Šta je novo?

Istorija JGP-a

Već se dosta pričalo o tome. Iako bi GSP trebao posvetiti pažnju i očuvanju baštine, nerealno je očekivati da to čini samo sopstvenom inicijativom i uz pomoć, isključivo, svojih sredstava. Niti ima kapacitete, niti sredstva, a ni adekvatnog prostora za restauraciju i čuvanje starih vozila. Par tramvaja i Leyland su izuzetak, a "Belgijanac" sumnjam da bi bio sačuvan da je ostao u Beogradu. Dosta starih vozila u inostranstvu je sačuvano na inicijativu lokalnih entuzijasta, a kod nas pomenute baš i nema mnogo, a muzejima su, rekao bih, u mnogo čemu vezane ruke, a sigurno i da novac predstavlja veliki problem.
 
У једну руку јесте тако, а у другу ГСПу није тешко да било шта пошаље на отпад, није им ништа тешко да само одвоје неко возило и чувају га за сређивање. Лејланд је покупљен са њиве. Волео бих да ик-5 са оног отпада доживи сличну судбину.
 
Kao što sam i pre pisao, prosto ne mogu da verujem da ni jedan IK5 nije sačuvan, a vožen je širom cele bivše Jugoslavije. U GSP-u se vozila, uglavnom, rashoduju prema godištu, odnosno određenim tipu ili seriji, pa smo imali slučaj, po dolasku Solarisa, da su svi zglobni Ikarbusi proizvedeni pre 2001 godine otpisani odjednom, iako je bilo i onih koju su bili u sasvim pristojnom stanju, a ostavili kante tipa 1288 ili 1299. Naravno, kako postoje razlike među serijama, poenta je u unifikaciji vozila zbog rezervnih delova, ali opet, nije da se toga treba pridržavati po svaku cenu.
 
Бирократија нема смисла за техничко наслеђе нажалост. Много тога у нашој земљи није сачувано. И после глуме нешто са оним склепаним дрвеним трамвајем.
 
48573501201_edd0c65035_b.jpg
hiveminer.com.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663844#p663844:1hlrlicf je napisao(la):
ПЕТАР » 25 Sep 2019 02:19 pm[/url]":1hlrlicf]
40a0b3e1f63bf2b7ce8e4bed75988404.jpg
https://www.pinterest.com/pin/557390891364298483/
Da li se meni čini ili je kolovoz savršeno ravan( što je u današnje vreme nemoguće postići u Beogradu)
E sad da li je u pitanju kvalitetan rad majstora ili mnogo manja frekvencija saobraćaja,ili je jednostavno kolovoz nov......
 
Verovatno od svega po malo, a verujem da najveći uticaj ima intenzitet saobraćaja. Možda nije zgoreg u obzir uzeti i prosečne temperature, odnosno, osetno toplija leta poslednjih deset do petnaest godina. Visoke temperature smekšaju asfalt, pa će mnogo pre doći do stvaranja kolotraga, i uopšte pomeranja i sabijanja asfalta uz ivice kolovoza. Još kad ga dodatno greju i sama vozila, koja opet, i sama proizvode više toplote u poređenju sa onima od pre trideset i kusur godina, imamo situaciju da i tek urađena ulica ne ostane poravnata duže od par godina. Naravno, upitan je i kvalitet radova.
 
Ако некога интересује, има у погону Дорћол отворен дан поводом дана европске баштине до 5 данас. Изложени су Лејланд, стари трамваји, глачалица, ватрогасна Застава и отворена је ковачница.
 
Ovi su u početku imali problema sa temperaturom. Mislim da je problem bio u hlađenju menjača. Kad je u gužvi, uzbrdo, u prvoj uglavnom, lako je išla preko 100.
Ubrzo su svi dobili gsb improvizacije na rasveti, jer ova kombinacija floride i plastičnih branika nije dugo trajala
 
Problem sa temperaturom nisu imali manuelci samo automatici. Glavni hladnjak nedovoljnog kapaciteta.
Branici su često sami otpadali + udesi i mašta brigadira bravara su kasnije kumovali nakaradnim rešenjima.
 
Kada pomenu to muljanje sa rasvetom i slicno. Kako sada GSP autobusi smeju da prodju tehnicki po ovim novim propisima ako nemaju fabricku rasvetu (ni napred ni nazad vrlo cesto)? Da nemaju mozda atest?
 
Kako?!
Kako su i ispravni i kad jedan točak koči, kad imaju 3/4 kruga lufta u volanu...
Za GSP sve može
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670665#p670665:84xs6ekr je napisao(la):
hiavata » 17 Окт 2019, 09:33[/url]":84xs6ekr]Kada pomenu to muljanje sa rasvetom i slicno. Kako sada GSP autobusi smeju da prodju tehnicki po ovim novim propisima ako nemaju fabricku rasvetu (ni napred ni nazad vrlo cesto)? Da nemaju mozda atest?
Можда немају технички преглед.
 
Vrh