Šta je novo?

Privatni prevoznici

Ово је велики проблем, а годинама Град Београд ништа не предузима.
 
Pa gde da ih kažnjavaju, tek onda bi se još jače osetio nedostatak vozača. Zar ne vidite da Groxy i Megatrend brigada ove godine razrovaše pola grada, a svaki treći dan ili prave neke ''pešačke dane'', ili puštaju neku budaletinu da blokira centar. Očigledno je da im odgovara da što više ulica stoji zatvoreno i da što više linija bude ukinuto ili osakaćeno do daljnjeg.

Nije njima u interesu da se spovode propisi i da se pušta saobraćaj jer očigledno i dalje nisu rešili problem manjka vozača. Vode se logikom ''ma ko ih šiša, neka idu, ima ko će da radi i za manje''. A koliko vidim, vataju se za poslednje grane, pa skupljaju vozače iz unutrašnjosti.

Samo čekam kad će Groxy da izađe na TV i sav ponosan izjavi kako su Grad i DJP došli do savršenog rešenja za ovaj problem - da importuju jedno 300 indusa i pakija (naravno, svi sa petnaestočlanim porodicama koje će sve biti skućene ovde) da nas oni voze. Znajući ovu Megatrend brigadu i njihov IQ, uopšte me ne bi čudilo da se i to dogodi.
 
Немам ништа против возача из других градова, само да не буду као већина београдских, размажени и дрски.
 
Da se razumemo, nemam ni ja. Ali ukazujem na to kako Grad i DJP pogrešno rešavaju jedan sistemski problem. Na koji se upozoravalo još pre dve godine. I koji i dalje traje. Baš zato što hoće da ga smandrljaju na mufte, umesto da ozbiljno porade na njegovom rešavanju.

I nerviraju me što uporno ćute ko k**ve o tom problemu i prave se blesavi pa pokušavaju da ga prikriju održavanjem večitih g(r)adilišta po gradu i pretvaranjem maltene svega između reka, GŽS i Slavije u improvizovanu pešačku zonu. Misle da su ljudi tolike veverice da ne kapiraju da ovi očigledno s razlogom drže sve to pod blokadama. Pa ma koliko narod bio anesteziran i omađijan, kad 8 meseci proređuješ polaske, držiš gradilišta i ređaš barikade preko najvažnijih gradskih saobraćajnica, pre ili kasnije, ljudi će sabrati 2 i 2 i shvatiti o čemu se zapravo radi. Ali i dalje ni reči o tome. Bitno da ovaj bilde s mog avatara ide okolo da potpisuje knjige i ukrašava vrtiće dok po gradu pucaju cevi, stajališta stoje krcata a autobusi mu lutaju po ulicama jer vozači ne znaju ni ime naselja do kog treba da voze, a kamoli kako da dođu do njega.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671246#p671246:2exvnm71 je napisao(la):
SBG » Sub Okt 19, 2019 12:45 am[/url]":2exvnm71]Ово је велики проблем, а годинама Град Београд ништа не предузима.

Ovo traje od prvog dana kada su uvedeni privatnici u gradski prevoz. Znači negde druga polovina devedesetih. Sve nadležne isntitucije (policija, sekretarijat i direkcija za saobraćaj, inspekcije , ministarstva) znaju i ništa ne preduzimaju tj ne interesuje ih bezbednost.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=671251#p671251:2exvnm71 je napisao(la):
SBG » Sub Okt 19, 2019 1:09 am[/url]":2exvnm71]Немам ништа против возача из других градова, само да не буду као већина београдских, размажени и дрски.

A da malo okrenemo priču ka realnom, recimo nemam ništa protiv putnika iz drugih gradova koji znaju da se ponašaju, koji znaju red i koji plaćaju uredno kartu, koji nisu drski , bezobrazni , nekulturni, koji nemaju potrebu da svoje frustracije leče u prevozu. Putnici iz drugih gradova koji prilikom ulaska u vozilo požele dobar dan.
Vidim da si noviji ali samo da ti ponovim jednu priču, vozio sam liniju za Rušanj, jedan polazak u toku dana dva u špicu. Van špica interval 60 minuta. Kretao tačno u sekund na vreme. Šta se dešava, veliki broj razmaženih, bahatih putnika navikli na razne gluposti da ih vozač skuplja van stajališta, da ih čeka dok se ne umiju i ne izađu iz dvorišta, da im staje gde im dune, i slično nisu mogli da ukapiraju da od toga nema ništa. Da će morati da budu na stajalištu i da će isključivo tu izlaziti. Teško im je palo da autobus nije čekaonica i da oni nisu centar sveta i da njih sve čeka. Bilo je tu svega ali se radilo po propisima i nije bilo popuštanja. Čak su pričali da me je tu dovela opozicija (Miloševićevo vreme). Ja sam svoj posao radio redovno, profesionalno i bezbedno (tako svo vreme).

Ista ta linija ali ovog puta sa privatnim autobusom (GSB je tada bio u štajku) isti ti ljudi čekaju uredno na stajalištima, ulaze u vozilo sa spremljenim novcem za kartu i sa osmehom kažu dobar dan, po izlasku isto pozdrav (to ovde u Nemačkoj takođe doživljavam ). Nije im smetalo što su par sati čekali prevoz.
Što to znači da naivni ljudi veruju da je sve sa strane bolje ??? Ne znaju da poštuju i čuvaju ono šta imaju a nekom tuđem prevozniku će rado da plate i da glume finoću.

Tako ista priča i sa vozačima, ko ih je napravio takvim ? Bezobrazni i bezobzirni putnici koji nemaju ni trunke kulture.
Naravno da će biti takvi kada se svako istresa na ljude, svašta može da im kaže, da se svađa sa njima i da ga zabole što taj vozač posle vidno uznemiren treba da vozi prepun autobus.

Ovde toga nema, toga nema gde se plaća karta. Nema niko da te pogleda popreko, nema niko da ti kaže bilo šta ružno, da te pita zašto kasniš, zašto te nema. U saobraćaju postoji kultura čak i previše kulture, i kada nemaš prednost on će da stane i da propusti autobus. U najvećoj gužvi staje da te pusti da se uključiš ili da se prestrojiš u drugu traku Ili da ti omogući da se uključiš na autoput i slično.
U Srbiji toga nema,ima da pogine samo da ne ustupi prednost autobusu i svi se ponašaju kao da su vozači krivi za sve. Oni im dođu kao džak za istresanje.

Ono što mogu da preporučim svim kolegama koje žele da živi i zdravi dočekaju penziju što pre da se popakuju i dođu put Nemačke .
 
Нисам рекао да су возачи једини проблем. Путници много тога раде у и ван возила. Пишу по лимовима, лепе жваке, блокирају врата, ломе станичне ознаке и нападају друге.
 
Леконов МАЗ П45602 на 504. Линија је супер поготово због трасе и добре тураже. Ка Реснику је туража ја мислим 40 мин, а ка Видиковцу 35 мин или обрнуто како сам чуо од пријатеља. Користе је махом живи лешеви и житељи Ресника јер је због њих и продужена, док нама и народу са Видиковца не значи много.

Smo8AO7.jpg
 
Аривин ИК-112 #П40065 са 26-ице је, уместо новог возачког шибер - стакла (старо је вероватно разбијено), добио цело стакло (без шибера, не може се отварати)... :o :shok:
Па они су постали гори и од Кошаве и Ћурдића заједно, они су ништа за ове сада... :bash:
 
I Kosmaj je tako na jednom M imao jednk vreme takco staklo, radio je na 53 taj bus zaboravio sam gb. To je sve samo zato sto nema delova u rezervi pa stave sta ima da ne bi bus ostajao u garazi..
 
Бошко Унакоп је купио један ИК 112 од Вујице.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Ех.П41701.Тај икарбус је две недеље у Унакопу.
 
Unakop je preuzeo još polazaka na 50

Послато са Mi 9 SE помоћу Тапатока
 
Вероватно Вујица одустаје од градског и зато ништа не купује.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Зашто би он ишта куповао кад возни парк још увек није за замену?Можда чека Икарбус.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=672021#p672021:2ie7n3qi je napisao(la):
протектор » 21 Окт 2019, 16:10[/url]":2ie7n3qi]У питању је ПО40544
П040544.
 
П40320 (ИК103) се покварио на линији 59.
 
Јака ствар.

Послато са Redmi Note 7 помоћу Тапатока
 
Gcam, пуна резолуција, али опет ми изгледа доста лошије него на телефону и од фабричког софтвера камере. Слике су претходно пребачене на рачунар, опет ми није јасно шта се који ђаво десило? Никада сам не фокусирам због великог осветљења тако да је био активан аутофокус.

IMG-20191026-155632.jpg

IMG-20191026-155637.jpg

IMG-20191026-155648.jpg

IMG-20191026-155720.jpg

IMG-20191026-155730.jpg

IMG-20191026-155734.jpg

MVIMG-20191026-155652.jpg
 
Bilo bi dobro da prvom prilikom napraviš uporedno dve fotografije sa gcam i fabričkom kamerom. Mislim da tebi na prvi pogled više leži upeglana fotografija koju fabrička kamera napravi sa manje šuma ali dosta manje detalja i oštrine. Ne vidim problem kod ovih fotografija koje si postavio šta više odlične su pogotovo što nisam ljubitelj izrazito jakog hdr-a koji si na nekim ranijim fotkama koristio.
 
Предлажем што мање HDR при обрађивању фотографија.
 
Ма то је било зезање са Snapseed-ом. Што се тиче фабричког софтвера, он има далеко више опција и могућности за фоткање као што је промена нагиба а и фокус много добро ради посао што се може видети у теми Компјутери и технологија.

Да не залазим у ОТ: На 504 раде 4 возила, по два поласка држе Транспродукт са ФАП-ом и Мазом и Лекон са 2 Маза. За пун круг потребно је 75 мин. Туража ка Реснику износи 40 мин, а ка Видиковцу 35 мин или обрнуто. Што се тиче саме искоришћености, могу да кажем да се солидно напуни код Топлане, а купи и нешто мало путника на Видиковачком венцу. Ресничани баш користе од како је продужена и као да је препорођена након овог безвезезног продужења. У Реснику се солидно напуни већ на окретници и људи мање више сви иду до Видиковца, ретко ко уђе/изађе било где ван Ресника. Паузе има од 4-8 мин на обе окретнице и туража се увек стиже.
 
Kakav karambol danas sa pokvarenom 47 koja je bila van trase, cirkus :D

Pisem kasnije detaljnije...
 
Vrh