Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Prvo nesmiju vise da stoje kod palate albanija lopine ....
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=638499#p638499:2qqmeg0e je napisao(la):
srdjanprpa » 12 Јул 2019, 14:53[/url]":2qqmeg0e]U ponedeljak oko 15h situacija kod palate albanije na taxi stanici, parkirana 3 taxi vozila sa TX tablicama, dva BMW i jedan audi, pitam trebaju nam dva vozila do aerodoroma koja je cena kaze po taximetru vozimo oko 3,4 hiljade, ja reko po taximetru sa nocnom tarifom, odgovara mi ne ne pitao si me koliko toliko kosta, reko ok, zovem taxi trazim dva vozila dolaze za 3 minuta parkiraju se pored njih sedamo u vozila idemo na aerodrom cena voznje 1800din... Nije mi jasno da se toliko bune a da su toliko bahati...

зет је од Москве до Хилтона платио 1800 динара. ето какви су лопови. мада га је болео да тражи други
 
Ma nije mi jasno kako to da za CarGo postoje inspektori koji zatraze voznju do odredjenog mesta gde naprave sacekusu, zasto to ne uradi i taxistima koji steluju taximtere pa lepo ili kazna ili isto oduzimanje vozila ili jos bolje oduzimanje dozvole da budu taxisti.
 
Flix koristi postojece prevoznike kao partnere valjda ...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642156#p642156:1l8ufoog je napisao(la):
Kokili » 24 Јул 2019, 23:32[/url]":1l8ufoog]Kako može Flixbus a ne može CarGo?

прво, Фликсбус је регуларан превозник, који је у складу са законом. друго, Фликсбус у Србији има партнере којо возе за њега, тако да ту нема проблема. када би таксисти радили за КарГо, нико ту не би правио проблеме. овако, проблем је што КарГо дира тај картел
 
Problem je sto taj kartel uopste postoji.

Sent from my ONEPLUS A3003 using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642264#p642264:2dygai5i je napisao(la):
JohnnyLee » 25 Jul 2019 08:55 am[/url]":2dygai5i]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=642156#p642156:2dygai5i je napisao(la):
Kokili » 24 Јул 2019, 23:32[/url]":2dygai5i]Kako može Flixbus a ne može CarGo?

прво, Фликсбус је регуларан превозник, који је у складу са законом. друго, Фликсбус у Србији има партнере којо возе за њега, тако да ту нема проблема. када би таксисти радили за КарГо, нико ту не би правио проблеме. овако, проблем је што КарГо дира тај картел
Dakle oni prodaju platformu a neko drugi vozi? U čemu je razlika!? Stvarno ne razumem.
 
Za pocetak je razlika sto voze registrovani prevoznici sa dozvolama za linije.
 
Nekako sam se dogiljao sa bušnim zadnjim točkom na bajsu do starog Merkatora, znoj lije, to je bilo jedno čuku i po pred one utakmice, Zvezda i Nole isto veče. Poneo sam stari mobilni, ne smartfon. Krenem kulturno: molim vas jedno karavan vozilo tu i tu. Šta prevozite? Bajs, pukla mi je guma. Dokle? Tamo i tamo. Nemamo ništa trenutno, zovite kasnije, tu-tuuu. Sledeća firma: cena za bicikl, to ćete se dogovoriti sa vozačem... A jeli, velim, nemate neku tarifu za to? Tu-tuuut. Treća radnja, malo su se potrudili, ali nema ništa, zovite kasnije... To su bile 3 najveće ekipe. Pa ponovim sve to još jednom, u krug? Ovaj, zar nemate neke kombije...? A-ha-haaaa-tu-tuuuu Prošlo je pola sata. Nemam šanse, da se odvojim od bajsa i u japankama jurim za ponekim taxijem koji promiče u daljini. Stanem na taxi stanicu 'Putnik', tu povremeno domili neki, ali karavan nada. Komarci urnišu, ostao je gutljaj tople vode, kao u "Dolini smrti", počinjem da haluciniram. Tu se iz preke nužde bacam na one koji na kratko parkiraju, burazeru, daj preko radija mi nađi nekog kolegu! Nema ništa... Sve sam savršeno racionalizovao: trećina je na odmoru, trećina već parkirala guzice za tekmu, trećina mrzi bicikliste! Onda ukapiram da mi je mobilni na rezervi, u panici zovem drugara, Deki, sad mi zovi sva taxi udruženja u krug, nalazim se tu i tu... No passaran. U međuvremenu sam pržio neke momke ni krive ni dužne, bruka, mafija ste, lezilebovići... Posle tačno 75 minuta, odnekud iz mraka mili karavan ka meni, počinjem da skačem, ali, baja unutra je utegnut mađutim izuzetno namrgođen, pa se smirim. Izvinite, baš vem je lep auto (pasat noviji, već kužim da je gepek knap), vidite li ovaj bajs, čist, lagan, pa da nas prebacite... Samo se okrenuo na drugu stranu. Onda mu sažmem ovo sve što sam vam upravo ispričao, te on vrati pogled k meni: burazeru, ne može da stane, ogrebaću branik, znači lakiranje... Ja ću da ti ga lakiram kume, ajde majke ti, počeće utakmica! Bio je to najmrzovoljniji utovar ikad, vozimo se i veli on, nisam ljubitelj fudbala, izašao sam iz kafane kad su zaseli da gledaju, popio sam 3 kafetina, vreme... Pitam na cilju, koliko sam dugačak? Evo, to što piše na taximetru, 416 dinara, pa ako hoćeš da častiš... Nego šta ću, plaćam duplo, za mene i konjića!

Da mi se ovo dogodilo u Sahari, garant bi pre karavan našao. Al' još ima karakternih beduina, i kod nas. :)
 
Pa i cim padne manja kisica taxija nema... sto govori da taxi volzila u gradu nema dovoljno i treba prosiriti kvotu za sve koji cekaju licence...
 
Nakon širenja voznog parka sa hibridnim Toyota vozilima, kompanija CarGo predstavila je danas 50 novih Volkswagen-a koji su od sada deo CarGo-a. Vrednost ovog dela investicionog ciklusa veća je od pola miliona evra.
_M3A5879.JPG


Kod:
https://appcargo.com/blog/car-go-blog-1/post/car-go-uposlio-jos-sto-ljudi-vrednost-investicije-vca-od-pola-miliona-evra-66?fbclid=IwAR2CJGhv_0W6CqBlnzmlGLNoWYDm1XY0PcUa4mRDwXwxIUpqna40hDGJKKY

Podrska do unistenja taksi mafije.
 
Pitajte vozače udruženja "CarGo" koliko plaćaju iznajmljivanje vozila od "CarGo Technologies" d.o.o. i koliko sati su u obavezi da voze vozilo svakog dana i na nedeljnom nivou. I onda koliko pored toga plaćaju za proviziju "CarGo Technologies" pri svakoj vožnji, a gorivo i amortizacija idu na njihov trošak.
 
Mnogo. Ali po tom principu ne bi trebalo ni da jedem omiljenu pljkeskavicu jer su radnici tamo eksploatisani. Za mene kao krajnjeg korisnika car go je u svakom smilsu bolja usluga. Kad nekome bude dozvoljeno da dobije taxi dozvolu a da ne plati par hiljada evra, onda mozemo da pricamo i o uslovma rada car go vozaca. Do tad svim srce protiv taxi mafije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656779#p656779:26lvhfno je napisao(la):
vucko » 03 Sep 2019 10:00 pm[/url]":26lvhfno]Pitajte vozače udruženja "CarGo" koliko plaćaju iznajmljivanje vozila od "CarGo Technologies" d.o.o. i koliko sati su u obavezi da voze vozilo svakog dana i na nedeljnom nivou. I onda koliko pored toga plaćaju za proviziju "CarGo Technologies" pri svakoj vožnji, a gorivo i amortizacija idu na njihov trošak.

A jel ih tera neko da rade to? :)
 
I kakve sve to ima veze sa mnom kao krajnjim korisnikom?

Da li treba da prestanem da nosim obuću koji mali Vijetnamci prave za male pare?

Baš me briga, ne mogu da razmišljam o svemu kao krajnji korisnik. Gledam šta meni najviše odgovara.
 
Ala sljaka sema sa Brnabom, samo se sire, mlate lovu ko ludi. Pre par dana je bio neki skandal sto kamere u kolima cargoa ne snimaju samo video vec i audio, bez upozorenja mislim da je krsenje zakona.
 
Danas ja na bajsu kod Skupštine na kolovozu, pretičem autobus koji se zaustavio u stajalištu, i kako vidim da je uključio zmigavac i krenuo da napušta stajalište ka meni, pomerio sam se za još jednu traku levo.

10 sekundi nakon toga, iza mene se pojavljuje taksista koji leže na trubu, a par desetaka metara ispred mene stoji kolona od tri vozila i uključeno crveno svetlo na semaforu. To mi se redovno dešava, kao da je imperativ da se što pre stigne na crveno???

Da sve bude smesnije, sustizem ga kasnije u bulevaru, ispratio je stranku sa sva četiri redovno i nastavio tako da vozi 5 na sat pognute glave, broji pare ili nešto. Krenem da ga zaobidjem pred manju raskrsnicu, odande izlece drugi vozač koji nije uzeo za shodno da prilagodi brzinu činjenici da se uključuje na put višeg ranga, još ja zbog istog onog taksiste dolazim okolo iz mrtvog ugla i mislim se: kad se tri budale nađu na putu. A ja bu**** što mislim da mogu ravnopravno da učestvujem u saobraćaju.

Ovo pisem za slučaj da neki drugi taksista ili vozač čita, da zamolim: molim vas nemojte biti nasilnici u saobraćaju, prilagodite brzinu uslovima života u gradu i koristite sirenu nenametljivo i samo ako ima potrebe za tim.
 
Vrh