Šta je novo?

Autobusi

Od kog proizvđača autobusa bi grad trebao da kupi 100 novih zglobnih vozila na gas.

  • Solaris

    Glasovi: 238 95,2%
  • BMC

    Glasovi: 12 4,8%

  • Ukupno glasača
    250
Био један на 75 јуче.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Ma ne morate uopšte da ga vidite uživo, samo pogledate bus plus aplikaciju i videćete da li ima niskopodnih solo autobusa na liniji u Nbgd-u

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658119#p658119:sjy6kcde je napisao(la):
Kesha » 08 Sep 2019 09:00 am[/url]":sjy6kcde]Expert

Serija Citara koju je London uzeo pre, sad već dosta godina, jeste bila sklona samozapaljivanju, pa je s t tim u vezi i prozvana " Fire chariot", ako se ne varam. No, to nije nešto što je pratilo sve Citare, mada im se nije smelo desiti, jer ipak je to Mercedes, ali i najveći greše, i to je praksa odavno pokazala. Na kraju krajeva, i serija Citara za Rijeku je bila problematična, a evo sad voze po Budimpešti. U svakom slučaju, nikako se ne bih bunio da nabave Citaro tipa C2, za koji, bar za sada, nije procurila neka informacija da su imali i jedan veći nedostatak, a verujem da su svakako bolje rešenje od Conecta, koji je ipak namenjen tržištima u razvoju.

Express

Zar VOLVO još uvek nudi šasije za gradske niskopodne, pa i kompletirane autobuse na konvencionalni pogon? Ne tako davno sam mogao pročitati da će izbaciti iz ponude čisto gradske autobuse sa pogonom na dizel, što će reći da će im ponudu činiti samo oni na hibridni i čisto električni pogon. Prigradske i međugradske varijante i dalje nude kao klasične dizelaše, što se i na njihovom sajtu može videti.

Naravno da bi bilo lepo videti Citaro C2 na našim ulicama, međutim on je sada toliko skup da je postao nedostižna meta i mnogim zapadnim gradovima. Možda ne bi bilo loše podeliti serije na nove i polovne ili jednostavno kupiti nova jeftinija ali dobra vozila. Tu svakako u priču ulazi i Conecto kao "budžetni" Citaro. Naravno da ima jeftinijih proizvođača mada čujem da se ljudi žale i na M.A.N i na Iveco dok je Solaris precenjen. Ikarbus je brljao iz godine u godinu decenijama.

Što se tiče B9L/LA sad pogledah i na mađarskom, poljskom i ruskom sajtu nema dizela u ponudi modela s tim da na ruskom postoje šasije. Ne znam kako ih Mađari onda kupuju? Skoro ih kupio BKK i Volanbusz. Budimpešta stoga osim 7900AH sa četvora vrata (BKK) ima i 7900A sa četvora vrata (BKK i Volanbusz), odnosno 7900A sa troja vrata (Volanbusz).

Volanbusz 7900A 2014?

volvo-7900a-gesehen-am-28072018-163818.jpg


volvo-7900-eev-gelenkbus-rueckansicht-161240.jpg


http://www.bus-bild.de

Obrati pažnju na nalepnicu sa natpisom "Delivered by RABA". Jel RABA samo distributer ili ne? Možda šalju B9LA šasije za rusko tržište u Rabu na karosiranje, pojma nemam. EEV je bio i Euro 5 pa ako su šasije ruske onda možda i nisu Euro 6. Moguće da imaju pristupačnu cenu inače bi kupili još gomilu polovnih.
 
Ћурдин МАЗ на 79 је имао судар у близини Батутове. Ударио је у 2 аутомобила и у Необуса или Мегу. Напред је скроз одваљен а овом другом је напукло задње стакло.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Доста фелера за нова возила. Чини ми се да је одлука да се брже набаве возила са лагера погубна.
 
Vidim ja da su prerano rashodovali pojedina vozila

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Доста фелера за нова возила. Чини ми се да је одлука да се брже набаве возила са лагера погубна.
Вала баш... Скупља дара него мера.
 
Express

EEV oznaka može značiti i da su šasije neko vreme bile na lageru, s obzirom da je E6 norma u Evropi obaveza već izvesno vreme. RABA može biti i samo distributer kao što kažeš, a moguće i da su autobusi karoserirani u Mađarskoj, mada mi je prva opcija verovatnija. Sve u svemu, VOLVO definitvno nema više šasije za niskopodne autobuse na konvencionalni pogon. Razumno, u principu, imajući konkurenciju u vidu. Okrenuli se hibridnoj tehnologiji još pre koliko godina, a od skoro su se ozbiljno bacili i na razvoj električnih autobusa. Sa hibridima su među prvima napravili proboj u Evropi, a i šire. Rešili da na jednom polju učine krupan korak, a i ostvare prednost u odnosu na konkurenciju. Kako stvari stoje, izgleda mi da i nisu mnogo pogrešili.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658289#p658289:2poxbst4 je napisao(la):
Vinča307 » 08 Sep 2019 17:02[/url]":2poxbst4]Vidim ja da su prerano rashodovali pojedina vozila

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
Svedoci smo nasilnog rashoda autobusa u voznom stanju. Conecti su mogli da voze još deceniju bez šale, FAP, MAN, Mercedesi O405 i Ikarbusi još pet do šest godina. Ali naš menadžer želi što pre privatizovanje beogradskog prevoznika, pa naručuje neproverenu robu muslimanskih proizvođača.
 
Sećam se da je bio jedan odličan fap, čini mi se 261, uvek mu je grejanje radilo odlično, svaki put put je na 307 odradio dan bez problema i oni uzmu i rashoduju ga

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
GB 261 je imao startan motor, dobar menjač, nije cimao pri promeni brzine kao kod GB 257 i GB 262, imao je sređene ventile visine i nije bio rastrešen. Za razliku od ova dva retko se kvario. Rashodovan je proleća 2017, posle isteka registracije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658328#p658328:1cs5f6pw je napisao(la):
Kesha » 08 Sep 2019 07:21 pm[/url]":1cs5f6pw]Express

EEV oznaka može značiti i da su šasije neko vreme bile na lageru, s obzirom da je E6 norma u Evropi obaveza već izvesno vreme. RABA može biti i samo distributer kao što kažeš, a moguće i da su autobusi karoserirani u Mađarskoj, mada mi je prva opcija verovatnija. Sve u svemu, VOLVO definitvno nema više šasije za niskopodne autobuse na konvencionalni pogon. Razumno, u principu, imajući konkurenciju u vidu. Okrenuli se hibridnoj tehnologiji još pre koliko godina, a od skoro su se ozbiljno bacili i na razvoj električnih autobusa. Sa hibridima su među prvima napravili proboj u Evropi, a i šire. Rešili da na jednom polju učine krupan korak, a i ostvare prednost u odnosu na konkurenciju. Kako stvari stoje, izgleda mi da i nisu mnogo pogrešili.

Najverovatnije da se o tome radi. Iskoristili priliku.

Što se poslovne politike Volvoa tiče na taj način očito prepuštaju tržišta zemalja u tranziciji na milost i nemilost neproverenih istočnih proizvoda sumnjivog kvaliteta. Mislim neće Ruma ili Seksard da kupe 7900H kad neće ni Beograd, pa ni Budimpešta u nekom većem broju, zar ne?

Ne znam zašto su ukinuli i gasne verzije koje su navodno ekološke, a ovamo čisti hibrid koristi prljavi navodno "čisti" dizel (ma kako paradoksalno zvučalo).

Prisilno povlače motore SUS sa niskopodnih šasija, a baterije nisu ni blizu idealnih karakteristika (odnos cene i autonomije, dugovečnosti, jednostavnosti i manje mase).

Sjajna prilika za navalu Kineza i ostalih oportunista na zemlje u razvoju što se po ulicama i vidi, od MAZ-a 203 CNG koji menja pokvarene električne Higere do polupanih BMC-a na skoro svakom ćošku.
 
Ako je to tačno, onda je ovo stvarno katastrofa i hitno ih treba vratiti u Tursku. Bolje da priznaju grešku iz režima, nego da neko pogine i da naprave još veće sranje
ded36d59bb8e291a5ec0a7cc44fd4753.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Neverovatno! Ovi turski izmetobusi opasni su u garaži, a tek u saobraćaju! Hitno ih povući iz saobraćaja, a menadžera smeniti! Ovoga nema ni u Indiji.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658408#p658408:25e0ctkf je napisao(la):
Vinča307 » Pon Sep 09, 2019 12:32 am[/url]":25e0ctkf]Ako je to tačno, onda je ovo stvarno katastrofa i hitno ih treba vratiti u Tursku. Bolje da priznaju grešku iz režima, nego da neko pogine i da naprave još veće sr***
ded36d59bb8e291a5ec0a7cc44fd4753.jpg


Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
pa da, da su priznali da su pogresili odma na pocetku, da su rekli "izgleda da su ovi autobusi koje smo kupili nebezbedni, imaju felere, sad cemo da ih vratimo proizvodjacu da ih poprave ili zamene za druge" ili tako nesto, odma da izadju cisto, mnogo bi se bolje proveli nego ovako sto zataskavaju nesrece
 
Mislim da su oni spremni na to da rizikuju tudje zivote, samo kako ne bi doziveli poraz. Najvise zbog toga sto ce onda da im se na glavu popnu protivnici iz opozicije, znaci nema sanse da priznaju gresku.
Ali interesantni su mi ovi sindikati u okviru GSPa, svi nesto kao vicu, pricaju tiho o nekim nedostacima, nepravdi, neregularnosti, ali niko od njih da se seti i ucini zaista nesto povodom toga. Kako to u drugim drzavama se odmah preti strajkom, pa cak i zaista se strajkuje, pa bude potpuni kolaps u gradskom prevozu.
 
Нисам успео да видим који је,можда ће га неко препознати па да каже нешто више о овом аутобусу.
46455482a0ce41f308c56e8e387d7d9c.jpg


Poslato sa VOG-L29 pomoću Tapatoka
 
@ kruuki
У питању је Volvo 8500 LE. :wink: Такви се могу срести и у Будимпешти, само плави (VT-Arriva).
 
Cuo sam od jednog vozaca da ce higere nasi vozaci da voze iz Grcke za Beograd. Nisam siguran za datum ali barem ima nekih novosti.

Poslato sa ANE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Valjda je isporuka dužnost dobavljača a ne kupca
 
Nek posalju neke Kineze vozače, da dovezu Higere i taman ostanu da rade ;)
 
Vrh