Šta je novo?

Tunel Kamenička - Bulevar despota Stefana

I kakve veze ima što Rusi ili Kinezi hoće da grade tunel, pa neće ga oni finansirati, treba da se izabere najpovoljnija ponuda na otvorenom tenderu, a ne da se nameštaju poslovi Rusima/Kinezima iza zatvorenih vrata po naduvanim cenama, kao što rade sa železnicom/autoputevima.
 
Па, да, тако раде. Најбоље, кад већ намештају, да то чине са нашим фирмама, које би онда стекле референце и могле да се такмиче тамо где има тендера. Али, ето, имамо напредне шеме за... знамо већ.
 
Ма ту информацију са Русима и Кинезима сам само поделио као илустрацију колико ће се све надувати, јер исто мислим као и Пиколо. Даљи ток догађаја је, да ће кренути кад су обећали (до краја године), а онда ће одмах да "наиђу на непремостиве проблеме", стануће и блокирати цео град и то не месецима, него годинама, а наш праг толеранције ће опет скочити, ми ћемо убрзо заборавити мучење са Карађорђевом, као што смо сада заборавили на Бранков мост, Славију, Балканску....
 
Čekaj jel' ovo istina? Jel' se ovo stvarno desilo? Treba mi link, preklinjem vas
 
ovo je zapravo genijalno resenje, i ne, nisam sarkastican, nego je odlicno zbog pijanih i drogiranih vozaca, pogotovo tu u okolini klubova, jer onda ce da se zakuca u zid i pogine samo on umesto da izleti i drugu traku na putu i pobije jos 15toro ljudi
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=630372#p630372:1yid9q0f je napisao(la):
Myah » Sub Jun 15, 2019 2:05 pm[/url]":1yid9q0f]Čekaj jel' ovo istina? Jel' se ovo stvarno desilo? Treba mi link, preklinjem vas

Ma to je stara fora od pre tri ili četiri godine. Trebalo bi da bude Brazil grad Juazeiro.

road-runner-fake-tunnel-crash.png


12391344_865026986929262_5274474335238541866_n.jpg
 
Uvek me zanimalo zasto tunel toliko krivuda umesto da spaja 2 tacke pravom linijom.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647537#p647537:3u1f1yzt je napisao(la):
spatiotecte » 11 Avg 2019 12:42[/url]":3u1f1yzt]Uvek me zanimalo zasto tunel toliko krivuda umesto da spaja 2 tacke pravom linijom.
Spale , missa mu njegovog :D
izlaz je blizu botanicke baste
a iIzlaz je ,,plitak ,, kop , zar ne ? 8)

Sta bi bilo sa korenjem zastcenog , starog, vredniog pa i retkog drveca :roll:

Takvo podzemno ,, sisanje ,, korenja bi unistilo Bg-botanicku bastu ,
a to ne bi niko zeleo

mada, ima tu i po neki dr. razlog...
na primer stari i novi ,, Bg ispod Bgda ,,
:sesir:
 
Danas sam iz tri zaustavljanja uspeo da prodjem Teraziski tunel....
Jednostavno spic , petak. glupavi semafor.....

Pokusao sam da zamislim ovaj buduci tunel iz Kamenicke u takvim sitacijama....
Zbog nj. duzine i obaveznih semafora
bice obavezna i oprema za kampovanje
:laugh: :lol: :lool:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647537#p647537:3drluthy je napisao(la):
spatiotecte » 11 Авг 2019 11:42 am[/url]":3drluthy]Uvek me zanimalo zasto tunel toliko krivuda umesto da spaja 2 tacke pravom linijom.
Možda da bi psihološki uticao na vozače da sporije voze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647537#p647537:1ss76voo je napisao(la):
spatiotecte » 11 Aug 2019 11:42[/url]":1ss76voo]Uvek me zanimalo zasto tunel toliko krivuda umesto da spaja 2 tacke pravom linijom.

Вероватно због лакше изградње (лакше је направити две мање кривине и један дугачак правац него једну јако тупу дугачку кривину), а и вероватно да се не сече са делом Теразијског тунела
 
- Tender se tiče geoloških uslova i tehničkih prepreka koji mogu da se nađu na putu razvoja same ideje - objašnjava Stojčić. - Nakon toga imaćemo jasniju sliku o vrednosti radova. U toku sledeće godine radiće se na dobijanju svih potrebnih dozvola i eventualno bi mogao da se raspiše tender za izbor izvođača radova. Možda će se steći uslovi da radovi počnu i u toku sledeće godine, ali u ovom trenutku najizvesnije je da startuju 2021. godine.

http://www.novosti.rs/vesti/beograd.74. ... duci-tunel
 
Ja mislim da je umjesto ovog projekta bolje konacno osposobiti Dunavsku u pravi bulevar pocevsi od zeljeznicke stanice Beograd Dunav preko Dorcola pa potom novog mosta kod usca Save i Dunava sve do bloka 16.

0EpLFGn.png


Razlozi:

-ovaj pravac funkcionise kao obilaznica i ima kapacitet za dodatni saobracaj jer je slabo naseljen
-Preopterecena Savamala ostaje bez dodatnog saobracaja
-Sam Dorcol dobija mostom znantno bolju vezu sa Novim Beogradom nego sa tunelom (sa tunelom bi ljudi i dalje koristili Brankov most)
-Tramvaj/buduci metro se dodatnim mostom moze produziti na novi Beograd (postojeca pruga u Cara Dusana i stara zeljeznicka veza)
-Dunavska se moze dodatno produzitiu obratnom smjeru prema Adi Huji i tako odteretiti Bulevar despota Stefana od saobracaja iz pravca Karaburme
-Osposobljava se prostor oko Dunavske za gradnju i ozivljava se privreda
-most kosta manje od tunela po kilometru a bio bi upola kraci od tunela
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651118#p651118:2jlw68cd je napisao(la):
astrodule » Sre Avg 21, 2019 2:40 pm[/url]":2jlw68cd]Samo što je kod Ušća već sada ogroman haos.
Haos je zato sto ne postoje kruzni tokovi i metro i bit ce bez obzira na to koje rjesenje za spajanje Bulevara despota Stefana birali
 
тачно, није нам довољна жичара да ус**е Калиш и тај део, већ може и један булевар са све мостом
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651165#p651165:2zk8lqli je napisao(la):
JohnnyLee » Sre Avg 21, 2019 4:40 pm[/url]":2zk8lqli]тачно, није нам довољна жичара да ус**е Калиш и тај део, већ може и један булевар са све мостом
Bulevar postoji i danas pa nikome niti smeta niti sluzi jer je paralelan Pariskoj ulici. Taj pravac bi koristili samo oni koji putuju za Novi Beograd iz pravca sjeveroistocnog BGa te Dorcola. Time se odterecuju Sava Mala, Brankov i stari Savski most.

A problem opcenitog saobracaja se izgradnjom ovog tunela ionako ne moze rijesiti kao sto svi znamo vec iskljucivo izgradnjom metroa i tramvaja.

Prehodni korisnik je pisao da je sad ionako vec haos kod Usca i da bi ovo dodatno stvorilo guzve. E pa ja pitam koja je svrha premjestiti i uzestocit haos sa Usca na buducu raskrsnicu kod Parka Luke Ćelovića gdje ce svi koji putuju tunelom iz Bulevara despota Stefana konkurisati sa vozacima iz Nemanjine?


Ovo je samo moje misljenje. Nisam ni ja potpuni ljubitelj ovog prijedloga jer prolazi kroz donji grad, ali realno i sad je vec Bulevar tamo i bolji je za saobracaj od koncentracije cijelog saobracaja na novi stari most
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=651115#p651115:hthrw0lo je napisao(la):
ValterUdarnik » 21 Aug 2019 01:31 pm[/url]":hthrw0lo]Ja mislim da je umjesto ovog projekta bolje konacno osposobiti Dunavsku u pravi bulevar pocevsi od zeljeznicke stanice Beograd Dunav preko Dorcola pa potom novog mosta kod usca Save i Dunava sve do bloka 16.

Razlozi:

-ovaj pravac funkcionise kao obilaznica i ima kapacitet za dodatni saobracaj jer je slabo naseljen
-Preopterecena Savamala ostaje bez dodatnog saobracaja
-Sam Dorcol dobija mostom znantno bolju vezu sa Novim Beogradom nego sa tunelom (sa tunelom bi ljudi i dalje koristili Brankov most)
-Tramvaj/buduci metro se dodatnim mostom moze produziti na novi Beograd (postojeca pruga u Cara Dusana i stara zeljeznicka veza)
-Dunavska se moze dodatno produzitiu obratnom smjeru prema Adi Huji i tako odteretiti Bulevar despota Stefana od saobracaja iz pravca Karaburme
-Osposobljava se prostor oko Dunavske za gradnju i ozivljava se privreda
-most kosta manje od tunela po kilometru a bio bi upola kraci od tunela

Neki su se vec igrali sa ovakvim pravcem/pravcima, kao koncept Olje Ivanjicki sa trokrakim mostom i tema sa foruma:
 
Преко ВРО, ово је сулудо чак и за садашње девастирајуће градске архитехте. Од ексцентричне уметнице се тако нешто можда и очекује, и ОК је али само док остаје у сфери уметности.
 
Gago, po planovima ode park kod Ekonomskog u večna lovišta, ostaće oko 40-50% parka i to dalje od EF-a. Nije mi žao onog "fast parka" ili kako ga zovu.
 
Vrh