Šta je novo?

Koridor 10

geovuk":rqev7ydk je napisao(la):
Caribrode, vidim armaturu za šipove kod Glogovca. Da neće da rade neki potporni ispod desne trake?
E to me zbunilo... nemam pojma šta se tu sprema, to stoji uz onaj materijal Uniprometa za bukobrane, al ne vidim šta bi oni armirali...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
Pozdrav I za tebe brate, drago mi je da sam pogresio, da drzi :) Doduse, nisam ni rekao da ce padne, nego samo da mi je ta kosina malo nesigurna.
 
Drugari, razumem i delim uskićenost oko novih deonica, ali neke "stare" deonice u baš stare i u lošem stanju.

недеља, 01. сеп 2019, 18:51 -> 19:04
Извор: РТС
На ауто-пут се срушио део моста код Јагодине
На ауто-путу Ниш-Београд, код Јагодине, на коловоз је пао део бетонске конструкције моста преко реке Лугомир, па је у брзој траци ка Београду обустављен саобраћај.
Део бетонске конструкције отпао је са моста око 18 часова.

Саобраћај у брзој траци је обустављен, и одвија се средњом и спором траком.
Обавештени су Ј.П. "Путеви Србије".
Очекује се да се у понедељак крене са санацијом моста.

http://www.rts.rs/page/stories/ci/s...uto-put-se-srusio-deo-mosta-kod-jagodine.html
Deonica Beograd Niš nosi prkeo 40% ukupnog saobraćaja autoputevima u Srbiji, poslednje dve decenije je samo krpe.
:violina:
 
Па то није за шалу...ако имају памети сређиваће је пре Нове године.
 
Teško da ovi sa RTS-a smeju da budu zlonamerni, oni su samo neznalice.

Mostovi su iz 1983. U ratu 1999. su direktno gađani. To su, verovatno najmanji mostovi koji su gađani tokom rata.
Na ovoj slici iz 2015. se jasno vidi da dilatacija u brzoj traci nije dobra.
 
Da je malo više zdravog razuma umesto ovih novoizmišljenih koridora, koji će imati trocifreni PGDS, bilo bi bolje da se remontuje BG-NI kako dolikuje 21.veku, a poodavno zagovaram i 3+1/3+1 od Bubanj potoka bar do Batočine uz final solution za Begaljičko brdo (tunel?), ali ko mene pita...

Послато са SM-A202F помоћу Тапатока
 
O, da. Bogami, treba i tunel Bubanj potok.

Velika šteta i što obilaznica nije projektovana 3+1.
 
Слажем се са Царибродом и Пантографом, обилазница када једном буде готова 2022-е, како кажу већ неће бити довољна!
 
Mislim da je neophodna, tako da rech nedovoljna u ovom momentu nema tezinu :gobb:
 
Сале и ја смо јуче удружили снаге да направимо пресек стања на 1. септембар 2019. Обишли смо косине 6 и 7. Оно што могу да одмах кажем је...одличан напредак у односу на стање пре 10 дана када је Сале последњи пут обилазио косину

IMG-20190901-095354.jpg


Скоро да су сви шипови завршени и оно што нам је измамило осмехе је што је почео да се прави кров галерије

IMG-20190901-095549-1.jpg


IMG-20190901-101157-1.jpg


А запазите сад следећу занимљивост, рефлектори! Да ли се то на ЛОТ-у 2 ради ноћу??? Па ја се не сећам да је то икад било до сада на источном краку :lol:

IMG-20190901-095551.jpg


Ако је тако, значи стисли су их опасно. Следећи занимљив детаљ је овај канал, Сале ми је објаснио о чему се тачно ради.

IMG-20190901-095553-1.jpg


Онај извор који се налази изнад косине 6 и који је изгледа све очигледнији узрок њеног обрушавања ће бити уведен у овај канал и спуштен до реке која протиче десно од десне тунелске цеви. На следећој слици се види како су ископали канал који ће накнадно бетонирати и повезати са каналом који граде изнад тунела

IMG-20190901-102809.jpg


Иначе једно 15-так метара десно од овог канала се види трска која расте захваљујући том извору који очигледно не пресушује током целе године. Ево још слика канала

IMG-20190901-101143.jpg


IMG-20190901-101149-1.jpg


А сад следе слике косине 6 за које не знам да ли је неко постављао. Ово су пукотине због којих се ради галерија

IMG-20190901-101253-1.jpg


IMG-20190901-101256-1.jpg
 
Наставак обиласка косине 6 и њених пукотина

IMG-20190901-101323.jpg


IMG-20190901-101342.jpg


IMG-20190901-101356.jpg


Е сад на први поглед кад видиш да су лепљене силиконом као на следећој слици не можеш а да се не насмејеш

IMG-20190901-101427-1.jpg


Али у ствари то је урађено да би се умањило улажење влаге у пукотине која би још више утицала на обрушавање косине, док се косина не санира галеријом. Шта ће након завршетка да ураде са овим пукотинама, немам појма

IMG-20190901-101531.jpg


Поглед поново усмеравамо на галерију

IMG-20190901-101209-1.jpg


Запазите још један рефлектор

IMG-20190901-102158-1.jpg


И још један занимљив детаљ, корито реке коју сам малопре споменуо десно од тунела је обликовано, можда ће га и избетонирати или бар обложити каменим набачајем

IMG-20190901-101924.jpg


Још један детаљ, поново су ту само две машине за шиповање, треће нема

IMG-20190901-101510.jpg


И још један битан детаљ на следећој слици, овде је био огроман број шипова које су радници варили, сада их има само 3, да ли то значи да је шиповању на косини 6 коначно дошао крај? Надамо се :)

IMG-20190901-101659.jpg
 
Fantastične fotografije, sve pohvale.
 
Ајмо на косину 7. Поново занимљивост, финишер стоји, надамо се да ће СМА да почне и са ове стране па да се сретну са онима који су кренули из Црвене реке на косини 17 :lol:

IMG-20190901-104724-1.jpg


Радови изнад тунелских цеви су стали, никакве промене у односу на пре 10 дана

IMG-20190901-104847.jpg


Овај семафор и сигнализација у левој цеви слуте на добар напредак, не сећам се да је тога било у ранијим репортажама, надам се да електро-машинско опремање леве цеви иде пуном паром

IMG-20190901-105016-1.jpg


Кућице и базен за "опскрбу" тунела, можда за гашење у случају пожара

IMG-20190901-105024-1.jpg


И за крај предиван поглед на Суву планину за коју се својски трудим да што више људи из свих крајева Србије (па и Бугарске итд.) сазна. Овде се одлично виде 2 врха, леви је Трем и највиши је врх Суве планине (1804 м), а десни врх је Соколов камен. Запазите испод Соколовог камена и скијашку стазу коју сам обележио. То је скијашки центар Бојанине воде који је годинама запуштен, а сама стаза има жичару и категорија је црна (горњи део стазе) и црвена (доњи део стазе)

IMG-20190901-105537-2.jpg
 
Vukasine jednostavno svaka ti cast! Duboki naklon i za detaljnost, kvalitet slika i trud! :kk: :sesir:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656249#p656249:3gsibahm je napisao(la):
Pendolino » 02 Сеп 2019 04:11 pm[/url]":3gsibahm]


Na ovoj slici iz 2015. se jasno vidi da dilatacija u brzoj traci nije dobra.
file.php
Добра је дилатација, а то се види кад се са уличног погледа гледа мало издаљега
https://www.google.com/maps/@43.9775876 ... 312!8i6656
Pogledajte prilog 1
Кад се гледа иста трака, али уназад и мало приближи, онда дилатације „не ваља“ на зауставној траци !
https://www.google.com/maps/@43.9775337 ... 312!8i6656

Значи у питању је угао снимања
 
Da je bila dobra ne bi otpala.

Nije sporno, ovakve stvari se dešavaju svuda u svetu. Treba učestati prolaze putara i treba unaprediti načine informisanja vozača o vanrednom događaju.
Dovoljno je otići do Hrvatske i videti kako oni rade.

Od granice do Zagreba sustigneš bar jedan kamiončić putara koji polako voze zaustravnom.

Informisanje, kontrola i upravljanje saobraćajem: infoportali na oko 5km sa kamerama i mini meteorološkom stanicom

U slučaju vanrednih događaja mnogo brže reagovanje nego kod nas, sa raznim postupcima u cilju što bržeg uspostavljanja kakvog takvog saobraćaja.

i po meni užasno važno. Kad se nešto desi najvažnije je da ta informacija brzo stigne do vozača koji dolaze na tu deonicu. Ako znaš da čep na putu ispred tebe, ili ćeš sići sa autoputa ili ćeš otići negde na kafu.

Tri trake, tuneli oko Begaljičkog brda i svašta nešto košta mnogo, a ovo o čemu pričam ne košta ni koliko jedna jedina petlja na nekom putu. Potrebna je sa pamet, dobra volja i organizacija.
 
Na 13:25 ima reci o istocnom kraku

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=ku5-a0xUWi4[/youtube]
 
Ceo potez do BG bi morao da se uradi...
Često vozim isključivo trakom za preticanje, jer je leva traka toliko razvaljena da bubrezi otpadaju... mislim da će deo po deo to da srede barem do Šimanovaca....
 
Konacno sam prosao najnovijom deonicom na juznom kraku, a i onom kroz Makedoniju, svaka cast, nema sta.
 
Како брат Цариброд коментарише то што Бугари већ стављају асфалт између Драгомана и Сливнице?
 
Vrh