Šta je novo?

Magistrala/autoput Nis-Pristina

Svi ovde s*ru o NATO trupama ovo ono ko da nemaju na desetine drugih alternativa doći na KiM osim ovog autoputa. A šta je sa lakšim pristupom našeg stanovništva - kako srpskog tako i albanskog? Ili naših trupa? Ili čisto smanjiti broj nesreća na jednom vrlo frekventnom pravcu?
 
Ako dodje do rata Amera i Rusa, on će da počne i da se završi u vazduhu.
Autoput će možda koristiti pobednička strana, ako uopšte bude preživelih.

Sada je potpisan ugovor do Pločnika (Prokuplja) gde smo dobili grant od
40mil evra, iako je cela trasa na našoj teritoriji i to je moralo da se iskoristi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659306#p659306:tstc69x5 je napisao(la):
dragan » Čet Sep 12, 2019 3:15 am[/url]":tstc69x5]Lepo i jasno piše šta očekujem, a to je da će "Amerika i EU prisiliti ili privoleti
obe strane da postignu neki Sporazum
", ali ja ne znam sadržinu Sporazuma.
Znači dobijamo grant od 40 miliona, a za uzvrat samo jedno priznanje nezavisnosti.

A ko ce i tada da garantuje da nece biti taksi?
Evo sad imamo Cefta imamo Briselske ugovore? Je li to obavezuje nekoga?
 
Dosta je trolovanje sumanutim pretostavkama i pitanjima o taksama.
Sada pratim samo pripremu za gradnju, pa sam snimio ovaj video RTS.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1u5jHvZ9iB8[/youtube]
 
Pronašao sam podatke o prometu u 2018. http://www.putevi-srbije.rs/images/pdf/ ... S-2018.pdf
Prva kolona su "Km", druga "putnički automobili", treća "autobusi", četvrta teretni kamioni, itd.
Poslednja kolona je ukupan promet i vidi se da su automobili i autobusi najveći deo prometa
a na njih skoro da nema nikakav uticaj uvodjenja taksi, pa je to potpuno besmislen argument.
 
Srbija bi trebalo da Kosovo i Metohiju proglasi okupiranom teritorijom i zabrani ulazak na teritoriju uže Srbije sa tzv kosovskim dokumentima i tablicama, a ne još i autoput da im gradimo, trenutno taj autoput je potpuno i apsolutno protiv naših vitalnih interesa i ovo nije van teme, pošto govorim o tome da ovaj autoput nikako ne bi smeo da bude izgradjen u trenutnim okolnostima.
 
Sada je potpisan ugovor za "polovinu autoputa" do KiM, tj. od Niša do Pločnika.
 
Da, prvo će se graditi poluprofil iz tog zajma, a potom iz nekih drugih srestava.

"Prva dеonica od Niša do Pločnika duga jе 33 km i procеna vrеdnosti radova na izgradnji poluprofila, еksproprijacijе i projеkta iznosi oko 250 miliona еvra.
Druga dеonica od Pločnika do Mеrdara duga jе 44 km i procеnjеna vrеdnost iznosi oko 570 miliona еvra. Očеkujе sе da radovi na prvoj dеonici započnu u poslеdnjеm kvartalu slеdеćе godinе."
 
Ekstra.
A dalje može magistrala tipa Paraćin Zaječar.
 
Jasno je da ono sto je oduzeto silom isto tako se i vraća upotrebom sile samo je pitanje pogodnog trenutka za to.
 
Apropo da li su autoputevi potrebni ili ne.
Cale mi je prosle nedelje isao u Crnu Goru. Prokuplje pa preko Kopaonika (znaci Brus-Ploce-Biljanovac), pa dalje NP, Raska i tako redom.... do Budve 10 sati.
Vracao se preko Albanije i Kosova. Od crnogorsko albanske granice do Merdara 4h!!!
Niti te ko sta pita niti te ko dira.

A onda kao dobrodoslica na ulazu u Srbiju policajci koji glume bogove "otvorite gepek", "imate sta da prijavite", "izadjite iz auta" i ostale nebuloze. I raspadnuta magistrala, od Merdara do Prokuplja 50km- sat vremena putovanja.
 
Put za CG preko zemalja arnautskih legitimna je opcija za dobar deo Srbije. Nema tu nekog rizika (osim od rđavih vozača tamošnjih), jedino što, onome ko ima novija kola, kasko slabo pokriva štetu nastalu u Shqiperiji ili na KiM.
 
Čak i ta polovina polovine biće veliko rasterećenje za sve putnike i meštane!
Sam neprolazak kroz Merošinu, Jugbogdanovac, Božurnu, Malu Planu, Potočić, Kondželj, Beloljin, Pločnik (ima još) a naročito 15-30 minuta nevožnje u koloni kroz Prokuplje, omogućiće da se do Prištine, Kopaonika i Crne Gore sa istoka i juga Srbije putuje mnogo udobnije i normalnije.
Mada mislim da ćemo drugi poluprofil graditi sad i odmah, tj. dofinansiraće tu deonicu iz budžeta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661209#p661209:w0cbdfjw je napisao(la):
Пантограф » 17 Sep 2019 08:09 pm[/url]":w0cbdfjw]Put za CG preko zemalja arnautskih legitimna je opcija za dobar deo Srbije. Nema tu nekog rizika (osim od rđavih vozača tamošnjih), jedino što, onome ko ima novija kola, kasko slabo pokriva štetu nastalu u Shqiperiji ili na KiM.
I većini slučajeva to nije klasičan kasko, već damage waiver, jer je podosta tih kola iznajmljeno. Veruj mi da je na Kosovu svakog leta salon automobila. I to oni koji su nedavno otišli odvajaju od usta mesecima da bi mogli da iznajmi auto i pokažu ga rodbini koja misli da je taj auto kupljen.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661330#p661330:2jkokyas je napisao(la):
caribrod » 18 Sep 2019 06:12 am[/url]":2jkokyas]Čak i ta polovina polovine biće veliko rasterećenje za sve putnike i meštane!
Sam neprolazak kroz Merošinu, Jugbogdanovac, Božurnu, Malu Planu, Potočić, Kondželj, Beloljin, Pločnik (ima još) a naročito 15-30 minuta nevožnje u koloni kroz Prokuplje, omogućiće da se do Prištine, Kopaonika i Crne Gore sa istoka i juga Srbije putuje mnogo udobnije i normalnije.
Mada mislim da ćemo drugi poluprofil graditi sad i odmah, tj. dofinansiraće tu deonicu iz budžeta.

Ko je i jednom prosao kroz Prokuplje zna u kakvom problemu je grad zbog nepostojanja obilaznice.

I ja sam ubedjen da jedino u sklopu izgradnje autoputa taj problem moze biti resen. Znaci ni na koji drugi nacin. Tj. ako se ne izgradi autoput, Prokuplje NIKADA nece dobiti obilaznicu.

Nazalost na forumy Skyscapercity sam zbog svojih stavova najzesce napadnut, ja sam strani placenik, izdajnik i Siptar zato sto smatram da je izgradnja ovog autoputa potpuno opravdana, a narocito sto smatram da je neophodna za grad u kome zivim, zato sto je sadasnja situacija u Prokuplju neizdrziva i grad se konstantno nalazi u stanju kolapsa. Ni jedan srpski provincijski grad nema toliko veliki problem sa saobracajem kao sto ima Prokuplje. Situacija je toliko ubitacna da sam prestao preko dana da idem autom do centra grada, zato sto mi treba 10-15 minuta, a onda nemam gde da se parkiram. A pesaka mi isto treba 15ak minuta. Nocu kada nema guzve do centra stignem za 1-2 minuta.

Inace od ulaza do izlaza iz grada ima 4km. Bez guzve to je 5minuta... preko dana nazalost kao sto je gore napisano 15-20 minuta kao dobar dan.
 
Nije da te nisam branio na SSC, a bio sam jedan od retkih, čak i kad si upoređivao neuporedivo - NI-PR i A4... Jedino što se ne slažem sa tobom (i vlastima) da se posle Pločnika treba graditi pun profil. Čak je i brzi put (2+2) diskutabilan, jer em će biti skupo proširiti ovaj, em je PGDS baš mali posle Kuršumlije i Prolom Banje, već posle Beloljina to opada kad se odvoji ono što ide ka Blacu, Brusu, NP i CG. Jedna malo ozbiljnija rekonstrukcija ovog postijećeg bi verovatno trenutno zadovoljila potrebe. Btw. meni je od PK možda i mučnije ponekad to što ceo prištinski korpus saobraćajne policije čuči duž ovog puta, pa sve i da hoćeš ne smeš više od 50 kroz mali milion naseljenih mesta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661871#p661871:28kzz2ff je napisao(la):
caribrod » 19 Sep 2019 06:07 pm[/url]":28kzz2ff]Jedna malo ozbiljnija rekonstrukcija ovog postijećeg bi
verovatno trenutno zadovoljila potrebe. .
Možda "trenutno", ali moraju da se sagledaju potrebe u budućnosti.

A, možda je najbolje izgraditi poluprofil do granice, pa onda videti . . .
 
Gde je planirano tačno odvajanje sa A1 ka Prokuplju? Samo će se ugraditi na postojeću ptelju (odvajanje za Dimitrovgrad) ili će biti nešto južnije?
 
Evo u ovom videu se pominje to odvajanje za Prokuplje :

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=659343#p659343:3srqx1kc je napisao(la):
dragan » 12 Sep 2019 10:24 am[/url]":3srqx1kc]Sada pratim samo pripremu za gradnju, pa sam snimio ovaj video RTS.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=1u5jHvZ9iB8[/youtube]
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661871#p661871:3c5pimr3 je napisao(la):
caribrod » Čet Sep 19, 2019 6:07 pm[/url]":3c5pimr3]Nije da te nisam branio na SSC, a bio sam jedan od retkih, čak i kad si upoređivao neuporedivo - NI-PR i A4... Jedino što se ne slažem sa tobom (i vlastima) da se posle Pločnika treba graditi pun profil. Čak je i brzi put (2+2) diskutabilan, jer em će biti skupo proširiti ovaj, em je PGDS baš mali posle Kuršumlije i Prolom Banje, već posle Beloljina to opada kad se odvoji ono što ide ka Blacu, Brusu, NP i CG. Jedna malo ozbiljnija rekonstrukcija ovog postijećeg bi verovatno trenutno zadovoljila potrebe. Btw. meni je od PK možda i mučnije ponekad to što ceo prištinski korpus saobraćajne policije čuči duž ovog puta, pa sve i da hoćeš ne smeš više od 50 kroz mali milion naseljenih mesta.
Bukvalno sam stradao u Pepeljevcu, to je naselje iz kojeg se iskljucujes za Kuršumliju.
Sreca glave nismo izgubili .

Put je ocajan neposredo pre Kuršumlije, ostre krivine, uzak put.
Saobraćajci su mi rekli da se jednom u 2 nedelje tu slupa neko.
Ako je to moguce ispravljanjem magistrale, podrzavam. Postojece stanje, jako lose
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663069#p663069:2fmrxv40 je napisao(la):
JoeBG » Mon Sep 23, 2019 7:48 am[/url]":2fmrxv40]Gde je planirano tačno odvajanje sa A1 ka Prokuplju? Samo će se ugraditi na postojeću ptelju (odvajanje za Dimitrovgrad) ili će biti nešto južnije?
Petlja je "Merošina".
Tu se i sada odvajanje za izgrađeni deo motoputa za Prokuplje i Prištinu.
Treba renovirati sadašnjih 5215m puta i uraditi još oko 28km.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=657708#p657708:2fmrxv40 je napisao(la):
Pendolino » Fri Sep 06, 2019 9:43 pm[/url]":2fmrxv40]Via Mišelin kaže:

Merdare-Autoput (prokupačka petlja) 78km od čega je nešto oko 5km motoput. Evo par slika tog motoputa sa Google Maps.
Mislim da bi svi bili potpuno zadovoljni da i ovako bude.

file.php

file.php

file.php
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663276#p663276:1uvpsq3x je napisao(la):
lepi » 23 Sep 2019 08:54 pm[/url]":1uvpsq3x]
Ako je to moguce ispravljanjem magistrale, podrzavam. Postojece stanje, jako lose

Magistrala od Barlova do Kursumlije nije projektovana nikada, odnosno asfaltiranje je uradjeno po nekadasnjem kolskom putu. Samo na dva mesta preko potoka su krivine "isecene" izgradnjom novih mostova zato sto su postojeci kameni iz doba Kraljevine SHS bili uski (postoje i danas ti mostovi).

Konkretno ta deonica je asfaltirana sredinom sezdesetih postupkom koji se zove penetracija, to je asfalt koji se pravio na licu mesta u malim mesalicama. Verovali ili ne onda je taj takav asfalt bio krpljen narednih 45 godina, put se sastojio kompletno od zakrpa, taj prvi asfalt je retko gde bilo moguce da se vidi. 2013 je najveci deo presvucen na brzinu u postojecim elementima puta. Put je bio maltere neprohodan, nije moglo da se vozi brze od 40km/h. Ta predhodna mesavina zakrpa je strugana wirt masinom i materijal je ostavljan tu na licu mesta kao podloga, onda preko toga jedan tanak sloj asfalta. Kao sto znaju oni koji prolaze to je vec poprilicno propalo. Ali najveci problem su geometrijski elementi puta. Put je preuzak, krivine ostre. Planom rekonstrukcije magistrala predvidjena je i ova deonica ali ne znam ako ne srede trasu, pa to ce biti katastrofa. Valjda hoce.

Dalje od Kursumlije do Merdara put je izgradnjen tj pusten u saobracaj 1976 godine, to je normalan magistralni put sa svim zadovoljavajucim elementima i njemu treba samo nov asfalt (do 1976 je put prema Kosovu isao preko Prepolca). Nazalost asfalt je toliko propao da nece biti moguce samo presvuci ga nego mora kompletno podloga da se radi.
 
Да ли ће Немци или Аустријанци радити овај АП, Турци раде од Појата до Сарајева, Кинези везу са Цг и обилазницу. Има ли неко идеју ко ће ово радити?
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668446#p668446:1a6i21x9 je napisao(la):
мајстор » Wed Oct 09, 2019 10:50 pm[/url]":1a6i21x9]Да ли ће Немци или Аустријанци радити овај АП, Турци раде од Појата до Сарајева, Кинези везу са Цг и обилазницу. Има ли неко идеју ко ће ово радити?

To ide na "pošteni" evropski tender, ergo Grci, Španci, Italijani ili Bugari...

Edit: Zaboravih Strabag, mada ima tezgu u Bugarskoj od ove jeseni.
 
Vrh