Šta je novo?

Air Serbia

Normalno da se leti. I tek će se leteti, pošto je Austrian - glavni konkurent - ukinuo letove za Krasnodar.
Leti se i za Helsinki.
 
Zbog dolaska konkurencije? Zašto ta kompanija kašljuca otkad ne moramo sa Balkana do pola Evrope preko Beča?

Lepo je kad si negde jedina dobra opcija; čim postoje dve, brojke brzo kreću nizbrdo.
 
jel moze neko da pojasni da li AS placa etihadov a320, nije mi jasno ako ga placa zasto se taj avion ne koristi na drugim rutama, a ako ga ne placa onda je ok da se koristi samo za london jer su to etihadovi slotovi?
 
Mislim da nisu objavljeni uslovi pod kojima je Air Serbia dobila te slotove i taj avion. Ne leti na druge destinacije jer mu je registracija iz matične zemlje a valjda postoje neka pravila o tome, tj valjda je ograničeno ili zabranjeno. Tako sam razumeo :D
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648444#p648444:32scmdqe je napisao(la):
milaki990 » 14 Aug 2019 07:44 am[/url]":32scmdqe]Mislim da nisu objavljeni uslovi pod kojima je Air Serbia dobila te slotove i taj avion. Ne leti na druge destinacije jer mu je registracija iz matične zemlje a valjda postoje neka pravila o tome, tj valjda je ograničeno ili zabranjeno. Tako sam razumeo :D
Mislim da nije zabranjeno da leti izvan EU,te bi mogao sasvim komotno da se šalje u Rusiju, Ukrajinu, Egipat...ali izgleda da je interni dogovor takav da može da leti samo to što leti i ništa više. A značio bi za rasterećenje flote.
 
odredjene drzave kao sto je npr nemacka nisu dozvoljavale da AS leti sa a319 dok su jos imali A6 registracije, tako da je verovatno to isto u celoj EU, ali stvarno bi mnogo znacio na letovima npr za bejrut. Jos jedno pitanje, zasto cesto b737 leti na regularnim linijama, dok a319 leti carter?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648453#p648453:1wopcqup je napisao(la):
loyola » Sre Avg 14, 2019 9:11 am[/url]":1wopcqup]Leteo je u prethodnih par dana al za Etihad nesto
nekoliko puta je A6-EIC leteo povratni let za abu dhabi pa jednu rotaciju etihada i onda se vratio za bg. zna li neko zbog cega je to radjeno?
 
Sada vidim imaju dva skoro pa uzastopna leta Etihada. Nada+m se da će dogodinte to biti jedan let Dreamlinerom a da će bar neki 1a320 biti dodati u flotu JU
 
prosle godine sam leteo etihadom za abu dhabi i avioni su uvek puni tako da je vrlo moguce da ce poceti da salju a330 ili b787 za BEG, mozda vec od sledece letnje sezone jer ima puno srba koji zive i rade u UAE
 
PS kakav je ovo let za Jerevan JU 9070? Fudbal teško, pogledao sam sve parove kvalifikacija za oba takmičenja i ne vidim....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647176#p647176:2scrkd3s je napisao(la):
VeniVidiVici » 10 Авг 2019, 09:05[/url]":2scrkd3s]Ovo ne bih komenterisao, ali pre govori o tebi, nego o meni. Post o temi Air Serbia u forum Air Serbia. A šta ti radiš ovde, da ti nije slučajno dosadno?

ти си очито докон чим радиш такве ствари. ја овде дођем да поставим неку вест, прокоментаришем нешто итнересантно, а не ово. мислим, кога занима кашњење погледаће сам на сајту. а гледати сваки дан и обавештавати људе овде је заиста бесмислено и непотребно

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647176#p647176:2scrkd3s je napisao(la):
VeniVidiVici » 10 Авг 2019, 09:05[/url]":2scrkd3s]Što se tiče kašnjenja do 30 minuta da se ne smatra u kašnjenje. To po nekoj tvojoj logici, ili po metodologiji koja se koriste u ostatku sveta?

A flight delay is when an airline flight takes off and/or lands later than its scheduled time. The Federal Aviation Administration (FAA) considers a flight to be delayed when it is 15 minutes later than its scheduled time.

FAA даје једно, али аеродроми често гледају клизно на то, нарочито велики попут Хитроа, Шарл де Гола итд.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=647176#p647176:2scrkd3s je napisao(la):
VeniVidiVici » 10 Авг 2019, 09:05[/url]":2scrkd3s]Na nekim aerodromima, minimalno vreme konekcije (transfera između dva leta) je i 25 minuta.

доста ту зависи од распореда терминала, гејтова и друго. познато је да аеродроми који имају све под једним кровом имају краће време конекција, док аеродроми са разбијеним и раширеним терминалима имају дуже време конекција
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648489#p648489:1z8jw054 je napisao(la):
tragac » Sre Avg 14, 2019 11:30 am[/url]":1z8jw054]PS kakav je ovo let za Jerevan JU 9070? Fudbal teško, pogledao sam sve parove kvalifikacija za oba takmičenja i ne vidim....
nisi dobro video, JU9070 je carter let Partizana za Malatiju. Nego zasto samo Zvezda i Partizan imaju privilegiju da lete sa AS na utakmice, dok je Cukaricki u Norvesku isao Carpatairom?
 
da li neko zna zasto etihadov let EY69/70 ima sirokotrupnu rotaciju od skoro 6 sati, dok let EY71/72 ima rotaciju od sat vremena?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648565#p648565:3lp1fk7q je napisao(la):
lukakaludjerovic » 14 Aug 2019 02:13 pm[/url]":3lp1fk7q]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648489#p648489:3lp1fk7q je napisao(la):
tragac » Sre Avg 14, 2019 11:30 am[/url]":3lp1fk7q]PS kakav je ovo let za Jerevan JU 9070? Fudbal teško, pogledao sam sve parove kvalifikacija za oba takmičenja i ne vidim....
nisi dobro video, JU9070 je carter let Partizana za Malatiju. Nego zasto samo Zvezda i Partizan imaju privilegiju da lete sa AS na utakmice, dok je Cukaricki u Norvesku isao Carpatairom?
Da, to je definitivno prevoz Partizana u Malatiju, ali je airport call bio EVN. Čak i sad u povratku.

Čukarički je verovatno našao povoljniju ponudu, tj. manji avion.
 
cukaricki je isao sa fokker 100 carpatair, doduse zvezdin carter aviolet b737 je takodje pratio taj isti fokker 100, verovatno sa navijacima iz bg. zna li neko zasto se otkazuju nekoliko letova dnevno, kvarovi? LHR je dva dana zaredom bio otkazan, ali to nije neki problem jer 10 min kasnije ide a320 etihad za LHR pa je bilo mesta dovoljno
 
ако је у питању Хитроу, онда им је рационалније да спакују путнике у један лет, с обзиром да је сада превише летова за Лондон. што се тиче осталих, проблеми са преоптерећеном флотом, па чим један испадне из саобраћаја, домино ефекат. а то је нарочито изражено код АТР-ова
 
pod hitno im je potreban jos neki avion, ovolika kasnjenja su nedopustiva. inace zna li se kada ce atr-ovi otici u penziju? nesto su pominjali to
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648565#p648565:3a48xq06 je napisao(la):
lukakaludjerovic » Sre Avg 14, 2019 3:13 pm[/url]":3a48xq06]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=648489#p648489:3a48xq06 je napisao(la):
tragac » Sre Avg 14, 2019 11:30 am[/url]":3a48xq06]PS kakav je ovo let za Jerevan JU 9070? Fudbal teško, pogledao sam sve parove kvalifikacija za oba takmičenja i ne vidim....
nisi dobro video, JU9070 je carter let Partizana za Malatiju. Nego zasto samo Zvezda i Partizan imaju privilegiju da lete sa AS na utakmice, dok je Cukaricki u Norvesku isao Carpatairom?

I odlazni i dolazni let na FR24 su umesto Malatija bili oznaceni sa Jerevan, neka greska..
 
hoce li as nabavljati u skorije vreme jos neki sirokotrupac?
da li avion uzet na lizing postaje vlasnistvo kompanije kasnije ili ne??
 
Da nabave jos jedan pa taman da odemo u minus 40 miliona godisnje umesto 20.
 
mislim da bi linija za peking imala veliki load factor, takodje potrebna je konelcija unutar amerike zbog srba u cikagu i torontu i ostalim gradovima
 
Vrh