Šta je novo?

Obilaznica oko Beograda - [ Autoput ]

Ja sam bio ubeđen da će obilaznica da se drži stare trase koju su započeli 90tih (desno od puta ka Bubanj potoku). I dalje se vidi gde su onomad ravnali teren.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=661047#p661047:26adjdvv je napisao(la):
StaraMo » Tue Sep 17, 2019 1:02 pm[/url]":26adjdvv]Prodjoh jutros,za sada su iskrčili granje i drveće .

Da, moram malo da se ogradim na izjavu drugara, voli da preuveličava.
Ali izgleda da se konačno krenulo i na toj poslednjoj deonici !
 
Ne bih da sitnicarim Igore, ali par tih postova trebalo je ostaviti ovde... :)
 
Вијадукт Железник, преостало је да се изграде још три стуба.













Поглед ка тунелу Железник

Поглед ка тунелу Липак
 
Oni do Orlovace otvaraju za izbore. Osecam. Nemaju sta drugo. Inonda ce AV narodu koji se ne razume preko malih ekrana reci da je tu Bubanj potok odmah blizu i da su oni zavrsili najveci deo obilaznice u istoriji
 
Саобраћајно, отварање до Орловаче само по себи мало значи. Тек цела обилазница како јој и име каже има смисла. За отварање си вероватно у праву. Немају шта друго!
 
astrodule":3mf9a5ys je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656908#p656908 je napisao(la):
dragan » 37 minutes ago[/url]":3mf9a5ys]Deo autoputa od Zmaja do Plavog mosta je odavno gradski bulevar.

On se koristi kao obična ulica, a ne kao tranzitni autoput kroz Grad.

I kao takav je mnogo brži (i bezbedniji) nego trenutna obilaznica, pa čak i špicu.

Pa čak i kada naprave obilaznicu u punom profilu, biće brže u većem delu dana da se ide kroz grad, nego okolo.

Naravno, obilaznica treba da postoji.

Dule, ne bih se složio.
Tranzitni putnici ne verujem da će ići kroz grad zarad potencijalnog skraćenja razdaljine od 3 km.
Takodje, neko sa Banjice, Rakovice, pa i Voždovca, ko radi u industrijskoj zoni u Dobanovcima, Šimanovcima ili Pazovi će mnogo lakše i jednostavnije stizati idući na obilaznicu nego kroz zakrčen Franša Deperea i Arsenija Čarnojevića.
Pri tom, dodatno uzmi u obzir da će na obilaznici raspon ograničenja, ali i realna brzina vozila biti 100-130km, dok se kroz grad vozi 60-80 'Ako se ne stoji u koloni' (a često se stoji, pa je realno prosek brzine jako mali.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
 
A kako mislite da do proleća zavrse onoliki vijadukt i ostale mostove kod Železnika?
 
Teško da taj deo može biti završen pre kraja sledeće godine.
 
Do Proleca moze eventualno da se zavrsi most sto ce zajedno sa ukljanjanjem devijacije na novoj surcinskoj petlji malo ubrzati saobracaj. Tako ce pun profil biti od petlje Dobanovci do petlje Ostruznica.
 
Slikano danas. Nula bambija za izvodjaca...nigde nikog...
6e3db28cc964c135d115c06feaa21a06.jpg
9036e5ce6e8392e04b49ceeef86d9b26.jpg


Sent from my SM-A510F using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662235#p662235:37490f8e je napisao(la):
laki72 » Today, 16:53[/url]":37490f8e]
astrodule":37490f8e je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656908#p656908 je napisao(la):
dragan » 37 minutes ago[/url]":37490f8e]Deo autoputa od Zmaja do Plavog mosta je odavno gradski bulevar.

On se koristi kao obična ulica, a ne kao tranzitni autoput kroz Grad.

I kao takav je mnogo brži (i bezbedniji) nego trenutna obilaznica, pa čak i špicu.

Pa čak i kada naprave obilaznicu u punom profilu, biće brže u većem delu dana da se ide kroz grad, nego okolo.

Naravno, obilaznica treba da postoji.

Dule, ne bih se složio.
Tranzitni putnici ne verujem da će ići kroz grad zarad potencijalnog skraćenja razdaljine od 3 km.
Takodje, neko sa Banjice, Rakovice, pa i Voždovca, ko radi u industrijskoj zoni u Dobanovcima, Šimanovcima ili Pazovi će mnogo lakše i jednostavnije stizati idući na obilaznicu nego kroz zakrčen Franša Deperea i Arsenija Čarnojevića.
Pri tom, dodatno uzmi u obzir da će na obilaznici raspon ograničenja, ali i realna brzina vozila biti 100-130km, dok se kroz grad vozi 60-80 'Ako se ne stoji u koloni' (a često se stoji, pa je realno prosek brzine jako mali.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

U špicevima će obilaznica sigurno biti mnogo brža, ali noću i u nekim periodima može da se vozi 130 kroz Beograd bez problema.

Ma samo da je naprave već jednom, da se ne gine više na nazovi obilaznici.
 
Znam da ne znaci mnogo da se uradi druga traka do Orlovace, ali i taj deo ce znacajno ubrzati putovanje ljudima koji koriste obilaznicu svakako. A i najveci broj saobracajnih nesreca na obilaznico se upravo desava na delu od Orlovace do kraja ostruznickog mosta.
 
astrodule":1oi2z339 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662235#p662235 je napisao(la):
laki72 » Today, 16:53[/url]":1oi2z339]
astrodule":1oi2z339 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=656908#p656908 je napisao(la):
dragan » 37 minutes ago[/url]":1oi2z339]Deo autoputa od Zmaja do Plavog mosta je odavno gradski bulevar.

On se koristi kao obična ulica, a ne kao tranzitni autoput kroz Grad.

I kao takav je mnogo brži (i bezbedniji) nego trenutna obilaznica, pa čak i špicu.

Pa čak i kada naprave obilaznicu u punom profilu, biće brže u većem delu dana da se ide kroz grad, nego okolo.

Naravno, obilaznica treba da postoji.

Dule, ne bih se složio.
Tranzitni putnici ne verujem da će ići kroz grad zarad potencijalnog skraćenja razdaljine od 3 km.
Takodje, neko sa Banjice, Rakovice, pa i Voždovca, ko radi u industrijskoj zoni u Dobanovcima, Šimanovcima ili Pazovi će mnogo lakše i jednostavnije stizati idući na obilaznicu nego kroz zakrčen Franša Deperea i Arsenija Čarnojevića.
Pri tom, dodatno uzmi u obzir da će na obilaznici raspon ograničenja, ali i realna brzina vozila biti 100-130km, dok se kroz grad vozi 60-80 'Ako se ne stoji u koloni' (a često se stoji, pa je realno prosek brzine jako mali.


Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk

U špicevima će obilaznica sigurno biti mnogo brža, ali noću i u nekim periodima može da se vozi 130 kroz Beograd bez problema.

Ma samo da je naprave već jednom, da se ne gine više na nazovi obilaznici.
Samo sto na 111 ide dozvola za nas, a stranci moraju kod dezurnog prekrsajnog sudije. A presretaci znaju da budu aktivni tu.pozdrav

Послато са SM-N960F помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662882#p662882:2hw16lvs je napisao(la):
SRBO » Ned Sep 22, 2019 1:27 pm[/url]":2hw16lvs]Па кад смо лоповска држава
Dta reci? Pravi si Srbo. Nisi kriv sto ne postujes propise, nego drzava. Logicno.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663893#p663893:2wdl9vp9 je napisao(la):
Dalmatinac » 25 Sep 2019 17:20[/url]":2wdl9vp9]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=662882#p662882:2wdl9vp9 je napisao(la):
SRBO » Ned Sep 22, 2019 1:27 pm[/url]":2wdl9vp9]Па кад смо лоповска држава
Dta reci? Pravi si Srbo. Nisi kriv sto ne postujes propise, nego drzava. Logicno.

Не, него држава ради све од себе да уведе што више апсолутно непотребних и чак сувишних прописа и закона, све зарад неких такозваних племенитих циљева, али врло добро се зна шта је ту у питању - иживљавање!

Тако ће и да крену са масовном шпијунажом па ће опет бити "оооооо поооо немоооо везе оооокооооо ноооооомаш штооооо соооокрити" па после кме кме
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663825#p663825:2fbm24y2 je napisao(la):
Niko Kažanegra » 25 Sep 2019 12:48 pm[/url]":2fbm24y2]Sta bi sa onim nesrecnim mostom ,hoce li ga sastaviti vise?

Letos rekose da ce biti gotov do Oktobra, tada je Oktobar bio daleko :D
 
Ako dva radnika premoste Savu treba im dati Nobelovu nagradu. Zasluzili su.

Inace Kinezi rade svoj posao kao mravi (ima tu nasih podizvodjava) skoro ih na svakoj deonici ima. Svaki kran je aktivan, skoro sam prolazio i vidan je napredak.
Sto se tice petlje ka Obrenovcu ima jos dosta posla ali se radi, trenutno rade prilaz i iskljucenje sa obilaznice iz pravca Surcina. Verujem da ce koncentravija radnika biti sve veca kako se koji deo zavrsava.
 
Vrh