Šta je novo?

Magistrala/autoput Nis-Pristina

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668520#p668520:fonsbuxa je napisao(la):
мајстор » Čet Okt 10, 2019 10:44 am[/url]":fonsbuxa]Значи Strabag, потрајаће то...

prespori su... i to svuda po evropi, ne samo kod nas
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=668611#p668611:w9g2ez3n je napisao(la):
dragan » Čet Okt 10, 2019 2:20 pm[/url]":w9g2ez3n]Šta znači to "prespori"? . . probijaju rokove, pa plaćaju penale?

mislim pre svega da su navikli na nemacki / austrijski / eu tempo, koji je prilicno sporiji od ovdasnjeg.. jer tamo radnici ne rade nedeljom, kostaju vise, manje rade itd.. Msm sve je to lepo, njima se ne zuri, oni su svoje tamo gore davno izgradili, ali ovde kod nas je veca brzina potrebna, bar po meni.. kad vec nemamo radnicka prava na evropskom nivou, mozemo valjda brze i vise da gradimo...
 
Poredjenje sa EU je posebna tema, ali kod ugovora za izgradnju postoje rokovi i to je bitno.
 
@dragan Slazem se.. Voleo bih da negde imamo podatke o duzini radova, probijanju rokova, penalima, cenama itd.. pa da to u par klikova proverimo. Ovako mogu samo da kazem da je moj (mozda subjektivni) utisak da su strabag gradilista sporija od drugih..
 
"Vlada Srbije usvojila je predlog zakona o potvrđivanju kredita od 100mil evra koji se uzima od Evropske investicione banke (EIB) za deo autoputa 32km Niš - Merdare, dok će ostatak od 155mil biti obezbeđen iz budžeta, drugih zajmova i donacija Evropske unije.
Rok otplate je 30god, uključujući period počeka od 5god, a kamatna stopa se određuje se prilikom povlačenja svake tranše posebno, uz mogućnost izbora da li će biti fiksna ili varijabilna. Kredit će da se se realizuje u najviše 15 tranši, sa minimalnim iznosom tranše od milion evra."
 
put.jpg
 
Привремене институције самоуправе албанских сепаратиста (ПИСАС) раде свој део посла, а, као што овде ретко помињемо, примаћи ће нам се, сасвим, и аутопутем Приштина - Гњилане - Бела земља код Бујановца. Тако да нам преостаје да и ту преспојимо.

Approval of the Continuation of the Works on the Gjilan-Dheu i Bardhe Highway
The inter-ministerial body has approved the continuation of the works on the Gjilan-Dheu i Bardhe highway and has approved the procedures for securing funds for the Prishtina-Merdare highway.

The Prishtina-Gjilan highway is an ongoing project initiated by the Government of Kosovo, where currently the works are being carried out in the first part and it must continue in the remaining planned segment up to the border point “Dheu i Bardhe”.

Whereas, the project of extension of the highway Prishtina-Merdare, includes the last segment. This road crosses Kosovo from Vermica to Merdare, with a total length of 128 km and ensures Kosovo’s access to European road networks, improving connections with other Balkan countries.

The inter-ministerial body includes the Ministry of Economy and Environment, the Ministry of Finance, the Ministry of Local Government and the Ministry of Infrastructure.

Линк: https://seelegal.org/news/approval-...e-works-on-the-gjilan-dheu-i-bardhe-highway/#
 
Kako mogu ESP i MTS da pojave kao podnosioci projave za put?

Drugo, da li je uopšte moguće da prave ovakve formalne greške u CEOPu?

Ništa mi nije jasno.
 
Moguće da će provlačiti svoje instalacije pre svega mislim na Telekom Srbija.
 
I sada u pojasu autoputa svoje instalacije imaju mnogi telekom operateri (VIP, Telenor, SBB,..), mada koliko znam MTS nema.
 
Po ovome kako je formulisano ispada da su investitori na izgradnji autoputa Koridori, EPS i Telekom :D
 
Коридори Србије саопштили су данас да су објавили јавни позив за достављање понуда за радове на изградњи аутопута Е-80 Ниш - Мердаре за прву деоницу, у дужини од 5,5 километара.

http://www.nspm.rs/hronika/koridori-srb ... rdare.html
 
Rec je samo u jednoj traci tj poluautoputu.
Cena 4 miliona evra po kilometru (poluautoputa!!!). Jezivo. Ta prva deonica je ravnicarska.

https://www.ekapija.com/infrastructure/ ... plocnik-od

EDIT
Ima nade :)
U tenderskoj dokumentaciji pise i ovo

The works comprise the construction of a second carriageway and reconstruction of the existing
carriageway for about 5.1 km between junction Merosina and junction Merosina 1 in flat to hilly
terrain, including bridges, interchange Merosina 1, overpasses, culverts, local roads and other
ancillary works.
 
Vrh