Šta je novo?

Autobuska Stanica BAS(trenutna i novoplanirana na NBG)

Stoji da je peronska karta preskupa ali sva stajalista van glavne autobuske stanice bi trebalo da se ukinu.
OK, izuzetak su polasci za Pancevo i sl.
 
Некима би онда пут до станице био као и пут изван града на који су кренули.
 
Pa kao sto rekoh, izuzetak su polasci za Pancevo i sl.
 
Zasto bi se ukinula sporedna stajalista, to je bas korisno, zasto bi isao na bas ako mi je blize na sava centar.
 
Зашто би некоме нпр. са Вождовца ко путује за Ниш цимао до БАСа ако може на Аутокоманди да седне на аутобус? Сасвим је нормално да аутобуси имају успутна стајалишта. Проблем је што их град није уредио. Ево на Аутокоманди конкретно може да се направи већа ниша, са неколико паралелних перона, па не би било гужве као што је има сада. Сава центар је можда мало проблематичнији, мада и он би могао да се реши, има простора.
 
Malo reda da se zavede nije na odmet. Kad se na Sava centru naredaju medjugradski autobusi... A vecina prevoznika nema konduktere pa vozaci moraju i torbe da ubacuju i da pisu karte. Radio sam neko vreme taj posao pa znam...
 
На Сава центру уз неколико измена може да се направи паралелни, увучен перон за међуградске аутобусе, само би требао да се жртвује паркинг са обе стране. А кад се БАС измести у 42. блок, онда ће то бити и лакше за направити, пошто ће аутобуси ићи у/из Владимира Поповића. Ја сам свакако за ред, амбијенти и на Аутокоманди и код Сава центра су крајње депресивни и нехумани.
 
Taj paralelni peron za medjugradske autobuse bi se vrlo brzo pretvorio u "ukljucena sva cetiri samo dok se trkne do trafike" parking. Zato sam za to da se potpuno ukinu takva stajalista.
 
Teшко би настало тако нешто, пошто су ту већ две да кажем паралелне интерне саобраћајнице, једна унутар блока 19а, а друга у кругу паркиралишта Сава центра, па опет нема таквих појава. Ево пар опција како би то изгледало. Код излаза на ауто-пут, у опцији А би могло искључење са паркинга на нишу стајалишта ЈГП могло да се помери ближе укључењу на аутопут, да се добије на дужини стајалишта.
 
Sava centar je preblizu budućem BAS-u da bi se tu pravilo stajalište. Nastao bi opšti haos, jer bi svi dolazili tu upravo da izbegnu peronsku kartu.

A autobus bi nakon polaska bukvalno vozio par minuta do te tačke, ali to je par minuta nepotrebnog kruženja, jer bi mu mnogo logičnije bilo uključenje na Gazelu pravo iz Vladimira Popovića.
 
Колико год били близу, неупоредиво су различите приступачности Сава центру и новом БАСу јавним превозом.
 
Pa nista, onda kod Sava centra napraviti novu autobusku stanicu. Ili na Zelenom vencu, tamo je jos pristupacnije.

Moglo bi da se organizuje i da autobus skuplja putnike po kucama.
 
Поучен искуством са Прокопом, сумњам да ће се у јавном превозу ишта мењати у односу на исељени БАС. Евентуално ће можда да пребаце окретнице линија 601 и 46 у блок 42 што би само погоршало ситуацију. Чак нису предвидели ни метро да опслужује нови БАС, али га праве тамо одакле га терају.
 
Sve se radi kontra , pa zašto bi bilo nešto drukčije u slučaju novog BAS - a. Ja odavno pisao , što ovde , što nadležnima , za prebacivanje jedne linije sa normalnim taktom preko Prokopa , i uvek bih dobio odgovor da ne može jer će se linije okretati kod buduće okretnice kod TC - a u BNV. I u slučaju okretanja u Dragana Mancea , i slučaju okretanja u Birčaninovoj i u slučaju spajanja sa linijom 30. U ovom poslednjem slučaju su mi dali odgovor i da trenutni broj vozila na liniji 30 sasvim dovoljan za potrebe stanovnika Medakovića II. Isto sam spominjao i da treba da se pojača linija 34 , da je problem ući u vozilo u pojedinim delovima dana , kao i da bi vikendom trebalo da saobraćaju 2 vozila , jer je previše da linija saobraća na 70 minuta , i evo tek sad se , iz samo njima znanih razloga , udostojili da je pojačaju , ali samo sa jednim vozilom. Isto je bilo natezanja i sa produženjem rada linije 36. A da ne govorim o tome kako je rešen zahtev za uspostavljanjem unutrašnjeg kruga (da prvo opslužuje Savski trg).
Potez na kojem se nekada nalazila GŽS , a još malo i BAS , opsluživalo je preko 20 - ak linija , a izmeštaju ih na prostore koji ni približno nisu tako dobro pokriveni gradskim prevozom , što dovodi samo do kontra efekta. Potencijalnim putnicima će biti sve komplikovanije da koriste pomenute objekte , ali to nije uopšte bitno onima koji o tome odlučuju , jer oni nit' koriste voz , nit' se voze autobusom. A svi vrlo dobro znamo šta im je jedino važno.
 
ali ipak na novom BASu ima bg voz koji stvarno ispujava funkciju metroa, koji vozi direktno iz centra grada, sa glavne zeleznicke stanice (prokop), iz bataje, zemuna, krnjace, ovce koji su ogromni populacioni centri, a ubuduce valjda i iz rakovice

ipak je bolje i lakse vozom nego gradskim autobusom, ja bih ipak radije da sednem u bg voz, lagano ubacim kofer(e), i mnogo udobnije se vozim je ne cima toliko jako i toliko cesto
 
Da nisi ti možda neki gradski funkcioner? :)
Ne rešava se sve sa BG: vozom. Pogledaj samo koliko još postoji naselja sa ogromnom populacijom , a koji nisu na trasi BG: voza. A i sam taj BG: voz , na pojedinim lokacijama ne bi bio to što jeste , da nema vezu sa velikim brojem linija gradskog prevoza.
Sa druge strane , šta misliš , koliko će biti ljudima teže da dođu do novog BAS - a i uopšte isplatljivo da idu do tamo?
 
Eво један пример, дајте ми везу Вождовца и Карабурме са новим БАС?
 
A da nije BG:voz od Pančevačkog mosta i Karadjordjevog parka?

Karaburma nije imala direktnu vezu ni sa starom stanicom, a Voždovac ima 9-ku kao direktnu vezu.
 
Људи ће пре преседати са 16/23 на 95 пошто до железничке станице Панчевачки мост има мало више да се пешачи.
 
@SerbPacker- Ne moras ti druze da cekas ako ti smeta zastajkivanje. Idi lepo plati peronsku kartu za nista i vozi se. Meni ne smeta sto autobus nekome smeta, sto nije grad to organizovao bolje...
 
Има места за паралелне пероне, само треба то направити.
 
Dva puta sam napisao komentar i oba puta obrisao iste.Najbolje da ostavim ove slike bez komentara pa neka svako doda tekst po svojoj želji.
06ecac19e16e7981c5cde3649c360739.jpg
a21525a364836866d8946ad2df5bb175.jpg
f8d2b55da45df280ad9e70a6b14d92c4.jpg
35b224f2e60c721de977f1c5a71d4c03.jpg
7fb8cac9038564aa6895dea25f30f8b4.jpg
849dcba062649f91390a2968eb0ecab0.jpg
40988f68bd9f04d133117c32f9ee932a.jpg
b126059ecfec1b96a65468535926d541.jpg
d222a3f3ec1636c8184da1ddd6dbdafd.jpg
39e05c516286ffb83e0fec90cf84b647.jpg
18fc2ab9c7e411f2ebb7dcd83665ee15.jpg
6ed88e46fc4e954cd53f97ccbdd8cb7e.jpg
b8276f09385011b98d80f4a886762781.jpg
50006a08c6422a341da1fd2d076a32ab.jpg


Послато са SM-J530F помоћу Тапатока
 
@Tikvica, gledajuci tvoje slike sve je jasno. Nema tu nikakvih ozbiljnih radova, vise fingiranje radova. Verovatno BAS nema toliki novac pa sad kupuje vreme, razvlaci izgradnju, ceka bolje dane, ceka kredit ili drugu vlast...Ovaj aneks, kao buducu vezu autobuske i zeleznicke stanice je finansirao grad a sad nicemu ne sluzi, barem dok se ne sagradi nova stanica, a kad kad ce to biti niko ne zna, ni grad ni BAS. Na kraju ce biti neko iznudjeno i privremeno resenje...
 
Vrh