Indirektna rampa kod Zmaja

Diskusije o infrastrukturnim projektima od izuzetnog značaja za grad i okolinu

Moderator: Igor

astrodule
Korisnikov avatar
Professional
Postovi: 11294
Pridružio se: Sre Avg 05, 2009 12:39 pm
Lokacija: Novi Beograd, Fontana
Kontakt:
Pohvaljen: 12864
Pohvalio: 3621

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod astrodule » Uto Okt 08, 2019 10:10 am

Za početak bi mogli da produže trake za leva skretanja, naročito na raskrsnici pre bivše lakat krivine (kod pumpe) i da bolje reše tu raskrsnicu.

Žalosno je što se ama baš ništa ne radi na mestima gde su gužve poslednjih godina (decenija)
Stvari koje me nerviraju:
1. Roditelji koji sa decom prelaze na crveno
2. Nepropisno parkiranje iako parking postoji na manje od 100m
Duletov blog
Slika
Pohvale za post: 4
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 606
Pohvalio: 193

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod miki_ns » Čet Okt 17, 2019 10:03 am

Ne znam zašto kod nas izbegavaju (a vani se to dosta često viđa) da ovakve petlje realizuju tako da se sa auto puta naprave samo po dve ulivno/odlivne trake sa svake strane, a da se ispod auto puta napravi kružni tok. Faktički isto kao kod Arene, samo bi ovde kružni tok bio na donjem nivou. Za to mesta ima, i najjednostavnije je rešenje. Čak mogu i da ostanu spoljašnje rampe, tako da bi se kružni tok koristio samo za one smerove koji sada presecaju tokove saobraćaja na donjem nivou.
Pohvale za post: 2
Пантограф
Expert
Postovi: 7087
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9187
Pohvalio: 5945

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Пантограф » Čet Okt 17, 2019 11:58 am

Ниједно решење на том месту не ваља без сервисних трака, као код Арене. Кад све који се искључују на Т6, у оба смера, сабијеш у једну изливну рампу, лако може да се деси да блокираш аутопут изнад. Пре рампе је и укључење са бензинске пумпе...

Морамо се оканути сиротињског пројектовања, тј. клања вола за кило меса. Аутопут кроз Београд треба да се реконструише тако да омогући већи квалитет корисницима, у мери у којој је могуће (што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 2
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7939
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5727
Pohvalio: 9066

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod solecar » Čet Okt 17, 2019 12:34 pm

Пантограф » Čet Okt 17, 2019 11:58 am napisao:што се мене тиче, то обухвата и доградњу сервисних трака - још два мања моста - са две стране Газеле, и тако бар од Генекса до Аутокоманде).
Na kakve mostove si tačno mislio?
Slika

Slika
Пантограф
Expert
Postovi: 7087
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9187
Pohvalio: 5945

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Пантограф » Čet Okt 17, 2019 2:02 pm

Pa, piše: na dva bočna proširenja Gazele servisnim saobraćajnicama. Svaka bi imala po dve trake, jedna pešačku, druga biciklističku stazu.

Ovo bi drastično poboljšalo protočnost na glavnom pravcu, što je mnogo važno, s obzirom da sledi gradnja deonica SMT koje se oslanjaju na vezu sa autoputem (u budućnosti, valjda, i UMP).
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
solecar
Korisnikov avatar
Expert
Postovi: 7939
Pridružio se: Uto Dec 06, 2011 2:06 am
Kontakt:
Pohvaljen: 5727
Pohvalio: 9066

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod solecar » Čet Okt 17, 2019 5:26 pm

Ako bi bilo urađeno kaqo što je slučaj sa Starim savskim i Brankovim mostom , to bi bilo extra.
Slika

Slika
miki_ns
Higher intermediate
Postovi: 614
Pridružio se: Pon Okt 04, 2010 1:36 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 606
Pohvalio: 193

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod miki_ns » Čet Okt 17, 2019 6:06 pm

Ako bi tu celom dužinom bilo mesta za dodatne trake, onda je realno bolje raspaliti tu gradsku železnicu nego navlačiti još automobilskog saobraćaja. S druge strane kad jednom konačno (nadajmo se uskoro) zakrpaju obilaznicu, tranzitni saobraćaj koji danas de-facto ide ovom trasom će biti izmešten, pa će ovaj pravac ostati samo za urbani saobraćaj.
Пантограф
Expert
Postovi: 7087
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9187
Pohvalio: 5945

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Пантограф » Čet Okt 17, 2019 6:23 pm

...i ta obilaznica smanjiće nam opterećenje u popodnevnom špicu za 2%.

Bolje je da se automobili 'navlače' na planski građen koridor, na autoput, nego da idu kroz grad, ulicama. Grad se razvija u širinu, neće stati, i nema govora o nekakvom smanjenju broja automobila u saobraćaju Beograda. Pre dve subote sam u Ikei čekao na kasi pola sata. Naravno da nisam išao autobusom, da u njega guram nameštaj. A do pre neku godinu nije bilo Ikee. A biće još štošta... Stanovništvo se doseljava. Itd.

Železnica ima, vrlo blizu, paralelan koridor Gazeli, a na autoputu joj mesta nema.

Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1
Pendolino
Korisnikov avatar
Intermediate
Postovi: 408
Pridružio se: Čet Nov 15, 2012 11:53 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 312
Pohvalio: 242

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Pendolino » Čet Okt 17, 2019 7:21 pm

Пантограф » Thu Oct 17, 2019 5:23 pm napisao:...i ta obilaznica smanjiće nam opterećenje u popodnevnom špicu za 2%.
Koliko znači kada je autoput dobro projektovan, vidi se već u Solunu, gde saobraćaj teče i uz veći broj kola nego u Beogradu.


To su dve kontradiktorne izjave.
Kroz Solun ne ide autoput nego ulazi u njega iz više pravaca i to se koristi isključivo kad ideš u grad. Ko prolazi kroz Solun ide nizom predgrađa ring roudom, ili po Srpskom - Obilaznicom.

Sigurno da otvaranje BG obilaznice ne bi odčepilo Gazelu u špicu pred Novu godinu, ali garantujem da bi učinak bio dosta veći od tih tvojih 2%.
(Po sadašnjim podacima i jeste negde 3-4% vozila u tranzitu na autoputu kroz grad)

Bez završetka Obilaznice i UMP-a nema odgušenja u gradu.

Ono što nama treba na autoputu kroz grad je u prvom redu proširenje na tri trake + zaustavna svuda gde je to moguće, a gde nije uveđenje uslovnog korišćenja zaustavne, uz komandu svetlosnom signalizacijom iz centra. Ovo rešenje se uveliko primenjuje u Italiji.
I naravno bolje rešene petlje koje bi omogućile brže uključenje na autoput.
Пантограф
Expert
Postovi: 7087
Pridružio se: Pon Apr 23, 2012 12:44 pm
Kontakt:
Pohvaljen: 9187
Pohvalio: 5945

Re: Indirektna rampa kod Zmaja

Postod Пантограф » Čet Okt 17, 2019 7:38 pm

Nema ništa kontradiktorno, naravno da treba da se napravi obilaznica, ali, ona nam neće mnogo pomoći u 17.15 radnim danom - gotovo nimalo. Očigledno je plan da se gradi SMT, a i to znači - više kola na Gazeli, jer se će se, sa SMT, iz Airport City-ja u npr. Višnjičku banju voziti tuda. Preko Gazele. I to nije loše za grad, ali jeste za Gazelu...

I ne mislim da će nam mnogo pomoći pretvaranje zaustavne u voznu traku. Na Gazeli je već tako i to je to što se tiče max. propusne moći puta. Bez proširenja na Gazeli i bez proređivanja direktnog pristupa na autoput, a to može sa servisnim trakama, nema 'leba.
Перспектива Београда: Tirana railway station was the central railway hub of Tirana, Albania... On 2 September 2013, the station was closed for passenger and freight transport, and was demolished to make room for a new boulevard that leads over the station area to the north. A completely new district will be created.
Pohvale za post: 1

Povratak na “Autoputevi, magistrale, železnički, rečni i vazdušni saobraćaj”

Ko je OnLine

Korisnika u ovom forumu: Google [Bot] i 7 gosta