Šta je novo?

Crne tačke beogradske •••••

Ovi crveni su dovoljno veliki nego je problem u bahatosti, neznanju.
Slaviju koče pešački prelazi i mali protok pojedinih ulica. Da su ukopani bilo bi daleko manje gužve.
 
Crvene tačke ne znače mnogo dok ih ne ukrstimo sa frekvencijom saobraćaja na tim mestima.

Na tim tačkama prolazi i najviše vozila, pa je u neku ruku i logično da tu bude najviše nezgoda. Koliko god KT kod Opštine (NBG) bio crna tačka - TU NIKADA NEMA ZASTOJA, pa čak ni kada je uviđaj u toku.
 
Ne znam gde da postavim pitanje, možda sam trebao novu temu.

Kakva su prava vozača koji dožive štetu zbog mrtvih životinja i drugih objekata na kolovozu regionalnih puteva? Sad mi se to desilo po mraku na Smederevxu kod Vinče. Nisam trpeo nikakvu štetu ali da jesam svakako bih zvao pandure na uviđaj. Ali ne znam da li postoji pravo na obestcenje ako se pretrpi materijalna ili neka još gora šteta? Znam samo za auto-put ali on je ograden.
 
Мислим да ако је дивљач у питању може да се надокнади штета од ловачког друштва које газдује ловиштима у околини. За псе и мачке сумњам да неко одговара.
 
Управо тако како @Дошљак каже.
Један пријатељ је пре шест година на ауто-путу код Баточине налатео на пса луталицу тј. пас је истрчао на ауто-пут. Штета 1000 евра, сломљен предњи браник, разбијен десни фар са мигавцем, прскалица десног фара. Да је којим случајем слетео са пута и да је било повређених, морао би у том случају да зове полицију на увиђај. Наравно без накнаде штете,а кога тужити, једино да је имао каско (а није).
 
@Došljak znam za to al ne verujem da je divljac, naseljeno je tu a lovna sezona još nije pocela. Na auto-putu sigurno postoji obaveza jer je on ograđen i upravljač puta mora da garantuje da ništa ne sme da stoji na putu sve dok se makar propisno ne obeleži.
 
Ако су остале длаке или ткива може днк да се узме и утврди врста.
 
Inače , ako možemo da imamo divlje svinje po Zemunu i na NBG , koje se šetkaju preko Pupinovog mosta , nije isključeno da se i ovde desi nešto slično.
 
Koji id*** je odredio pogrešan polaritet jednosmernosti Strumičke i Todora Dukina. Seku se dva uska pravca na dva mesta.
Skretanje iz M. Gorkog u Strumičku ogromna crna tačka, pravac kojim ide autobus nema prvenstvo prolaza jer važi pravilo desne strane. Da je obrnut polaritet ova zamka ne bi postojala.
 
Moraću. Raskrsnice u kojima važi samo pravilo desne strane, a.k.a. neregulisane raskrsnice ne bi smele da postoje na trasama javnog prevoza. Dodatno, idući dvosmernom ulicom ne možeš da oečkuješ kombinacciju obaveznog smera kretanja i ustupanja prvenstva prolaza. Nigde obrnuti trougao, nigde znak prvenstva,, ili makar horizontalna poprečna linija. Ali najbolje rešenje je promena polariteta, da Strumička bide ka centru a Todora Dukina ka Dušanovcu. Pretpostavljam da postoji neki razlog, da je oštar ugao pod kojim bi autobus ulazio u Kruševačku. Trenutno rešenje je skarabudž kojim se na dva mesta stvaraju nepotrebni preseci a i u onom prvom jasna crna tačka jer je zvezdasta raskrsnica, gde kad prilaziš iz jedine dvosmerne ulice odjednom samo gubiš razdelnu liniju, nigde nikakvog znaka šta dalje. Bukvalno se sve svodi na lokalno znanje.
 
Vrh