Šta je novo?

Gradska magistralna saobraćajnica Novi Beograd - Surčin

Niko ne pominje eksproprijaciju. A nje u delu Novog Beograda barem 20 hektara ili 200.000 kvm plus još u Surčinu barem 50 hektara ili 500.000 kvm. Puta cena po kvadratu. Kuku lele.
 
Mila majko šalji me na vodu, gde me moj dragi kraj izvora čeka...
 
Ljudi izvinjavam se ako je vec bila polemika o tome ali mi sada nije jasno jel ce se praviti brza saobracajnica sa 2 trake u jednom smeru ili autoput ?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ni jedno ni drugo nego obična gradska saobraćajnica kao npr. Jurija Gagarina

Послато са Redmi Note 4 помоћу Тапатока
 
Zapravo, put sa 3+3 trake poput onog od Pupinovog mosta do Zrenjaninca i dalje, sa širim razdelnim ostrvom i ograničenjem 80.

Ovaj drum treba, zapravo, posmatrati kao još jedan prilaz Beogradu sa zapada, jer će njime, osim za Čačak, moći i put Novog Sada, Zagreba, Niša. I to je odlično za NB, da Jurija Gagarina i Vojvođanska ne budu veliki ćorsokaci, i da se rastereti autoput oko Genexa, pa i Gazela.
 
Plus semafori jer mislim da nije bezbedno praviti spojeve sa Vinogradskom bez semafora.

Doduše, nadam se da neće biti dozvoljena leva skretanja ka tim vezama i ka novoj magistrali jer onda semafor ne bi bio potreban.

Na žalost, ako gledamo logiku pristupne saobraćajnice Pupinovom mostu, upravo su to uradili i to za onih par firmi kod onih naknadno postavljenih bukobrana.

Znači, zbog par firmi i 20-ak vozila dnevno, oni su im napravili semafor i omogućili leva skretanja :bash:



Zašto praviti sve te bočne veze sa Vinogradskom? Zašto? Da bi oni koji ugrađuju semafore nešto zaradili?

Hoću i ja izlaz na auto-put kod Genexa (iz Narodnih heroja), ali nema potrebe. Malo mi je duži put, ali ne može se baš svakome udovoljiti
 
A, to u Zemunu je slika i prilika krize u Srbiji. Sa sve tim uskočicama na glavni drum, sa onom raskrsnicom kod Auto-kuće Kole gde šleperi čekaju u koloni semafor da skrenu levo, dalje, sa novim delom T6 sa ograničenjem 50 koji se nastavlja na stari gde je 60... Itd. Škola gluposti.

Al ajde da se nadamo da se bar ti naši zvanični projektanti, ako već odabrani iz pogrešne grupe ljudi i prirodno netalentovani za više od rala i volova, uče na sopstvenim greškama; eno i ka Borči naknadno postavljaju ogradu, pa će je ovde, valjda, staviti od početka. I valjda neće biti svuda leva skretanja iz sokaka na magistralu. Valjda...
 
Ukupno u obuhvatu plana je oko 90 ha površine za nove saobraćajnice... e sad, koliki će biti troškovi eksproprijacije je neizvesno, jer u obuhvatu plana ima i zemljišta u javnoj, i zemljišta u privatnoj svojini...
 
Kako prenosi Beoinfo, on je zahvalio predsedniku Srbije Aleksandru Vučiću i Vladi na potpisanom ugovoru o projektovanju i izvođenju radova na izgradnji deonice Novi Beograd - Surčin, čija je vrednost 70,5 miliona dolara.

- Ovaj put veoma je važan za naš grad i u dužini od 7,9 kilometara proteže se od Vojvođanske ulice na Novom Beogradu, gde je planiran kružni tok, pa sve do buduće petlje Surčin - podsetio je Vesić.

On je naglasio da je Grad Beograd zahvalan Javnom preduzeću "Putevi Srbije" jer je prilikom ugovaranja uzelo u obzir sve zahteve koje je on u ime Grada izneo, među kojima su i zahtev da se vodi računa da ovaj put prolazi kroz naseljeno, gradsko područje i da je potrebno da se izgrade trotoari i bicklističe staze sa obe strane ove saobraćajnice, širine dva metra i 2,20 metra.

- "Putevi Srbije" su poštovali naše zahteve da se vodi računa o ukrštanju ove saobraćajnice s lokalnim putevima, što podrazumeva izgradnju ukupno pet mostovskih konstrukcija i jednog nadvožnjaka, a osim toga, ukrštanja s lokalnim saobraćajnicama biće ostvarena i preko četiri površinske i jedne denivelisane raskrsnice odnosno petlje - precizirao je Vesić.

Šta ovaj bulazni? Novi kružni tok, naseljeno područje... :bash:

Ovo sve govori da će biit ograničenje 50km/h :bash:
 
Bežaninac, ima mnogo, baš mnogo zemljišta u privatnoj svojini, na novobeogradskoj strani. Za Surčinski deo ne znam. Ako je cifra od 90 ha tačna, na Novi Beograd otpada bar 30-35 ha, a to je baš mnogo I cena koštanja eksproprijacije će biti prilično visoka.
 
Belka imaš li neku okvirnu procenu koliko bi eksproprijacija mogla da izađe.
 
Postovanje ljudi vidim da je vecina Vas upucena u projekte i detalje ovog puta pa me zanima da li neko od Vas ima kakvu informaciju sta ce biti sa onim kucama na pocetku Vinogradske ulice tj prva 3 domacinstva da li ce se rusiti zbog puta koji treba da ide do surcina
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652647#p652647:2g9uzu2q je napisao(la):
Rinflajš » 25 Авг 2019 12:45 am[/url]":2g9uzu2q]Postovanje ljudi vidim da je vecina Vas upucena u projekte i detalje ovog puta pa me zanima da li neko od Vas ima kakvu informaciju sta ce biti sa onim kucama na pocetku Vinogradske ulice tj prva 3 domacinstva da li ce se rusiti zbog puta koji treba da ide do surcina
@Ринфлајш, пре свега добро дошао на форум.

Ако си мислио на оне куће са леве стране гледано од кружног тока, да, све те куће, не само прве три, него и четврта и они отпади (и Ђурин отпад наравно) се руше или ти уклањају. Куће са десне стране, исто гледано од кружног тока, наравно остају.

Ево ти скица, ту се види, онолико колико се види, шта је на траси будуће магистрале која иде из Војвођанске и наставља на Виноградску. Кликом можеш да увећаш да би колико толико боље видео. „Исекао“ сам ти и ортофото снимак тог дела и мало увећао део где су те куће и отпади, који иду „под мач“.

Pogledajte prilog 1
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652648#p652648:2fxbhg6m je napisao(la):
astrodule » Sub Avg 24, 2019 11:50 pm[/url]":2fxbhg6m]Evo samo da se shvati koliko tu ima parcela koje treba eksproprirati.

Novu magistralu samo odokativno povukao, ali shvatate poentu.

Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2

Samo ovde ima bar 100 parcela


file.php

file.php

file.php


E glupo mi da pitam al kako se zove taj sajt sa mapom podele zemljista
 
Dobri Gago hvala na dobrodoslici i hvala na odvojenom vremenu za tako precizne i slikovite odgovore svaka cast, ja se izvinjavam jer nisam lepo postavio pitanje jer sam mislio na ove tri kuce na pocetku ako imas za njih neku info molim te javi
 
Koliko sam cuo ta tri domacinstva trebaju da se sklone zbog povezivanja ovog dela puta sur-novibg sa kvantasem da bi sa tog dela auto puta mogli da se prikace na ovaj u vojvodjanskoj
 
Ako se ne varam trebalo bi da ste obuhvaćeni PDR-om za ovu saobraćajnicu stim što vam je sudbina rekao bih pre vezana za saobraćajnicu T6, mada ko zna možda to proširenje urade u sklopu radova na deonici Novi Beograd - Surčin.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652685#p652685:22akaw4h je napisao(la):
maršalsavo » Ned Avg 25, 2019 3:51 am[/url]":22akaw4h]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652648#p652648:22akaw4h je napisao(la):
astrodule » Sub Avg 24, 2019 11:50 pm[/url]":22akaw4h]Evo samo da se shvati koliko tu ima parcela koje treba eksproprirati.

Novu magistralu samo odokativno povukao, ali shvatate poentu.

Pogledajte prilog 1Pogledajte prilog 2

Samo ovde ima bar 100 parcela


file.php

file.php

file.php


E glupo mi da pitam al kako se zove taj sajt sa mapom podele zemljista
Сајт је https://a3.geosrbija.rs
 
Igore gledao sam i ja to u GIS aplikaciji i prema njoj taj deo kuca spada u sur-nbgd ali da ima tu dosta vezanog i za samu saobracajnicu t6 koja bas odatle ide do kvantasa sad sta ce biti sa tim kucama ne znam realno bi trebale da odu ali ne smetaju samom putu koji treba da se nastavi od vojvodjanske
 
Ако је оних 70 мил е без експропријације, колико ће онда бити са?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=652710#p652710:1frdx5ej je napisao(la):
Rinflajš » 25 Aug 2019 07:26 am[/url]":1frdx5ej]Igore gledao sam i ja to u GIS aplikaciji i prema njoj taj deo kuca spada u sur-nbgd ali da ima tu dosta vezanog i za samu saobracajnicu t6 koja bas odatle ide do kvantasa sad sta ce biti sa tim kucama ne znam realno bi trebale da odu ali ne smetaju samom putu koji treba da se nastavi od vojvodjanske

Svi privatni objekti koji su u obuhvatu plana definisani kao površina javne namene - ruše se. Nema tu mnogo filozofije, dal' zbog T6, dal' zbog magistrale NBGD-SURČIN - pre ili kasnije, ishod će biti isti, ali u slučaju objekata na početku Vinogradske, moje je mišljenje da će više biti pre, nego kasnije :)

U smislu eksproprijacije privatnih objekata - nije ovo Tošin Bunar (ko prati tu temu, zna o čemu pričam). Ovde se radi o projektu od nacionalnog značaja (veza glavnog grada sa novim auto-putem), ima međudržavnu težinu (posao dat Kinezima), i sa sobom nosi značajan politički ulog (zbog svega prethodno navedenog), te cenim da će se sve završiti brzo, glatko i galantno.
 
Vrh