Sada kada su šine u Savskom amfiteatru izvađene i ovaj most se više ne koristi za železnički saobraćaj, pravo je vreme za njegovo pretvaranje u pešačko-biciklistički. Ako su do juče preko njega prolazile teške teretne kompozicije, uz rekonstrukciju će lako izdržati pešake i bicikliste.
Ovo bi bila idealna pešačko-biciklistička ruta za ovaj deo grada, s obzirom na to da Gazela nije predviđena za to, Brankov most je daleko, a staza mosta na Adi vodi samo ka Adi, s druge strane prema Sajmu, ne postoji. Još jedna velika prednost u odnosu na most na Adi je što je stari železnički most znatno niži, pa može svako lagano da se popne na njega.
Evo kako stari železnički most danas izgleda:
Stari_zel_most_2019-03-23_01.jpg
Prilaz mostu iz pravca Sajma:
Stari_zel_most_2019-03-23_02.jpg
Stari_zel_most_2019-03-23_03.jpg
Stari_zel_most_2019-03-23_04.jpg
Stari_zel_most_2019-03-23_05.jpg
Uz napomenu da je trenutno prelazak preko mosta krajnje nebezbedan i najstrože zabranjen. Klimave daske sa obe strane pruge su samo naslagane preko greda, a između pragova su praznine. Trebalo bi to bolje ograditi, da ne stradaju neka deca.