Šta je novo?

Aerodrom Nikola Tesla - (Avijacija)

Ванси објављује квартално, тако да се могу очекивати ускоро резултати за свих 6 месеци
 
у другом кварталу је било 1.577.000 путника, раст од 7,4% у односу на исти период прошле године. до сада је било 2.611.000 путника, раст од 5,9%

и једна бонус слика

thumbnail.jpg
 
Мало је једна птичурина за Теслу...
Некако ми је усамљена
 
куцамо на врата заборављених асова

https://1.bp.blogspot.com/-ruKo4ymcbJs/XUVML6tB3nI/AAAAAAAAtdU/je*******lIQM56pc7HYH2uuThwV2sHvk0Yei-ACLcBGAs/s1600/dbv2.jpg

Сплит, маја 1989
 
Na brzinu sam gledao karte preko google flights 130$ povratna karta najjeftinija sa rucnim... Bus i voz su prejeftini, jedini plus za avion je cekanje na granicama ako je neko bas knap. Ovo im je vise za tranzitne putnike ka dalje koji nastavljaju sa njima.
 
Ja ne sumnjam. Ako imaju dobre ponude za Njujork i Čikago, zašto bi falilo naših putnika? Imaće i druge veze iz Pešte. Drugo, biće i poslovnog sveta. Ne zaboravite da se u međuvremenu OTP banka širila u Srbiji, ima još mađarskih investicija (MET grupa gradi vetropark sa NIS-om itd.).

A 130 evra je taman koliko košta kad se ide kolima.
 
Pa nemaju 50 poslovnih putovanja dnevno ljudi pa da bude odrziva linija.
Ponude im i nisu bas nesto za te gradove, sad sam gledao cene, i jos nemoguca je konekcija jer letovi za JFK i ORD im krecu oko 11:30, ne znam za sta ce im ova linija stvarno.
 
Јел зна неко зашто нема директних летова за Пекинг или Шангај?
 
Bio Peking, pa propao, jer je bio održavan ko od bede, dvaput nedeljno i preko Praga.

@loyola
Videćemo, daleko je mart, ko zna kakav će biti red letenja. Lično, ne vidim ni najmanju logiku da između tolikih gradova, još susednih, nema letova. Tu će zagospodariti onaj ko bude uporniji.
 
Ima letova, leti Belavia. Kad je pukla Air Serbia na toj liniji, Lot ce isto. Al videcemo uostalom.
 
Lete maalim E170 koji ima oko 70 sedišta, drugo imaju svoje letove za JFK, ORD, te letove Star Alliance partnera za YYZ i PEK. Air Serbia nije imala to, a ni Belavia. Tako da imaju dobre izglede za uspeh.
 
С обзиром на број кинеских туриста ове године ( 80000 ) плус гомила радника, стално настањених кинеза, а сада и полицајаца. Чуди ме да нема интереса да се отвори линија за Пекинг.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646874#p646874:j7qjdoxy je napisao(la):
мајстор » Fri Aug 09, 2019 10:39 am[/url]":j7qjdoxy]С обзиром на број кинеских туриста ове године ( 80000 ) плус гомила радника, стално настањених кинеза, а сада и полицајаца. Чуди ме да нема интереса да се отвори линија за Пекинг.
Policajaca verovatno ne dolazi mnogo i ne mogu se računati kao neki faktor. Sa druge strane 80k turista uopšte nije mnogo. Na stranu to što mnogi slete i neku susednu zemlju pa Srbiju (Beograd) posete u sklopu šire posete regiji. Poredjenja radi u Hrvatskoj ih je bilo 230k prošle godine a ove godine očekuju preko 300k pa mislim da i dalje nemaju direktne letove.
 
Prema Zavodu za statistiku broj kineskih turista u prvih šest meseci je 104541.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=646836#p646836:3cqei8xx je napisao(la):
tragac » Fri Aug 09, 2019 7:50 am[/url]":3cqei8xx]Lete maalim E170 koji ima oko 70 sedišta, drugo imaju svoje letove za JFK, ORD, te letove Star Alliance partnera za YYZ i PEK. Air Serbia nije imala to, a ni Belavia. Tako da imaju dobre izglede za uspeh.


Po informacijama sa njihovog sajta, lete sa e195 koji ima 112 mesta, i dzabe sto imaju za Ameriku letove kada ne moze da se stigne na iste, polecu u 11:15 i u 11:45 a iz BEG stize avion u 16:25.
 
Sta ste se zalepili za Njujork i Cikago k'o pijan za plot? Odlican je red letenja za Brisel i za London, izmedju ostalog. Sto je najbolje, leti se na London City Airport, usred grada. JU linija je propala jer je red letenja bio ni sebi ni svome, a cene kao da je let na Mars u pitanju.
 
Letio prošle godine za Peking tom "direktnom" linijom preko Praga, Hainan Airlines. Dovoljno je reći da na primjer u povratku, od Praga do Beograda je bilo nekih 40tak putnika, od toga nas troje Srba. Interesovanje je bilo smešno.

Evo i moga izveštaja sa tog puta. Predvidio sam tada sudbinu toga leta, obustavljanje je bilo jedino logično sa takvim LF.

viewtopic.php?f=17&t=138&p=535451#p535451
 
Peking i Shangai je ranije išao preko Qatara sa Qatar airways. Odatle su išli mnogo veći avioni nego što ovi imaju. Logistički, mislim da je to jedino logično rešenje. Ne znam da li i dalje postoji taj let ili se leti preko nekih drugih Arapskih zamalja tamo.

Sent from my EVA-L09 using Tapatalk
 
Leti se i preko arapskih zemalja, i preko Turske, a možda i najviše preko Moskve.

Nije problem u niskoj tražnji, već se ne može, recimo, Aeroflotu koji leti triput dnevno za Beograd plus jedan let Er Srbije u kod šeru, uz to i za gomilu kineskih gradova, konkurisati sa dva leta nedeljno. To je smešno i osuđeno na propast.

Mogla bi Er Srbija, recimo, da ima tri direktna leta nedeljno, a ostalim danima da pokriva Kinu preko kod šera sa nekom kompanijom. Plus, da u Kini ima kod šer za jedno šest-sedam gradova. Jedino tako ima šanse da bude konkurentna.
 
Vrh