Šta je novo?

Дисплеји на возилима градског превоза

Da, iz Novog Sada. Već godinama unazad svoje uređaje izvoze i na najrazvijenija tržišta.
 
molder":26svn0vk je napisao(la):
Autobus na liniji 74 zna ponekad da izbaci na displeju S400+ ....
Zasto s300 kad moze i s400 i to unapredjena verzija :D
Ima jedan MAZ na 35, koji ispisuje S300.

Sent from my Nokia 7 plus using Tapatalk
 
Pre neki dan, na prednjem displeju jedan broj, na displeju pored prednjih vrata drugi broj, na papiru kod prednjeg stakla napisan treci broj, a autobus vozi na nekoj cetvrtoj liniji.
 
На 3233 забаговао на 53 не може се променити.
 
На 3258 не раде дисплеји годинама.
 
Треба забранити папире. На почетним станицама су бачени по страни, а на возила ружно налепљени. Срамота да возила опремљена електроником користе папире.
 
Ja ne vidim ništa sporno u korišćenju papira, kada ne rade displeju zbog kvara, ali ako i samo ako su lepo napisani i vidljivi sa svih strana. A mnogo puta su zalepljeni samo napred, uglavnom sa strane jedan, i skoro nikada pozadi.
 
Да. IK103F 86 годинама нема ни дисплеј ни папир позади.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670179#p670179:3hue0a3l je napisao(la):
marrecar » Uto Okt 15, 2019 7:26 pm[/url]":3hue0a3l]Ja ne vidim ništa sporno u korišćenju papira, kada ne rade displeju zbog kvara, ali ako i samo ako su lepo napisani i vidljivi sa svih strana. A mnogo puta su zalepljeni samo napred, uglavnom sa strane jedan, i skoro nikada pozadi.
Mislim da niko nije aposlutno protiv papira, jer složićemo se svi da, u slučaju kvara ili bilo čega, bolje i broj na papiru nego nikakav broj. To nije sporno. Ono što počinje da smeta je što su ti papiri postali uobičajeni. To tako ne može. Sramota je.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670147#p670147:7byqswq9 je napisao(la):
SBG » 15 Oct 2019 04:02 pm[/url]":7byqswq9]Треба забранити папире. На почетним станицама су бачени по страни, а на возила ружно налепљени. Срамота да возила опремљена електроником користе папире.

Mislim da je gluprianje sa displejima prevršilo svaku meru. Već je zrelo za komunalnu policiju. Nek patroliraju po pogonima, uzimaju servisne listove po garažnom broju, žalbe vozača kako bi formirali crne liste za sprečavanje izlaska iz pogona.

Nema potrebe da budu naoružani, no s tizerom i suzavcem za čiju bi upotrebu bili ovlašćeni u slučaju krajnje nužde (recimo ako ih neko od zaposlenih napadne).

Više su potrebni kao prevencija nego lek.

E sad još im treba dati ovašćenje da skidaju tablice s tih vozila. Kad vozilo bude popravljeno mehaničari moraju da pokažu da radi, da se potpišu da bi potvrda bila prosleđena u bazu podataka. Tek tada GSP (ili bilo koji drugi prevoznik) može da računa na vraćanje tablica.

Kad se prešlo na displeje trebali su doneti propis o zamenskim tablama.

Kad su pre 40 godina mogli da koriste narandžaste table i pored rol trake mogu i sad pored displeja. Ako ne radi displej nek ga isključi, no mora da koristi odgovarajuću ploču i okreće destinaciju na terminusu. U mraku je displej obavezan tako da vozila sa neispravnim displejem ne bi smela da obavljaju trosmenske ili noćne polaske.

U pitanju je kompromis. Ne radi displej a zamena nije papir niti ručna izmenjiva tabla sa žutim pločicama.

Naravno da takav kompromis nije primeren digitalnom okruženju 21. veka pa moralno ne bi trebalo biti prihvatljivo ništa drugo osim displeja. Kako može da klima bude obavezna a displej ne kad je isti vezan za funkciju prevoza (putnici moraju znati destinaciju)?

Što se tiče izmene trase tu je već pipavo. Ne postoji kultura promene informacije na displeju pa možete zamisliti kako bi se opirali da naručuju mali milion tabli još i za sve moguće devijacije (xxR/xxL/xxA ovuda/onuda i sl.).

O povezivanju displeja sa sistemom najave polazaka i da ne govorim (polazi za: x minuta).

https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 385385717/

Mobilis Warszawa Conecto G LF (privatnik). Na displeju piše dvolinijsko 503 Bielańska Trasa Zmieniona (Bjelanjska Izmenjena Trasa) sa sve logoom devijacije. Vodi se računa o veličini displeja, rezoluciji istog i fontu. Font je tanak jer debeo font na drečavim LED displejima nije čitak, posebno kad je mali i posebno u mraku.

Ovde se bolje vidi:

https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 652207101/

Primer informacije o polasku (vezan na server):

https://www.flickr.com/photos/129661548 ... 259841632/

MPK Krakow koristi i crne brojeve (ugašene LED diode) na naradžastoj pozadini (ili koja je već boja displeja, oni u boji mogu da menjaju), tankim fontom što ga čini veoma upadljivim. Broj linije predstavlja kontrast ispisu destinacije.

Kako to izgleda vidi se ovde, takođe na Conectu G:

https://www.flickr.com/photos/kolejbus/16420071550/
 
Немам ништа против уредно залепљених и обележених папира.
 
Pogledao sam i ostale slike varšavskog javnog prevoza na flickr,daleko smo od njih ko od Jupitera! Kako je sve sređeno,čisto,označeno,čak i oni stari tramvaji,pa tramvajke baštice,a tek železnica i to ona koju oni proizvode!! Po ovakvim slikama iz ne tako dalekog sveta( istočni blok za koji smo do pre 30 godina bili Amerika) se vidi koliko smo mi još u 19. veku pitanju javnog prevoza i svega ostalog danas!
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=670347#p670347:2m3l1sl5 je napisao(la):
Bonvivan » 16 Окт 2019, 11:38[/url]":2m3l1sl5]Pogledao sam i ostale slike varšavskog javnog prevoza na flickr,daleko smo od njih ko od Jupitera! Kako je sve sređeno,čisto,označeno,čak i oni stari tramvaji,pa tramvajke baštice,a tek železnica i to ona koju oni proizvode!! Po ovakvim slikama iz ne tako dalekog sveta( istočni blok za koji smo do pre 30 godina bili Amerika) se vidi koliko smo mi još u 19. veku pitanju javnog prevoza i svega ostalog danas!
У XIX веку Београд је био најбољи европски град, а трамваји су ишли у минут.
 
#476 :D


LntYGBA.jpg
 
M serija, Zemun naravno,tamni vilajet dispeja u kome vlada papir na novim vozilima:) . Na prednjem displeju koji ne radi preko mesta gde je broj linije zalepljene 3 nalepnice za unutrašnju upotrebu,ne naslanjaj se na vrata i slično. Idemo redom:
1. Znači radio je ali nisu mogli da promene broj linije,zabagovao verovatno ili nešto slično
2. Pošto nisu uspeli da ga nameste a onda i isključe neko se genijalno setio da ga prelepe nalepnicama( zaboravio sam da kažem da su i na oba bočna takođe nalepnice)
3.Nikome nije palo na pamet da bi neko mogao da ga popravi jednom i da to što stoji napisano led sijalicama nije uklesano u kamenu i da jednom može i da se promeni
4. Konačno su izgleda uspeli da ga ugase,verovatno sečom žice za napajanje mučenog displeja i sad je sve u redu,papir se vratio u svoje prirodno okruženje,na šoferku zalepljen selotejpom:)
 
To je 898,radi na 15.Ne radi tu displej oko godinu dana, dok je radio na 706E je prestao, negde u novembru prošle godine. Njemu je crkao motor, lezao je par meseci u garaži i vraćen je bez displeja,nisu ga popravili..
 
Какви су бре ово ,,глуви телефони" са дисплејима на Кинезима? На једном пише ,,Трг Славија /Тиршова/", на другом ,,Трг Славија /Булевар ослобођења", а на трећем само ,,СЛАВИЈА"... Да ли је могуће да не знају да их уједнообразе?
 
Vrh