Šta je novo?

Privatni prevoznici

Pa naravno da nije, ja u njih ne ulazim

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
@ becks89
Хоћете тиме рећи да ништа није решено по питању оних туража?
Ако је тако, онда дефинитивно неко није при чистој свести...
 
Evo teksta koji sam pronašao u jednoj grupi na fejsu

Nakon više od tri meseca, autobusi marke Temsa Avenue LF, u vlasništvu kompanije Arriva Litas, ponovo su na ulicama Beograda. Bila bi to dobra vest da je potvrđeno da su autobusi potpuno bezbedni za saobraćaj, ali nažalost nije tako. Pošto se bliži zimski red vožnje, koji iziskuje veći broj vozila, Arriva Litas, na čelu sa direktorom saobraćaja za Srbiju, Dušanom Krstićem, odlučila je da ugrozi živote svojih zaposlenh, prvenstveno vozača, putnika i svih učesnika u saobraćaju, puštajući u saobraćaj vozila za koja nemaju nijednu potpisanu potvrdu o ispravnosti. Niti od strane proizvođača autobusa, niti od strane proizvođača motora. Dušan Krstić, sa svojim satrapima, svi znamo koji su, organizovao je navodnu obuku vozača, koju će svaki vozač da potpiše i time preuzme svu odgovornost na sebe. Dakle, u slučaju bilo kakve havarije, vozač plaća novcem kojeg nema ni za svoje najbliže, a u najgorem slučaju plaća slobodom, sa kojom se Dušan Krstić lepo zaigrao. Spavaš li mirno Dušane Krstiću?

Nisu autobusi Temsa Avenue LF jedini problem. Problem je stručni kadar. Nedavno, na auto putu u Nemačkoj, kažu najbolji vozač u kompaniji, uspeo je da obori helikopter. Ne znam kako mu je to pošlo za rukom, ali ga je uništio, pazi slučajnosti, midibusom Temsa MD7. Vozilo je zadržano na vanrednom tehničkom pregledu, a zadnji deo helikoptera je skroz prošao kroz vozilo. Sva sreća nije bilo povređenih, jer je pored najboljeg, u busu bio još jedan vozač i desetak Nemačkih inženjera. Ne bi bilo čudno da jednog dana osvane vest da su najbolji iz Arriva Litasa, potopili nosač aviona.
Toliko o nosiocima posla u Beogradu.

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Nakon više od tri meseca, autobusi marke Temsa Avenue LF, u vlasništvu kompanije Arriva Litas, ponovo su na ulicama Beograda. Bila bi to dobra vest da je potvrđeno da su autobusi potpuno bezbedni za saobraćaj, ali nažalost nije tako. Pošto se bliži zimski red vožnje, koji iziskuje veći broj vozila, Arriva Litas, na čelu sa direktorom saobraćaja za Srbiju, Dušanom Krstićem, odlučila je da ugrozi živote svojih zaposlenh, prvenstveno vozača, putnika i svih učesnika u saobraćaju, puštajući u saobraćaj vozila za koja nemaju nijednu potpisanu potvrdu o ispravnosti. Niti od strane proizvođača autobusa, niti od strane proizvođača motora. Dušan Krstić, sa svojim satrapima, svi znamo koji su, organizovao je navodnu obuku vozača, koju će svaki vozač da potpiše i time preuzme svu odgovornost na sebe. Dakle, u slučaju bilo kakve havarije, vozač plaća novcem kojeg nema ni za svoje najbliže, a u najgorem slučaju plaća slobodom, sa kojom se Dušan Krstić lepo zaigrao. Spavaš li mirno Dušane Krstiću?

Nisu autobusi Temsa Avenue LF jedini problem. Problem je stručni kadar. Nedavno, na auto putu u Nemačkoj, kažu najbolji vozač u kompaniji, uspeo je da obori helikopter. Ne znam kako mu je to pošlo za rukom, ali ga je uništio, pazi slučajnosti, midibusom Temsa MD7. Vozilo je zadržano na vanrednom tehničkom pregledu, a zadnji deo helikoptera je skroz prošao kroz vozilo. Sva sreća nije bilo povređenih, jer je pored najboljeg, u busu bio još jedan vozač i desetak Nemačkih inženjera. Ne bi bilo čudno da jednog dana osvane vest da su najbolji iz Arriva Litasa, potopili nosač aviona.
Toliko o nosiocima posla u Beogradu.
Надам се, и дубоко желим да ово допре до свих великих медија у Србији (РТС пре свих), ово мора да се прочује. :bash: И надам се да ће МУП у најкраћем могућем року покренути истрагу поводом овог случаја, неко мора да буде ухапшен због овога!!!
 
Што нису тражили да их замене компатибилним Мерцедесовим ОМ906 чини ми се, који се налазе у МАЗ-овима? Чини ми се и да им је размештај резервоара готово исти.
 
Jel poznato nekome da su Temse išle u tehnički centar AMS-a?
 
309- najbolja linija u gradu kada se gleda odnos takta i pouzdanost

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Сагини најстарији аутобуси су изгледали као најновији, њихов Лиаз најстарији који је био шихта на 610, је био као да си од бабе направио девојку, а од овог 41613 ја му видим да му либела није нешто равна....
 
Играо сам се опет. Обрнуо сам 2 круга на 502 и ово је слика са Орловаче.
Како вам се чини?

c735d03157340e894d61a620507c8708.jpg


Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Dobar kadar sa možda malo više hdr-a u odnosu na moj ukus.
 
Представљен је нови МАЗ 303: 8)
https://wroom.ru/news/10231
Колико 103-јку и 203-јку не могу да смислим, толико ме је 303-јка, најблаже речено, бацила на колена. Свака част, ово нисам ни најмање очекивао од Белоруса... :o :D Можда би малко лепше изгледао да су му лого ставили скроз доле на ово зелено, али то је ситница, хајде да сачекамо да уђе у серијску производњу! Већ их видим у Ариви за једно годину дана...
 
@ ПЕТАР
Субјективна и индивидуална ствар, о укусима не треба расправљати, као што већ рекох... :wink:
Кад сам већ код новог МАЗ-а, чини ми се да су се умногоме угледали на Соларис.
 
To je i moj utisak, da su "inspirisani" novim Solarisima. Meni se ne sviđa izgled sa strane, nekako je čudan i nepovezan, ove izlomljene linije pri vrhu su mi bezveze. Da je ili ravna linija, ili da se crni okvir nastavlja od prozora pa do krova, bilo bi daleko bolje. Ali lepo je videti da se odstupa malo od tradicionalnog, zastarelog dizajna.
 
Може лако да се деси да се они спремају за пробој на шире европско тржиште, не би ме нимало зачудило... :o
 
Бити у корак с временом је погубно и због тих ставова имамо возила која раде помоћу електронике, а не много поузданије механике. У Скопљу возе Mercedes O317K из 1974, који раде помоћу механике, стари четрдесет пет година, још увек у добром стању. У Београду возе BMC Procity 12 из 2019, који раде помоћу електронике, праве проблеме од изласка у саобраћај. Разумем да је некоме боље да му наиђе нископодно и климатизовано возило модерног дизајна него средњеподни аутобус без климе стар четири деценије робусног дизајна, али треба мислити на безбедност и квалитет.
 
@ ПЕТАР
И нови Икари су нископодни, климатизовани и имају електронику, па нису добијали ибертуру као БМЦ-ови о којима говорите... :wink:
 
Vrh