Šta je novo?

Kružni tokovi

Apsolutno je neophodno denivelisati bar jedan pravac pred mostom, skromnim nadvožnjakom ili podvožnjakom ispod kružnog toka. Trokraka i četvorokraka raskrsnica nije isto, nastaće problem pražnjenja mosta i, lančano, centra grada, koji sad ne postoji.

Zapravo je ceo taj potez, od ulaska u Terazijski tunel pa dalje ka NB i ka Zemunu, sada ubedljivo najfunkcionalniji deo saobraćajnog sistema Beograda i ne treba ga ugroziti ni po koju cenu!
 
Данас-12.09. о.г. у 13:00 опет судар, исто место, из истог правца - знате већ из ког да не понављамо, срећом без већих последица, Ауди А4 истериво предност над Фијат Пандом, слика све говори.

 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659382#p659382:njxj2ret je napisao(la):
Пантограф » Čet Sep 12, 2019 10:35 am[/url]":njxj2ret]Apsolutno je neophodno denivelisati bar jedan pravac pred mostom, skromnim nadvožnjakom ili podvožnjakom ispod kružnog toka. Trokraka i četvorokraka raskrsnica nije isto, nastaće problem pražnjenja mosta i, lančano, centra grada, koji sad ne postoji.

Zapravo je ceo taj potez, od ulaska u Terazijski tunel pa dalje ka NB i ka Zemunu, sada ubedljivo najfunkcionalniji deo saobraćajnog sistema Beograda i ne treba ga ugroziti ni po koju cenu!
Дугачак је правац од поп лукине до теслиног бул, не може ту гужва да се направи ако из правца моста остану три траке за улазак у КТ плус трака десно за земун која треба да има засебан улаз и засебан излаз из КТ да не би чекали ове из правца сајмишта.
На том месту биће јако скретање мост-вл поповића-ЈГ што ће да упристоји раскрсницу код хајата коју најбоље да не дирају, само да додају један паралелни подходник. Чак ни он не треба ако би вратили све бусеве да стају заједно са 65,77, као раније што је било. На тој станици код пумпе одавно није јако преседање са трамваја, јер има 95 сваки час, увек те један прешиша док стигнеш до станице и сачекаш нешто. :laugh:

А и овај други смер теразијског тунела (ка граду) може да буде далеко проходнији, само када би ови лелемуди ставили призренску да са три траке избија на теразије, једна лево за трг, две десно према скупштини. Балканску окрену на горе, ионако је идиотски да јој се правци сударају код нар фронта.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659818#p659818:1q2x9snm je napisao(la):
Bumbarevo brdo » 13 Sep 2019 02:24 pm[/url]":1q2x9snm]
Дугачак је правац од поп лукине до теслиног бул, не може ту гужва да се направи ако из правца моста остану три траке за улазак у КТ плус трака десно за земун која треба да има засебан улаз и засебан излаз из КТ да не би чекали ове из правца сајмишта.
Дај Боже, али не бих рекао. Имаћемо потпуно нов, снажан саобраћајни ток Земун - Булевар Николе Тесле - Нови савски мост - нови тунел, постављен попреко у односу на правац Бранков мост - Хајат - општина НБ (практично, као покретна баријера).

Даље, конфликт правца мост - општина са правцем Земун (Бул. НТ) - мост биће константан, а сада је регулисан семафором.

Постојаће и потпуно нежељено и ометајуће лево скретање из Бул. М. Пупина ка Бул. Н. Тесле и Ушћу, које на кружном току не може да се укине.

Биће, такође, сигурно, и нерационалних возача који ће од тунела и Новог моста возити ка ушћу, па лево на овој раскрсници ка општини... јер су тако навикли са Старим мостом.

Такође, они који на кружном току буду ишли лево ка блоковима сигурно ће, можда и ван шпицева, блокирати део леве траке, проширење ту не може да спаси ствар. Онда нам страда или жута трака, или драстично проток у средњој.

Чак ни десно скретање са моста у ка Земуну у Бул. НТ неће бити стално могуће као сада.

Превише је то кола за тако једноставну раскрсницу. Не праве се чепови пред мостовима.
 
Сваки КТ има своју равномерну дифузију пуњења и пражњења на различитим странама, али ставиш ли један пешачки - све оде у пм. Сваки мало јачи КТ не трпи пешачке јер му ремете дифузију, ако на једном месту зауставиш излазак/отицање, запуши се цео, дилетантска славија је најбољи пример.

Све то набројано може да плови, нормално или благо успорено, ако се три пешачка спусте доле. Ако то не ураде, нек нам је бог у помоћи.
Семафор, са три тако јака лева скретања, сигнали би били катастрофа.
А денивелацију, ако изузмемо трасу аутопута, баш и не можеш у географски центар града.

Увек ми је било најлогичније да се на месту старог сајмишта направи нов обједињен административни центар нбг-а (токови људи, свима је успут), па би се и тежиште мало пребацило ка нама, центар целог града проширио и правио јединствену целину са обе стране саве.
 
Sredjuju kruzni tok na Bogosloviji, uradili su ivicnjake okolo. Ne znam sta ce biti u samom kruznom toku dal neka statua ali je bitno da radovi ne ometaju saobracaj za sada. Fino izgleda sa ivicnjacima, slikacu kasnije.
 
Искрено и није нека статуа, очекивао сам нешто примереније Богословији.
 
Неће бити статуе у кружном току јер се изградњом УМП-а малтене уклања цео Северни Булевар, те Богословија се претвара у обичну раскрсницу и нема више круужног тока
 
Значи опет пресипање из шупљег у празно. Боље онда да су поставили "трипод" на окретницу трамваја, која иначе зараста у праву џунглу.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660111#p660111:1i7g6s7w je napisao(la):
SRBO » Sub Sep 14, 2019 2:09 pm[/url]":1i7g6s7w]Неће бити статуе у кружном току јер се изградњом УМП-а малтене уклања цео Северни Булевар, те Богословија се претвара у обичну раскрсницу и нема више круужног тока
Pokušavam da shvatim ali mi ne ide. :D
Kakvo uklanjanje Severnog bulevara?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660010#p660010:2md1vu6l je napisao(la):
Bumbarevo brdo » Sub Sep 14, 2019 9:14 am[/url]":2md1vu6l]Сваки КТ има своју равномерну дифузију пуњења и пражњења на различитим странама, али ставиш ли један пешачки - све оде у пм. Сваки мало јачи КТ не трпи пешачке јер му ремете дифузију, ако на једном месту зауставиш излазак/отицање, запуши се цео, дилетантска славија је најбољи пример.

Све то набројано може да плови, нормално или благо успорено, ако се три пешачка спусте доле. Ако то не ураде, нек нам је бог у помоћи.
Ali ali ali... tooo narušavaaa dostojanstvooo pešaakaaaa... kmeeee... :cry: :cry:
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=RybNI0KB1bg[/youtube]
Увек ми је било најлогичније да се на месту старог сајмишта направи нов обједињен административни центар нбг-а (токови људи, свима је успут), па би се и тежиште мало пребацило ка нама, центар целог града проширио и правио јединствену целину са обе стране саве.
Slažem se u potpunosti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660122#p660122:360oprsk je napisao(la):
Corradi » Суб Сеп 14, 2019 1:30 pm[/url]":360oprsk]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=660111#p660111:360oprsk je napisao(la):
SRBO » Sub Sep 14, 2019 2:09 pm[/url]":360oprsk]Неће бити статуе у кружном току јер се изградњом УМП-а малтене уклања цео Северни Булевар, те Богословија се претвара у обичну раскрсницу и нема више круужног тока
Pokušavam da shvatim ali mi ne ide. :D
Kakvo uklanjanje Severnog bulevara?
Ево како то отприлике треба да испадне, мада ми није баш јасно да ли ће да укину Северни или ће остати.
file.php
 
Severni bulevar se ne ukida , jer ako se pogleda plan , vidi se da se on kod VMC - a dijagonalno preusmerava , trenutno slepom ulicom kod Vatrogasne stanice , na Pančevački most , prolazeci sa zadnje strane okretnice Omladinski stadion.
 
VMC ostaje u ovom partljku, a ima tu još objekata koji ne bi imali izlaz.
 
Lepe su ove linije iscrtane po karti Beograda ali da batalimo mi te gluposti, stanje na terenu je da se kruzni tok Bogoslovija radi a Severni bulevar je ispeglan kao pista pre par meseci tako da od uklanjanja istog nema nista.
 
Nit' je prvi , nit' je poslednji put da nešto što je ispeglano bude naknadno kopano , bilo radi neke popravke , bilo radi postavljanja kablova ili nekih cevi , bilo radi priključivanja neke novogradnje , bilo radi neke rekonstrukcije.
 
Да ли још увек постоје такви оптимисти који верују да ће било који сектор умп-а северно од аутопута, икада бити урађен? Да ли знате колики обим рушења и експропријације на траси је потребан за тако нешто, па још све то усмерити на загушени и полураспали панчевац. Па она три објекта, испод беле куће, 50 год не могу да раселе.
Далеко је реалније да ће тежиште пребацити на овај јужни и ист смт крак (топч долина-патља ласта-ада хуја мост) где има много мање рушења.
 
Искрено и није нешто посебно, но добро је да се уметничке инсталације постављају и ван центра.
 
Aj nek postave pa da vidimo kako ce da izgleda i to cudo no mnogo bi pametnije bilo da krenu rekonstrukciju Dragoslava Srejovica. Jesu oni radili kad su dosli na vlast cini mi se 2014 ali ta ulica je specificna posto se u njoj nalazi baza Beograd puta, zimi tu defiluju stotine kamiona dnevno iz kojih ispada so i ulica traje ne duze od dve godine. Treba uraditi kompletnu drenazu i dobar asfalt pa da pptraje malo duze. Nije mi jasno da urade Severni bulevar a ne urade Dragoslava Srejovica koja je 10x prometnija.
 
Цео тај део је оптерећен камионима, ту су у близини базе Београд пута и база механизације водовода, главни погон чистоће и ватрогасна бригада.
 
Прођох вечерас поред Трипода, изгледа ми боље него на сликама, мада и даље тврдим да сам већа "уметничка дела" правио на часу техничког образовања у основној школи. :D

Да ли је неко детаљније загледао скулптуру? Мени бар под фаровима изгледа као да није офарбано једнако.
 
Vrh