Šta je novo?

Železnička Stanica Beograd Centar, Prokop - [ Železnica ]

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663502#p663502:pl1jtapf je napisao(la):
Norexan » Uto Sep 24, 2019 5:18 pm[/url]":pl1jtapf]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663396#p663396:pl1jtapf je napisao(la):
solecar » Уто Сеп 24, 2019 12:22 pm[/url]":pl1jtapf]
Nije šija nego vrat. Nisi merio prema sebi nego prema sebi ravnima. Nisi merio prema uzbrdici od okretnice 34 i 44 na Senjaku do Topčiderske zvezde , nego prema uzbrdici od Balkanske ulice.
To što je Beograd brdovit , ne znači da svako može da ga svugde prelazi sa lakoćom i da je svima lako da dođu od autoputa do perona na Prokopu , jer nisu korisnici Prokopa isključivo osobe koje mogu volu rep da iščupaju.
Ali šta uostalom zna neko ko ceo život živi pored Prokopa , a više je nego očigledno da ga apsolutno ne poznaje i pri tom se još i pravi lud. :)

Узбридица од окрет 33,44 према Топчидеру и она од Мостара према Прокопу не могу да се мере јер прва под већим углом и дуже траје путовање. :kafa:

Ако се жалиш на путовања што рецимо не узмеш узбрдицу од Кеја до Гардоши у Земуну или рецимо кренеш Краљем Петра од Цара Душана до Кнеза? А видиш све су то пешачке зоне и људи не користе изговоре него ноге још од пантивека. :)
A koliki broj ljudi zalazi tim pešačkim zonama? Da nije možda da čitav grad šeta tuda? I kakve veze ima to što ja i ti možemo da idemo uzbrdo i sve ovo što si spomenuo , sa drugima koji to isto ne mogu , bilo sa istom lakoćom kao mi ili otežano?
Dokle god se budeš ti pravio lud , praviću se i ja. :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663530#p663530:snxchyd0 je napisao(la):
solecar » Уто Сеп 24, 2019 7:04 pm[/url]":snxchyd0]
A koliki broj ljudi zalazi tim pešačkim zonama? Da nije možda da čitav grad šeta tuda? I kakve veze ima to što ja i ti možemo da idemo uzbrdo i sve ovo što si spomenuo , sa drugima koji to isto ne mogu , bilo sa istom lakoćom kao mi ili otežano?
Dokle god se budeš ti pravio lud , praviću se i ja. :)

Сви јер видиш тамо живе и стари људи и њима је то нормално да иду горе-доле као што особа у било ком брдовитом месту је навикла да иде горе-доле. Зато сам и рекао да особи којој смета брда очиледно и не живи у Београду јер да живи, знала би да је у Београду скоро свака улица нека косина :kafa:
 
Samo da malo osvezim temu, temom.

Koji se trenutno radovi izvode na ovom projektu?

Hvala
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663550#p663550:3e6yr91c je napisao(la):
Norexan » Uto Sep 24, 2019 8:40 pm[/url]":3e6yr91c]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663530#p663530:3e6yr91c je napisao(la):
solecar » Уто Сеп 24, 2019 7:04 pm[/url]":3e6yr91c]
A koliki broj ljudi zalazi tim pešačkim zonama? Da nije možda da čitav grad šeta tuda? I kakve veze ima to što ja i ti možemo da idemo uzbrdo i sve ovo što si spomenuo , sa drugima koji to isto ne mogu , bilo sa istom lakoćom kao mi ili otežano?
Dokle god se budeš ti pravio lud , praviću se i ja. :)

Сви јер видиш тамо живе и стари људи и њима је то нормално да иду горе-доле као што особа у било ком брдовитом месту је навикла да иде горе-доле. Зато сам и рекао да особи којој смета брда очиледно и не живи у Београду јер да живи, знала би да је у Београду скоро свака улица нека косина :kafa:
E vidiš , ja znam dosta ljudi , što iz priče , što direktno , a žive blizu uzbrdica , da im je problem da idu uzbrdo. I sve do jedne , nikada se nisu navikle da idu uzbrdo - nizbrdo. Da se ne ravnaš po sebi jednakima , znao bi da ima i dosta ljudi koji žive u Beogradu , a problem su im uzbrdice.
 
Па да ангажујемо врапце у те сврхе и то најбоље за сваку узбрдицу која постоји на брдовитом Београду.
 
Ne , nego da se ne pretvaramo da može svaka osoba sa lakoćom da dođe od Mostara do Prokopa , i to sa sve koferima i torbama. Kako ima osoba kojima nije problem da idu uzbrdo , tako postoje i osobe kojima je to problem. A svaka osoba kojoj je teško da ide uzbrdo , snalazi se kako zna i ume da prevaziće tu prepreku.
Što se tiče Prokopa , kako je on postao nova Glavna železnička stanica , zaslužuje da ima makar jednu liniju sa normalnim taktom , a ne antibiotik linije 34 i 36 , kao i liniju 38A sa svega par polazaka u toku celog dana. Ako je mogla GŽS na Savskom trgu , gde je ravno , da ima brdo linija i bude povezana sa gotovo čitavim Beogradom , može i Prokop da ima jednu normalnu i funkcionalnu liniju.
 
Што се тиче узбрдица, психолошки је другачији доживај узбрдице на ужој улици каква је Балканска са брдом локала и виших зграда и на чистини какву имамо око прокопа. Друго, често људи путују са више кофера, ево ја док сам користио железницу, носио сам торбу на леђима, кофер са точкићима и спортску торбу. Треће, има доста путника који долазе из других градова, па чак и из других држава који немају навику да пешаче узбрдо-низбрдо са све пртљагом.
 
Može i besmisleni vrabac tu da se uposli.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663657#p663657:23gcxpgm je napisao(la):
Дошљак » 25 Sep 2019 08:02 am[/url]":23gcxpgm]Што се тиче узбрдица, психолошки је другачији доживај узбрдице на ужој улици каква је Балканска са брдом локала и виших зграда и на чистини какву имамо око прокопа. Друго, често људи путују са више кофера, ево ја док сам користио железницу, носио сам торбу на леђима, кофер са точкићима и спортску торбу. Треће, има доста путника који долазе из других градова, па чак и из других држава који немају навику да пешаче узбрдо-низбрдо са све пртљагом.
Došljak, kakav psihološki doživljaj - na štajgi se nije išlo uzbrdo da bi uhvatio tramvaj ili gradski autobus, pošto im stanica nije bila u Kneza Miloša, nego ispred ulaza u stanicu.
Kakva je ovo rasprava - da li je OK da ispred glavne štajge nema stanice javnog prevoza, nego da mora da se ide uzbrdo.
Da li je realno, jbt?!
Šta sve nama još može da se uradi, a da mi to opravdamo?
 
Само сам хтео да оповргнем тезу да је пешачење од Мостара до Прокопа исто као од старе станице Балканском на Теразије. По мени ни они тролејбуси било код куће цвећа било код Руда нису близина Прокопа, а камоли тек Мостар.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663765#p663765:1w03eim1 je napisao(la):
Дошљак » Сре Сеп 25, 2019 1:04 pm[/url]":1w03eim1]Само сам хтео да оповргнем тезу да је пешачење од Мостара до Прокопа исто као од старе станице Балканском на Теразије. По мени ни они тролејбуси било код куће цвећа било код Руда нису близина Прокопа, а камоли тек Мостар.

Па није исто. Лакше је. Мањи нагиб је па самим тим је и мањи напор.

Још једанпут ћу да поновим да то није Кабларска улица кад се иде пешке од Сајма према Прокопу па да данеш душом.Е оно је улица стрметина где бих имао разумевање, но гле чуда, на врху те стрме улице налази се школа. Па страшно... :shock:

Наравно то не оправдава чињеницу да Прокоп не треба да буде повезан превозом. Далеко било да сам то икада тврдио, само сам рекао да је до станице могуће доћи пешке веома врзо са Мостарске петље и ништа више! Најбоље да се уведе нека е-минибус линија на 10 минута типа Мостар - Прокоп - Трг ослобођења са окретом у Хумској где би пунио батерије. Таква линија била би далеко ефикасније од 36-ице која се врти по смеру на 40 минута. Иначе морам да похвалим што су појачали 34-у. :)
 
Сва та полурешења и су срамна за функцију централне станице. Треба ту направити озбиљну окретницу више линија што ка периферији, што ка центру што ка околним насељима.
 
Koнцепт новог чвора је солидно замишљен, али очајно реализован. Мени се чини да би било боље да су неке станице ротиране (Прокоп - Карађорђев парк, НБГ - Тошин бунар) и да је уместо ТПС у Кијеву предвиђен ТПС негде у Панчеву.
 
Mогло је то и брже, да је пар ствари измењено. Ево дао сам пример, да је рађена централна станица код Карађорђевог парка уместо на Прокопу, радили би се тунелски перони са директним излазима на булевар ослобођења код Франша, значи правила би се само железничка инфраструктура која би се надовезала на постојећу јаку друмску и трамвајску. Овако је улупано брдо бетона, а тек треба још толико.
 
To je onda potpuno druga stanica a i bila je planirana stanica kod autokomande koja je imala mnogo više smisla od ovog glupavog Prokopa u rupi koji nikako da se završi.
 
Linije 40 i 41 spustiti do stanice.Uraditi iz pravca autoputa stanični trg gde će skretati 46,55,70,17,18 (stanicu kod NIS-ove pumpe ukinuti) i uvesti još jednu liniju npr. blok 45-okretnica u Ustaničkoj.To za početak.
 
Treba i Sajam povezati sa Prokopom i staviti da linija 38A saobraća tokom celog dana , umesto 38L.
 
Највећи део посла на Прокопу ће бити довршетак дела ка аутопуту. Када се то уради, мислим да би макар 18 могла да се преусмери да од Прокопа иде на Драгана Манцеа, па кнеза Александра, др Милутина Ивковића до Трга ослобођења. Изгубило би се значајно стајалиште код Франша, али би се убрзала линија заобилажењем петље. Можда би слично измештање значило и линијама 46 и 55 које баш знају да изгубе такт на искључењу са аутопута на Аутокоманди у колони која се направи на рампи.
 
Treba napraviti i novi podvoznjak ispod autoputa oko 200 metara dalje. Postojeći je gotovo neupotrebljiv zbog male visine i oštrih skretanja...
 
Problem sa tim podvožnjakom je sto ispod prolazi jedan kolektor duž autoputa i nisu mogli da kopaju dublje, 200 metara dalje bi bio isti problem.
 
Znam da je autoput izgrađen iznad Mokroluskog potoka, ali nije veliki problem skrenuti ga malo sa trase...
 
Употребљив је подвожњак код хитне за аутобусе, већ смо о томе причали. Aко одемо на гуглов улични преглед за ту локацију, затећемо ватрогасни МАН висине 3 метра како излази од подвожњака. А током неких радова су се туда кретали и зглобни аутобуси.
 
Realno gledano , nisu neki veliki radovi potrebni da bi se napravila saobraćajnica do donje strane Prokopa. Dok sam bio mali , 34 je imala okretnicu baš tu gde planiraju kružni tok , i radili su solo autobusi. Jedno vreme je linija išla do Admirala Geprata , a jedno vreme do Dunav stanice. Ako je to moglo tada bez problema da funkcioniše sa podvožnjakom , moći će i sada sa linijama koje bi išle do Prokopa. Ali , poznavajući tempo kojim se izvode radovi po gradu , pristupna saobraćajnica i sam kružni tok su veoma kompleksan posao , jer se tu , između ostalog , krije brdo stvari na koje će da nalete i koje će da budu (ne)očekivane , što će gradnju da produži za godinu dana (slobodna procena). Umesto da se čeka da se ovo izgradi , pa da se onda preusmere linije , treba se fokusirati na preusmerenje , minimum jedne autobuske linije sa normalnim taktom , i to što pre , umesto da se sili okretnica kod TC - a u BNV. Čak i proširenje Dragana Mancea je izvesnije da se desi pre kružnog toka , pa bi onda i trole mogle da se ubace u jednačinu.
 
Vrh