Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Ja sam za otcepljenje Rakovice od Beograda kroz donošenje statuta grada. Ne samo što nam ništa ne daju nego nam još štošta oduzeše. Poresku upravu su nam prebacili na Palilulu recimo.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663429#p663429:wqsb0dma je napisao(la):
sev » Uto Sep 24, 2019 1:52 pm[/url]":wqsb0dma]Na žalost, nemamo javnost koja je naučena kritičkom razmišljanju i principu odgovornosti. To ne dobija izbore, pa nam je tako kako je. Često idem ovim pravcem, bar nekoliko puta nedeljno kada sam u BG i mogu da kažem da sam zapanjen kako cela Rakovica i Miljakovac odavno nisu izašli na barikade...
Imaju Borsku ulicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=663501#p663501:33t0gvl5 je napisao(la):
tragac » 24 Sep 2019 16:17[/url]":33t0gvl5]Ja sam za otcepljenje Rakovice od Beograda kroz donošenje statuta grada. Ne samo što nam ništa ne daju nego nam još štošta oduzeše. Poresku upravu su nam prebacili na Palilulu recimo.

Ма цела ствар са општинама је постала спрдња. Да се лепо формира округ, приградске општине постају посебне, градске се све спајају, и онда се праве одељења услужни центри палтери итд где треба
 
Ionako status lokalne samouprave ima Grad Beograd ali ne i opštine, a opštine kao proizvod Statuta Grada su postale toliko besmislene osim za...

@SRBO Teško ćeš od Grocke napravatiti posebnu lokalnu upravu.

Vezano za Most na Adi - Rakovica, ako ovaj potez završe i za 10 godina bice uspeh, samo se nadam da oni neće toliko da potraju. Inače mi je žao što nisam slikao kada su letos radili nešto i na pruzi od Košutnjaka prema Rakovici da bi je sada skidali. Ima se, može se.
 
Mislim da će privremeno da odrade tu raskrsnicu, da se vise ne stvaraju gužve na skretanju ka Pere Velimirovića. Ali prvo moraju da sruše stari most...Nadam se da će, dok traju radovi na uklanjanju mosta, da preusmere saobraćaj levo i desno gde su već popunili korito
 
Povadjene tramvajske sine na deonici izmedju stajalista Kosutnjak i Patrijarha Pavla.

Preksinoc je sve bilo na mestu, veceras su tu samo sljunak i blato... Tako da je sa ovim potezom zvanicno pocela rekonstrukcija ovog poteza. Optimistican sam, ali mislim da ce ovo biti najduza rekonstrukcija jednog tramvajskog poteza u istoriji, jer po samim planovima a narocito po dinamici radova tramvajska linija 3 do Knezevca nece doci bar u narednih nekoliko godina...

Poslednji polazak na liniji 3 koji je saobracao do Knezevca je ostvaren u 23:15h sa Oml. stadiona 14.01.2019. godine.

izvor: gspbeograd.net
 
Док заврше 3 тамо у Раковици ће да направе метрополу, неће бити више "3 иде кроз ништа" :lol:
 
Problem sa 3 je što poslednjih 15 godina više ne radi nego što radi pa je većina digla ruke. Jer nama treba toliko vremena da izgradimo dve ulice i jedan most. Kad je obnove trebaće dosta vremena da se ljudi priviknu na nju.
 
Trojka je po pitanju odvijanja saobraćaja baksuza linija, bukvalno više ne radi nego što radi. A kad radi obavezno neko s. ranje pa je obustava saobraćaja.
 
Desetak ljudi je danas bilo na terenu i dve, tri mašine. 'Ručno' čupaju tramvajske šine iz postojećih ležišta i do ovog trenutka su povađene
šine od ul. Pere Velimirovića pa do one krivine preko puta autoperionice (ispred požarevačke rampe). To je rastojanje od nekih 400-500 metara.
Na licu mesta brenerom greju, te seku šine na komade duge oko tri metra i odlažu na gomile.

Ako bi nastavili ovim tempom, verujem da sve mogu da očiste za 15-20 dana. Ako bi. U svakom slučaju, zadovoljan sam što je ipak počelo.
 
Realno, ko zivi u "ovim" delovima grada, ako je menjao skoro auto pametno je bilo investirati u nekog terenca, jer sad lepo moze taj tramvajski koridor da se koristi za obilazak kolone iz pravca Topcidera. :)
 
Pozdrav svima.
Stanujem na Miljakovcu i skoro svakodnevno koristim ovu trasu bilo sa autom ili sa biciklom. Juče kada sam se vraćao sa posla skidali su zice sa kontaktne mreže i verujem da su završili potez do bivše pumpe. Šine su već bilo skoro sve izvađene zajedno sa drvenim pragovima
 
@Gaga
Hvala. Biće slika nezgodno je kada si na bajsu za slikanje a velika gužva na putu.
Elem nisu skinuli svu mrežu sinoć sam video ali na jedno 2/3 trase su ostali samo stubovi.
 
Dosta su skinuli i sina i mreže. Išao sam do rasadnika...
a5d418e50ad764b6bed065684a9216c1.jpg
83b85de686b0b144ab16cbbb93dc72f1.jpg
93e400c99b7c71066cdf4c6f67608b6c.jpg
678bfd466c3443cb72fc87d718217b24.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Novost je da su ovi stubovi kontaktne mreže već u dobroj meri uklonjeni.


Pruga i pragovi su počupani do dugog pravca ka staroj NISovoj BS. Zapravo, 100 metara su prešli od ovog ho(s)tela na slici ispod.
Pogledajte prilog 2

Ekipa sa kamiončićem je danas skidala kontaktnu mrežu u blizini mostića u ulici Pere Velimirovića.
Pogledajte prilog 1

Slike nisu naročit kvalitet. Nije baš lako slikati iz kola dok voziš u koloni, ali eto, čisto da vizuelizujemo.
 
Računaju , bolje oni da uvaljaju stubove , nego da ih pokupe sekundarci. :)
 
Ja se cudim kako sine nije neko vec pokupio. Jos onako naslagane... :D
 
Објављена је 08. октобра 2019., јавна набавка за „Техничку документацију за уклапање у постојеће стање саобраћајнице Патријарха Павла са инфраструктуром-2.етапа.“

Pogledajte prilog 4
Овде можете погледати јавну набавку са свим детаљима и са четири цртежа која су дата у прилогу.
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 107-19.pdf
http://nabavke.beoland.com/images/nabav ... 107-19.pdf

Pogledajte prilog 3Pogledajte prilog 2Pogledajte prilog 1
 
Znaci ipak ima biciklističke staze :)

Sad vidim da je ovo staza u Pere Velimirovića???
 
Je l' nisam video dobro ili Pere Velimirovica u zoni sa buducom raskrsnicom ostaje na ukupno dve trake, bez trake za skretanje?
 
Čim ima razdelni pojas trebalo bi da budu po dve trake...Ne znam, piše da je širina po pravcu 6,5m. to bi trebalo da bude dovoljno za dve trake...
 
Vrh