Šta je novo?

Magistrala/autoput Nis-Pristina

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565780#p565780:1ym7nrf2 je napisao(la):
lepi » Sub Sep 08, 2018 12:06 pm[/url]":1ym7nrf2]^^
Apsolutno netacno.

Zanemarimo ubiranje prihoda od kosvskih gastrabajtera, direktno od putatrina.
Trziste koje nudi AP KiM, pa na dole Albanija nikako ne moze da ponudi ni RUmunija ni CG. Cg jer je go k*** drzava od par stotina hiljada stanovnika, a Rumunija jer opet ima jeftine radne snage i ogroman privredni rast.
To gledanje Albanaca kao bandita, a ne kao potrosaca srpske robe je toliko bzv sa strane ekonomskog geldista, da nemam reci.

Put ka Cg gledam iskljucivo korisno radi povezivanj zapada drzave sa ostatkom.
Тржиште више не постоји...100% царине! Праве велику Албанију и мислите да ће стати на томе!
 
Pa moraće jednom da stanu. I Turci došli do Beča, pa stali, pa ih vratilo do Jedrena. A dotle, i posle, treba da trgujemo, pogotovo što je nama to dosad bilo isplativo.
 
svaki put ima dva smera.... mozda mi ovim pre i lakse vojno stignemo do pristine.....
 
Да, као Американци што су одахнули кад су се после Дана Д и француских друмова коначно докопали швапских аутобанова...
(Не иронишем, то им је стварно убрзало напредовање)

Него, мимо тактике за употребу механизованих јединица, на Косову би требало да се већ увелико гради и аутопут Приштина - Бела земља (административни прелаз код Бујановца). То је, наравно, сасвим близу Коридору 10. Питам се да ли ћемо и када и то парче повезивати.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657341#p657341:3tpcz7uz je napisao(la):
мајстор » Čet Sep 05, 2019 8:56 pm[/url]":3tpcz7uz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565780#p565780:3tpcz7uz je napisao(la):
lepi » Sub Sep 08, 2018 12:06 pm[/url]":3tpcz7uz]^^
Apsolutno netacno.

Zanemarimo ubiranje prihoda od kosvskih gastrabajtera, direktno od putatrina.
Trziste koje nudi AP KiM, pa na dole Albanija nikako ne moze da ponudi ni RUmunija ni CG. Cg jer je go k*** drzava od par stotina hiljada stanovnika, a Rumunija jer opet ima jeftine radne snage i ogroman privredni rast.
To gledanje Albanaca kao bandita, a ne kao potrosaca srpske robe je toliko bzv sa strane ekonomskog geldista, da nemam reci.

Put ka Cg gledam iskljucivo korisno radi povezivanj zapada drzave sa ostatkom.
Тржиште више не постоји...100% царине! Праве велику Албанију и мислите да ће стати на томе!
Moram sebe opovrgnuti.
Gledati albance samo kao bandite, eventualno pekare i nikad nećemo pogrešiti :lol:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566844#p566844:3bx59kwr je napisao(la):
Дошљак » Wed Sep 12, 2018 11:00 am[/url]":3bx59kwr]Аутопут за КиМ треба урадити негде од Краљева (кад се уради Прељина-Појате) ка Косовској Митровици. Таман да се одвуче транзит из Албаније и Космета на аутопут А2 и заобиђе скроз и Београд и онај несрећни кружни пут који глуми обилазницу а и да се на А2 наведе већи саобраћај да буде исплатива његова експлоатација, коридор 10 већ има транзит из Бугарске, Македоније и Грчке. Тако би се и растеретио коридор 10. За Прокупље и Куршумлију треба урадити брзи пут због њих самих а не због Приштине.
Varijanta dva puta ka Kosovu i Albaniji je dobra. Trasa preko K. Mitrovice ide preko vrlo teškog terena, ali vodi saobraćaj dalje od preopterećenog A1 na poluprazni A2.
Nikako ne treba zanemarivati i vezu Albanija--Prokuplje-Niš-Turska kao alternativu veži preko Makedonije. Da ponovim ono što sam više puta napisao, tu je sasvim dovoljan širok moto put sa dve trake. Obilaznica oko Prokuplja i denivelisane raskrsnice do Niša (petlje "Prokuplje"). E sad, da se ja pitam, ja bi odmah išao u eksproprijaciju za pun motoput, gradio i takve mostove.

BG Obilaznicu ne želim da komentarišem, dosta je što psujem sve vlasti od Tita do danas kad prođem tamo.


Via Mišelin kaže
Merdare-Autoput (prokupačka petlja) 78km od čega je nešto oko 5km motoput. Evo par slika tog motoputa sa Google Maps.
Mislim da bi svi bili potpuno zadovoljni da i ovako bude.
Pogledajte prilog 2

Pogledajte prilog 1
 
Mislim da je bolja varijanta za drugi krak umesto preko Kraljeva da ide preko Novog Pazara tj od Mitrovice na zapad i da se na Pesteru kači na autoput za CG. Tako bi i Pazar dobio izlaz na autoput, a teren je takođe težak ali je malo kraći
 
Ma vrlo lagano preko planine jedan put, nema greške.
Kad smo grdelicu, savladamo i Kopaonik :roll:
O cemu pišete uopste?
 
"Potpisaćemo u četvrtak ugovor sa Evropskom investicionom bankom o finansiranju za gradnju novog autoputa Niš - Merdare - Priština od 100 miliona evra, kao i ugovor o grantu (poklonu) od 40 miliona evra za prvu deonicu Niš - Pločnik dugu 34 kilometra", rekla je Mihajlovićeva i dodala da se početak radova očekuje sledeće godine.

https://www.b92.net/biz/vesti/srbija.ph ... id=1588900
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658604#p658604:3ncf3x3n je napisao(la):
Propeler » 09 Sep 2019 05:56 pm[/url]":3ncf3x3n]Poklanjaju 40 miliona evra, a mi plaćamo, tj. uzimamo kredit za 100 miliona evra, dakle dugoročno mnogo više, za nešto što nam nije skoro uopšte potrebno.
Pitaj ja vas, da li je bolje i korisnije za tih sto miliona da izgradimo most preko Ade Huje, teretni železnički most preko Dunava i deo SMT-a ili AP za Kosovare? Ovo prvo se očito ne gradi i pitanje kad će i da li će....
Uzgred, Niš Merdere 84 km- 140 miliona. Obrenovac Surčin 9 km- 80 miliona. :o :? :shock: Da nije tužno, bilo bi smešno. :D
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658605#p658605:3ncf3x3n je napisao(la):
arsa.arsa » 09 Sep 2019 06:03 pm[/url]":3ncf3x3n]
Samo deo deonice Niš Pločnik (38km) je 140 miliona evra a cela deonica je oko 212 miliona evra.Ceo autoput do Prištine je procenjen na preko 800 miliona evra, ali tu ne plaćamo sve iz jasnih razloga.

Za deonicu Novi Beograd-Surčin je jasan trošak od 80 miliona, jer moraju da otkupe sve privatne parcele na tom putu, a sigurno su svi cekali momenat otkupa, ko god je znao da će tu ići autoput. Ne verujem da je realan trosak izgradnje skuplji od 40-50 miliona, nema nijednog nadvoznjaka i petlje.
 
Nezaustavljvo srljamo u progres.
 
Ovaj autoput "Niš-Merdare-Priština- Drač" (Albanski koridor) bi trebalo posmatrati
iz prespektive kada bude završen, a ne iz današnje, jer će okolnosti biti drugačije.

Politički i ekonomski problemi sa Albancima iz Prištine i Tirane će se do tada nekako
rešiti, jer će Amerika i EU prisiliti ili privoleti obe strane da postignu neki Sporazum.

To bi značilo da će oživeti ekonomska razmena i trgovina sa svim Albancima, a to
neće biti zanemarljivo, jer njima imamo šta da prodamo i ponudimo za saradnju.

Osim toga, biće bolje povezan ceo Toplički okrug i Srbi koji žive medju Albancima.
A, naša privreda će ovim "Albanskim koridorom" imati alternativni izlaz na more .
 
To se priča po stranci?
Tome težimo.

Znači da očekujemo sporazum o priznanju da bismo mogli da se vozimo putem do Drača?
Deluje pošteno
 
Ne znam šta se priča po strankama, jer nisam član ni jedne stranke.
Ali, sitni politikanti me ipak svrstavaju, a vidim šta se piše na temi:
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565880#p565880:2c3whf20 je napisao(la):
lepi » 08 Sep 2018 08:15 pm[/url]":2c3whf20]Ali reci da put ka Prisitni nije potreban, je samo po sebi nonsens ako uzmemo u obzir da su albanci bar na Kosmetu iskljucivo zavisini od robe srpskog porekla, te da nit imaju prozivodnju bilo cega, niti ce je imati dugo, pa bi glupo bilo ne ojacati ekonomsku poziciju na istom podrucju
Nemam podatak koliko automobila prosecno cirkulise tim putem, ali znam da je put ocajan i da je visoko frekventan, te da su Prokuplje i Kursumlija slepa crevo ove drzave iz prostog razloga nepovezanosti sa ostatkom drzave.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566830#p566830:2c3whf20 je napisao(la):
lepi » 12 Sep 2018 11:36 am[/url]":2c3whf20]
Bas zbog toga mislim da je logicnije povezati se sa lukom Drac, em je mnogo jeftinije em pokrivas veci broj stanovnika. Ti bukvalno sa 77km povezujes s lukom i otvaras laksi transport robe za oko 6 miliona stanovnika. . .Cg svoj put nece jos dugo da napravi, a kroz AP KiM i Albaniju put je skoro pa gotov.
 
Nisi u stranci, kao premijerka, nestranački vidis da srljamo u progres. :lol:
Ovako objektivan si momak.

Dok nisu uveli takse, ovo je imalo logike. Sad ulupati 140 miliona i od nekog ratnog zlocinca zavisiti, skroz deluje maloumno.
Zato sto tako deluje, verujem da ce vlast i uraditi
 
"Lepi", ti se na svakoj temi baviš političarenjem, tražiš "političkog protivnika" i

toliko si obnevideo od srljanja u obračune da se zaboravio šta si ranije pisao.

Takse neće trajati godinama, a pisao sam da mora da se sagleda budućnost.

A, koliko sam ja objektivan, za razliku od tebe, to će proceniti članovi foruma.
 
Vrlo je teško matematički odmeriti šta su istinski prioriteti. Ovaj potencijalni put vodi do prostora sa preko dva miliona ljudi, a ovaj drugi što se gradi ("XI") koštaće mnogo više a vodi ka teritoriji sa mnogo manje ljudi. Na Balkanu trenutno u svim državama vedri i oblači po jedan čovek, koji gle čuda, kao po pravilu, ima ratnu prošlost. Srbija, Kosovo*, Crna Gora, Albanija, Makedonija, Bosna (sve tri trećine)…
Da li neki put treba da se radi? Treba svaki, naravno.
Mudrost je jedino naći meru između želja i realnih ekonomskih parametara-
Po meni, realnost je da Srbiji ne treba autoput punog profila ni do Crne gore ni do Kosova, a pogotovo ne ono Karađorđe ludilo po Šumadiji do Bora.
Naravno, kod nas se realnost ignoriše zarad politike.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659109#p659109:1xdfjy7u je napisao(la):
Pendolino » 11 Sep 2019 02:41 pm[/url]":1xdfjy7u]
Mudrost je jedino naći meru između želja i realnih ekonomskih parametara. . .
Da, treba naći meru, nije potreban baš autoput na svim pravcima.

Zato ja predlažem "samo" magistralu 2+2 za "Kosmajski koridor" ;)
 
Ko tvrdi da neće takse potrajati?
Ko tvrdi da ih neće uvesti kad oce iznova?
Cefta sporazum?
Mozda taj obostranoobavezujuci sporazum, kad izbrisemo iz ustava Ap KiM?

Zato i pisem, da ljudi shvate da ne zivimo u beznađu stranačkog botovanja. Da neko ima volje da objasni nebuloze koje tvrdite kao tačne i da ce uvek da objasni spinovanje na pravi način. Pogotovo tvrdnju da je aerodorm Konstantin u vlasnistvu vojske, a ja ugovor zakačio da lepo pismeni pročitaju.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659106#p659106:1sd1lsr0 je napisao(la):
dragan » 11 Sep 2019 02:33 pm[/url]":1sd1lsr0]Takse neće trajati godinama, a pisao sam da mora da se sagleda budućnost.
Videćemo ko je bolje ocenio koliko će takse trajati.

O aerodromu neću ovde da raspravljam, to je završeno.

https://www.mgsi.gov.rs/lat/aktuelnosti ... tin-veliki
 
Ko ce da garantuje da takse nece biti opet uvedene? Ako ih i ukinu.
Sta cemo to da potpišemo za takse?
Cefta sporazum? To vec imamo.
Čisto da ljudi znaju, sta nam je garancija da ako izgradimo put da nam nece uvesti opet takse?
 
Danas te takse nisu u Topličkom kraju, ni u Albaniji, ni u luci Drač.
Pre godinu dana si imao mnogo pametnije predloge nego danas.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=565880#p565880:lvvbqdbx je napisao(la):
lepi » 08 Sep 2018 08:15 pm[/url]":lvvbqdbx]Nemam podatak koliko automobila prosecno cirkulise tim putem, ali znam da je put ocajan i da je visoko frekventan, te da su Prokuplje i Kursumlija slepa crevo ove drzave iz prostog razloga nepovezanosti sa ostatkom drzave.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=566830#p566830:lvvbqdbx je napisao(la):
lepi » 12 Sep 2018 11:36 am[/url]":lvvbqdbx]
Bas zbog toga mislim da je logicnije povezati se sa lukom Drac, em je mnogo jeftinije em pokrivas veci broj stanovnika. Ti bukvalno sa 77km povezujes s lukom i otvaras laksi transport robe za oko 6 miliona stanovnika. . .
 
Znaci potpisaće sporazum o priznanju Republike Kosovo i necemo brinuti za put do Drača?
To nam je garant da nece biti taksi?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658727#p658727:qdatam8w je napisao(la):
dragan » Uto Sep 10, 2019 3:27 am[/url]":qdatam8w]Ovaj autoput "Niš-Merdare-Priština- Drač" (Albanski koridor) bi trebalo posmatrati
iz prespektive kada bude završen, a ne iz današnje, jer će okolnosti biti drugačije.

Politički i ekonomski problemi sa Albancima iz Prištine i Tirane će se do tada nekako
rešiti, jer će Amerika i EU prisiliti ili privoleti obe strane da postignu neki Sporazum.

To bi značilo da će oživeti ekonomska razmena i trgovina sa svim Albancima, a to
neće biti zanemarljivo, jer njima imamo šta da prodamo i ponudimo za saradnju.

Osim toga, biće bolje povezan ceo Toplički okrug i Srbi koji žive medju Albancima.
A, naša privreda će ovim "Albanskim koridorom" imati alternativni izlaz na more .
file.php

Ovo su ozbiljne stvari koje pišeš, nekakva najava, pa čak i tvoje očekivanje da će Srbija da prizna Kosovo, trenutno nemamo apsolutno nikakav interes da gradimo ovaj autoput, pretpostavljam da smo dobili naredjenje za gradnju istog , koje čemo kao kolonija bezpogovorno ispuniti, ovaj autoput će služiti da se olakša komunikacija kopnenim putem NATO trupama izmedju Albanije (Jadranskog mora) i Bugarske,Rumunije (Crnog mora).
 
Lepo i jasno piše šta očekujem, a to je da će "Amerika i EU prisiliti ili privoleti
obe strane da postignu neki Sporazum
", ali ja ne znam sadržinu Sporazuma.

A, bila bi to lakša i bolja komunikacija privredi i stanovništvu i Srbije i Albanije.
Inače, takse ne važe u Albaniji i Toplici, pa je taj argument prilično slabašan.

Što se tiče NATO, oni već imaju autoput do Prištine, a i aerodrom i vojnu bazu.
Uostalom, mi smo u partnerskim odnosima sa njima, iako nećemo biti član.
 
Vrh