Šta je novo?

Novi savski most

Srednji segment mosta sa lukom je planiran da se gotov dopremi baržama i ceo montira.
file.php

Vidim da se prilično ubedjen u svoj stav :) . . .nije ni moj mnogo drugačiji.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=503163#p503163:22eduf6t je napisao(la):
SRBO » 24 Dec 2017 11:34 pm[/url]":22eduf6t]Није лоше и наравно мора гамад да га ус*** са асиметријом
дадаистичке архитекте треба преваспитати
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644196#p644196:22eduf6t je napisao(la):
SRBO » 31 Jul 2019 08:13 pm[/url]":22eduf6t]Ала им је гадан овај средњи део са овим неједнаким луковима надам се
да ће моћи лако да се скине и замени нечим нормалним првом приликом
 
Dobro Dragane sve je to lepo nego pošto si tako dobro upućen i informisan, možeš li ti nama da rekneš kad će sve to da počne da se realizuje?
 
Rok za izgradnju mosta će da piše u ugovoru sa izvodjačem radova, a dotle . . .
 
Odnos pozicija starih i novih stubova mosta. Sem jednog na kopnu, svi novi stubovi se po dizajnu mimoilaze sa starim, tako da stari šipovi ne moraju da se vade.

 
Oko ukusa se ne može raspravljati,pa tako se ovaj most meni jako svidja, posebno ti asimetricni lukovi.Ne mora sve uvek da bude normalno i dosadno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644273#p644273:2yod10u5 je napisao(la):
Zuma » Чет Авг 01, 2019 1:17 am[/url]":2yod10u5]Odnos pozicija starih i novih stubova mosta. Sem jednog na kopnu, svi novi stubovi se po dizajnu mimoilaze sa starim, tako da stari šipovi ne moraju da se vade.

Имам једно питање: шипове не морају да ваде, али ће их ваљда сећи код дна?
 
To su drveni šipovi i neće biti problema da se sklone. . . ako ih još ima. :)
 
Сигуран сам да их има. Ево ових дана прочитао да су изронили дрвени шипови због ниског водостаја Мораве_, делови конструкције моста из периода Отоманске окупације. У муљу дрво не трули.
 
По средини трамвај, по две траке за аутомобиле са сваке стране и по једна бициклистичка и пешачка стаза са сваке стране? Није то лоше
 
Ono što sam imao prilike da vidim , možda grešim , pešačka staza je kao na Gazeli , uz ivicu središnjeg dela mosta , tako da je neupotrebljiva za pešaki prelazak istog , dok je bici staza sa jedne strane i dvosmerna.
 
Ако је судити по овим Шредеровим стубовима за осветљење, могла би пешачка да буде ближе средини

Међутим, ја видим две грбице тако да би пешачке стазе могле да буду с крајева моста, омеђене оградом са једне и бициклистичком стазом са друге стране
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644273#p644273:3gqzolpt je napisao(la):
Zuma » Čet Avg 01, 2019 12:17 am[/url]":3gqzolpt]Odnos pozicija starih i novih stubova mosta. Sem jednog na kopnu, svi novi stubovi se po dizajnu mimoilaze sa starim, tako da stari šipovi ne moraju da se vade.


file.php

ne samo to, nego bi (valjda) mogli i najveci deo posla: zabadanje novih sipova i izlivanje stubova da odrade pre nego sto iseku stari
 
Хм, нисам знао да је најдубљи део толико уз Шумадијску страну. Дакле да нема никакве обалоутврде ничега река би само копала ка југу и померала се
 
Maltene čitav potez od bloka 45 , pa do Zemunskog parka , bio je jedna velika močvarna delta Save u Dunav.
 
Iz nove dokumentacije o mostu se vidi i jedna druga zanimljiva stvar. Tačna pozicija i obim ranijih nasipanja desne obale Save, kao i činjenica da je to nasipanje rađeno i građevinskim šutom i drugim otpadnim materjalima koje ne bi smeli biti u, ili ispod obaloutvrde. To neće biti problem za buduće duboko fundirane nove stubove novog mosta, ali jeste za našu novu BNV Promenadu. Ceo tekst je ovde

viewtopic.php?p=644987#p644987

file.php
 
Заправо, Ѕ3 стуб је оригинално био у реци, и то у најдубљем делу, па је после затрпан. То се јасно види и по позицији постојећег лука који је првобитно био на средини реке, а данас није.

Крајње бесмислено је затрпаван најдубљи део реке, где је обала, због правца реке, положаја матице и самог притиска воде, била најчвршћа и најстабилнија.
Док са друге, сремске стране, када се радио насип потпуно је било логично од реке узети читав онај плићак између стуба Ѕ6 и обале. А није.

SoA":36tnsvr4 je napisao(la):
Oko ukusa se ne može raspravljati,pa tako se ovaj most meni jako svidja, posebno ti asimetricni lukovi.Ne mora sve uvek da bude normalno i dosadno.
Није то ствар укуса, већ новокомпоноване поводљивости.
Симетрија је један основних, главних и најважнијих принципа и темеља мостоградње и мостоградитеља, од трајана па све до данашњих дана. Овако значајно и очевидно одступање од симетрије, у естетском смислу једном мосту може само да штети јер асиметрични објекат у великој мери губи на монументалности, а постаје популарно-новокомпонована, алтернативна ´модернистичка` спрдња, а једну такву смо већ добили само километар узводно у виду оне искивљене жалосне харфе.
 
Ne znam, meni je projektovana asimetričnost baš upečatljiva, nesvakidašnja.. Koliko god da mi je npr. novi Žeželjev most u NS lep, u isto vreme mi je i običan, dosadan, već vidjen milion puta.
 
Vrh