ulice radi BG Put, tak nakon što se završi vodovodna mreža.
Dokaz za to je da su ovaj deo što sad radi BG Put, radnici koji rade vodovod završili, nasuli pesak, spremili sve za betoniranje i tek onda su došli putari i sve ponovo raskopali.

Vodovod je stigao do stare okretnice, takođe ista situacija, cevi su postavljene i zatrpane. Videćemo da li će BG Put nastaviti pravo i odraditi istu stvar kao sa ovim prvim delom.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Zezeljko verovatno ce raditi do stare okretnice, to je po meni otprilike tih 900m koliko rade i cevi, onaj deo od stare do nove okretnice nije toliko katastrofican kao ovaj prvi deo, moze da se podnese nekako jos godinu, dve.
 
Vesić: Nova saobraćajnica na levoj obali Dunava važna zbog sistemskog rešavanja problema kanalizacije

Zamenik gradonačelnika Beograda Goran Vesić obišao je danas završne radove na izgradnji saobraćajnice Nova 5, koja se prostire od Pančevačkog puta do nasipa na Dunavu, na teritoriji opštine Palilula. Vesić je ovom prilikom istakao da će se izgradnjom ove saobraćajnice stvoriti uslovi za početak funkcionisanja privredne i „slobodne zone” na ovoj lokaciji, a istovremeno omogućiće se i pristup crpnoj stanici i budućem postrojenju za prečišćavanje otpadnih voda „Krnjača”.

Događaju su prisustvovali v.d. direktora Direkcije za građevinsko zemljište i izgradnju Beograda Dušica Anđelković i predstavnici Opštine Palilula.

Vesić je precizirao da su u radove uložena 154 miliona dinara, te da će ova ulica verovatno vrlo skoro dobiti nov naziv.

– Ova ulica pokazuje kako se sistemski rešava problem kanalizacije na levoj obali Dunava. Istovremeno, kao veza za novu privrednu zonu, ulica će biti značajna i za otvaranje fabrika i novih radnih mesta – rekao je zamenik gradonačelnika.

On je podsetio da je ranije ovde izgrađena kanalizaciona crpna stanica „Krnjača 1”, sa vezom na kolektor na Pančevačkom putu gde bi, takođe, moglo da se očekuju radovi, kako bi i taj kolektor bio spreman da postane deo sistema. U toku je i druga faza izgradnje kanalizacije u naselju „Braće Marić”.

Vesić je napomenuo da i na Zrenjaninskom putu postoji oko 900 metara kolektora, dok je plan da ukupna dužina kolektora bude oko sedam kilometara.

– Pored toga, očekuje se izgradnja crpne stanice „Krnjača 2”, a nedaleko odavde nalaziće se i fabrika za preradu otpadnih voda koja će primiti sve fekalne vode iz buduće kanalizacije na levoj obali Dunava. Na taj način će prerađena voda odlaziti u Dunav i neće zagađivati reku – naglasio je Vesić, ističući da se i sa druge strane pravi fabrika za preradu otpadnih voda „Veliko selo”.

Vesić je dodao da Grad Beograd intenzivno radi na realizaciji svih segmenata velikog projekta kako bi od proleća, kada izgradnja kanalizacije bude krenula punom parom, pa u naredne dve do dve i po godine građani na levoj obali Dunava konačno imali kanalizaciju. Zbog svega toga, grad je ostvario saradnju sa EIB radi obezbeđivanja kreditnih sredstava za dalji razvoj sistema kanalizacije na ovom području.

Zamenik gradonačelnika je podsetio da je Vlada Republike Srbije izdvojila skoro 2,5 miliona evra za čišćenje kanala na levoj obali Dunava, a za taj posao određene su „Srbijavode”.

– Od 1. avgusta počinje priprema za čišćenje kanala, a planirano je da se očisti 179 kilometara kanala u ovom delu grada. Prioritet su kanali koji se nalaze u naseljenim mestima i taj posao bi trebalo da bude završen do kraja godine – rekao je Vesić i dodao da će na tom poslu raditi zajedno „Srbijavode”, Opština Palilula, uz kontrolu gradske građevinske inspekcije.

Vesić je rekao da istovremeno počinje rekonstrukcija crpne stanice „Reva 1”, što nije rađeno jako dugo.

– Na osnovu svega ovoga, građani mogu da vide da Grad Beograd ulaže ogromne napore i veliki novac kako bi leva obala Dunava postala dostojno mesto za življenje – rekao je Vesić.





izvor: beograd.rs

P.S.
Ako je bolje da bude u nekoj drugoj temi , prebaciti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640730#p640730:2mao0i7o je napisao(la):
astrodule » Sub Jul 20, 2019 2:53 pm[/url]":2mao0i7o]Da li su bili pozvani još neki mediji pored Studia B i Tanjuga čije mikrofone vidimo?
Moguće da je ovaj u kariranoj košulji iz nekog trećeg medija.
 
Фино изгледа, мада ми се ови тротоари чине вишак за индустријски пут.
 
Ау, па где настрада баш ремонтовани ФАП, и то са машинеријом за крпљење ударних рупа :D
 
Nisi ni svestan koliko je ljudima teško da okrenu, ops više nema okretanja, već da ukucaju 7 ili 10 cifara da nekome ko se javi daju tačnu adresu sa kućnim brojem ili brojem na banderi rupe ili bilo kakvog oštećenja, neispravnosti semafora ..........
Svi idu linijom neko će dugi da to za mene uradi. I krug se otvara.
 
Mislim da sam svestan. Razgovaram s ljudima, udaram u zidove, racionalizacije, ima tu i reakcije i inercije i klasične k****bolje. Osim toga, treba imati i malo šlifa dok se maješ telefoniranjem, pisanjem mejlova, mnogo je nepismenih, nemuštih. Mnogo nijansi sive. Zato je,cenim, korisno širiti ovakve komentare, ne bi li povukli još par njih u delanje. :)
 
Teško da ćeš povući još koga. Onog koga mrzi da to radi , ili smatra da to nije njegov posao , nema te sile da bi mogao da ga pokreneš , a onaj k'o prijavljuje takve stvari , prijavljivaće i dalje. Ja sam odavno shvatio da moram da se vodim logikom "uzdaj se u se i svoje kljuse". I gle čuda , neke od prijavljenih stvari su i rešili.
Mnogim ljudima je lakše da kukaju kako je izgleda i Bog digao ruke od njih , a niko da obavesti tog Boga da i oni postoje i da imaju problem. Kada ja takvim ljudima kažem da moraju sami da prijavljuju takve i slične stvari , navodeći pri tom i neke uspešne primere , baš im i nije pravo. Neki idu čak i do toga da druge prozivaju , jer se zaboga taj neko drugi nije setio da da predlog za neku liniju gradskog prevoza u njihovom naselju , ili što ne prijavljuje rupe i druge neispravnosti i u njihovom naselju... :roll:
 
Ваљевска улица на Бановом брду, која је пропала током јунских поплава у Граду, још није обновљена:

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640975#p640975:1p5f6i6i je napisao(la):
Duleja » 21 Jul 2019 03:07 pm[/url]":1p5f6i6i]Obavešteni i aktivni građani, bravo! :sesir:

B92
file.php

Vidi, lepo je što Gradjani osećaju potrebu da unaprede/poprave stvri i prijavljuju ove stvari.

Medjutim ovo nije njihov posao-neko za to prima platu i mora da obilazi teren i daje naloge za redovno održavanje.

E sad zašto oni to ne rade/ ne rade dovoljno dobro je druga stvar, verovatno kombinacija više elemenata-negativne selekcije, nedovoljno resursa...

Više puta sam se obraćao komunalnim službama i njihova reakcija je bila različita i zavisi od perioda ko upravlja istim. U poslednje vreme to ne radim više jer mi se javlja autocenzura zbog izostanka njihove reakcije (ignoršu prijave) ili im je reakcija neprimerena (npr iz BVK su me zvali tri puta na privatni telefon da objasnim gde je zapušen slivnik kišne kanalizacije-zakljuačak je da nijedna smena nije htela da se prihvati posla već su samo prepuštali narednoj smeni...)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638404#p638404:1l3utuy8 je napisao(la):
Bonvivan » 12 Jul 2019 09:09 am[/url]":1l3utuy8]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638239#p638239:1l3utuy8 je napisao(la):
Михаило » 11 Jul 2019 04:07 pm[/url]":1l3utuy8]Ugao Bulevar Umetnosti i BZĐ gde je nedavno porušen nelegalni objekat (Cica & c.o.)

Ubačene kocke crvene boje, izvađene sa nekog pešačkog ili nešto
D_MDbWRX4AAZiRS.jpg:large


A ovo je da čovek ne poveruje:
D_MDbWSWsAU-C01.jpg:large

:violina:

Inače, na mestu bivšeg objekta je posađeno drveće, i to već solidne veličine, što je stvarno za pohvalu. Mislim da je neki crveni javor u pitanju.

Ono što nije za pohvalu je što je postavljen (zapravo poslagan) tepih trave, očigledno nestručno, nije zaliven ni jednom i več posle nedelju dana predstavlja samo žutu mrtvu suvu travu. :violina:
Inače je objekat expresno srušen za par dana.Nikad nisam video veću revnost u uklanjanju tragova,sve je poravnato i sređeno za manje od mesec dana,nije ostao nikakav trag da je tu ikad bilo nešto sem travnjaka i prakinga koji je napravljen sa unutrašnje strane prema zgradama.
Trava je ipak zalivana pre neki dan,vide osam cistrenu zelenila koja je to radila.Prolazim tuda svaki dan i činjenica da su radnici ubrzano sređivali posipadale delove trotoara( koje je podiglo korenje drveta koje je tu raslo) je za čuđenje.
Koje je pokrenuo celu akciju uklanjanja nelegalnog čvrsto zidanog objekta i zašto koji je tu duži niz godina ostaće pitanje,osim ako neko od formuaša zna odgovor :)
Stigli jutros majstori sa odgovarajućim pločama,počeli da postavljaju,dobro je nisu ih tražili ni 10 dana :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=640890#p640890:1fmbjtir je napisao(la):
Žika » 21 Jul 2019 09:09 am[/url]":1fmbjtir]ko drugome rupu kopa sam u nju upada


file.php
Ovo se dogodilo na sred Milutina MIlankovića,kod raskrsnice gde tramvaji skreću ka buvljaku,odmah čim se pređu šine,da čovek ne poveruje!
Prometna ulica,nije neki skrajnuti sokak,moglo je da prođe mnogo gore da je neko recimo upao sa kolima( mada ko zna da li je automobil dovoljno težak da ovo uradi ili je bio potreban kamion).U svakom slučaju skandal.
Ista stvar srećom ne posred puta nego uz pešačko ostvo na raskrsnici Bul.umetnosti i Zorana Đinđića,dijagonalo preko puta Merkatora,isto se otvorila pozamašna rupa posle onog 1000-godišnjeg pljuska,ali ovaj put bez spoljnih pritiskajućih faktora,voda je bila dovoljna.Tek skoro su je zapušili.
 
ovo je sreća u nesreći da je upa FAP, jako blizu šina, mogao je upasti tramvaj...
 
Ima tu jos dosta do sina inace oce traze nadoknadu stete...
 
Baš me zanima da li su se Beograd Rupe oglašavale povodom ovoga. Verovatno se pokrili ušima i zavukli u mišju rupu, dok izbledi medijska pažnja...
 
Nisu ni svesni koliko je nevolje mogla ta rupa da izazove. Srećom pa njihov kamion (živo me interesuje odštetni zahtev) i bez povređenih. Drugačija priča bi bio recimo autobus, koj bi upadanjem točka porilično seo karoserijom na asfalt i izazvao povređivanje putnika.
 
Vrh