Šta je novo?

Taksi (Taxi) prevoz

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671582#p671582:18jd1idc je napisao(la):
BATICA » Sub Okt 19, 2019 11:57 pm[/url]":18jd1idc]
da imaju identicne majce (ne mora uniforma)
Ne,jel onda indetične dukserice jakne....Da treba pristojno da budu obučeni,DA
I što je to problem? Da neće možda da utiče na performanse vozača? Ako mogu radnici u marketima da svi do jednog budu uniformisani , mogu i taksisti.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671550#p671550:3g7408z2 je napisao(la):
BATICA » Sub Okt 19, 2019 11:01 pm[/url]":3g7408z2]Kako ja baš nisam nešto putovao,
može li neko da mi kaže kakav je taksi u Beču,Parizu,Barseloni
U Becu odlicno funkcionise Uber :D za taxi ne znam.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671550#p671550:3g7408z2 je napisao(la):
BATICA » Sub Okt 19, 2019 11:01 pm[/url]":3g7408z2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671274#p671274:3g7408z2 je napisao(la):
srdjanprpa » Sub Okt 19, 2019 9:55 am[/url]":3g7408z2]U Beogradu je limit od 6500 taxista (ispravi me u brojci ako gresim), od kad je taj limit, da li je se taj limit u zadnjih 10godina promenio?

Sadašnji broj je 6400
Jeste menjao se ,2010 je bio oko 7800 u međuvremenu dobilo je odobrenje za taksi prevoz putnika oko 400.

2010 je limit bilo oko 7800 taxista, 2019 je limit 6400, zasto je taj broj smanjen, zar se negleda po broju stanovnika?
Ako sam te razumeo sad ce biti oko 6800 taxista ili 6000 sad ima i plus ovih novih 400?

BATICA":3g7408z2 je napisao(la):
Da ,taksimetar otkucava dok se stoji u mestu,oko 12din. minut
Nije tvojim krivicom ali kao i svugde vreme je novac.

Zasto to ni na jednom cenovniku ne pise?
https://www.pinktaxi.info/#Cenovnik
http://www.beogradski-taxi.com
http://naxis.rs
http://www.stbtaxi.com

I onda se pitate zasto vam narod ne veruje.

Znaci budzenje taximetra ispade veoma lako, ne treba da mu budzis kilometrazu vec samo vreme, minut podesis da traje 30 sekundi i gotova prica.


[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580906#p580906:3g7408z2 je napisao(la):
BATICA » Pon Nov 12, 2018 10:55 pm[/url]":3g7408z2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=580883#p580883:3g7408z2 je napisao(la):
srdjanprpa » Pon Nov 12, 2018 8:41 pm[/url]":3g7408z2]50km * 65rsd dnevna tarifa = 3250, u tih 50km, imas sigurno 5 startova 5 * 170 = 850 to dodje 4100 po danu puta 25 dana 102500 manje tih 80000 troskova, znaci ostaje ti 22500.

Zato se i radi po 10 + sati a i petak ,subota bude malo bolji prosek
Nije me mrzelo da iskopam staru knverzaciju, sad kad znam da naplacujete i vreme ova moja racunica nije dobra, a zanimljivo da si ti to i znao samo nisi hteo da kazes :)
 
Piše da je čekanje po satu 750 din, što je oko 60din/min. Nije problem što košta, već koliki je "grejs" period, kojeg očigledno nema. Čim se stane, kreće čekanje.

Mislim da i CarGo naplaćuje po km i vremenu? Možda grešim, tako mi nešto ostade u glavi.

T-T
 
knezevic.tt":38bqehss je napisao(la):
Piše da je čekanje po satu 750 din, što je oko 60din/min. Nije problem što košta, već koliki je "grejs" period, kojeg očigledno nema. Čim se stane, kreće čekanje.

Mislim da i CarGo naplaćuje po km i vremenu? Možda grešim, tako mi nešto ostade u glavi.

T-T
Ako je sat cekanja 750 din, vrlo tesko je to 60 din po minutu.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671596#p671596:1awc598o je napisao(la):
knezevic.tt » пре 22 минута[/url]":1awc598o]Piše da je čekanje po satu 750 din, što je oko 60din/min. Nije problem što košta, već koliki je "grejs" period, kojeg očigledno nema. Čim se stane, kreće čekanje.

Mislim da i CarGo naplaćuje po km i vremenu? Možda grešim, tako mi nešto ostade u glavi.

T-T
CarGo
KM - 60 dinara
Min - 6 dinara
 
U Becu odlicno funkcionise Uber :D za taxi ne znam.
Kad si bio zadnji put,raspitaj se malo :D
https://www.blic.rs/biznis/vesti/austri ... er/rn8046w
"""Austrijski parlament usvojio je novi zakon o taksi delatnosti, takozvani "leks Uber". Od septembra 2020. će postojati samo "jedinstvena delatnost prevoza putnika", stoji u zakonu koji bi mogao značiti kraj jeftinim prevoznicima kao što je Uber.
Naime, predviđeno je da sve taksi i prevozne službe moraju imati jedinstvene tarife, a vozači obavezno moraju posedovati taksi dozvolu.""""

Sad mi reci da i BEČU su taksisti taksi kartel,loši automobili,smrdljivi taksisti,jer su taksisti i tamo MONOPOLISTI.
Kako to JEDINSTVENE CENE.....


od srdjanprpa »2010 je limit bilo oko 7800 taxista, 2019 je limit 6400, zasto je taj broj smanjen, zar se negleda po broju stanovnika?
Ako sam te razumeo sad ce biti oko 6800 taxista ili 6000 sad ima i plus ovih novih 400?
Očigledno ne razumeš..
2010 god je 7800 legalnih taksista koji imaju taksi dozvolu(ne mogu da nađem podatak),limit je tad bio 5000
2019 god je 6400 legalnih taksista koji imaju taksi dozvolu(za ovo siguran),ne znam tačno koji je limit sada...
Znači za 9 godina je taksi delatnost napustilo oko 1400 taksista,ili GODIŠNJE OKO 150 TAKSISTA, ili mesečno oko 12 taksista.
U međuvremenu, 2010-2019 odobrenje za oobavljanje taksi prevoza dobilo je oko 400 ljudi (nisam siguran u broj trebao bi proveriti)
Zasto to ni na jednom cenovniku ne pise?
Na svakom cenovniku piše da je 750din/h
Što znači da je jedan minut 12.5 din
I onda se pitate zasto vam narod ne veruje.

Znaci budzenje taximetra ispade veoma lako, ne treba da mu budzis kilometrazu vec samo vreme, minut podesis da traje 30 sekundi i gotova prica.
Ako narod ne zna da pročita cenovnik,đaba.... :lol: šala
Narod ne veruje zbog divljih taksista koji su krali, pljačakali. (bilo ih mnogo sada nema)
Ali ima onih koji imaju taksi dozvolu a takođe kradu i pljačkaju.
Svi redom znaju gde stoje i ko su,a znaju i nadaležni organi,ali oni neće da PRIMENE ZAKON.
KOMUNALNI MILICAJAC,SOBRAĆAJNI ISPEKTOR,MOGU DA SEDNU U CIVILI I DA UTVRDE DA JE UVEĆANA NAPLATA,ZATIM SE ODUZIMA ODOBRENJE ZA OBAVLJANJE TAKSI PREVOZA PLUS VISOKA NOVČANA KAZNA.
Za dva dana rešen problem.


Nije me mrzelo da iskopam staru knverzaciju, sad kad znam da naplacujete i vreme ova moja racunica nije dobra, a zanimljivo da si ti to i znao samo nisi hteo da kazes.
Nisam znao da treba da ti crtam....NAPLAĆUJEMO VREME,SAMO STAJANJE, I TO PIŠE U CENOVNIKU 750din/h
srdjanprpa » Pon Nov 12, 2018 8:41 pm napisao:
50km * 65rsd dnevna tarifa = 3250, u tih 50km, imas sigurno 5 startova 5 * 170 = 850 to dodje 4100 po danu puta 25 dana 102500 manje tih 80000 troskova, znaci ostaje ti 22500.

A zašto nije dobra,pa prosto, što si računao pun kilometar,bez kilometra kada taksista nije zauzet,vreme o kome kažeš da nisam hteo da kažem je zanemarljivo
A na tvoju RAČUNICU gde je prosečna vožnja 820din,pa to je :lol:

od knezevic.tt » Ned Okt 20, 2019 12:48 am

Piše da je čekanje po satu 750 din, što je oko 60din/min. Nije problem što košta, već koliki je "grejs" period, kojeg očigledno nema. Čim se stane, kreće čekanje.

Mislim da i CarGo naplaćuje po km i vremenu? Možda grešim, tako mi nešto ostade u glavi.

Najsmešnije u ovom postu
ŠTO JE DOBIO POHVALU

solecar » Ned Okt 20, 2019 12:37 am

BATICA » Sub Okt 19, 2019 11:57 pm napisao:
da imaju identicne majce (ne mora uniforma)

Ne,jel onda indetične dukserice jakne....Da treba pristojno da budu obučeni,DA
I što je to problem? Da neće možda da utiče na performanse vozača? Ako mogu radnici u marketima da svi do jednog budu uniformisani , mogu i taksisti.

Ok,razumem, problem, manje gledaj filmove :wink:
Izvini,čime se ti baviš
 
Misha V":2dx9bn5u je napisao(la):
Ako je sat cekanja 750 din, vrlo tesko je to 60 din po minutu.

Sent from my LG-H440n using Tapatalk

Dobro de :D

Htedoh napisati da sat ima 60minuta i da je to oko 12 dinara, a da u cenovniku stoji koliko je čekanje na sat.





T-T
 
Car go naplacuje po minutu ali cekanja, a ne voznje. Kada se zaglave u toku dana u guzvi gde je sporiji saobracaj, nekad se desi da bude ista cena kao taksi pa cak i skuplje. Plus sto ne mogu da koriste zutu traku.

Meni i dalje nije jasno kako mozete da ne placate porez i da dugujete i da se to tolerise. Ako neko nema racunicu da plati sve troskove zatvori firmu i to je to. NEgo je to sistem bole me patka ima da blokiramo ulicu dva puta godisnje.

Druga stvar, nema sanse da ce neko da kaze da se lose zaradjuje na taksiju i da je tesko. Mogu da pricaju to taksisti ali daleko je od istine.

Ja verujem da si ti u manjini ako je zaista tako kao sto se ovde predstavljas, ali iz licnog iskustva gde sam se bas, bas cesto vozio taksijem da nema uopste mnogo cistih vozila i finih ljudi. Kao i za car go kada sam bio u septembru i imao sa njima tipa 40 voznji za nedelju dana, video sam koju su kurtu i murtu zaposlili sto se tice nepoznavanja BGa za voznju i slepog pracenja aplikacije gde ih ona vodi.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671621#p671621:9fownn0y je napisao(la):
BATICA » Ned Okt 20, 2019 3:41 am[/url]":9fownn0y]
solecar » Ned Okt 20, 2019 12:37 am

BATICA » Sub Okt 19, 2019 11:57 pm napisao:
da imaju identicne majce (ne mora uniforma)

Ne,jel onda indetične dukserice jakne....Da treba pristojno da budu obučeni,DA
I što je to problem? Da neće možda da utiče na performanse vozača? Ako mogu radnici u marketima da svi do jednog budu uniformisani , mogu i taksisti.

Ok,razumem, problem, manje gledaj filmove :wink:
Izvini,čime se ti baviš
Floskulama izvesnog taksiste :mrgreen:
 
od loyola » Ned Okt 20, 2019 11:41 am

Car go naplacuje po minutu ali cekanja, a ne voznje. Kada se zaglave u toku dana u guzvi gde je sporiji saobracaj, nekad se desi da bude ista cena kao taksi pa cak i skuplje. Plus sto ne mogu da koriste zutu traku.
Misli ma da grešiš,proveri.Cargo naplaćuje vreme vožnje bez obzila da li vozilo stajalo ili ce kretalo.
Taksi vreme naplaćuje samo kada stoji.
Preko dana su skoro pa uvek skuplji.Ali noću su jeftiniji jer tada taksi ima skuplju tarifu tj. km/85din
ili da kažemo naplaćuju noćni rad.Da to je u robovlasničkom sitemu nezamislivo. I to je normalno je zašto bi ja nešto plaćao isto kad su troškovi isti kao i preko dana.Da sve do onog trenutka dok mečka ne zakuca i na moja vrata.
Meni i dalje nije jasno kako mozete da ne placate porez i da dugujete i da se to tolerise. Ako neko nema racunicu da plati sve troskove zatvori firmu i to je to. NEgo je to sistem bole me patka ima da blokiramo ulicu dva puta godisnje.
Jeste Država mnogima to toleriše,mnogim preduzetnicima pa i taksi preduzetnicima.Takođe se toleriše prividno,tj puštaju te da se dug nagomilava a ti možež da obavljaš delatnost.Do sad je bilo najmanje četiri reprogramoa koje Država odobrila SVIM ali svim preduzetnicima pa i taksistima.Mnogi su ulazili u te reprograme gde se odbija kamata dok se ostatak duga plaća na rate uz plaćenje redovnog poreza.PA su onda odustajali od istog jel kako ti napisa boli ih PATAK.Napokon Država JE REKLA, pa dosta više ne može tako i preslekla ovim zadnjim reprogramom.
Naravno i sad je bilo onih koji su rekli boli me patka.Tavih je oko 700 koji su taksi preduzetnici i kji su trebali da izgube dozvolu za obavljanje taksi prevoza.
Ali gle čuda,odjednom se pojavljuju spasioci koji će da im pomognu,i to oni koji su ih do juče najviše pljuvali,CarGo.

Druga stvar, nema sanse da ce neko da kaze da se lose zaradjuje na taksiju i da je tesko. Mogu da pricaju to taksisti ali daleko je od istine.
Da li se dobro zarađuje ili ne,možda ti to bolje znaš,ok.Upućen si u celukupno problematiku,način kao i troškove obavljanje taksi prevoza,ok
Da li je to teška delatnost ili ne.Očigledno je da ti misliš da nije,Ok
Ja samo mogu da ti kažem da jedan prosečni taksista pravi dnevno oko 150km po Gradu.Pri tome u auto ulaze razni profili ljudi.Ako si vozač i provedeš jedan dan na Beogradskim ulicama i peređeš 50km,zamisli još bar dvaput tako sledećih 350 dana u godini.Da ne pominjem razne stresne situacije u Saobraćaju koje se dešavaju. Prosečan taksista napravi između 50.000-60.000 km.
Uostalom teško je sve objasniti,treba doživeti.
Ja verujem da si ti u manjini ako je zaista tako kao sto se ovde predstavljas, ali iz licnog iskustva gde sam se bas, bas cesto vozio taksijem da nema uopste mnogo cistih vozila i finih ljudi.
Što se tiče mene trudim se da taksi prevoz obavljam na način koji je najbolje moguć,poznajem mnogo kolega koji se ponašaju i obavljaju taksi prevoz kako bi to trebalo da bude.
Ne znam da li je to manjina ili većina.
Doduše znam i kolege kojima ne bih ušao u kola da me besplato voze i to je istina.
Evo jedan primer..Odem na AERODROM...na taksi stanici oko 50 vozila,nema sletanja minimum 90min,lepo vreme,otvoreni prozori vrata.Ja odlučim da protegnem noge,pozdravim neke kolege koje nisam dugo video, i normalno zapazim da u dva automobila možeš da pišeš po istrument tabli koliko prašine ima.STRAŠNO,kako je tek unutra.

Takođe hteo bih da ti objacnim kako taksista upada u problem sa porezom,neko se izvuče a neko kuburi
Eto moj primer...
U Januaru tačnije 10. u 01.00 h na raskrskici Bulevara i Tršćanseke imam težu saobraćajku.
Nisam kriv,međutim krivac beži i nepronalaze ga...On nije imao veću štetu,samo me dotako dok smo se spustali niz Bulevar iz pravca Cvetka.Ja gubim kontrolu udram u semafor bočno,ulećem u zgradu.
Na mom autu totalna šteta...
Ne radim sledeća,skoro 3 meseca,ošteta za auto nikakva,u šteku para ništa...
Obilazim Banke,ni jedna neće taksisti da da kredit za auto.Pitam,ZAŠTO...šta misliš koji je odgovor...Prolaze 2 meseca ja ni dinara prihod,porez dugujem već 28.000 din.
Najzad nalazim banku koja hoće da mi da kredit i to samo do 3000e,šta da kupim za te pare..
Odlučujemo da se i žena zaduži za 8000e.. Kupujem Ford Mondea 2014. krajem Mart.
Pčoinjem da radim 5. Aprila,veruj na ulicu izlazim sa trista dinara,jer do izlaska na ulicu je proteklo skoro 3 meseca,dug za porez DRŽAVI 38000din plus kamata,život ta tri meseca,kućne obaveze...
Mnogi će reći što nisam privremeno odjavi delatnos,duga priča...Što nisma kupio jeftiniji auto(izašao 9500)
To isto je priča duga...
I evo peglam,borim se ali,ali....jedva navučem 150.000pazara(bruto) za 30 radnih dana i 15h/dan

I onda ti dođe neko ko radi a nema nikakve obaveze prema,Državi,Gradu....

Pozdrav :sesir:
 
Otkad znam za sebe, večito slušam malinare i taksiste kako im nikad ništa ne valja. I da je uvek problem u svemu i svima, samo ne u njima samima.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671731#p671731:1ay9l3i9 je napisao(la):
BATICA » Ned Okt 20, 2019 3:07 pm[/url]":1ay9l3i9]

Preko dana su skoro pa uvek skuplji.Ali noću su jeftiniji jer tada taksi ima skuplju tarifu tj. km/85din
ili da kažemo naplaćuju noćni rad.Da to je u robovlasničkom sitemu nezamislivo. I to je normalno je zašto bi ja nešto plaćao isto kad su troškovi isti kao i preko dana.Da sve do onog trenutka dok mečka ne zakuca i na moja vrata.

Nocu je cargo jeftini i do 40%, nije realno da ocekujes da ce neko odabrati taksi u toj situaciji zbog vasih licnih problema. Pored te cene, uvek racunam da placam zaokruzenu cifru, ako je 670 znaci to je 700, plus problem oko vracanja kusura koji je cesto prisutan, i ako na sve to dodas da su ljudi u tom periodu pijani, sve sto zelim je da izadjem iz kola i ne razmisljam o parama. Preko dana taksi ima svojih prednosti, ali nocu cargo nosi ubedljivu pobedu u svim segmentima usluge.
 
Meni je veoma interesantno to što taksiste kao tobože boli to što neko radi i ne plaća doprinose i odjednom kreću u borbu za pravni poredak u državi. A priča je u stvari takva da kada su videli da car:go jača i da im pazari opadaju kreću sa protestima i blokadom građana.
Da car:go radi loše i da nemaju toliki udeo u prevozu građana kao sada, taksiste bi zaboleo paja da bilo šta pokreću a kamoli da na sav glas viču kako navodno rade mimo zakona i potkradaju državu.
 
Skoro stotinu stanica, a sve je vec poznato, samo sto neki to ne zele da prihvate.

Taksi u formi u kakvoj postoji danas u Srbiji jednostavno treba da nestane.
Neki od glavnih problema, neki ih prepoznaju neki (uglavnom taksisti) se prave ludi:

- sorta ljudi koji trenutno cini vecinu taksi vozaca (ok, ima izuzetaka, ali JAKO malo, za svojih 30+ godina u Beogradu ovo je moje licno iskustvo)
- ponasanje istih u saobracaju, cudi me da do sad nisu protestom trazili da dobiju rotaciona svetla
- odredjivanje cene voznje U VOZILU od strane tog istog vozaca ili njegovog "taksimetra"
- placanje voznje U VOZILU tom istom taksisti

Ovo je sve ono gde CarGO apsolutno pobedjuje u svim segmentima i nikakav taksi mu nece biti ni blizu dok se stvari ne promene iz korena, pa makar bio i 2 puta skuplji, a naprovit, nije.

Klasican odgovor taksista "pa i mi imamo aplikacije" ne razumem, ni jedna od vasih aplikacija ne vrsi obracun niti je moguce platiti kroz istu bez kontakta sa vozacem. A ovo kukanje o zaradi i teskom radu mi je tek no comment, ima ljudi koji su zavrsili fakultete ili rade u rudniku pa primaju duplo manje plate, hade da ne dizemo obicnu profesiju sofera u nebesa.
 
Stvarno ja kao taksista ne razumen nečije stavove,glupi takista....
Ali eto kako to u mnogm uređenijim Država gde je taksi prevoz uređen savim i nema svega onog gde se optužuju taksiste u Beogradu,loši automobili,lopovi, a, eto čuda i tamo su se pojavile slične app koje eto malo nude jeftiniji prevoz.Od vozača prave robove.....
Najsmešnije,komentari,sada treba i poštari da štrajkuju je se pojavio sms.email ...
internet..

Samo se pitam zašto slične aplikacije zabranjuju u Austriji,Nemačkoj...itd
Zašto,izgleda neke banana Države

Znimljiv tekst,vredi počitati do kraja
https://www.danas.rs/kolumna/aleksej-ki ... ili-zivot/

""Valjda zato na Uberu imamo i „opciju“ da platimo kako vozač ne bi ni razgovarao sa nama""
 
свиђа ми се што овај Батица поштено брани струку, и поред свих напада. свака част
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671919#p671919:arojawb7 je napisao(la):
loyola » Mon Oct 21, 2019 11:05 am[/url]":arojawb7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671731#p671731:arojawb7 je napisao(la):
BATICA » Sun Oct 20, 2019 2:07 pm[/url]":arojawb7]
Misli ma da grešiš,proveri.Cargo naplaćuje vreme vožnje bez obzila da li vozilo stajalo ili ce kretalo.
Taksi vreme naplaćuje samo kada stoji.
Meni i dalje nije jasno kako mozete da ne placate porez i da dugujete i da se to tolerise. Ako neko nema racunicu da plati sve troskove zatvori firmu i to je to. NEgo je to sistem bole me patka ima da blokiramo ulicu dva puta godisnje.
Jeste Država mnogima to toleriše,mnogim preduzetnicima pa i taksi preduzetnicima.Takođe se toleriše prividno,tj puštaju te da se dug nagomilava a ti možež da obavljaš delatnost.Do sad je bilo najmanje četiri reprogramoa koje Država odobrila SVIM ali svim preduzetnicima pa i taksistima.Mnogi su ulazili u te reprograme gde se odbija kamata dok se ostatak duga plaća na rate uz plaćenje redovnog poreza.PA su onda odustajali od istog jel kako ti napisa boli ih PATAK.Napokon Država JE REKLA, pa dosta više ne može tako i preslekla ovim zadnjim reprogramom.
Naravno i sad je bilo onih koji su rekli boli me patka.Tavih je oko 700 koji su taksi preduzetnici i kji su trebali da izgube dozvolu za obavljanje taksi prevoza.
Ali gle čuda,odjednom se pojavljuju spasioci koji će da im pomognu,i to oni koji su ih do juče najviše pljuvali,CarGo.

Druga stvar, nema sanse da ce neko da kaze da se lose zaradjuje na taksiju i da je tesko. Mogu da pricaju to taksisti ali daleko je od istine.
Da li se dobro zarađuje ili ne,možda ti to bolje znaš,ok.Upućen si u celukupno problematiku,način kao i troškove obavljanje taksi prevoza,ok
Da li je to teška delatnost ili ne.Očigledno je da ti misliš da nije,Ok
Ja samo mogu da ti kažem da jedan prosečni taksista pravi dnevno oko 150km po Gradu.Pri tome u auto ulaze razni profili ljudi.Ako si vozač i provedeš jedan dan na Beogradskim ulicama i peređeš 50km,zamisli još bar dvaput tako sledećih 350 dana u godini.Da ne pominjem razne stresne situacije u Saobraćaju koje se dešavaju. Prosečan taksista napravi između 50.000-60.000 km.
Uostalom teško je sve objasniti,treba doživeti.
Ja verujem da si ti u manjini ako je zaista tako kao sto se ovde predstavljas, ali iz licnog iskustva gde sam se bas, bas cesto vozio taksijem da nema uopste mnogo cistih vozila i finih ljudi.
Što se tiče mene trudim se da taksi prevoz obavljam na način koji je najbolje moguć,poznajem mnogo kolega koji se ponašaju i obavljaju taksi prevoz kako bi to trebalo da bude.
Ne znam da li je to manjina ili većina.
Doduše znam i kolege kojima ne bih ušao u kola da me besplato voze i to je istina.
Evo jedan primer..Odem na AERODROM...na taksi stanici oko 50 vozila,nema sletanja minimum 90min,lepo vreme,otvoreni prozori vrata.Ja odlučim da protegnem noge,pozdravim neke kolege koje nisam dugo video, i normalno zapazim da u dva automobila možeš da pišeš po istrument tabli koliko prašine ima.STRAŠNO,kako je tek unutra.

Takođe hteo bih da ti objacnim kako taksista upada u problem sa porezom,neko se izvuče a neko kuburi
Eto moj primer...
U Januaru tačnije 10. u 01.00 h na raskrskici Bulevara i Tršćanseke imam težu saobraćajku.
Nisam kriv,međutim krivac beži i nepronalaze ga...On nije imao veću štetu,samo me dotako dok smo se spustali niz Bulevar iz pravca Cvetka.Ja gubim kontrolu udram u semafor bočno,ulećem u zgradu.
Na mom autu totalna šteta...
Ne radim sledeća,skoro 3 meseca,ošteta za auto nikakva,u šteku para ništa...
Obilazim Banke,ni jedna neće taksisti da da kredit za auto.Pitam,ZAŠTO...šta misliš koji je odgovor...Prolaze 2 meseca ja ni dinara prihod,porez dugujem već 28.000 din.
Najzad nalazim banku koja hoće da mi da kredit i to samo do 3000e,šta da kupim za te pare..
Odlučujemo da se i žena zaduži za 8000e.. Kupujem Ford Mondea 2014. krajem Mart.
Pčoinjem da radim 5. Aprila,veruj na ulicu izlazim sa trista dinara,jer do izlaska na ulicu je proteklo skoro 3 meseca,dug za porez DRŽAVI 38000din plus kamata,život ta tri meseca,kućne obaveze...
Mnogi će reći što nisam privremeno odjavi delatnos,duga priča...Što nisma kupio jeftiniji auto(izašao 9500)
To isto je priča duga...
I evo peglam,borim se ali,ali....jedva navučem 150.000pazara(bruto) za 30 radnih dana i 15h/dan

I onda ti dođe neko ko radi a nema nikakve obaveze prema,Državi,Gradu....

Pozdrav :sesir:

Na to sam i mislio nego sam obrno reci, za razliku od taksija gde se cekanje naplacuje samo kad stoji, oni naplacuju celokupno trajanje voznje.

Ja ne znam kako to dozvoljava, ja sam zamrzao delatnost na par meseci i cekao sam konacno resenje poreza da platim, umesto konacnog resenja stiglo mi u roku od 5 dana ako ne platim da ce da pokrenu izvrsni postupak. Ne da sam dugovao nesto i da sam se pravio lud, nego nisam imao informaciju koliko da platim poreza za 28 dana. Izgleda da za neke vaze posebna pravila.

Ovo smo vec diskutovali za porez, pricao si za saobracajku, resenje je bilo privremena odjava. Ali opet, eto, dugujes 38 000, i onda krenes da radis, tebi ostaje dug 38 000, otplatices ga za godinu dana, ostale troskove redovno servisiras od prihoda. Ali kako jbt 500 000 da nakupe meni nije jasno, pa kamata je mislim 12% i nesto posto i penal 10%. Znaci to je k*** godinama da se bilo sta plati.




Ovo je hit za placanje, za vracanje kusura je vec standardna fora, otvori novcanik, i recimo treba da vrati 380 dinara kusura, i stavi 200 i 100 i izvadi i pruzi, pa onda saceka kao sekund, pa izvadi 50, pa onda vec besno vadi 20 i pruzi, i onda na kraju popizdi da 10 dinara i gas do daske uz psovke verovatno. A placanje karticom, pa sto nisi rekao, pa nisam upalio aparat, pa nece to da radi, pa ne znam ja sam nov. A sve zbog je*******ene provizije. Neki taksisti bez reci uzimaju kartice i zavrse celu proceduru za 10 sekundi.
 
Stvarno ja kao taksista ne razumen nečije stavove,glupi takista....
Jel može neko da objasni,KAKO,ZAŠTO...

Eto kako to u mnogim uređenijim Državama gde je taksi prevoz uređen savim i nema svega onog gde se optužuju taksisteIu Beogradu,loši automobili,lopovi, eto čuda i tamo su se pojavile slične app koje eto malo nude jeftiniji prevoz.Od vozača prave robove.....

Samo se pitam zašto slične aplikacije zabranjuju u Austriji,Nemačkoj...itd
Taksisti su i tamo MONOPOLISTI..zar ne
https://www.blic.rs/biznis/vesti/austri ... er/rn8046w
Zašto,izgleda neke banana Države

Znimljiv tekst,vredi počitati do kraja
https://www.danas.rs/kolumna/aleksej-ki ... ili-zivot/

Jel treba ovo da se uvedu kod nas,za vozača kao i za stranke...
""Valjda zato na Uberu imamo i „opciju“ da platimo kako vozač ne bi ni razgovarao sa nama""
 
Sta ce biti za godinu dana u Austriji, ko to zna (a tek bljuc ne bih koristio kao izvor za bilo koju info), ja sam se vozio pre 15ak dana u Becu Uberom do aerodroma.

Gde god da postoji uber, lyft ili yandex (pravi a ne ovaj kod nas uskasapljen) uvek cu koristiti pre nego regularan taksi. Upravo zbog aplikacije, podrske i cene.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671943#p671943:xpmkf3ij je napisao(la):
BATICA » Pon Okt 21, 2019 1:10 pm[/url]":xpmkf3ij]Stvarno ja kao taksista ne razumen nečije stavove,glupi takista....
Jel može neko da objasni,KAKO,ZAŠTO...

Evo ja cu pokusati da ti objasnim kako i zasto.
U kojoj god drzavi da sam bio raspitivao sam mestu gde idem sta da vidim, sta da posetim, sta da probam, i skoro uvek pitam za prevoz koji prevoz da koristim i uvek pitam ljude koji ili su bili tamo ili koji su tamo, do sad nigde nisam cuo da su rekli ne moj se voziti taxijem stelovan im je taximetar, lupaju strance od aerodorma do centra, voze te okolnim putevima i ....

Ko god da je od stranaca dosao u Srbiju, prvo sto mu kazem ne ulazi u taxi, skoro je bilo 15tak amera u Srbiji nisu svi znali za taxi i jednog su klepili preko 100e od aerodoma do slavije.

Ti taxisti su vama naneli vecu stetu nego sto vam je cargo uzeo musteraija, al vi i dalje protestujete protiv cargo-a a ne stelovanih taximetara.


Dostavljas non stop dokaze kako se ukida Uber u drugim zemljama i pises jesu li i tamo taxisti kartel mafija, isto tako imas i ostale zemlje gde uber funkcionise normalno. U drugim zemljama nemas kombi prevoz a kod nas cveta li cveta, tako da to sto postavljas linkove nama nista ne znaci, nama znaci bolja i jeftina usluga, to u beogradskim taxijima je mala verovatnoca da ces dobiti mozda je se i poboljsalo al opet mi nekako sigurnije da uzmem CarGo i da znam koliko ce sta da me kosta nego da se kockam sa taxistom.

Vama jedini nacin da vratite musteriju jeste da smanjite cene voznje, da imate racun sa svim informacijama o voznji i o cistim autima i ponasanju taxite valjda se podrazumeva.
 
Vec je okacen nekoliko puta link ka tekstu. Prvo, svako moze da ima avion i ne postoji ogranicenje koliko moze da ima aviona. Drugo, tehnicki pregled prolaze svi automobili, i cargoa i taksija. Apsolutno mentolsko poredjenje autora.



Na vozaču-sužnju i zemaljskom roblju je da rmbači i radi apsolutno sve: da se odaziva, da dolazi, vozi i razvozi, samom sebi uplaćuje penziono i zdravstveno (ako jeretički želi tu neku penziju i zdravlje), da popravlja, čisti i pere automobil, i još se ljubazno smeška i nutka žvake i čokoladice zarad više „lajkova“ od škrte mušterije ili štedljivog potrošača.

Dakle, firmu i njenu novu digitalnu buržoaziju ovakvi radnici ne koštaju ništa, dok od njih komotno cede svoj profit. Što je genijalno i inovativno otprilike kao u fabrikama u Mančesteru u 19. veku. Stotinu mu Komunističkih manifesta i Nemačkih ideologija, jedino što je tu inovativno jeste što su nas ubedili da je u pitanju nešto inovativno.

Bukvalno je lik naveo kako funkcionise taksi udruzenje, jako lepo od njega. :) Osim sto je Danas poznat po tome da daje prostor svakome, ne bi cudilo da je ovo placen PR tekst nekog taksi udruzenja.


Grad mora da uređuje i ograniči broj taksi vozila, jer u suprotnom dolazi do zagušenja saobraćaja. Previše taksija na ulicama znači i premalo zarade. Ovo taksiste primorava da rade više i duže, i škrtare na popravkama vozila, što uvećava rizik od nezgoda. Najzad, gradski prevoz je javno dobro i stvar egzistencije mnogih individua u društvu.

Znaci 20 000 taksista u BGu bi izazvalo zagusenje saobracaja jer bi vec postojeci automobili i vozaci postali taksisti, a sto imamo drugih 400 000 vozila i sto svakim danom ljudi kupuju kola to naravno nije problem. Jao jadni ljudi, previse taksista, premalo zarade. Dovidjenja komunizam, dobrodosli u kapitalizam. JAdni ovi svi sa prodavnicama, previze konkurencije premalo zarade, pa onda mucenje radnika, izrabljivanje, rad prekovremeno na crno... Ups, to se desava svuda... ili je to samo problem kod taksista.


Zašto smo tako grubo postsocijalistički otpisali stvari kao što su osmočasovno radno vreme, pravo na penziono i zdravstveno, na topli obrok, na porodiljsko, na bolovanje?

Na solidarnost? Zato što, o užasa, taksista fura znojavi peškir oko vrata? Neverovatno, ali možda mu je – vruće? Priželjkujemo li zaista jedan Divlji Istok u kojem je čovek čoveku vuk, i život van društva i zajednice koji je samotan, bedan, opak, svirep i kratak? Ili to u njemu već poodavno živimo?

Cela gužva oko jeftinijeg taksija u gradu zato razotkriva mnogo veću dramu u realnosti savremene egzistencije. Činjenicu da su mnogi ljudi u svoje biće ili hardver „instalirali“ društvenu ulogu potrošača koji bi samo da uštedi 50 dinara, bez da uvide pravac u kojem se kreće raspojasani kapitalizam.

Jadni taksisti, to sto stotine hiljada drugih radnika radi bez radnickih prava, i sto rade za 25 000 u prodavnicama prekovremeno bez placanja nema veze, jer tekst je platilo neko taksi udruzenje.


I na kraju, bas me zanima po kom ugovoru gospodinu isplacuju nadoknade za tekstove u Danasu, mora da je stalno zaposlen sa svim radnickim pravima a nikako da nema neku agenciju svoju ili da dobija na crno honorare.
 
loyola » Pon Okt 21, 2019 1:25 pm

Sta ce biti za godinu dana u Austriji, ko to zna (a tek bljuc ne bih koristio kao izvor za bilo koju info), ja sam se vozio pre 15ak dana u Becu Uberom do aerodroma.
https://www.reuters.com/article/us-uber ... SKCN1TJ1NL
Eto nije bljuc
A dobro daleko Septembar...ali izgledi su da će i tamo taksisti biti monopolisti,bez app,videćemo...

od srdjanprpa »
Evo ja cu pokusati da ti objasnim kako i zasto.
U kojoj god drzavi da sam bio raspitivao sam mestu gde idem sta da vidim, sta da posetim, sta da probam, i skoro uvek pitam za prevoz koji prevoz da koristim i uvek pitam ljude koji ili su bili tamo ili koji su tamo, do sad nigde nisam cuo da su rekli ne moj se voziti taxijem stelovan im je taximetar, lupaju strance od aerodorma do centra, voze te okolnim putevima i ....
I zato su se i tamo pojavile aplikacije...dobro objašnjeno
Dostavljas non stop dokaze kako se ukida Uber u drugim zemljama i pises jesu li i tamo taxisti kartel mafija, isto tako imas i ostale zemlje gde uber funkcionise normalno.
Jel su to ove zemlje...
https://youtu.be/aXRgh4tI82Y
https://youtu.be/ukI07bxlTiA
https://youtu.be/olq5bPuH9bM
Šta bi tek rekli da su ovakvi Beogradski taksisti

ili ovo..traže svoja prava i oni
https://youtu.be/JDqukTXh0dE
https://youtu.be/M2ZXZBdVw-8
https://youtu.be/xxsf_W1bgOU
https://youtu.be/ff1zIeinUzI
https://youtu.be/-qLKoLidIbY

Evo sve objasnio,ali ne znam koliko ti to razumeš
Piše: Aleksej Kišjuhas
https://www.danas.rs/kolumna/aleksej-ki ... ili-zivot/

Nikad ti nećeš razumeti taj tekst
 
Mozda ja necu razumeti tekst ali ti ne zelis da razumes komentare, on navodi kako car go uzima pare za aplikaciju a vozac sve mora da radi sam. Pa sta radi taksi udruzenje, isto to, isporucuje ti za pare musterije i to je to.

I sad da ne navodim dalje sve sto sam vec napisao.
 
Ne znam koliko taksisti placaju udruzenju ali veca im je muka sto preko aplikacije nema- turbo na taksimetru, nema- do tamo je cena ovoliko, nema- da zaokruzimo, nema- tamo je guzva pa cemo preko sedam mora i sedam gora brze, a tek uvid u promet poreske pa da izgube status pausalca... nego par stotina blokira grad. supak drzava i vlast cute.
ma prezvakana prica i sve jasno.
 
Vrh