Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

Ja ne volim Puleta. :)

Eto meni je jako žao tih taksista i izuzetno sam srećan što ne moram da blokiram ulice kao taksisti , nego moram da pešačim do iznemoglosti zbog tih istih taksista.
 
Ja i dalje ne mogu da dokučim šta oni uopšte traže.
Otpis poreza? Ukidanje konkurencije? Ako to traže onda nisu normalni ili su samo neverovatno bezobrazni i osioni.
 
Pa traže isto što i poslednjih 30 godina - da što manje rade, a da zarađuju što više. I naravno, da im država i društvo to obezbede.

Otkad znam za sebe, večito taksistima nešto smeta. I uvek su im svi drugi krivi sem njih samih. I biće tako dokle god im mafijaška država povlađuje.
 
Objasnjenje sa samog vrha vlasti.
Odgovor dao (3:27) Pomoćnik ministra za drumski saobraćaj Saša Stojanović: Ko ovde radi nezakonito i van okvira zakona.
- (9:30) --- 8 vrsta prevoza u gradu koji su registrovani u skladu sa zakonom.
- (9:55) --- ne moze se raditi po zakonu ukoliko se nema odobrenje o toj delatnosti.
- (11:25)---
- (13:30)-- "imamo situaciju da se Zakon ne sprovodi !!" ....nelegalne firme imaju drski odnos i kazu: "Ne, mi necemo da postujemo Zakon, Jer nam se moze" Moze im se. TO SU RAZLOZI ZBOG CEGA TAKSISTI PROTESTVUJU.

Da ne bude da je sve u superlativu: "Ima raznih taksista i onih koji ne zasluzuju da se bave tim poslom......

https://www.youtube.com/watch?v=3Kl...j5YclJZb1u94bCHp2yZ0734Ehxha04qgCkdbe8mt4LtW0

Prevedeno Grad i Drzava imaju razlicite poglede na interese.

Po mom misljenju stojim da Drzava treba da bude ispred svega.
 
Pa nek blokiraju zgradu Vlade od 6 ujutru do 16h i nikome ne daju da uđe. Tj, bolje da blokiraju od 14h i ne daju nikome da izađe dok ne dobiju odgovore.

Poslato sa telefona
 
Eeeee ali u tom slučaju bi dobili batine, suzavac, gumene metke i pritvor. Ovako im je bezbolnije.
 
Dobiće i ovako ako nastave. Neće baš gumene metke ali će biti razbijenih soferki štopaljki, farova, sečenih guma i pokidanih retrovizora od strane besnih gradjana
 
Na blokade se žale i iz Hitne pomoći. Mislim da će radikalizacija protesta izazvati slanje specijalnih odreda policije čime će vlast takođe pokušati da se dodvori građanima.
 
Uhapsiti Bjelica ,pohapsiti komunalce koji uzimaju od divljaka novac za stajanje kod Albanije,Usca,i ostalih jacih lokacija i stvar je resena.Uhapsiti Guberinica zbog uzimanja 33 % zarade od jadnih radnika car go-a .Radnicima car go-a ,dati dozvole za rad i eto napretka u taksiju.
 
Evo ih u elementu.
Samo zaredjati i poslati "cestitke" sudije za prekrsaje kao kada se narod bunio zbog cene benzina!!
 
Ako dođe do bilo kakve radikalizacije, Bjelića svakako treba uhapsiti kao i druge organizatore. I zapretiti oduzimanjem licenci svima koji pokušaju da nastave proteste. Ali time se neće rešiti problem. To se prvo mora rešiti promenom propisa.

Grad Beograd treba da uvede propis o strogoj zabrani ovakvih protesta.
 
Zanimljiv razvoj situacije. Guberinic je danas na konferenciji za stampu direktno prozvao Zoranu Mihajlovic da stoji iza taxi mafije
CarGo ponudio rešenje umesto protesta: Osnovati novo udruženje za poštene taksiste

Guberinić garantuje poštenim taksistima: 150 hiljada mesečno, nova kola, otplata duga

CarGo Technologies, udružen sa poštenim taksistima, će uskoro predstaviti novi, savremeni taksi, koji će predstavljati početak nove taksi ere, a istovremeno je predstavio i paket mera zahvaljujući kojima nijedan taksista neće biti bez posla.

CarGo nije taksi. Nije tako napravljen niti će to ikada biti. Međutim, javili su nam se pošteni taksisti koji ne žele da štrajkuju, a žele da izađu iz kandži taksi kartela. Oni su zbog kartela i interesnih grupa dovedeni do ruba egzistencije, dosta je bilo ugnjetavanja. CarGo će pomoći poštenim taksistima da formiraju novo taksi udruženje, ali to nije sve. Predlažemo paket mera i garantujemo da nijedan pošteni taksista neće ostati bez posla.

Govoreći o paketu mera, Guberinić je istakao da poštenim taksistima garantuje da će u novom udruženju taksista imati profit od 150 hiljada dinara mesečno, ostarena puna radna prava, i mesečnu nadoknadu od dve hiljade dinara plus PDV.

Nude im nova vozila, uredne i ciste knjige...Mnogo veliki igraci stoje iza svega ovoga i neko zeli da istera sadasnju ekipu sa trzista. Nemam nista protiv ako ce Beograd dobiti kvalitetnu uslugu sa dobrim vozilima i nizim cenama.

https://appcargo.com/blog/car-go-blog-1 ... GlaAcr-7QY
 
Ne znam ni jednu normalnu državu gde privatna kompanija otvoreno radi mimo okvira zakona (možda zastarelog, ali ipak zakona), oglašava se i nesmetano radi godinama. I neverovatno mi je da pojedinci ovde koji su vrlo glasni i fanatični oko poštovanja propisa kada recimo na gradilištima fale table, kada se ruši u hercegovačkoj, itd a ovo kontinuirano kršenje zakona prihvataju tek tako. Ovoliko dugo istrajati u kršenju zakona je moguće samo uz podršku nekoga iz strukture na ili bliske vlasti.

Da se razumemo - ja sam za to da se donese tj proširi zakon/propis kojim se reguliše rad servisa kao što je CarGo, ali dok se to ne desi osporavati bilo kome pa i taksistima pravo na protest protiv kršenja zakona je krajnje licemerno.
 
Isto tako je licemerno i opravdavanje svakog protesta. Kad god neko kaže da je protiv blokiranja ulica , odmah krene ovde ekipica sa pričom kako to nije u redu , uz to sa traženjem da se ima razumevanja za sve njih i kako su ovakve stvari potpuno normalna stvar u inostranstvu i da se tamo niko ne buni protiv toga. A šta je sa razumevanjem za ostale ljude u gradu? Jel imaju oni neka prava na normalan život? Ili možda i oni treba da protestuju i blokiraju ulice , tražeći da se prestane sa blokiranjem kolovoza od strane drugih , pa da se onda počne imati razumevanja i za njih?
 
Meni je zanimljivo što, gde postoji anketa CarGo vs taksisti, rezultati su uvek uveliko na strani CarGo-a. Za sad sam video na N1 i Mondu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666656#p666656:2y8g2x5y je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 02:30 am[/url]":2y8g2x5y]Isto tako je licemerno i opravdavanje svakog protesta. Kad god neko kaže da je protiv blokiranja ulica , odmah krene ovde ekipica sa pričom kako to nije u redu , uz to sa traženjem da se ima razumevanja za sve njih i kako su ovakve stvari potpuno normalna stvar u inostranstvu i da se tamo niko ne buni protiv toga. A šta je sa razumevanjem za ostale ljude u gradu? Jel imaju oni neka prava na normalan život? Ili možda i oni treba da protestuju i blokiraju ulice , tražeći da se prestane sa blokiranjem kolovoza od strane drugih , pa da se onda počne imati razumevanja i za njih?
Nije u pitanju opravdavanje svakog protesta, u pitanju je opravdanost ovog konkretnog protesta i pravo na protest uopšte, o kojem mi se čini da ovde vrlo selektivno sudite i dodeljujete ga pojedinim grupama a drugima a priori smatrate neopravdanim. Ova priča taksi vs CarGo traje jako dugo, posao države je da ga reši tj ili da donese kompromisni zakonski okvir ili ako postojećem ništa ne fali da obezbedi primenu zakona. Ova konkretna radikalizacija protesta je posledica nesposobnosti (ili namerne pasivnosti) države da se sa problemom izbori, ne obrnuto.
 
Mislim da je ovo naivni pogled na proteste. Protest je politizovan, očigledno je da obe grupe imaju zaleđe kod određenih (suprotstavljenih) političkih i interesnih grupa. Nikako ovde nije reč o grupi nezadovoljnih i obespravljenih gradjana već jedne polu kriminalizovane grupe koja želi da zaštiti svoje privilegije. U celoj priči ispaštaju gradjani koji nemaju ništa ni sa jednima ni sa drugima. Imajte u vidu da taksisti imaju nekakva 4 zahteva a mi pričamo samo o jednom od njih. Ja recimo nisam našao koja su to ostala tri zahteva. Da medju njima nije i zahtev za otpis ili reprogramu dugova? Dajte da sagledamo širu sliku i ne budimo naivni barem ovde na forumu.

Još nešto o pravu na proteste, setite se onih skoroj protesta protiv cene goriva. Sta je radila država? Pokrenula mehanizam i kažnjavala protestante pod izgovorom da sprečavaju normalno kretanje gradjana i gradskih službi. Šta je sad sa tim?

Sent from my ONEPLUS A6003 using Tapatalk
 
Nepostupanje države u slučaju CarGo je primarni razlog ovog protesta. Osnovno pitanje je da li je rad CarGo u skladu sa zakonom? Odogovor je - nije. I to nije moj odgovor nego odgovor ministarstva saobraćaja. Ujedno je kršenje ovog zakona krivično delo.

Rešenje problema koje predlažu iz samog CarGo je, ako pročitate izmedju redova, da postanu taksi udruženje.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666666#p666666:vqwfazqu je napisao(la):
kolombaja » 05 Oct 2019 07:29 am[/url]":vqwfazqu]Nikako ovde nije reč o grupi nezadovoljnih i obespravljenih gradjana već jedne polu kriminalizovane grupe koja želi da zaštiti svoje privilegije.
Ovo nije gradjanski protest, već protest strukovnog udruženja. Što mu ne umanjuje značaj.
 
PS - ne umanjujući opravdanost zahteva taksista i pravo da protestvuju zbog kršenja zakona od strane CarGo, mislim da su instrumentalizovani i da je tajming takav da ide na ruku vlastima da se za krivica za kolaps u gradu - umesto Vesićeve nesposobnosti oko rekonstrukcija - prebaci na njihov protest. Bar dok se ne preslože kockice na trgu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666665#p666665:1pfh5jal je napisao(la):
srdjan » Sub Okt 05, 2019 8:12 am[/url]":1pfh5jal]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666656#p666656:1pfh5jal je napisao(la):
solecar » 05 Oct 2019 02:30 am[/url]":1pfh5jal]Isto tako je licemerno i opravdavanje svakog protesta. Kad god neko kaže da je protiv blokiranja ulica , odmah krene ovde ekipica sa pričom kako to nije u redu , uz to sa traženjem da se ima razumevanja za sve njih i kako su ovakve stvari potpuno normalna stvar u inostranstvu i da se tamo niko ne buni protiv toga. A šta je sa razumevanjem za ostale ljude u gradu? Jel imaju oni neka prava na normalan život? Ili možda i oni treba da protestuju i blokiraju ulice , tražeći da se prestane sa blokiranjem kolovoza od strane drugih , pa da se onda počne imati razumevanja i za njih?
Nije u pitanju opravdavanje svakog protesta, u pitanju je opravdanost ovog konkretnog protesta i pravo na protest uopšte, o kojem mi se čini da ovde vrlo selektivno sudite i dodeljujete ga pojedinim grupama a drugima a priori smatrate neopravdanim.
Nije šija nego vrat. Nije opravdavanje svakog protesta nego borba za pravo na protest uopšte. Drugo , eto nama i spinovanje o selektivnom suđenju (osuđivanju). Izgleda da nema druge nego da i mi koji smo protiv svih tih blokada ulica , i sami uzmemo i blokiramo ulice. Možda ćemo tada izazvati saosećanje kod ovih što opravdavaju sve moguće i nemoguće proteste , proslave , parade , šetnje ražalovanih sveštenih lica , trke , dolaske stranih zvaničnika... I možda se tada desi da neko od tih ljudi shvati suštinu (poentu) cele priče.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666667#p666667:d29hqyif je napisao(la):
srdjan » 05 Oct 2019 07:38 am[/url]":d29hqyif] :pob: Nepostupanje države u slučaju CarGo je primarni razlog ovog protesta. Osnovno pitanje je da li je rad CarGo u skladu sa zakonom? Odogovor je - nije. I to nije moj odgovor nego odgovor ministarstva saobraćaja.
Srđane, problem je - u Ministarstvu saobraćaja.

Zastareli i neadekvatni zakoni izazivaju najmanju štetu - ako se ne primenjuju. Kada su ljudi 1995. godine uveli internet u Srbiju, rizikovali su 15 godina robije. Naravno, vlast nije pomišljala da primeni preživele odredbe da je teško krivično delo povezivanje sa serverom u inostranstvu. Takođe, u Srbiji nikada nije ukinut Zakon o zabrani nošenja zara i feredže iz 1950-ih. Da li bi bilo oportuno to danas primeniti u Novom Pazaru? Kakva korist od toga?

Nedostatak osećaja za državu, odnosno, svesti kod državnih službenika da su oni tu da propisuju i sprovode smislene zakonske norme, naravno, u skladu sa potrebama i mogućnostima koje se stalno menjaju, veliki je problem.
 
Tako je. Zato je dovoljno 20-ak taksista da blokira sve ulaze i izlaze u Ministarstvo saobraćaja nenajavljeno negde oko 12 i da ne da nikome da izađe iz zgrade, ni službenicima, ni sekretarima, ni pomoćnicima, da bukvalno svi u toj zgradi i njihove porodice shvate da je problem kod njih.

Naravno, to bi se radilo da su zahtevi iskreni, a ponavljam, da što vreme više odmiče mi se čini da su taksisti izvedeni na ulice da se skrene pažnja sa haosa na Trgu i "četiri bulevara".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=666645#p666645:1wl36yej je napisao(la):
srdjan » 05 Oct 2019 12:33 am[/url]":1wl36yej]Ne znam ni jednu normalnu državu gde privatna kompanija otvoreno radi mimo okvira zakona (možda zastarelog, ali ipak zakona), oglašava se i nesmetano radi godinama. I neverovatno mi je da pojedinci ovde koji su vrlo glasni i fanatični oko poštovanja propisa kada recimo na gradilištima fale table, kada se ruši u hercegovačkoj, itd a ovo kontinuirano kršenje zakona prihvataju tek tako. Ovoliko dugo istrajati u kršenju zakona je moguće samo uz podršku nekoga iz strukture na ili bliske vlasti.

Da se razumemo - ja sam za to da se donese tj proširi zakon/propis kojim se reguliše rad servisa kao što je CarGo, ali dok se to ne desi osporavati bilo kome pa i taksistima pravo na protest protiv kršenja zakona je krajnje licemerno.
A ako bi se takav zakon stavio u skupstinsku proceduru mislis da taksisti istog trena ne bi blokirali grad i samu skupstinu i time sprecili njegovo usvajanje?
Nemoj da zaboravis da je zbog njihovih protesta zakon takav kakav je i CarGo gurnut u neregularnost.
 
Vrh