Šta je novo?

Air Serbia

Треба сад да размотре да експресно уведу и Марибор.
 
Da izgurali na sve jade ali od zimskog reda voznje mogu ali ima li smisla to ne znam.
S obzirom da i sutra u poslepodnevnom redu ide B733 (opet ih deda spasava) reagovali su odlicno .
Ne zaboravimo da i za Niš lete saA319 a da je Adria prestala da leti za Pristinu mozda se tu nesto moze uradit .U svakom slucaju bice veci broj tranzitniih putnika iz Tirane Skoplja Sarajeva Sofije.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664068#p664068:1bgp4zwj je napisao(la):
Прле » 26 Sep 2019 11:10 am[/url]":1bgp4zwj]Чиме? Па једва лето изгураше...

737 svaki dan za Ljubljanu, ATR koji je leteo tamo - za Maribor, plus da pojača Ljubljana - Niš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664091#p664091:1z3j3upr je napisao(la):
Пантограф » Thu Sep 26, 2019 12:44 pm[/url]":1z3j3upr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664068#p664068:1z3j3upr je napisao(la):
Прле » 26 Sep 2019 11:10 am[/url]":1z3j3upr]Чиме? Па једва лето изгураше...

737 svaki dan za Ljubljanu, ATR koji je leteo tamo - za Maribor, plus da pojača Ljubljana - Niš.
Kakvog smisla ima povećanje Ljubljana - NIš kada ni u jednom ni u drugom mestu ne mogu da ponude dalji transfer. Za Beograd se slažem.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664153#p664153:3gso2gbz je napisao(la):
milaki990 » Čet Sep 26, 2019 2:36 pm[/url]":3gso2gbz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664091#p664091:3gso2gbz je napisao(la):
Пантограф » Thu Sep 26, 2019 12:44 pm[/url]":3gso2gbz]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664068#p664068:3gso2gbz je napisao(la):
Прле » 26 Sep 2019 11:10 am[/url]":3gso2gbz]Чиме? Па једва лето изгураше...

737 svaki dan za Ljubljanu, ATR koji je leteo tamo - za Maribor, plus da pojača Ljubljana - Niš.
Kakvog smisla ima povećanje Ljubljana - NIš kada ni u jednom ni u drugom mestu ne mogu da ponude dalji transfer. Za Beograd se slažem.
Po svim inf . Nis-Ljubljana dobro radi na iznenadjenje mnogih a prica prosirenja Nisa je u kontekstu sto ukinuse Pristinu a bilo je dosta biznis putnika na toj relaciji.
 
Pa nisu sigurno svi bili transveri za Ljubljanu bilo je putnika zovimo ih kako hocemo od- do.
Ali sedmicno jedan let vise mozda i moze nakon ovog kolapsa .
 
Мислим да је добар тренутак да се покупи све што се може. Штета што нема још авиона у резерви.
 
Adria leti samo za Frankfurt.
Vec pola flote je Adria izgubila u proteklih 7 dana i avioni se vracaju leasing kucama.
Od preostale polovine flote pola nije u voznom stanju ili nije registrovano.
Svi ostali letovi su otkazani od utorka, 24. do petka, 27. septembra.
Do subote imaju rok da vaskrsnu ili gube licencu za letenje.
Država Slovenija za sada ne želi da pomogne jer je Adria u vlasništvu nemačkog investicionog fonda.
 
Izgleda da su se dobro pripremili za kolaps Adrie povecavaju sve regionalne linije od Banja Luke , Tirane ...
 
Греота да пропада. Јер за недељу две швабе ће покупити све. Ценим да тамо иде Еуровингс и базира одмах неколико авиона...
 
Nece sedet sigurno i gledat ali čisto sumljam da ce otvorit linje prema Tirani , Skoplju , Sarajevu ,Pristini a to je potencijalno trziste za Air Serbia .Prema Evropi da sigurno.
 
Можда не одмах, али у ближој перспективи верујем да хоће.
Са Тиране лети Луфтика, претпостављам да лако могу да додају свог играча
Из Приштине Еуровингс и Остријан већ лете
Сарајево исти третман као Приштина
Скопље има Остријан,

Тако да појачати линије мислим да неће бити никакав проблем...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=664091#p664091:6grw0a1k je napisao(la):
Пантограф » 26 Сеп 2019, 12:44[/url]":6grw0a1k]
737 svaki dan za Ljubljanu, ATR koji je leteo tamo - za Maribor, plus da pojača Ljubljana - Niš.

за Марибором нема потребе. иначе, поред повећања Љубљане на два дневно (од којих ће вечерњи бити комбинација 319/737) повећавају и Букурешт (8), Тирану (9), Скопље (9), Бања Луку (4), Подгорицу (20) и Солун (6). Ниш за сада остаје на два недељна. мада није искључено да и ту повећају, с обзиром да ће бити простора услед гашења Тивта током зимског реда летења
 
А, ја баш мислим да има потребе за Мариборјем, јер више нема националног хаба до којег се може брзо колима, па од њега на све стране, директним летовима.
Још кад би могло нормално да се лети за Порторож, и то би ваљало.

Из Ниша Тиват током зиме треба да замене Подгорицом, па на лето опет Тиват.
 
Подгорица се баш и није показала у време када је Монтенегро летео (и још са мањим авионом и субвенцијама), тако да сумњам да би и сада имала смисла. боље да искористе та три слободна лета за Љубљану и још један или два града где имају добру потражњу из Ниша

а што се тиче Марибора, да тај аеродром има иоле неке шансе, Виз и Рајан би одавно увели летове одатле. Порторож с друге стране и има неког смисла, али Ер Србија нема адекватан авион
 
Večeras kupih u jednom pravcu za Berlin za 8. Oktobar, ona Blue tarifa sa predatim prtljagom 10 hiljada din, dakle nije prestrašno skupo. Ne selim se nego mi ne odgovaraju vremena povratnog leta, pa sam izabrao easyJet 110 eur isto sa predatim prtljagom. Air Serbiom bi ispalo oko 150 jer je vikend. Ryan za Niš istog dana je 57 evra isto sa predatim prtljagom al mi je malo kasno...

Mislim da narednih godina i Air Serbia I aerodrom treba da više streme ka povećanju frekvencija nego ka uvođenju novih destinacija, tu je ključ dobre povezanosti.
 
AirSerbia je po mom sudu mnogo bolja opcija na relaciji za Berlin. Već sam pisao o tome. AS ima uglavnom bolja vremena odlaska/dolaska, više frekvencija, korišćenje terminala A na Tegelu. Mane EJ su terminal C na Tegelu - uvek gužva, nervoza, haos na predaji prtljaga, gužva za non eu na ulasku (iskustvo pokazalo uglavnom bar po 20-30 minuta čekanja), ograničenje na samo jednu kabinsku torbu (AS daje mogućnost jednog kabinskog prtljaga, plus torbu koja može ispod sedišta ispred).

Sve u svemu EJ u proseku jeste za nijansu malo jeftiniji od AS (mada ne uvek), ali je AS ipak puno bolja opcija na relaciji Berlin - Beograd i obrnuto.
 
Glavna mana Air Serbie je što na ovoj ruti nema konzistentno vreme, jedan dan je ujutru, drugi dan uveče, treći dan popodne. Za razliku od recimo Atine gde dnevni let polazi ili u 12:20 ili u 13:20. Ti si redovan na ovoj ruti? Često putuješ? Baš me zanima popunjenost, jer u Berlinu i okolini nema mnogo naših.
 
To se slažem, mada u zavisnosti od potrebe pojedinca to može i da odgovara. Relativno sam redovan, ali dosta prijatelja dolazi često pa imam neku sliku. EJ je gotovo redovno skoro potpuno popunjen. AS ni blizu. U januaru sam leteo, bilo nas je 30 u abionu (čini mi se A319). Ostalim slučajevima 60-90% ali ni blizu popunjenosti EJ, iako kažem ima dosta viš prednosti, pogotovo nakon promene politike za ručni prtjag od strane EJ.

Ima naših dosta, doduše ne kao u drugim krajevima Nemačke. U Berlinu su ljudi iz Srbije 4. po veličini grupa stranaca sa nešto preko 20k ljudi (zvanična statistika).
 
Slovenačka Adria Airways je otišla u stečaj.
Država Slovenija razmišlja da li da ustanovi novu državnu kompaniju ili da subvencioniše pojedine linije od nacionalnog interesa.
 
razlicita vremena slikanja, vidi se prelaz
Capture.jpg
 
Dve slike nastale u različito vreme, ali izgleda moćno. Nadamo se da će na leto postati realnost.
 
Vrh