Šta je novo?

Obilaznica Subotica - Y Krak

Ako sam dobro razumeo, ovo do 25. Novembra, pa onda jos 3,8 km do granicnog prelaza sa sve kruznim tokom neposredno pre kelebije?
 
Da i ja sam tako razumeo, stim što tih preostalih 3.8 treba da budu ugovoreni uskoro..Inace pre mesec i po sam se provozao završenim deonicama i utisak je pozitivan samo malo da urede ppred puta a i da izdaju zemljiste za poneki restoran pumpu i slično.
 
Raspisan je tender za poslednjih 3,8km, rok za dostavljanje ponuda je 27.5, rok za izgradnju 160 dana, procenjena vrednost 540 miliona dinara.
 
Blic, 25.5.2019.
https://www.blic.rs/biznis/vesti/pocelo ... ku/1bz68f1

Počelo asfaltiranje poslednje deonice na Ipsilon kraku

Na Ipsilon kraku obilaznice Subotice koja povezuje granični prelaz Kelebija prema Mađarskoj s auto-putem Horgoš - Novi Sad, danas je počelo asfaltiranje poslednje deonice, saopštilo je Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Srbije.

Kako se navodi, asfalterski radovi započeti su na deonici dužine 1.500 metara, od kružne raskrsnice Ipsilon kraka sa Somborskim putem, prvi sloj asfalta biće postavljen sutra, a do kraja meseca biće završeni i ostali slojevi asfalta.

Na gradilištu svakodnevno radi 80 radnika i više od 60 mapšina, a radovi se izvode u visokom intenzitetu uprkos promenlivim vremenskim uslovima.

“Za završetak kompletnog Ipsilon kraka, dužine 24 kilometra, preostalo je da se završe radovi na 12 kilometara puta na Sektoru 1, od Somborskog puta do graničnog prelaza Kelebija, uključujući i 1,5 kilometar gde je danas počelo asfaltiranje”, navodi se u saopštenju.

Vrednost ugovorenih radova na Sektoru 1 je 1,18 milijardi dinara, uključujući i PDV, a izvođač radova je preduzeće “Vojput”.

Ministarstvo podseća da je tokom 2017. godine i 2018. godine izgrađeno i pušteno u saobraćaj 12 kilometara puta na Ipsilon kraku, a završetak svih radova i njegovo puštanje kompletnog Ipsilon kraka u saobraćaj planirano je do kraja 2019. godine.
 
Samo da dodam, nisam ekspert pa necu nista da sugerisem, vise me zanima ako ima neko ko zna da odgovori na sl pitanje. Da li je problem sto je zemlja odmah pored asfalta potpuno ispucala, kao da je put u pustinji. To je inace bio razlog zbog cega su se prvobitni nasipi skidali i nasipali novi, koji su identicno ispucali...
Obisao sam pre nekih mesec dana izgradjene deonice, ali nikako da okacim slike..
Evo par komada:







































































 
Evo i svezih sa zadnjeg lota. Nadvooznjaci su ipak za jednu traku AP

















































 
Radi se opasno na Y kraku. Deonica od Somborskog do Tavankutskog puta je gotova.
Ostaje da se naspe rampa za natputnjak. Uploaduje se snimak ove deonice. Do tad evo par slika. Na puno mesta je izbusen asfalt za kontrolu kvaliteta. Interesantno je sto se to radilo i na dosta puteva koje znam, i nikada rupe nisu zatvorene. E sad interesantno je to sto nikada asfalt nije pukao oko te rupe, vec uvek na nekom drugom mestu. A mislim da iza toga stoje 2 razloga. Prvi je sto se pritisak leda jednako rasporedjuje u odnosu na druge pukotine (razlog zbog cega su prozori na avionima zaobljeni) ili rupe na putu i drugi sto je verovatno asfalt na tim delovima najkvalitetniji.





 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=631027#p631027:9p7m7mzb je napisao(la):
Dalmatinac » Pon Jun 17, 2019 9:20 pm[/url]":9p7m7mzb]Radi se opasno na Y kraku. Deonica od Somborskog do Tavankutskog puta je gotova.
Ostaje da se naspe rampa za natputnjak. Uploaduje se snimak ove deonice. Do tad evo par slika. Na puno mesta je izbusen asfalt za kontrolu kvaliteta. Interesantno je sto se to radilo i na dosta puteva koje znam, i nikada rupe nisu zatvorene. E sad interesantno je to sto nikada asfalt nije pukao oko te rupe, vec uvek na nekom drugom mestu. A mislim da iza toga stoje 2 razloga. Prvi je sto se pritisak leda jednako rasporedjuje u odnosu na druge pukotine (razlog zbog cega su prozori na avionima zaobljeni) ili rupe na putu i drugi sto je verovatno asfalt na tim delovima najkvalitetniji.





Dalmatinac, svaka cast :sesir:
S koje strane obilaze jezero pored Kelebije?
U velikom luku sa zapadne strane ili tik pored naselja?
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=NegocDYy0ZM[/youtube]

Provericu, mislim da idu dosta dalje od jezera, i pri samoj granici ce ici put desno gde bi iza ergele trebali napraviti kruzni tok i tamo bi se spajali sadasnji put i ova Y krak.
 
Cao, evo ga, skoro pa gotov y krak


[YouTube]https://youtu.be/xRD86Bf44p[/YouTube]
 
misliš ovo:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=xRD86Bf44p4[/youtube]
8)
 
Kako misle da utope dolazni saobracaj iz dva pravca ka Madjarskoj kada su guzve do sredine Kelebije?
 
Pa nikako.
Ja mislio bice to autoput, a ono obicna magistrala i to mrcvare do besvesti.
E moja gradjevinska operativo Srbije...
Rekao bih da tu ima posla jos ohoho i nece to biti ove godine zavrseno.
Svaka cast za snimak :sesir:
 
Bice zavrseno sigurno, ni jedan deo nije kasnio (od kad radi vojput). Nije magistrala nego put rezervisan za saobracaj motornih vozila kao sto je svojevremeno bilo na potezu SU-NS, sa mogucnoscu prosirenja na AP kad bude love. Sto se tice guzvi, to niko ziv ne zna. Sad vec kamioni na izlazu budu do sredine Kelebije pa ostave jednu traku za dvosmerni saobracaj.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658841#p658841:2o1vckyy je napisao(la):
Dalmatinac » Uto Sep 10, 2019 4:09 pm[/url]":2o1vckyy]Bice zavrseno sigurno, ni jedan deo nije kasnio (od kad radi vojput). Nije magistrala nego put rezervisan za saobracaj motornih vozila kao sto je svojevremeno bilo na potezu SU-NS, sa mogucnoscu prosirenja na AP kad bude love. Sto se tice guzvi, to niko ziv ne zna. Sad vec kamioni na izlazu budu do sredine Kelebije pa ostave jednu traku za dvosmerni saobracaj.

Nije to put rezervisan za saobracaj motornih vozila, nego polu-autoput. To sad imamo na Bg obilaznici od Ostruznice do Resnika. Dakle, bice po jedna traka u svakom smeru plus dve zaustavne trake.
Neko me neko ispravi ako gresim.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=658863#p658863:fu645rkm je napisao(la):
Dalmatinac » Uto Sep 10, 2019 5:29 pm[/url]":fu645rkm]Ispravicu te ja odma jer mesas babe i zabe

Šta mešam? Pričamo o Y kraku?
Ti hoćeš da kažeš da će ovaj put imati 2+2 trake i imati ograničenje 100km/h?
Kao Kragujevac - Batočina?
 
Polu autoput ne postoji kao kategorija puta u zakonu, to je samo izraz koji koristimo u praksi da opišemo saobraćajnicu koja ima profil širine kao polovina autoputa i potencijalan prostor da se eventualno izgradi druga polovina.
Motoput ne mora da ima po dve trake, već može biti 1+1. Isto tako može a i ne mora imati zaustavne trake. Ograničenje na njemu je do 100 km/h i na njemu je zabranjen saobraćaj svim vozilima osim motornih vozila. Po pravilu bi pravi motoput trebao biti potpuno denivelisan, ali nije uvek tako. Kružni tokovi tj. ukrštanja u nivou su ovde bili kompromis koji je napravljen iz finansijskih razloga.

Zaključak: po kategorizaciji puteva će ovo biti motoput, po širini će biti polu autoput. Zato je rečeno da se mešaju babe i žabe jer jedno nema veze sa drugim.
 
Ova godina ce definitivno biti najuspesnija sto se tice pustanja puteva u saobracaj.

Prilazne rampe za natputnjake su gotove, na njima samima se radi hidro izolacija.
Hteo sam da snimim celu deonicu ali je duvao vetar a i neki ceno me presreo pa nisam hteo s njim da se fajtam posto je u divljini pa je besnilo vrlo moguce. :mrgreen:

Evo jako kratak video sa rampe prvog natputnjaka, ovaj natputnjak je u poslednjem snimku bio go bez prilaznih rampi. Sad je nasuta zemlja i put je asfaltiran.
Drenaza je uradjena, uradjene su i bankine.
Bice u roku.
Pozz :sesir:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=-laPUiU4dKQ[/youtube]

Neke slike iz nekog drugog snimka







 
Put bi trebao da se spoji, koliko ja znam, kod izlaza sa terminala.
 
Vrh