Šta je novo?

Petlja "Petlovo brdo" - Zaštitimo šumski pojas na Petlovom brdu

Ne znaju ni oni sami šta hoće, bitno da ništa neće.

Ako sam ukapirao na onoj slici što si postavio u nastavku od petlje ka gradu ima poveći broj udesa. 11 i 18 .
 
Tu su uključenja sa Petlovog brda i semafor kod Metroa. Sećam se dok sam davno radio na 531 na tim mestima su česti sudari, ponekad i žestoki. Kod sadašnjeg semafora je i divlje uključenje nekog hotela sada i stambene zgrade kao i još jedna ulica.
 
Не разумем шта им толико треба. Таман могу после Видиковца (тј пре ако се иде из града) део да прошире и да ставе и шине после за трамвај као што је планирано

Иначе докле тачно треба ибарска да иде 2+2? Мислим да сам негде видео да и поред Рушња треба 2+2
 
И ја тако мислим, мада нисам сигуран шта је у надлежним и њиховим плановима. Тренутно ништа...
 
Пренето са подтеме "Обилазница око Београда"

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644284#p644284:3hnei6lg je napisao(la):
Гага » 01 Авг 2019 02:12 am[/url]":3hnei6lg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644026#p644026:3hnei6lg je napisao(la):
markomarkovic » 31 Јул 2019 12:43 pm[/url]":3hnei6lg]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=643908#p643908:3hnei6lg je napisao(la):
Гага » Wed Jul 31, 2019 1:01 am[/url]":3hnei6lg]
Gago, ako imaš neku inside info, molim te podeli jer onu agoniju je teško gledati
@Маркомарковић, кад буде време !
Проблем је у извођачу радова г.п. МБА-Ратко Митровић нискоградња, који не извршава своје уговорене обавезе на изградњи петље „Петлово брдо“ и дела Ибарске магистрале. Сви досадашњи радови су редовно и на време исплаћивани по анексима од стране кредитора/инвеститора – Европске Инвестиционе Банке и Путева Србије. Извођач радова је делом уплаћеног новца набављао материјал, и све оно што је потребно за градњу, али на жалост део новца је одлазио и на неке друге ствари које нису предвиђене уговором ! Чак шта више извођач радова није исплаћивао на време и личне дохотке својим радницима, тако да плате, сад у овом тренутку, касне од шест до осам месеци ! Запослени су почели да одлазе из овог предузећа, тако да је последњих пар месеци ово г.п. напустило 30 инжењера, доста грађевинских радника, ... , а и сам грађевински инжењер, иначе шеф свих радова на овом пројекту, је исто напустио ово г.п. Иначе, по извору/сазнању ово г.п. је потпуно неликвидно.

Зашто је ово г.п. упало у дубиозу, то само они знају, а да би се оправдали око кашњења изградње ове петље, наводе проблем на почетку са ометањем радова оног удружења „Петлово брдо“, па временске непогоде, а то би ова два оправдања и могла да буду као објективна, а потпуно је сулудо навођење да касне са радовима, зато што су отворили два нова градилишта у граду и да морају тамо да ангажују људе !!! Једно од њих је и изградња пешачког потходника кроз железнички насип за будућу железничку станицу „Тошин бунар“. Проблем који имају су и додатни радови на Славији око поплочавања, где морају све сами да изфинансирају због лоше урађених радова.

С обзиром на велико неоправдано кашњење радова, и нанету штету тиме, кредитор и инвеститор нису имали друго решење и уговор о ангажману са овом г.п. ће се раскинути. Уствари тај поступак одобрења раскида уговора је већ у скоро завршној фази и мора да прође све законске процедуре. Чим се овај процес раскида уговора заврши, уследиће објава, по хитном поступку, нове јавне набавке за наставак градње ове петље. Тај поступак одабира новог извођача радова би требало да се заврши до краја августа, евентуално почетка септембра (о.г. наравно) и уколико сви предуслови буду испуњени, одмах би се приступило наставку даље градње.

Један од услова јавне набавке ће претпостављам бити, да се сви радови окончају до завршетка овогодишње грађевинске сезоне.
Толико за сад. :sesir:
 
RM bilo dobro, taj MBA sa građanima PB pravi problem.
 
Napredak, danas sam video 5 radnika koja malo rade na armaturi novog nadvožnjaka. I to je sve, stanje osim toga redovno, neradno.
Pešački semafor funkcioniše savršeno.
 
Жико,како је иначе замишљено да се ту изгради надвожњак ? Да ли је планирано да се допреми готов и само спусти на ту арматуру или ...?
 
Najgore što tuda uvek proletim, nemam vreme ni da pošteno fotografišem.
 
Власник МБА Ратко Митровић је ако сам добро схватио и нови власник Енергопројекта, кога је обећао да ће дићи до небеских висина. У ствари стандардни кокошар, слизан с политичарима.
1) Какве су то будалаштине са раскидом уговора који ће вероватно трајати дуже него уговор?
2) Какав је то уговор где није јасно наведено како се раскида уговор?
3) Да ли писци тог уговора настављану са копи/пејст овог уговора за друге пројекте?
Уобичајено је раскидање уговора је у року од максимално 28+56 дана. Максимално, значи да може и краће. Овде је све јасно, извођач нема ни један изговор и раскид уговора се може урадити екпресно. Конзервирање градилишта је после оволико протеклог времена апсолутно глупо, боље одмах кренути у избор другог извођача радова или видети у постојећем тендеру, да ли на то има право другопласирани. Ако је држава вољна може и штету лако надокнадити, а не давати МБА-у нове послове са бесконачним роковима и никаквим квалитетом радова. Мирише на класично прање пара. Узму аванс и ништа не раде, онда се распадну и нестану, а паре негде остану.
 
Danas par stidljivih radnika i dalje petljaju oko armature nadvožnjaka + dvojica kod niže autokrana.



















 
A sta rade (pakuju se) ili se izblajhana nagodila sa mba-RM ? novi rokovi nove pare svi srecni (osim naroda koji finasira nerad) ?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646004#p646004:3ao4zil4 je napisao(la):
Gringo » Today, 18:38[/url]":3ao4zil4]Власник МБА Ратко Митровић је ако сам добро схватио и нови власник Енергопројекта, кога је обећао да ће дићи до небеских висина. У ствари стандардни кокошар, слизан с политичарима.
Vlasnik Napreda je postao vlasnik dela Energoprojekta, nisam siguran da je i ovaj iz MBA vlasnik nekog dela.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646052#p646052:y5yglr06 je napisao(la):
astrodule » 06 Авг 2019 10:24 pm[/url]":y5yglr06]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646004#p646004:y5yglr06 je napisao(la):
Gringo » Today, 18:38[/url]":y5yglr06]Власник МБА Ратко Митровић је ако сам добро схватио и нови власник Енергопројекта, кога је обећао да ће дићи до небеских висина. У ствари стандардни кокошар, слизан с политичарима.
Vlasnik Napreda je postao vlasnik dela Energoprojekta, nisam siguran da je i ovaj iz MBA vlasnik nekog dela.
@Дуле, људи по правилу причају разноразне глупости. Ни један ни други власник ових г.п. немају никакве везе један са другим.

Власник г.п. МБА Ратко Митровић је Бранко Миљковић
Pogledajte prilog 1

Власник г.п. Напред и једног дела Енергопројект је Добросав Бојовић
 
Живео сам неколико година на Певцу...и знам колико је то критично место на Ибарској. Невероватно је да годинама не могу да прошире од семафора код Газпромових пумпи на Жаркову до Орловаче на 2+2 траке. Какав је ту колапс сваки дан , то знају сви који туда пролазе. Колико је опасно скретање из правца града ка Певцу је посебна прича!
 
Kakvo je resenje za ovaj deo puta koji se radi (oko 1km) od Metro-a do same petlje Petlovo brdo? da li ce biti forma autoputa kao na petlji Orlovaca ili obicna gradska ulica 2+2?
 
Predviđena je gradska ulica 2+2, ali obzirom na to kako "se radi" videćemo i da li "će biti" :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648576#p648576:3oeam31v je napisao(la):
JoeBG » 14 Авг 2019 03:35 pm[/url]":3oeam31v]Kakvo je resenje za ovaj deo puta koji se radi (oko 1km) od Metro-a do same petlje Petlovo brdo? da li ce biti forma autoputa kao na petlji Orlovaca ili obicna gradska ulica 2+2?
@ЏоБГ, као што @Гоје рече, биће 2+2. Током прошле године сам постављао цртеже, али ево још једном, само ова два

Pogledajte prilog 1
 
Од цртежа путеви постати сами неће... :bash: :bash: :bash:
 
Новости с Петловог брда после још неколико месеци - нема ништа ново! Градилиште ... - градилиште? Травилиште.

Ово је највећа промена - поставили су оплату за други део уског пролаза испод магистрале:





Траса:















Све ће то покрити графити и трава ...:









 
ДА не поверује човек, једно од најкритичнијих места у граду!
 
Evo, ovde se pridružujem oštrim kritikama vlasti zbog ovakvih tzv."radova".

Sve je to moralo da se reši po Hitnom postupku, a ne da se ovako mrcvari.
 
Vrh