Šta je novo?

Gradske linije javnog saobraćaja - Predlozi, rešenja

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=653427#p653427:2rjlf72e je napisao(la):
prostorni planer » Pon Avg 26, 2019 10:31 pm[/url]":2rjlf72e]Ma ima Sole u svakom kraju stanica koje se zovu po ulici u kojoj se nalaze, npr Ratka Mitrovica stanica u sred Ratka Mitrovica, Ulaz u Pariske komune u sred te ulice ali oni izmisljaju kada hoce. Pritom sam im lepo rekao da je to isto kao da se u Brace Jerkovica stajaliste zove Medakovic, ili u Bloku 30, Blok 29, ali nisu usvojili i rekli su da ce videti sledece godine.Cak sam hteo da odstampam zutim slovima na plavoj podlozi Stajaliste Trgovacka i da prelepim, ali sta cu sa validatorima.
file.php
Poznato je to meni. Samo traže izgovore da ne urade. Eto , recimo meni , kada sam ih lično pitao da se uspostavi stajalište Birčaninova , u smeru ka Banjici / Sajmu , ukinuto na zahtev ambasade SAD , koja je izmeštena na Dedinje , su rekli da ne može da se uspostavi stanica , jer se tako blokira saobraćaj. Kada sam im na to rekao da postoji sasvim dovoljno prostora da se napravi uvučeno stajalište , kao što su to uradili kod GO Savski venac , dobio sam odgovor kako opet ne može , jer se tako linije usporavaju , prvo što stanu na semaforu pre raskrsnice sa Nemanjinom , a posle na stajalištu. Na to sam spomenuo stajalište London , da bih dobio odgovor kako bi im problem pravila ambasada Poljske , jer im i sada problem pravi ambasada Hrvatske sa svojim traženjem da se stajalište u njihovoj blizini ukine.
Onda , druga situacija. Tražim da se uspostavi stajalište "Ortopedski zavod" za linije 34 i 36 , po skretanju za Prokop , kako bi ljudima bilo olakšano presedanje sa troli i dolazak do stanice , a i sprečilo pretrčavanje ulice van pešačkog , dobio sam odgovor da moram da se obratim opštini , i da jedino u slučaju kada stigne zahtev sa njihove strane , mogu da reaguju i uvedu isto. Kada sam pisao opštini , rekli su mi da oni uopšte nisu nadležni i da se obratim DJP.
Drugi put sam dobio odgovor da je stajalište nepotrebno , zato što ona kod ulaza u železničku stanicu sasvim zadovoljavaju potrebe putnika , pokrivajući i oblast koju sam naveo.
 
Linija VRАBАC u pešačkoj zoni

Grad Beograd je doneo odluku da, od 31.08.2019. godine, u okviru proširenja pešačke zone (Obilićev venac, Kosančićev venac, Topličin venac), u navedenoj zoni uspostavi novu liniju javnog prevoza „VRАBАC“.

Linija je po svojim karakteristikama posebna i drugačija od ostalih linija u javnom prevozu, a odlikuju je nova ekološka – elektro vozila, manjeg kapaciteta (do 8 putnika), kretanje po pešačkoj zoni i besplatna cena usluge.

Linija je prevashodno namenjena starijim sugrađanima i osobama sa otežanim kretanjem koji stanuju u ovoj zoni, ali je mogu koristiti i ostali građani i posetioci pešačke zone.

Trasa linije je kružna: OBILIĆEV VENАC – Trg republike – Čika-Ljubina – Kneza Mihaila – Vuka Karadžića – Studentski trg – Uzun Mirkova – Kralja Petra – Kosančićev venac – Maršala Birjuzova – Carice Milice – OBILIĆEV VENАC, a duž trase čija je dužina 2216m biće uspostavljeno ukupno 8 stajališta, posebno označena info totemima.

Na liniji će raditi elektro vozila tipa „Guevara City Bus“.

Ukupno će u radu biti 3 vozila, sa polascima na svakih 10 minuta.

Radno vreme linije biće od 08:00 do 22:00.







izvor: bgprevoz.rs
 
Vidi se da je trasu linije odredio neko ko živi u Beogradu i ko je skoro prolazio ovim ulicama... :kk:

:laugh:
 
Ја бих овакву неку линију увео по кругу КЦС.
 
INFORMАCIJА O REŽIMU RАDА LINIJА JАVNOG PREVOZА ZBOG ZАVRŠETKА RАDOVА NА TRGU REPUBLIKE I U KАRАĐORĐEVOJ ULICI

Zbog završetka radova na rekonstrukciji i uređenju Trga republike primeniće sledeći režim rada linija JGP-a:

U subotu, 31.08.2019. godine ponovo se uspostavljaju trolejbuske linije 19, 21, 22 i 29, a autobuske linije 27 i 31 vraćaju na stare trase:
Linija 19 /Studentski trg – Konjarnik/;
Linija 21 /Studentski trg – Učiteljsko naselje/;
Linija 22 /Studentski trg – Kruševačka/;
Linija 29 /Studentski trg – Medaković 3/;
Linija 27 /Trg republike – Mirijevo 3/;
Linija 31 /Studentski trg – Konjarnik/;

Zbog radova na raskrsnici ulica Takovska i Džordža Vašingtona, autobuska linija br. 40А. nastavlja sa radom kao zamena za trolejbuske linije 28, 40 i 41;

Od nedelje, 01.09.2019. godine se:
uspostavlja trolejbuska linija 41 /Studentski trg – Banjica 2/ koja će saobraćati sa povećanim brojem vozila zbog privremeno ukinute linije 40 /Zvezdara – Banjica 2/;
Zbog radova na raskrsnici ulica Takovska i Džordža Vašingtona, ukida se privremeno uspostavljena autobuska autobuska linija br. 40А, a uspostavlja se autobuska linija 28А /Studentski trg - Zvezdara/.

Zbog završetka rekonstrukcije Karađorđeve ulice od nedelje, 01.09.2019. godine, tramvajska linija 11 /Kalemegdan (Donji grad) – Novi Beograd (Blok 45)/ će raditi na redovnoj trasi.

izvor: bgprevoz.rs
 
Predlog o uvođenu novih nalepnica u vozila javnog prevoza.Veoma jednostan predlog za izvođenje,a možda izrodi plodom.Naime,GSP bi mogao dodati još jednu nalepnicu koju bi lepio po autobusu,a na njoj bi pisalo:oštovani putnici,pre nego što napustite vozilo,zapitajte se da li ste ostavili vozilo u stanju kakvo bi ste ga hteli sledeći put videti?
Ideja je sa Eko pumpi.Oni to lepe po toaletima.
 
Od petka 06. IX , linija 34 se pojačava sa jednim vozilom , tako da radnim danom saobraća na 23 minuta , a vikendom na 35 minuta.

izvor: bgprevoz.rs
 
Мало је једно, треба још једно да иде испод 15 мин.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Da rade 4 vozila , saobraćao bi na 17 minuta. Čudi me da su se i za ovo isprsili , obzirom da su godinama pričali kako nema potrebe za većim brojem vozila.
 
Мислим да би за Прокоп идејно решење било да иде аутобус до Сава Центра или Блока 42, са једне, а са друге стране као будуће Главне Железничке станице , да иде на Трг, а може се средити, само да има воље... По мени, вратити 94 на Газелу, сви проблеми решени, јер нема потребе да дангуби кружећи око Милошевог Конака!
 
Šta mislite da se okretnica Veliki Mokri Lug za 20 preimenuje u Cvetanova Ćuprija ili Veliki Mokri Lug/Cvetanova Ćuprija/.Postoji još jedna na kojoj okreću 38 i 308,pa za nekog ko nije odande može biti zbunjujuće.
 
Ja sam merio jednom u planu plus , i razdaljina je maltene ista. Dok je 94 išao preko Gazele , dosta ljudi je koristilo , najviše kao presedačku opciju ka gornjem delu NBG i Zemunu , odnosno Dedinju , Banjici i Miljakovcu , zavisno od smera , i to kao najbržu opciju.
 
Od 12.9. novi redovi vožnje na 77 i 601.

Na 77 se ponovo skida jedno vozilo i opet postaje kompletno zglobna. Na 601 se dodaje jedan smenac (ukupno 15, i 6 šihtaša) i biće kompletno solo.

izvor: gspbeograd.net
 
Биће лепа гужва у 601. Мада су БМЦ по ентеријеру у неку руку боље прилагођени гужви каква је на лимији 601.
 
Zanimljivo da baš sada pretvaraju liniju 77 u 100% zglobnu. :)
Što se tiče 601 , kako god okreneš , biće veselo , jer koliko god da je prostran BMC , opet ne može da pokrije broj pitnika koji je za zglobno vozilo. Barem ne u periodima kada je to najpotrebnije.
 
Baš lepa vest za nas koji koristimo 77, otkud sad ovo? Zbog one 2 nezgode na okretnici ili?
 
Ne nego zato što ne funkcioniše jer nema trola, a 28a dođe na svakih 15-20 minuta

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Naleteh na "ПРОЈЕКАТ ОДВИЈАЊА ЈАВНОГ ГРАДСКОГ И ПРИГРАДСКОГ ПРЕВОЗА ПУТНИКА У НОВОМ САДУ" baš u pravo vreme.

U pitanju je projekat Zavoda za Urbanizam Novi Sad iz 2004. godine.

Neću komentarisati jer je svaki komentar suvišan. Pročitajte opis zatečenih linija 2004 pa uporedite sa stanjem iz 2019 ne samo Novog Sada već i Beograda.

Obratite pažnju na pomenute parametre pa pretpostavite koliki broj linija u Beogradu zapravo pati od jedne ili više nepoželjnih karakteristika.

Za zglobne autobuse spominju rezervu kapaciteta o kojoj drobim godinama - zidovima. Zato na nekim noćnim polascima Petak/Subota, Subota/Nedelja i rade zglobni autobusi iako isti normalno ne rade vikendom na dnevnim polascima. Ako 150 ljudi čeka 61 u 01.50 za Karlovce a stave B10M-55 ućiće 100 dok će 50 ostati. Ti ljudi će sledeći put uzeti taksi ili će doći kolima. Međutim kada umesto njega puste B10MA-55 ućiće svih 150 putnika pri čemu nikom neće pasti na pamet da ide skupljim taksijem.

A u Beogradu? Pa IK112M ostavi pola stajališta na Zelenom Vencu na poslednjem dnevnom koji je punio i IK201 do maksimuma. Rezultat? 50 ljudi zove taksi ili plaća noćni i pored markice.

Onda obratite pažnju da je na nekim linijama opterećenje veliko i van špica zbog premalog broja polazaka solo autobusa te da se putnici grupišu u zoni vrata što dovodi do subjektivnog utiska da autobusa nikad nema, kada dođe pun je i tako ceo dan.
 
Ma ja sam pozdravljao ideju da 77 bude većinom solo jer nema gužve, ali zbog ovih autobusa koji su opasni po život, nadam se da će ostati zglob i ovo je sjajna vest za sve nas koji koristimo liniju 77

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Danas prijatno iznenadje*******je na 405-ici zalutao jedan ik 112 le .
Sobzirom da na linij rade samo vozila u zadnjoj fazi raspada mutanti i po neki fap prosto ne verovatno .
 
Vrh